Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Co vám tu chybí ?

Kosmetika na Andělu


CAN-AM Outlander Max 1000 XT-P


Detail inzerátu

27.6. 23:05

CAN-AM Outlander Max 1000 XT-P za 459900 Kč - novinka



Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 67.1 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 1000 XT-P - nejlepší a nejvýkonnější čtyřkolka na trhu! AKCE - při objednání do 1.7.2015 dostávte 4 letou záruku na celou čtyřkolku po dobu 4 let! (nepodporujte šedý trh - věřte CAN-AMu a jejich autorizované prodejní síti - jen u těch máte jistotu, že nebudete doplácet CLO a DPH za toho kdo Vám dal slevu, ale neyaplatil právě CLO a DPH.) Toto je to nejlepší co současná technologie nabízí.  Ve zkratce: silný motor ROTAX, dvouválec do "V" o výkonu přibližně 90 k. (nebojte se, že by to bylo moc výkonu, v CAN-AMu na to mysleli a proto Vám mohu bez problémů jeden klíček nastavit třeba na 50% výkonu clé čtyřkolky - stačí se domluvit kolik:)  Podovozek = fenomenální, plynokapalinové tlumiče FOX, plně stavitelné Vám pomůžeme vždy nastavit tak, aby jste byli maximálně spokojeni (někdo rád silnice, tvrdší povrch, někdo rád bahno, skoky, brody.... u této čtyřkolky není problém nastavit... rádi pomůžeme, aby Vám čtyřkolka vyhovovala na 110%) Zpracování a životnost, jak jsem již napsal, je to to nejlepší co současná technologie nabízí. I přesto nic nevydrží věčně. Servis potřebuje každý stroj. To co vydrží nejvíc a vyjede nejvíc, je na obrázku. Přesvědčte se osobně - zavolejte a domluvte si testovací jízdu. - to je nejvíc! Nyní, pokud Vám to nestačí, více informací: Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!    Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.          Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení  předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s  upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.    Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se  postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.   Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců  a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.      BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.   Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!      Základní výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 - 82hp  - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy     (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2 - platforma SST G2 - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E.S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W  - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola typu Beadlock  - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30 - elektrická zásuvka pro přívěs   více na tipmoto.cz

Všechny inzeráty

Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist