Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Co vám tu chybí ?

Kosmetika na Andělu


CAN-AM Outlander L 500 Max -posil.řízení, dvouválec Rotax záruka 4 roky


Detail inzerátu

20.7. 16:55

CAN-AM Outlander L 500 Max -posil.řízení, dvouválec Rotax záruka 4 roky za 239500 Kč - novinka



Objem: 500 ccm. Nový motocykl.Výkon: 34.3 kW. CAN-AM Outlander L 500 V-twin DPS  SPZ  ! POZOR! Výjimečná akce přímo od výrobce CAN-AM BRP! A to 4 letá záruční doba na veškeré čtyřkolky Can-am MY2015! Prodloužená záruka na 4 roky platí pouze od 1. května do 31. července 2015 a to POUZE u AUTORIZOVANÝCH PRODEJCŮ CAN-AM (z oficiální sítě Can-am prodejců) - motor ROTAX 500 V-twin  dvouválec - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)     Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy!    Výkon kam se podíváte Outlander L Max 500 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 5¨00 umožňuje o 7% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii& a nejen v ní. Outlander 500 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.  Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.     Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.     25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.   Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.     A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.     BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.   S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít stačí jen otočit klíčkem&       Základní výbava DPS   - motor ROTAX 500  · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W  · Hliníková kola   · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Agresivní radiální pneu Carlisle  . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Olejový chladič . Elektrická zásuvka pro přívěs   Outlander L 500 Max  DPS Motor - Rotax Výška - 1 118 mm Zdvih. objem motoru - 499,6 cc Délka - 2 388 mm Typ / počet válců - 4-takt / 2 Šířka - 1 168 mm Výkon hp - 46   Rozvor kol - 1 499 mm Posilovač řízení DPS - ANO  Přední pneu - 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih - 82 x 47 mm Zadní pneu - 25 x 10 x 12 Chlazení - Kapalina Výška od země - 279 mm Karburátor - 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla - 877 mm Převodovka - CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže - 20,5 litrů Pohon - Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče - 54 kg / 109 kg   Brzdy - Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka - 10,9 litrů Zdvih přední nápravy - 229mm Osvětlení / Světla - 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy - 220mm Tažná síla - 590 kg Suchá  hmotnost - 336 kg Rám - SST G2   více na tipmoto.cz

Všechny inzeráty

Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist