Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Kam řadíte vaší čtyřkolku ?

Kosmetika na Andělu


Polaris Ranger 900 Diesel SPZ


Detail inzerátu

22.1. 9:55

Polaris Ranger 900 Diesel SPZ za 389900 Kč - novinka



Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 17.9 kW. Polaris Ranger 900 Diesel SPZ Nejnižší spotřeba 3 válcový diesel Velký kroutící moment Nejlepší trakce Nejlepší nosná a tažná kapacita Nejlepší pracant !  .   .   .   .   Oficiální zastoupení Polaris CZ . Autorizovaný prodejce Polaris.   Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!       Odolný tahoun RANGER 900 DIESEL Dieselový motorPolaris Ranger Diesel je vybaven stejně tak dobře jako Ranger XP. Narozdíl od Rangeru XP se ale Ranger Diesel odlišuje svým nízkootáčkovým motorem YANMAR, který nám zaručí minimální vibrace. Plně zapouzdřená převodovka a vysoký výkon jsou také velice význámné vlastnosti tohoto Rangeru, které nám usnadní manipulaci při práci. Polaris Ranger Diesel je beze sporu nejsilnějším, nejvýkonějším a nejodolnějším pracovním pomocníkem, jenž lze na trhu objevit.   Nejlepší trakce Systém pohonu všech kol On-Demand True All-Wheel Drive ( ADW ) poskytuje nepřekonatelnou trakci. V okamžiku, kdy proklouznou zadní kola a je potřeba více trakce, systém AWD automatickyzapíná pohon všech čtyř kol. Systém AWD automaticky rozloží kroutící moment na všechna kola. Bez zastavení, bez manipulace se spínači či páčkami. Pokud není náhon všech kol potřeba, systém přepne zpět do režimu 2WD, kdy jsou hnaná pouze zadní kola.  V režimu 2WD lze zapnout modulVersaTrac tím otevřete uzávěrku zadního diferenciálu a získáte tak snažší zatáčení s menším poloměrem.(Kola se optimálně otáčejí podle poloměru zatáčky.)Vhodné pro jízdu na tvrdém podkladu nebo naopak na velmi citlivém terénu.  Nejlepší nosná a tažná kapacitaTento Ranger se může pochlubit užitným zatížením 680 kg, nosností korby 454 kg a tažnou silou o velikosti necelé jedné tuny. Navíc je vybaven systémem Lock& Ride, který umožňuje rychlé přichycení příslušenství. Svůj Ranger si tedy můžete přizpůsobit svým potřebám. Sedadla a Ergonomie Ranger se vyznačuje nejlepší ergonomií své třídy. Může se pochlubit zejména nastavitelnám řízením, multifunkční digitální přístrojovou deskou s počítadlem ujetých km, mth a otáčkoměrem. Nechybí mu také indikátor rychlostního režimu a indikátor AWD s analogovým rychloměrem. Velice užitečný je systém ROPS, který je určen k tomu, aby se Ranger nepřevrátil. V palubní desce a pod sedadlem jsou zabudovány praktické úložné prostory.  Nezávislé zavěšení zadních kol a vysoká světlá výška Díky kombinaci legendárního zavěšení kol IRS a světlé výšky 30,5 cm bude jízda i v tom nejtěžším terénu příjemná, plynulá a bezpečná pro Vás, spolujezdce i pro náklad.  Plně nastavitelné zavěšení kol Vylepšené zavěšení předních kol se zdvojenými trojúhelníkovými rameny poskytuje hladkou jízdu. Omezuje zpětné rázy volantu. Zdvih 24,4 cm. Legendární nezávislé zavěšení zadních kol IRS se zdvihem 22,9 cm.- Exkluzivní nastavení obou závěsů kol: nastavení pomocí horních montážních bodů a nastavení předpětí o 30% pro jízdu s těžkým nákladem nebo pro jízdu s kabinou. Nejvyšší světlá výška s nákladem až 30,5 cm. PříslušenstvíŘada příslušenství lock& ride nabízí širokou řadu všestraného příslušenství, které namontujete i sejmente ve vteřině. Možnost i přídavných ochranných rámů, přídavných kufrů, příslušenství typu pluhy, pásy, navijáky. Přidaná hodnota:       alternátor 55A pro napájení rozličného příslušenství.  v porovnání s Rangerem XP má RANGER Diesel o 40% větší dojezd.  dálková a potkávací světla 60/55 W.  boční bezpečnostní sítě.  90% z maximálního kroutícího momentu je k dispozici při otáčkách 1600 ot/min, což je výhodné pro práci s náklady a v pomalých rychlostech.  Slápěcí korba kompatibilní se systémem Lock& Ride.  Konstrukce odolná proti převrácení (ROPS). Doporučené využití:  PŘEPRAVA osob a nákladu na těžce dostupná místa.  PRÁCE přeprava nákladů, práce v lese, v zrénech.  MYSLIVOST páce v lese, přikrmování zvěřeemědělství na stavbách, údržba cest, chodníků a zahrad, práce v horských te, přeprava loveckého vybavení HOBBY jízda v terénu, udržba pozemků Technické parametry   MOTOR typ tříválec, diesel  zdvihový objem 904 ccm palivový systém nepřímé vstřikování paliva chlazení kapalinou startér elektrický výkon 24 HP     SYSTÉM POHONU variátor 4x4, 2x4 s uzávěrkou diferenciálu pohon zadní rozpínatelný připínatelný přední převodovka PVT  P/R/N/L/H     ODPRUŽENÍ přední 24,4 cm zdvojená trojúhelníková ramena zadní 22,9 cm nezávislé zavěšení, stabilizátor     BRZDY kotoučové hydraulické   EBS ve standardu EBS (engine breaking systém brždění motorem zadní náprava)  ruční brzda       PNEUMATIKY přední 25 x 10 12, 489 zadní 25 x 11 12, 489    disky ocelové     ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY rozvor 1930 mm hmotnos bez náplní 651 kg délka 2900 mm šířka 1520 mm výška 1930 mm nádrž 34 l světlá výška 305 mm korba rozměr 93 x 137 x 29 cm  objem 4 kubické metry nosnost korby 454 kg užitečné zatížení 681 kg bržděný vozík 907 kg světla 55/60 W vpředu, led vzadu     BARVY a ZÁKLADNÍ VYBAVENÍ   zelená tažné zařízení  příprava + zásuvka  zařízení  rychloměr, otáčkoměr, ujeté km, denní počítadlo, motohodiny, ukazatel rych. režimu, palivoměr, kontrolka přehřívání, 2 přídavné zásuvky 12V    více na tipmoto.cz

Všechny inzeráty

Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist