26.1. 11:52
CAN-AM Renegade 570 X XC model 2017 skladem za 257300 Kč - novinka
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně
stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc
- motor rotax V-570
-DPS posilovač řízení
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Technické parametry:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 570 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48
Posilovač řízení DPS: ANO
Vrtání / Zdvih: 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
EFI: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. Nádrže: 20,5 litrů
Nosnost zadního nosiče: 16 kg
Osvětlení / Světla: 4 přední (240W), zadní a brzdové
Výška: 1 143 mm
Délka: 2 184 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 295 mm
Přední pneu: 25 x 8 x 12
Zadní pneu: 25 x 10 x 12
Výška od země: 267 mm
Výška sedadla: 877 mm
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Bezpečnostní systém: D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 279 kg
Rám: SST G2
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.ctyrkolky-bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz