22.12. 15:58
TGB Blade 1000i LT EPS 4x4 EURO 4 SKLADEM za 239990 Kč - novinka
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.9 kW. TGB BLADE 1000 EFI LT 4x4 LX (EPS)
- možnost svézt se na předváděcím modelu přímo na prodejně: ANO
EURO 4 = bílá SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ
LT = PRODLOUŽENÁ VERZE
BARVY: matná hnědo-šedá, stříbrná
Nejlepší a nejvýkonnější Blade všech dob v sobě spojuje nejmodernější technologie a dlouholeté zkušenosti značky TGB. Kromě největšího a nejsilnějšího motoru TGB a elektrického posilovače řízení EPS (se třemi volitelnými režimy) nabízí Blade 1000i i unikátní systém pohonu 4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály. Díky diferenciálu na přední i zadní nápravě se Blade 1000i řídí tak snadno jako žádná jiná čtyřkolka a společně s nezávislým zavěšením všech kol vás překvapí mimořádně příjemným řízením, klidnou jízdou a vysokou průchodností i nejtěžším terénem. Prodloužený podvozek dává čtyřkolce vysokou jistotu ve stoupání a špičkovou stabilitu při rychlé jízdě při zachování vyhlášené obratnosti a příjemné ovladatelnosti krátkých modelů. Zcela nově vyvinutý čtyřdobý dvouválec OHC 1000 s válci do V poskytuje nadprůměrnou dynamiku a obrovskou tažnou sílu. BLADE 1000i LT EPS 4x4 je už v základu standardně vybaven kvalitním elektrickým navijákem s vysokou tažnou silou, atraktivními alu disky, tažným zařízením, hi-tech LED osvětlením a kvalitními tlumiči EVO s progresivně vinutými pružinami.
Motor V-Twin 1000 EFI
Velký silný dvouválec do V OHC 1000 s obrovským výkonem je zcela nově vyvinutý. Ryzí výkon poskytuje čtyřkolce dominantní dynamiku, vysoký točivý moment jí dává špičkovou tažnou sílu. Elektronické vstřikování paliva nezávisle na nadmořské výšce zaručuje spolehlivé startování, čisté spalování a nízkou spotřebu paliva. Spolehlivá automatická robustní ´heavy-duty´ převodovka s polohami L/H/N/R (terénní redukce / dopředná rychlost / neutrál / zpátečka) a s minimálními nároky na údržbu je navíc vybavená účinnou motorovou brzdou.
Elektrický posilovač řízení se třemi režimy
Elektrický posilovač řízení zmenšuje sílu potřebnou na řízení, ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás proto neunaví. Posilovač řízení také zlepšuje ovladatelnost čtyřkolky a bezpečnost jízdy, protože účinkuje zároveň i jako tlumič úderů do řídítek, když například přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez. Náraz vám pak nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač. Posilovač řízení je u tohoto modelu vybaven třemi volitelnými režimy – standardní účinek, maximální účinek a vypnuto.
Pohon 4x4
Největší předností modelu Blade 1000i je jeho jedinečný systém pohonu s diferenciálem na přední i zadní nápravě a se dvěma elektrickými uzávěrkami. Díky tomu je nový Blade jednou z vůbec nejpříjemnějších čtyřkolek na řízení a umožňuje ideálně nakonfigurovat pohon a trakci pro každý terén a každou situaci - na jednu stranu zajistí dokonalý grip všech kol a vysokou průchodnost čtyřkolky v těžkém terénu, zároveň však zajišťuje nesmírně kultivovanou a klidnou jízdu a dokonale příjemné řízení. Samozřejmě nechybí moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS se širokým rozchodem a velkou světlou výškou, dlouhý rozvor a elektricky připojitelný pohon předních kol 2x4 / 4x4 pouhým stisknutím tlačítka na řídítkách. V nejtěžším terénu navíc oceníte rychle pracující elektrické uzávěrky předního a zadního diferenciálu.
Kotoučové brzdy na všech kolech
Brzdy jsou stejně důležité jako výkon motoru. Výkonný čtyřkotoučový hydraulický brzdový systém s vrtanými kotouči velkého průměru a pancéřovanými brzdovými hadičkami vám dodá pocit důvěry při posunování vašich jezdeckých schopností. Nožní provozní brzda brzdí všechna kola současně v poměru 60/40, pravou páčkou můžete navíc ovládat přední brzdu, levou páčkou zadní brzdu. Parkovací brzda se aktivuje samostatnou páčkou na řídítkách.
Moderní osvětlení
Atraktivní moderní LED světla pro denní svícení, spojená s integrovanými předními blikači, zaujmou na první pohled. Společně s dvojitými zadními LED světly a zadními LED blikači tak dávají modelu Blade 1000i dospělý a přitažlivý vzhled. A když zapadne slunce, výkonné dvojité projektorové světlomety vám vždy spolehlivě pomohou najít cestu domů.
Multifunkční LCD displej
Přesné informace kdykoli potřebujete. Multifunkční LCD displej je nejen čitelný ale i krásný, a nabízí spoustu praktických funkcí jako digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, ukazatel nastavení posilovače, palubní hodiny, zobrazování diagnostických poruchových kódů a všechny potřebné kontrolky.
Špičková výbava
Na trhu není mnoho čtyřkolek, které by již v tak atraktivní základní ceně ještě nabízely tak bohatou standardní výbavu, jako Blade 1000i LT EPS. Blade 1000i LT EPS je ve standardu plně vybaven nejmodernější technikou jako dva diferenciály (vpředu i vzadu) s elektrickými uzávěrkami, elektricky přepínatelný pohon 2x4 / 4x4, elektrický posilovač řízení, čtyřkotoučový brzdový systém, pancéřové brzdové hadičky, atraktivní osmipaprskové hliníkové disky s ostře lomenými paprsky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou a páček, robustní přední ochranný rám, přední a zadní nosič zavazadel, samostatné vyvýšené sedadlo spolujezdce s pohodlnou opěrkou zad, demontovatelné stupačky spolujezdce, hi-tech LED osvětlení, tažné zařízení a kvalitní naviják s vysokou tažnou silou 3000 lbs.
Motor
Typ: čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI
Objem: 997 cm3
Vrtání x zdvih: Ø 92 X 75.0 mm
Kompresní poměr: 10.2: 1
Výkon: 83 k / 7000 min-1 (off-road)
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor
Hnací systém
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická - CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem
Uzávěrka diferenciálu: přední i zadní, nezávislé elektrické ovládání
Koncový převod: kardanem, přední i zadní
Podvozek
Zavěšení přední: nezávislá dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední: tlumiče EVO, nastavitelné předpětí pružin
Pérování zadní: tlumiče EVO, nastavitelné předpětí pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
Pneumatiky přední: AT25 x 8 - 12
Pneumatiky zadní: AT25 x 10 - 12
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2330 mm
Celková šířka: 1200 mm
Celková výška: 1290 mm
Světlá výška: 295 mm
Výška sedla: 935 mm
Rozvor: 1445 mm
Hmotnost bez náplní: 430 kg
Palivová nádrž: 23 l
Další vlastnosti
Posilovač řízení: Elektrický, s nastavitelnou účinností a možností úplného vypnutí (MAX/MIN/OFF)
Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické poruchové kódy, hodiny
Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
Registrační značka (SPZ): ANO (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)
Výbava
Homologované tažné zařízení, pohon 4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4, elektrický posilovač řízení s nastavitelnou intenzitou, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní osmipaprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, přední i zadní nosič zavazadel, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad a madly, samostatné stupačky pro spolujezdce, kvalitní naviják 3000lbs, 12V palubní zásuvka 10A 120W, LED světla pro denní svícení, LED zadní světla, LED blikače
více na tipmoto.cz