15.12. 13:59
Polaris Sportsman 850 XP EPS Forest za 274900 Kč - novinka
Objem: 850 ccm. Nový motocykl.Výkon: 59.7 kW. Polaris Sportsman XP 850 EPS SPZ Forest .
.
.
.
Oficiální zastoupení Polaris CZ .
.
.
.
Edice FOREST, obsahuje:
naviják Polaris 2500lbs
litá kola
EPS (posilovač řízení)
sedadlo s neklouzavým povrchem
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání.
Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici! http://www. motoquadshop. cz/polaris
Něco o motoru
Nový motor Sportsmanu XP konstruovaný s myšlenkou know-how, je v dnešní době asi nejlepším konstrukčním řešením motorů v celém odvětví čtyřkolek. Více koní, rychlejší akcelerace, lepší ergonomie. To je to, čím se takové motory vyznačují.
V této čtyřkolce najdeme dvouválec 850 SOHC EFI pyšnící se se nejvyšším výkonem své třídy. Jeho hlavními parametry jsou 4 ventily na jeden válec, výkon o rozpětí 80 koní a vsazení do rámu pomocí gumových silentbloků zaručující minimální vibrace. Motor také disponuje již v názvu zmíněnou konstrukcí SOHC se zdvojenými vyvažovacími hřídeli, která zajišťuje vyšší otáčky, dokonalejší spalování a citlivý chod.
Systém EPS (electronic power steering)
Modely soznačením EPS jsou vybaveny posilovačem řízení, který zaujímá zejména silou o 30% větší než bývá u konkurenčních produktů. Výhodou je, že posilovač má funkci Variable Assist umožňující snadnější zatáčení v pomalejších rychlostech a větší tuhost řízení ve vyšších rychlostech. Součástí posilovače je i odolný bezakumulátorový motorek s nízkou spotřebou energie, který posilovači dodá více kroutícího momentu. Celá konstrukce posilovače se skládá pouze z jednoho vnějšího kusu, má tedy dlouhou životnost a spolehlivost. V současné době se jedná o nejlepší systém posilovače řízení na trhu
Pohon všech kol ON-DEMAND TRUE
Jedná se o systém automaticky regulující pohon na všechna nebo dvě kola. Pohon všech kol se automaticky zapne, když je zapotřebí i pohon předních kol. Jakmile není pohon všech kol potřeba, systém přepne zpět do režimu 2WD kdy jsou hnána pouze zadní kola. Tak to funguje, když je zapnutý pohon všech kol. Pohon kol nesoucí název On-Demand True je stále nejlepším automatickým systémem pohonu všech kol na trhu.
Nezávislé zavěšení zadních kol IRS
Je použito poprvé u jednomístných čtyřkolek. Naše klasické zavěšení kol jsme zahnuli dozadu a tím bylo dosaženo ještě větší plynulosti jízdy a eliminování rázů při akceleraci.
Zdvojená trojúhelníková ramena u předního zavěšení
Nejdelší zavěšení kol se zdvojenými rameny je charakteristické zdvihem 22.9 cm, nastavitelným předpětím a řízením Anti-Kickback bez zpětných rázů.
Řízení Anti-kickback
Je to tyč řízení umístěná u osy pneumatik a dlouhá trojúhelníková ramena, která výrazně snižují zpětné rázy terénu a minimalizují otřesy do řidítek
Systém regulování sjíždění svahů ADC a systém brzdění motorem EBS
Tyto dva systémy pracují spolu, elektronicky monitorují a ovládají brzdnou sílu motoru pro snadné sjíždění svahů, plynule a s optimální kontrolou nad strojem.
Převodovka
Je napevno připojená k motoru a precizně seřízená. Byl zde použit nový řemen MBL s minimální životností 8000 km. Převodovka poskytuje snadné řazení zpětného chodu díky hnané spojce poháněné válečky.
Vynikající ergonomie
Otočením motoru o 90 stupňů byl získán prostor o 33% větší než původně. Tento prostor byl využit na rozšíření stupaček, stroj byl zužen o 8,3 cm ve výši jezdcových kolen a o 12,7 cm u jezdcových kotníků. Sníží se tak únava nohou a zlepší se pocit při sportovnější jízdě.
Plně digitální přístrojová deska
Snadno čitelný multifunkční displej vybavený digitálním rychloměrem, otáčkoměrem, počítadlem ujetých km, dvěma počítadly denních ujetých km, počítadlem motohodin, palivoměrem, hodinami a indikátorem servisního intervalu.
Exkluzivní světla 3 světelné kužele
Svítivost všech předních světel o výkonu až 150 W.
Světlá výška 30.5 cm
Čistě a ladně přes větší kameny, díry, snadněji v rýhách a kolejích. Lze se dostat tam kde ostatní již nemohou.
Nejdelší zdvih
Přední zavěšení kol se zdvihem 22,9 cm a zadní zavěšení se zdvihem 26 cm pohltí i ty nejprotivnější nerovnosti.
14" litá hliníková nebo ocelová kola
Největší běžná dostupná velikost kol v odvětví čtyřkolek a důvod, proč můžeme nabídnout nejlepší řízení u čtyřkolek anti-kickback. U metalického provedení jsou dodávány lité disky. Jako doplněk jsou nabízeny i 15" kola.
Standardně lakovaný povrch
Používaná pětivrstvá metalíza v automobilovém stylu zaručuje o 9% tvrdší a mnohem odolnější vlastnosti proti poškrábání než tradiční plastový povrch.
Příslušenství
Řada příslušenství lock& ride nabízí širokou řadu všestraného příslušenství, které namontujete i sejmente ve vteřině. Možnost i přídavných ochranných rámů, přídavných kufrů, příslušenství typu pluhy, pásy, navijáky.
Navíc!
NOVINKA! O 16% větší kapacita palivové nádrže u modelů EPS.
NOVINKA! Snížení hmotnosti o 5,4 kg.
NOVINKA! Sedadlo s novým protiskluzovým povrchem
NOVINKA! Vylepšené EPS
NOVINKA! Vylepšená ochrana před stříkajícím blátem od kol.
NOVINKA! Snížení hlučnosti převodovky.
NOVINKA! Zmodernizovaná ložiska a čepy kol.
pětivrstvá metalíza v automobilovém stylu je 10x odolněnší ve srovnání se standardním plastovým povrchem (pouze u modelů s EPS)
chladič je zvednutý, čímž je více chráněný před blátem.
robusní nosiče z kompozitních materiálů se stovkou uchycovacích bodů.
Doporučené využití
PŘEPRAVA nákladu na těžce dostupná místa.
PRÁCE přeprava nákladů, práce v lese, v zemědělství na stavbách, údržba cest, chodníků a zahrad, práce v horských terénech.
MYSLIVOST práce v lese, přikrmování zvěře, přeprava loveckého vybavení
HOBBY jízda v terénu, udržba pozemků
SPORT adrenalinová sportovní jízda nebo trial
Zdokonalte svůj Sportsman XP extra navrženým příslušenstvím!
Sportsman XP byl zkonstruován tak, aby byl schopný podávat náročné a Xtrémní výkony. Proto příslušenství, kterým lze tyto stroje doplnit, bylo vyrobeno stejně tak pečlivě a robusně jako samotné čtyřkolky.
Kompletní řadu příslušenství naleznete na našich stránkách nebo na dotaz.
TECHNICKÉ PARAMETRY MOTOR typ čtyřdobý dvouválec SOHC
zdvihový objem 850 ccm
palivový systém EFI elektronické vstřikování paliva
chlazení kapalinou
startér elektrický
výkon 80HP
SYSTÉM POHONU pohon 2x4,4x4,4x4 + ADC
zadní, připínatelný přední
převodovka automat PVT, P/R/N/L/H
ODPRUŽENÍ přední zdvih zdvojená trojúhelníková ramena, zdvih 22,9 cm
zadní zdvih zdvojená trojúhelníková ramena IRS, zd. 26 cm
BRZDY kotoučové hydraulické
EBS ve standardu
EBS (engine breaking systém brždění motorem zadní náprava)
ADC ve standartu manuálně připínatelné
ADC (active descent control brždění motorem i přední náprava)
PNEUMATIKY přední 26 x 8 R14
zadní 26 x 10 -R14
disk hliníková nebo ocelová
ROZMĚRY/HMOTNOSTI rozvor 1346 mm
hmotnost bez náplní 351 kg s EPS, 345 bez EPS
délka 2114 mm
šířka 1209 mm
výška 1289 mm
výška sedla 940 mm
nádrž 20 l s EPS, 20 l bez EPS
nosnost předního nosiče 55 kg
nosnost zadního nosiče 110 kg
světlá výška 305 mm
celková nosnost 680 kg
tažná kapacita 868 kg
světla 50/50 W
přístrojové vybavení: otáčkoměr, 2 denní počítadla km, rychloměr, ujeté km, otáčkoměr, motohodiny, hodiny, ukazatel rychlostního režimu a AWD, palivoměr, kontrolka přehřívání a baterie, přídavná zásuvka, servisní interval, kontrolka diagniostiky a diagnostických módů
více na tipmoto.cz