26.2. 22:05
CAN-AM Outlander L 500 MAX DPS za 239500 Kč - novinka
Objem: 500 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.0 kW. Novinka pro rok 2015
CAN-AM OUTLANDER L 500 DPS - EFi.
Všem doporučuji se na tuto čtyřkolku přijet podívat osobně, v jednoduchosti je síla!
Motor - dvouválec do V - ROTAX s výkonem 46 k se může hravě srovnávat s Suzuki Kingquad 700, Grizzly 700 a podobné čtyřkolky.
DPS - dynamic power steering = progresivní posilovač, ale i tlumič, řízení. 3 polohy = minimum, medium, maximum.
Rám je stejný jako na nejsilněších modelech CAN-AM - G2. Nové zavěšení ramen, rámy jsou připravené na systém Linq, úložná vodětěsná zadní schránka, uzamykatelná parkovací brzda, velmi pohodlné sedadlo spolujezdce (také stejné jako na vyšších modelech CAN-AM).
Barevné varianty - šedá, žlutá.
Výkon kam se podíváte Outlander L Max 500 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 5¨00 umožňuje o 7% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii... a nejen v ní. Outlander 500 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít stačí jen otočit klíčkem&
Základní výbava DPS
- motor ROTAX 500
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
· Agresivní radiální pneu Carlisle
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Olejový chladič
. Elektrická zásuvka pro přívěs
Outlander L 500 Max DPS
Motor Rotax
Výška 1 118 mm
Délka 2 388 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 46
Rozvor kol 1 499 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 279 mm
Karburátor 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz