23.8. 12:55
Journeyman SMC Gladiator 720 Sport za 184990 Kč - novinka
Objem: 690 ccm. Nový motocykl.AKCE: Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou, šestiplátnové pneumatiky Maxxis Bighorn, 14” litá kola, silný elektrický naviják, přední a zadní nosič, multifunkční displej.
Gladiator jako sportovní 4x4? Ano, díky zcela novému modelu od SMC se řada pracovních čtyřkolek Gladiator rozrostla o první 4x4 sportovně-pracovní model! Agresivní, sportovně laděný design s lehce přimračenými čtyřmi čočkami, dává jasně na zřetel, že tento Gladiator Vám kromě tradičního pracovního nasazení poskytne také spoustu sportovních zážitků a adrenalinové zábavy! Gladiator 720 Sport je konečně zde!
Gladiator 720 Sport, jak z uvedeného číselného označení vyplývá, konstrukčně vychází z osvědčeného nejsilnějšího taiwanského stroje, Jumba 720 R od firmy SMC. Z Jumba si vzal všechny konstrukční prvky, špičkový motor motor 700cc, vyvinutý v hi-tech institutu ITRI a v neposlední řadě fantastické jízdní vlastnosti v čele s lehoučkým řízením a ovladatelností i v tom nejnáročněšjím terénu! Vzhledem ke sportovnímu ražení je nový Gladiator 720 Sport výrazně odlehčen o masivní nosiče a rámy, čímž se značně snížila hmotnost a jízdní vlastnosti se ještě vice posunuly do oblasti maximální čitelnosti a lehkosti. Ostře řezané rysy stroje se sportovním tvarováním plastů nenechají nikoho na pochybách, že před Vámi stojí stroj určený na cross-country, trial i dlouhé adrenalinové vyjížďky. Ale myslelo se i na pracovní využití, takže v základní ceně je na stroji namontován silný naviják, homologované tažné zařízení, stylový pevný zadní nosič a jako bonus se dodává i šikovný přední nosič, který lze kdykoliv jednoduše namontovat.
Osvědčená konstrukce podvozku s nezávislým zavěšením všech kol, špičkové stavitelné nitrogenové tlumiče ve verzi DeLuxe, pohon 4x4 s el. uzávěrkou předního diferenciálu, mimořádná světlá výška, skvělý výkonný motor 700 cc - to jsou hlavní trumfy čtyřkolky SMC Gladiator 720 Sport 4x4, nejvýkonnejší sportovně-užitkové čtyřkolky z Taiwanu! amp;#8232; amp;#8232;
V Gladiatoru 720 Sport uložený špičkový, a několika lety osvědčený, silný motor, byl vyvinut v taiwanskou vládou podporovaném hi-tech vývojovém institutu ITRI (http://www. itri. org. tw/eng/). Tento mimořádně výkonný a odolný vodou chlazený motor, jehož vývoj stál 1,2 mil EUR, se ve velké míře spoléhá na japonské komponenty (píst - R. W., pístní kroužky - Riken, spojka - Fuji, ložiska - KOYO a NTN, karburator - Mikuni, řemen varia - Bando, starter - Shihlin, generator - Shihlin atd.). Výsledných 51 koní výkonu a 57 Nm kroutícího momentu znamená, že žádný náklad nebude příliš těžký, žádný kopec moc velký, žádný terén nepokořitelný... amp;#8232; Svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje. amp;#8232; Gladiator 720 Sport je kompletně odpružen pomocí čtveřice mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen a kvalitních tlumičů s plynulým nastavením tuhosti (verze Standard). Ve verzi DeLuxe je model osazen špičkovými plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči, které svou kvalitu ukazují hlavně při ostřejších jízdách v terénu a při trialových jízdách. Toto naprosto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Tlumiče zahřáté na provozní teplotu skvěle kopírují i těžší terén a je jen na jezdci, jaké nastavení tuhosti o odpružení zvolí. Všechna ramena, vyrobena z prostorové trubkové konstrukce, jsou velmi solidně dimenzovaná pro pracovní i sportovní použití čtyřkolky. Stroj má tedy nejmodernější a zcela nezávislé zavěšení všech kol. Pohon všech kol zajišťují kardanové hřídele (žádný hnací řetěz). Odolné šestiplátnové pneu Maxxis Bighorn 14" jsou navrženy pro ideální off road trakci a velkou životnost. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.
SMC Gladiator 720 Sport má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Velmi pokročilý a funkcemi nabitý LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi, jako jsou otáčkoměr, teplota vody, napětí akumulátoru atd. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou. amp;#8232; amp;#8232; Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení. amp;#8232; amp;#8232; Již tak vynikající brzdovou soustavu doplňuje naprosto precizně fungující motorová brzda, obzvláště při zařazení redukované rychlosti “L” a sepnutém 4x4 dokáže motorová brzda stroj téměř zastavit i v extrémních sjezdech. Tuto vlastnost zajisté ocení jak sportovní jezdci při trialových sjezdech, tak i zákazníci, kteří Gladiatora 720 Sport budou používat např. pro stahování dřeva v lese. V nabídce dostupných doplňků naleznete širokou škálu vozíků, sekaček, mulčovačů. Dále jsou k dispozici sněhové radlice, zemědělské sprejery a dlouhá řada dalších užitečných pomocníků pro plné pracovní využití. Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
Benzinová nádrž: 24 litru
Olej motorový: - litru
Délka: 2090 mm
Šířka: 1230 mm
Výška: 1260 mm
Rozvor: 1287 mm
Výška sedla: 910 mm
Suchá hmotnost: 316 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Rychlosti: Vpřed, vzad a terénní redukce
Přední pneu: 26x8- 14" Maxxis Bighorn
Zadní pneu: 26x10- 14" Maxxis Bighorn
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení /nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena
Zadní: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení/nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru: 38 kW (51k)/6550 ot./min.
Točivý moment: 57 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih: 100 mm x 86 mm
Komprese: 9,5: 1
Objem motoru: 675 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Karburátor Mikuni BSR 42
Zapalování: C. D.I. elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
více na tipmoto.cz