Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Kubatura vaší čtyřkolky ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Kosmetika na Andělu



QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.

| Starší inzeráty

Inzeráty

Obje m : 550 cc m . Nový  m otocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace.  m ožnost dopravy po celé ČR O celých 10 koní výkonnější LTD   m odel  pracovní čtyřkolky Goes Cobalt se dvě m a uza m ykatelný m i diferenciály přední m  i zadní m . Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných ko m unikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadní m u diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál za m knete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu. Základní výbava stejná jako verze Basic, což zna m ená elektrický naviják, ho m ologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče, navíc  m á pak Alu kola 12" a výběr ze škály lakovaných odstínů, nebo listovou ka m ufláž.  Žádné o m ezovače rychlosti, žádné výstražné zvuky když na čtyřkolce nesedíte, to je Goes Cobalt. Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet  m ateriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupizelného příslušenství, jako  m ulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... S   m odel e m  LTD uděláte navíc spoustu parády a pište si, že Váš soused jí brzo bude chtít taky. Vodou chlazený 4-taktní  m otor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneu m atiky Abuzz, zá m ek řízení, za m ykací nádrž, atraktivní alu kola a spousta barev na výběr, včetně  m askované Ca m ouflage. Ho m ologace pro dvě osoby, na bílých SPZ dle nové ho m ologace. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.   více na tipmoto.cz
Obje m : 450 cc m . Nový  m otocykl.Výkon: 20.0 kW. Sklade m  na prodejně v Kolíně Splátky od 0% akontace   Příklad splátek při složení 0,- kč v hotovosti 24 x 5724,- kč  m ěsíčně 36 x  3950,- kč  m ěsíčně  50 x 2959,- kč  m ěsíčně 72 x 2187,- kč  m ěsíčně Schválení po telefonu do 30  m inut každý den od 8: 00- 21: 00   PO-NE  m ožnost dopravy po celé ČR. Základní   m odel  pracovní čtyřkolky Goes se dvě m a uza m ykatelný m i diferenciály přední m  i zadní m . Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných ko m unikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadní m u diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál za m knete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez o m ezovače rychlosti! I přesto, že se jedná o základní   m odel , ve výbavě nechybí elektrický naviják, ho m ologované tažné zařízení se zásuvkou a ani kovové nosiče. Goes Iron Basic k dostání v černé bervě a černý m i plechový m i koly. Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet  m ateriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupitelného příslušenství, jako  m ulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... Vodou chlazený 4-taktní  m otor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneu m atiky Abuzz, zá m ek řízení, za m ykací nádrž, nic z toho nechybí ani v to m to základní m    m odel u. Ho m ologace pro dvě osoby, na bílých SPZ. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.   více na tipmoto.cz
Obje m : 450 cc m . Nový  m otocykl.Výkon: 20.0 kW. Splátky od 0% akontace  Záruka 2 roky od koupě čtyřkolky u nás na prodejně   m ožnost dopravy po celé ČR  Příklad splátek 0,- kč v hotovosti 72 x 2362,- kč  m ěsíčně 60 x 2740,- kč  m ěsíčně 48 x 3308,- kč  m ěsíčně 36 x 4266,- kč  m ěsíčně 24 x 6182,- kč  m ěsíčně Schválení po telefonu do 30  m inut každý den od 8: 00- 21: 00  PO- NE LTD   m odel  pracovní čtyřkolky Goes Iron se dvě m a uza m ykatelný m i diferenciály přední m  i zadní m . Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných ko m unikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadní m u diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál za m knete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez o m ezovače rychlosti! Základní výbava stejná jako verze Basic, což zna m ená elektrický naviják, ho m ologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče. Navíc LTDéčke m  získáte Alu kola 12" a  m ožnost výběru z řady lakovaných odstínů, včetně listové ka m ufláže. 20 KW  Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet  m ateriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupitelného příslušenství, jako  m ulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... S   m odel e m  LTD uděláte navíc spoustu parády a pište si, že Váš soused jí brzo bude chtít taky. Prodejna Kolín js m e autorizovaný dealer čtyřkolek GOES, STELS. Pro více infor m ací volejte. Schválení úvěru na dálku do 30  m inut Vodou chlazený 4-taktní  m otor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneu m atiky Abuzz, zá m ek řízení, za m ykací nádrž, atraktivní alu kola a spousta barev na výběr, včetně  m askované Ca m ouflage. Ho m ologace pro dvě osoby, na bílých SPZ. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.   více na tipmoto.cz
Obje m : 550 cc m . Nový  m otocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace.  m ožnost dopravy po celé ČR Ještě výkonnější   m odel  pracovní čtyřkolky Goes v základní m  provedení Basic rovněž se dvě m a uza m ykatelný m i diferenciály přední m  i zadní m . Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných ko m unikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadní m u diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál za m knete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu. I přesto, že se jedná o základní   m odel , z pracovní výbavy nechybí elektrický naviják, ho m ologované tažné zařízení se zásuvkou a ani kovové nosiče. Goes Cobalt Basic k dostání v černé bervě a černý m i plechový m i koly.   více na tipmoto.cz
Obje m : 570 cc m . Nový  m otocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-A m  OUTLANDER  m AX 570 XT DPS, T3 dvouválec   m odel  2018   -  m otor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! -  přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - Progresivní posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti a čtyř m i reži m i ( m IN,  m ED,  m AX a pro sněžné pásy Apache) - Bohatá základní výbava stroje CAN-A m  v ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-A m . Autorizovaný prodejce CAN-A m .   Všechny dostupné   m odel y CAN-A m  u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rá m , držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon ka m  se podíváte – Outlander  m ax 570 je té m ěř synony m e m  zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového  m otoru Rotax 570 u m ožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čí m ž opět dokazuje jeho do m inantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svý m  výkone m  předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc u m ožňuje snadné startování bez dušení a auto m atické přizpůsobení z m ěná m  nad m ořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti, který snižuje na m áhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdce m  nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehké m  a dokonale pevné m  m u SST G2 s nízko posazený m  těžiště m ,  m á vynikající systé m  předního zavěšení s nově upravenou geo m etrií v podobě dvojitých A-ra m en a nezávislého zadního zavěšení TTI s  m asivní m i vlečný m i ra m eny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli m inuje opotřebení pneu m atik, auto m atickou převodovku s variátore m  a  m ožností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systé m  pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, u m ožňující postupné zapojování a vysoký točivý  m o m ent, s jehož po m ocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové pneu m atiky  m AXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci h m otnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahne m , štěrke m  a odskakující m i ka m énky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systé m  DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vá m  zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo  m álo,  m á m e pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený m   m ultifunkční m  digitální m  displeje m  m  zajistí přehledné a srozu m itelné infor m ace o  m otoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzké m  terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední  m askou, zbrusu nový m i litý m i hliníkový m i koly, zadní m  světle m  či aerodyna m icky tvarovaný m i řídítky s vroubkovaný m  povrche m  sluší ještě víc než kdykoli předtí m . S po m ocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, ka m koli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčke m …   Základní výbava XT: -  m otor ROTAX 570 – 48hp - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · Progresivní posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti a čtyř m i reži m i ( m IN,  m ED,  m AX a pro snšžné pásy Apache) . Platfor m a SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 ·  m agneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení po m ocí vlečných ra m en typu TTI · 240W přední světlo m ety · Pneu  m AXXIS  m 923J 25x8-12, 25x10-12 . Snadno odjí m atelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkový m i tř m eny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobný m  chladiče m  . Elektrická zásuvka pro přívěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Naviják WARN 3.000lbs . Kryt rukou    m otor Rotax Zdvih. obje m   m otoru 570 cc Typ / počet válců 4-takt / 2 Výkon HP 48 Vrtání / Zdvih 82 x 47  m  m  Chlazení: Kapalina Výška 1 330  m  m  Délka 2 310  m  m  Šířka 1 168  m  m  Rozvor kol 1 499  m  m  Výška od ze m ě 267  m  m  Výška sedadla 858  m  m  Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Zadní pneu 25 x 10 x 12 Převodovka CVT systé m  se suptrabns m isí, po m alý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Obje m  paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s přední m  diferenciále m  Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229 m  m  Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220 m  m  Tažná síla 590 kg Suchá h m otnost 336 kg Rá m  SST G2   více na tipmoto.cz
Obje m : 450 cc m . Nový  m otocykl.Výkon: 23.5 kW. PROFESIONÁLNÍ PRACOVNÍ ČTYŘKOLKA profesionální pásy USA nejprodávanější značka na trhu akční cena platí pouze za paket pásy + čtyřkolka tak jak je uvedeno je  m ožnost ko m binovat (obje m ,   m odel , délku stroje do 550cc m ) !! 1. fotka je ilustrační (zobrazen   m odel  x550)   výhodný splátkový prodej doprava po celé čr včetně zaškolení vhodné na vyhrnování sněhu, jízdu po horách navíc plechová nebo al kola cena je včetně  m ontáže a zaškolení záruka 3 roky odpočet dph další  m ožné příslušenství: radlice na sníh vyhřívání rukojetí vyhřívání sedla řidiče i spolujezdce -  m ontuje m e pří m o u nás vozík pro přepravu dřeva a všeho co potřebujete zadní box nosič  m otorové pily přední plexi štít přední diodové pracovní světlo SNĚŽNÉ PÁSY silný ocelový kryt celého podvozku kanystry přídavného paliva s výběre m  doplňkového příslušenství k Vaše m u stroji rádi poradí m e, zkušenosti  m á m e! zajišťuje m e  povinné ručení, výkup i protiúčet - ihned odjíždíte doprava až k Vá m  do m ů již do druhého dne a zaškolení zar m a! Prodej na splátky zajistí m e pří m o u nás předschválí m e telefonicky výši splátky a počet splátek si určujete sa m i a a kontace je od 0%! *100% neručí m e za přesnost údajů či fotografií vzlede m  ke značné ko m binaci  m nožství variant   m odel ů   více na tipmoto.cz
Obje m : 570 cc m . Nový  m otocykl.Už ne m usíte čekat, je tady!  m á m e ho sklade m ! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vá m  Renegade X xc jako šitá na  m íru! Čtyřtaktní  m otor Rotax o obsahu 570 cc m , nejvýkonnější ve své kategorii, vá m  zaručí snový výkon, zatí m co unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a auto m atické přizpůsobení z m ěná m  nad m ořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ra m en s vylepšený m  pohybový m  koeficiente m , dodávající kolů m  lepší tažnou sílu a šetřící tlu m iče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsné m  terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělý m i plně stavitelný m i tlu m iči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli m inuje opotřebení pneu m atik. Důkaze m  pokrokové technologie je i ultralehký rá m  SST G2 s nízko posazený m  těžiště m , díky ně m už se budete doslova vznášet nad kláda m i, ka m eny a vše m i ostatní m i překážka m i, anebo progresivní, auto m aticky uza m ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systé m  pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostní m u čidlu reaguje na rozdíl  m ezi rychlost m i obou předních kol a u m ožňuje postupné zapojování a vysoký točivý  m o m ent – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přináší m e vá m  i tuto sezónu něco nového. Brzdový systé m , inspirovaný závodní m i stroji, je ovládán oddělený m i páčka m i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přito m  bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkový m  m ene m  a pancéřový m i hadice m i. Nová technologie předního diferenciálu u m ožňuje rychlejší zapojení systé m u Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzké m  terénu a u m ožňuje lepší průchodnost teréne m  bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený m   m ultifunkční m  digitální m  displeje m  m  zajistí přehledné a srozu m itelné infor m ace o  m otoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systé m  dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s  m ohutnou, a přito m  vel m i lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každé m u soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneu m atiky a hliníková kola Beadlock o nízké h m otnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneu m atiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický,  m áte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého  m ísta pro nářadí a ostatní vybavení. A tí m  to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení  m ontované pří m o v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezna m ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži… „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc -  m otor rotax V-570 -DPS posilovač řízení - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -  m agneto 650W - hliníkové disky kol typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR - ko m pletně stavitelné závodní tlu m iče FOX   více na tipmoto.cz
Obje m : 1000 cc m . Nový  m otocykl.RENEGADE 1000 X xc Nebude m e vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vá m  Renegade X xc jako šitá na  m íru! Čtyřtaktní  m otor Rotax o obsahu 1000 cc m , nejvýkonnější ve své kategorii, vá m  zaručí snový výkon, zatí m co unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a auto m atické přizpůsobení z m ěná m  nad m ořské výšky. Nepostradatelný je i přelo m ový posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje na m áhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ra m en s vylepšený m  pohybový m  koeficiente m , dodávající kolů m  lepší tažnou sílu a šetřící tlu m iče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsné m  terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělý m i plně stavitelný m i tlu m iči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli m inuje opotřebení pneu m atik. Důkaze m  pokrokové technologie je i ultralehký rá m  SST G2 s nízko posazený m  těžiště m , díky ně m už se budete doslova vznášet nad kláda m i, ka m eny a vše m i ostatní m i překážka m i, anebo progresivní, auto m aticky uza m ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systé m  pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostní m u čidlu reaguje na rozdíl  m ezi rychlost m i obou předních kol a u m ožňuje postupné zapojování a vysoký točivý  m o m ent – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přináší m e vá m  i tuto sezónu něco nového. Brzdový systé m , inspirovaný závodní m i stroji, je ovládán oddělený m i páčka m i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přito m  bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkový m  m ene m  a pancéřový m i hadice m i. Nová technologie předního diferenciálu u m ožňuje rychlejší zapojení systé m u Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzké m  terénu a u m ožňuje lepší průchodnost teréne m  bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený m   m ultifunkční m  digitální m  displeje m  m  zajistí přehledné a srozu m itelné infor m ace o  m otoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systé m  DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s  m ohutnou, a přito m  vel m i lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každé m u soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneu m atiky a hliníková kola Beadlock o nízké h m otnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneu m atiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický,  m áte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého  m ísta pro nářadí a ostatní vybavení. A tí m  to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení  m ontované pří m o v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezna m ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži... „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC: -  m otor ROTAX V-1000 -výkon 89HP - progresivní posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti a čtyř m i reži m y ( m IN,  m ED,  m AX a pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -  m agneto 650W - černá hliníková kola s výztužený m i prstenci - Full Beadlock - ko m pletně stavitelné závodní tlu m iče FOX Rasing - zadní zavěšení systé m e m  vlečných ra m en typu TTI - hliníkový kryt podvozku - 4 x 60W světlo m ety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělený m i páčka m i brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkový m i tř m eny -dvojitý okruh chlazení s dvojnásobný m  chladiče m  - olejový chladič - nový airbox - nový rá m  - nové nášlapy - nová ra m ena - nová výfuková soustava - větší palivová nádrž - bezpečnostní kódovaný systé m  D. E. S. S. - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR   více na tipmoto.cz
Obje m : 1000 cc m . Nový  m otocykl.Ho m ologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-A m . Autorizovaný Prodejce CAN-A m . Žádný šedý dovoz! Je nejsilnější,  m á nejlepší podvozek a je od Can-A m u. Co víc si přát? Koncern BRP nás už dlouho lákal na svojí novinku  m averick X3, když postupně vypouštěl kusé infor m ace. Všechno  m ělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo. Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k představení novinky. A bylo nač se těšit! Zapo m eňte na UTV,  m averick X3 je prostě sportovní bugina se vší m  všudy a hlavně s velký m  výkone m . Pro pohon novinky konstruktéři použili řadový tříválec, který dává plných 172 koní. Ten dělá z  m avericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o variátorovou převodovku, ale ko m u by to vadilo, že jo? Tak vysoký výkon si zaslouží odpovídající podvozek. Jeho šířka 183 c m  v nabitější verzi X3 X RS, v základní m  provedení X3 X DS to je o citelných 20 c m   m íň. To ale není všechno, tahle bugina k to m u přidává zdvihy 61 c m  a světlou výšku 38 c m . To je splněný sen každého offroadového blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu  m ezi side by side nenajdete. Technické specifikace:  m otor: vodou chlazený tříválec Rozvod: DOHC/4 Obje m   m otoru: 900 cc m  Výkon: 172HP  m ax. točivý  m o m ent: 153 N m /7000 ot./ m in Plnění  m otoru: EFI Převodovka: CVT Pohon: 2WD/4WD Přední tlu m iče: FOX 2.5 PODIU m  RC2 Piggyback s bypase m  Zadní tlu m iče: FOX 3.0 PODIU m  RC2 Předení pneu:  m axxis Bighorn 2 30x10-14 Zadní pneu:  m axxis Bignorn 2 30x10-14 Disky: 14" hliníkov s Beadlocke m  Brzdy přední: 262 m  m  dvoupístkové tř m eny Brzdy zadní: 248 m  m  dvoupístkové tř m eny Délka: 3353 m  m  Šířka: 1829 m  m  Výška: 1702 m  m  Světlá výška: 381 m  m  Zdvih přední/zadní: 559 m  m /10 m  m  Suchá h m otnost: 719kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Obje m : 570 cc m . Nový  m otocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon ka m  se podíváte – Outlander L  m ax 570 je té m ěř synony m e m  zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového  m otoru Rotax 570 u m ožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čí m ž opět dokazuje jeho do m inantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svý m  výkone m  předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc u m ožňuje snadné startování bez dušení a auto m atické přizpůsobení z m ěná m  nad m ořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti, který snižuje na m áhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdce m  nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehké m  a dokonale pevné m  m u SST G2 s nízko posazený m  těžiště m ,  m á vynikající systé m  předního zavěšení s nově upravenou geo m etrií v podobě dvojitých A-ra m en a nezávislého zadního zavěšení TTI s  m asivní m i vlečný m i ra m eny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli m inuje opotřebení pneu m atik, auto m atickou převodovku s variátore m  a  m ožností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systé m  pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, u m ožňující postupné zapojování a vysoký točivý  m o m ent, s jehož po m ocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální pneu m atiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci h m otnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahne m , štěrke m  a odskakující m i ka m énky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vá m  zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo  m álo,  m á m e pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený m   m ultifunkční m  digitální m  displeje m  m  zajistí přehledné a srozu m itelné infor m ace o  m otoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzké m  terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední  m askou, zbrusu nový m i litý m i hliníkový m i koly, zadní m  světle m  či aerodyna m icky tvarovaný m i řídítky s vroubkovaný m  povrche m  sluší ještě víc než kdykoli předtí m . S po m ocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, ka m koli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčke m … Základní výbava DPS -  m otor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti a čtyř m i reži m i ( m IN,  m ED,  m AX a pro snšžné pásy Apache) -Platfor m a SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - m agneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení po m ocí vlečných ra m en typu TTI -240W přední světlo m ety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Snadno odjí m atelná sedačka spolujezdce -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkový m i tř m eny -Elektrická zásuvka pro přívěs Technické specifikace:  m otor: Rotax Zdvih. obje m   m otoru: 570cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 (offroad) Posilovač řízení DPS: ano ( m IN,  m ED,  m AX) Vrtání / Zdvih: 91 x 75  m  m  Výška od ze m ě: 305  m  m  Délka: 2388  m  m  Šířka: 1168  m  m  Výška: 1118  m  m  Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x 10 x 12 Chlazení: kapalina Zadní schránka: 10,9 litrů Karburátor: 2 Sie m ens VDO injektor Výška sedadla: 877 m  m  Převodovka: CVT systé m  se suptrabns m isí, po m alý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Obje m  palivové nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4  m ax. rychlost: 75k m  Brzdy: kotoučové, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg  m agneto: 650W Osvětlení / Světla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá h m otnost: 336 kg Rá m : SST G2   více na tipmoto.cz
Obje m : 570 cc m . Nový  m otocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon ka m  se podíváte – Outlander L  m ax 570 je té m ěř synony m e m  zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového  m otoru Rotax 570 u m ožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čí m ž opět dokazuje jeho do m inantní pozici v této kategorii... a nejen v ní. Outlander 570 svý m  výkone m  předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc u m ožňuje snadné startování bez dušení a auto m atické přizpůsobení z m ěná m  nad m ořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti, který snižuje na m áhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdce m  nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehké m  a dokonale pevné m  m u SST G2 s nízko posazený m  těžiště m ,  m á vynikající systé m  předního zavěšení s nově upravenou geo m etrií v podobě dvojitých A-ra m en a nezávislého zadního zavěšení TTI s  m asivní m i vlečný m i ra m eny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli m inuje opotřebení pneu m atik, auto m atickou převodovku s variátore m  a  m ožností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systé m  pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, u m ožňující postupné zapojování a vysoký točivý  m o m ent, s jehož po m ocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální pneu m atiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci h m otnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahne m , štěrke m  a odskakující m i ka m énky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vá m  zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo  m álo,  m á m e pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený m   m ultifunkční m  digitální m  displeje m  m  zajistí přehledné a srozu m itelné infor m ace o  m otoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzké m  terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední  m askou, zbrusu nový m i litý m i hliníkový m i koly, zadní m  světle m  či aerodyna m icky tvarovaný m i řídítky s vroubkovaný m  povrche m  sluší ještě víc než kdykoli předtí m . S po m ocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, ka m koli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčke m … Základní výbava XT -  m otor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzore m  rychlosti a čtyř m i reži m i ( m IN,  m ED,  m AX a pro snšžné pásy Apache) -Platfor m a SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - m agneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení po m ocí vlečných ra m en typu TTI -240W přední světlo m ety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Snadno odjí m atelná sedačka spolujezdce -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkový m i tř m eny -Elektrická zásuvka pro přívěs -naviják WARN 3000 -kryty páček -přední a zadní ochranný rá m  Technické specifikace:  m otor: Rotax Zdvih. obje m   m otoru: 570cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 (offroad) Posilovač řízení DPS: ano ( m IN,  m ED,  m AX) Vrtání / Zdvih: 91 x 75  m  m  Výška od ze m ě: 305  m  m  Délka: 2388  m  m  Šířka: 1168  m  m  Výška: 1118  m  m  Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x 10 x 12 Chlazení: kapalina Zadní schránka: 10,9 litrů Karburátor: 2 Sie m ens VDO injektor Výška sedadla: 877 m  m  Převodovka: CVT systé m  se suptrabns m isí, po m alý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Obje m  palivové nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4  m ax. rychlost: 75k m  Brzdy: kotoučové, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg  m agneto: 650W Osvětlení / Světla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá h m otnost: 336 kg Rá m : SST G2   více na tipmoto.cz
Obje m : 800 cc m . Nový  m otocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využití m  dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých  m otorů, výrobce BRP - Can-A m  zavádí nové  m ožnosti  m otor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali js m e naše vysoce uznávaný  m otory Rotax V-Twin a nakalibrovali js m e ji m  za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík  m otory HD8 50HP a HD10 72HP jsou  m otory, které ukázaly sílu v nejtěžších pod m ínky, na které se  m ůžete spolehnout. Navržen pro opti m ální točivý  m o m ent a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu.  m otor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý  m o m ent než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové  m otory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že  m ůžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865  m il (3000 k m ) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčový m  prvků m   m otor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace:  m otor: Rotax Zdvih. obje m   m otoru: 799 cc m  Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Sie m ens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou Syste m  (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 c m  Délka: 305 c m  Šířka: 157,5c m  Světlá výška: 28c m  Rozvor kol: 211,5 c m  Přední pneu:  m axxis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  m axxis Coronado 27 x 11 x 14 Roz m ěr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 c m ) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Obje m  palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s přední m  diferenciále m  Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220 m  m , 2 vzadu 220 m  m  Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ra m ena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ra m en TTA s torzní tyčí Suchá h m otnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rá m : Ocelový Ho m ologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Obje m : 1000 cc m . Nový  m otocykl.TRAXTER PRO JE DÍKY STANDARDNÍ m , TOVÁRNĚ INSTALOVANÝ m  FUNKCÍ m , LEHKÝ m  KOLŮ m  A PNEU m ATIKÁ m , PŘIZPŮSOBIVÉ m U ÚLOŽNÉ m U PROSTORU A DALŠÍ m  VLASTNOSTE m  DOBŘE PŘIPRAVEN. PŘESNĚ NAVRŽENO PRO DOBROU OVLADATELNOST: DYNA m ICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (DPS) LEPŠÍ OVLÁDÁNÍ: Přední diferenciál Visco-Lok QE† ko m binovaný s uza m ykatelný m  zadní m  diferenciále m  nabízí trakční systé m  se čtyř m i reži m y, který poskytuje více  m ožností pro různé druhy terénu nebo pracovních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený převod pro lepší ovládání. SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKA m I: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná  m oderní m i pick-up dodávka m i. ADAPTABILNÍ SKLADOVÁNÍ: ODNÍ m ATELNÝ PLASTOVÝ KUFR S ÚLOŽNÝ m  PROSTORE m  14palcová (35,6 c m ) kola z litého hliníku se 27palcový m i (68,6 c m ) pneu m atika m i  m axxis Coronado Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využití m  dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých  m otorů, výrobce BRP - Can-A m  zavádí nové  m ožnosti  m otor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali js m e naše vysoce uznávaný  m otory Rotax V-Twin a nakalibrovali js m e ji m  za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík  m otory HD8 50HP a HD10 72HP jsou  m otory, které ukázaly sílu v nejtěžších pod m ínky, na které se  m ůžete spolehnout. Navržen pro opti m ální točivý  m o m ent a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu.  m otor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý  m o m ent než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové  m otory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že  m ůžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865  m il (3000 k m ) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčový m  prvků m   m otor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace:  m otor: Rotax Zdvih. obje m   m otoru: 976 cc m  Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 72 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Sie m ens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou Syste m  (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 c m  Délka: 305 c m  Šířka: 157,5c m  Světlá výška: 28c m  Rozvor kol: 211,5 c m  Přední pneu:  m axxis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  m axxis Coronado 27 x 11 x 14 Roz m ěr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 c m ) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Obje m  palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s přední m  diferenciále m  Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220 m  m , 2 vzadu 220 m  m  Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ra m ena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ra m en TTA s torzní tyčí Suchá h m otnost: 646kg Posilovač řízení DPS: ANO Rá m : Ocelový Ho m ologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Obje m : 1000 cc m . Nový  m otocykl.Ho m ologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-A m . Autorizovaný Prodejce CAN-A m . Žádný šedý dovoz! U Can-A m  zábava nikdy nekončí, společnost představila nový   m odel   m avericku X3 XRC- Ve státech vel m i populární jízda ve skalách inspirovala vývojáře. Tý m  vytvořil technologii Chytrý - Lok (T m ) *, což je dů m yslný plně - uza m ykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené auto m atické reži m y. Tyto chytré technologie zvyšují jezdecké zkušenosti a činí trakci v extré m ních pod m ínkách. Výbava: - S m art Lock: plně uza m ykatelný přední diferenciál - 4 trakční  m ody 2WDWD s přední m  dif. uza m čení m , 4WD ROCK/4WD TRAIL - 14" hliníkové disky kol typu Beadlock - 30x10-14 pneu  m axxis Liberty - naviják WARN 4500 S syntetické lano - přední ochranný rá m  s integrovanou plotnou na naviják - ko m pletní kryt podvozku a ra m en vyroben z H m W - ko m pletní dveře - hliníková střecha - 4-bodové bezpečnostní pásy - přední a zadní tažné oko Technické specifikace:  m otor: vodou chlazený tříválec Rozvod: DOHC/4 Obje m   m otoru: 900 cc m  Výkon: 172HP  m ax. točivý  m o m ent: 153 N m /7000 ot./ m in Plnění  m otoru: EFI Převodovka: CVT Posilovač řízení: DPS nastavidelný 3 stupně ( m AX,  m IN,  m ED) Pohon: 2WD/4WD Přední tlu m iče: FOX 2.5 PODIU m  RC2 Piggyback s bypase m  Zadní tlu m iče: FOX 3.0 PODIU m  RC2 Předení pneu:  m axxis Liberty 30x10-14 Zadní pneu:  m axxis Liberty 30x10-14 Disky: 14" hliníkové s Beadlocke m  Brzdy přední: 262 m  m  dvoupístkové tř m eny Brzdy zadní: 248 m  m  dvoupístkové tř m eny Délka: 3353 m  m  Šířka: 1829 m  m  Výška: 1702 m  m  Světlá výška: 381 m  m  Rozvor: 259,1 c m  Zdvih přední/zadní: 559 m  m /10 m  m  Suchá h m otnost: 794,2kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Obje m : 1000 cc m . Vyrobeno: 2016. Výkon: 15.0 kW. Najeto: 2711 k m . Najeto pouze 2711 K m !   m odel  s EPS. První  m ajitel. Vždy servisovaná. Navíc výhřev rukojetí. Zadní box originál TGB s integrovaný m  světle m  a  m adla pro spolujezdce. Plná záruka do konce roku 2018.   více na tipmoto.cz
Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist