23.8. 12:04
Journeyman SMC Jumbo 720 R 4x4 EFI - NOVINKA za 169990 Kč - novinka
Objem: 690 ccm. Nový motocykl.AKCE: NAVIJÁK 3000 lbs ZA 1,- Kč! Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou, šestiplátnové pneumatiky Duro, přední a zadní nosič, multifunkční displej.
SMC Jumbo 720R - Absolutní vítěz extrémních závodů Offroad Maraton 2012 v nejprestižnější kategorii Mistr Quad 4x4 – nyní v modernizované verzi EFI za fantastickou cenu!
"Lepší než očekávání: motor super, výkonu má víc než Grizzly, takže dost a dost, navíc prostě nežere. Velká kola sebou přináší i lepší průchodnost. Ani celý den v sedle není znát... Takže shrnuto a podtrženo, jde o jednu z nejlepších jednoválcových mašin bez ohledu na zemi původu. Dávám za něj ruku do ohně a beru si ho na Strike Sport Motoráj Rally do rumunska."
časopis Quad 8- 9 2011
Moderní konstrukce podvozku s nezávislým zavěšením všech kol a mimořádnou světlou výškou, inteligentní design a především špičkový osvědčený 700cc motor, vyvinutý v hi-tech institutu ITRI, v roce 2014 doplněn o americké vstřikování DELPHI - to jsou hlavní trumfy vynikající taiwanské čtyřkolky SMC Jumbo 720R EFI, která se tím zařadila mezi nejvýkonnejší a nejdokonalejší užitkové čtyřkolky světa!
Zcela nový motor čtyřkolky SMC Jumbo 720R EFI byl vyvinut v taiwanskou vládou podporovaném hi-tech vývojovém institutu ITRI (http://www. itri. org. tw/eng/). Tento mimořádně výkonný a odolný vodou chlazený motor, jehož vývoj stál 1,2 mil EUR, se ve velké míře spoléhá na japonské komponenty (píst - R. W., pístní kroužky - Riken, spojka - Fuji, ložiska - KOYO a NTN, karburator - Mikuni, řemen varia - Bando, starter - Shihlin, generator - Shihlin atd.).
Zcela nová verze Jumba 720R EFI s americkým vstřikováním DELPHI nabízí 53 koní a více jak 60 Nm kroutícího momentu!
Svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.
Jumbo 720R EFI je kompletně odpruženo pomocí čtveřice mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen a kvalitních tlumičů s plynulým nastavením tuhosti. Všechna ramena, vyrobena z prostorové trubkové konstrukce, jsou velmi solidně dimenzovaná pro pracovní použití čtyřkolky. Toto naprosto špičkové nezávislé odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Pohon všech kol zajišťují kardanové hřídele (žádný hnací řetěz). Odpružení a tlumení jsou optimální pro komfort a výkon.
Odolné šestiplátnové pneu Duro Powergrip 12" jsou navrženy pro ideální off road trakci a velkou životnost. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.
Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z polyethylenu, jejichž parametry a barevnost jsou vhodné pro práci, zábavu, či lesní a loveckou činnost. Pružnost těchto panelů zajišťuje vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a snadnou opravitelnost. K dispozici jsou dvě barevné varianty, bílá a černá.
SMC Jumbo 720R EFI má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Velmi pokročilý a funkcemi nabitý LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi, jako jsou otáčkoměr, teplota vody, napětí akumulátoru atd. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.
Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.
Již v základu je čtyřkolka Jumbo 720R EFI vybavena rozměrnými ocelovými nosiči amp;#8232; s vysokou nosností, velkorysým úložným boxem pod sedlem a menšími úložnými prostory na každé straně u předních blatníků. Nová verze EFI je vyvedena v modernizované velkoplošné grafice. Nové Jumbo 720R EFI má navíc spoustu drobných technických vylepšení, která značně přispívají k maximálnímu požitku z jízdy, mj. nový typ spojky či větší chladič.
Jumbo 720R EFI je velmi pohodlné a díky dlouhému sedlu a nášlapům plně dostačující i pro 2 jezdce, čímž se v dané kategorii zcela jasně odlišuje od konkurenčních strojů! Pro milovníky opravdu dlouhých modelů pak nabízíme i prodlouženou verzi Jumbo 720R EFI Long.
Jumbo 720R EFI je samozřejmě vybaveno homologovaným tažným zařízením s možností táhnout i tlačit nejrůznější pracovní příslušenství. V nabídce dostupných doplňků naleznete širokou škálu travních sekaček, mulčovačů a vozíků. Dále jsou k dispozici sněhové radlice, zemědělské sprejery a dlouhá řada dalších užitečných pomocníků pro pracovní využití.
Benzinová nádrž: 23,5 litru
Olej motorový: - litru
Délka: 2125 mm
Šířka: 1195 mm
Výška: 1245 mm
Rozvor: 1290 mm
Výška sedla: 930 mm
Suchá hmotnost: 320 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Rychlosti: Vpřed, vzad a terénní redukce
Přední pneu: 25x8- 12" Duro Powergrip nebo 26x8- 14" Maxxis Bighorn
Zadní pneu: 25x10- 12 Duro Powergrip nebo 26x10- 14" Maxxis Bighorn
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Zadní: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem motoru: 675 cm3
Výkon motoru: 39,5 kW (53k)/6550 ot./min.
Točivý moment: 60 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih: 100 mm x 86 mm
Komprese: 9,5: 1
Plnění motoru: EFI Delphi (USA)
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: C. D.I. elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
více na tipmoto.cz