QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Obje
m : 550 cc
m . Nový
m otocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace.
m ožnost dopravy po celé ČR
O celých 10 koní výkonnější LTD
m odel pracovní čtyřkolky Goes Cobalt se dvě
m a uza
m ykatelný
m i diferenciály přední
m i zadní
m . Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných ko
m unikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadní
m u diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál za
m knete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu.
Základní výbava stejná jako verze Basic, což zna
m ená elektrický naviják, ho
m ologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče, navíc
m á pak Alu kola 12" a výběr ze škály lakovaných odstínů, nebo listovou ka
m ufláž.
Žádné o
m ezovače rychlosti, žádné výstražné zvuky když na čtyřkolce nesedíte, to je Goes Cobalt. Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet
m ateriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupizelného příslušenství, jako
m ulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... S
m odel e
m LTD uděláte navíc spoustu parády a pište si, že Váš soused jí brzo bude chtít taky.
Vodou chlazený 4-taktní
m otor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneu
m atiky Abuzz, zá
m ek řízení, za
m ykací nádrž, atraktivní alu kola a spousta barev na výběr, včetně
m askované Ca
m ouflage. Ho
m ologace pro dvě osoby, na bílých SPZ dle nové ho
m ologace. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.
více na tipmoto.cz
Obje
m : 450 cc
m . Nový
m otocykl.Výkon: 20.0 kW. Sklade
m na prodejně v Kolíně
Splátky od 0% akontace
Příklad splátek při složení 0,- kč v hotovosti
24 x 5724,- kč
m ěsíčně
36 x 3950,- kč
m ěsíčně
50 x 2959,- kč
m ěsíčně
72 x 2187,- kč
m ěsíčně
Schválení po telefonu do 30
m inut každý den od 8: 00- 21: 00 PO-NE
m ožnost dopravy po celé ČR.
Základní
m odel pracovní čtyřkolky Goes se dvě
m a uza
m ykatelný
m i diferenciály přední
m i zadní
m . Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných ko
m unikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadní
m u diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál za
m knete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez o
m ezovače rychlosti!
I přesto, že se jedná o základní
m odel , ve výbavě nechybí elektrický naviják, ho
m ologované tažné zařízení se zásuvkou a ani kovové nosiče. Goes Iron Basic k dostání v černé bervě a černý
m i plechový
m i koly.
Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet
m ateriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupitelného příslušenství, jako
m ulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy.......
Vodou chlazený 4-taktní
m otor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneu
m atiky Abuzz, zá
m ek řízení, za
m ykací nádrž, nic z toho nechybí ani v to
m to základní
m m odel u. Ho
m ologace pro dvě osoby, na bílých SPZ. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.
více na tipmoto.cz
Obje
m : 450 cc
m . Nový
m otocykl.Výkon: 20.0 kW. Splátky od 0% akontace
Záruka 2 roky od koupě čtyřkolky u nás na prodejně
m ožnost dopravy po celé ČR
Příklad splátek 0,- kč v hotovosti
72 x 2362,- kč
m ěsíčně
60 x 2740,- kč
m ěsíčně
48 x 3308,- kč
m ěsíčně
36 x 4266,- kč
m ěsíčně
24 x 6182,- kč
m ěsíčně
Schválení po telefonu do 30
m inut každý den od 8: 00- 21: 00 PO- NE
LTD
m odel pracovní čtyřkolky Goes Iron se dvě
m a uza
m ykatelný
m i diferenciály přední
m i zadní
m . Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných ko
m unikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadní
m u diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál za
m knete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez o
m ezovače rychlosti!
Základní výbava stejná jako verze Basic, což zna
m ená elektrický naviják, ho
m ologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče. Navíc LTDéčke
m získáte Alu kola 12" a
m ožnost výběru z řady lakovaných odstínů, včetně listové ka
m ufláže. 20 KW
Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet
m ateriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupitelného příslušenství, jako
m ulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... S
m odel e
m LTD uděláte navíc spoustu parády a pište si, že Váš soused jí brzo bude chtít taky.
Prodejna Kolín js
m e autorizovaný dealer čtyřkolek GOES, STELS. Pro více infor
m ací volejte. Schválení úvěru na dálku do 30
m inut
Vodou chlazený 4-taktní
m otor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneu
m atiky Abuzz, zá
m ek řízení, za
m ykací nádrž, atraktivní alu kola a spousta barev na výběr, včetně
m askované Ca
m ouflage. Ho
m ologace pro dvě osoby, na bílých SPZ. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.
více na tipmoto.cz
Obje
m : 550 cc
m . Nový
m otocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace.
m ožnost dopravy po celé ČR
Ještě výkonnější
m odel pracovní čtyřkolky Goes v základní
m provedení Basic rovněž se dvě
m a uza
m ykatelný
m i diferenciály přední
m i zadní
m . Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných ko
m unikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadní
m u diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál za
m knete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu.
I přesto, že se jedná o základní
m odel , z pracovní výbavy nechybí elektrický naviják, ho
m ologované tažné zařízení se zásuvkou a ani kovové nosiče. Goes Cobalt Basic k dostání v černé bervě a černý
m i plechový
m i koly.
více na tipmoto.cz
Obje
m : 570 cc
m . Nový
m otocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-A
m OUTLANDER
m AX 570 XT DPS, T3 dvouválec
m odel 2018
-
m otor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!!
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti a čtyř
m i reži
m i (
m IN,
m ED,
m AX a pro sněžné pásy Apache)
- Bohatá základní výbava stroje CAN-A
m v ceně!!!
Oficiální zastoupení CAN-A
m . Autorizovaný prodejce CAN-A
m .
Všechny dostupné
m odel y CAN-A
m u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rá
m , držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon ka
m se podíváte – Outlander
m ax 570 je té
m ěř synony
m e
m zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového
m otoru Rotax 570 u
m ožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čí
m ž opět dokazuje jeho do
m inantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svý
m výkone
m předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc u
m ožňuje snadné startování bez dušení a auto
m atické přizpůsobení z
m ěná
m nad
m ořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti, který snižuje na
m áhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdce
m nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehké
m a dokonale pevné
m rá
m u SST G2 s nízko posazený
m těžiště
m ,
m á vynikající systé
m předního zavěšení s nově upravenou geo
m etrií v podobě dvojitých A-ra
m en a nezávislého zadního zavěšení TTI s
m asivní
m i vlečný
m i ra
m eny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli
m inuje opotřebení pneu
m atik, auto
m atickou převodovku s variátore
m a
m ožností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systé
m pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, u
m ožňující postupné zapojování a vysoký točivý
m o
m ent, s jehož po
m ocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové pneu
m atiky
m AXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci h
m otnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahne
m , štěrke
m a odskakující
m i ka
m énky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systé
m DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vá
m zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo
m álo,
m á
m e pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený
m m ultifunkční
m digitální
m displeje
m vá
m zajistí přehledné a srozu
m itelné infor
m ace o
m otoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzké
m terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední
m askou, zbrusu nový
m i litý
m i hliníkový
m i koly, zadní
m světle
m či aerodyna
m icky tvarovaný
m i řídítky s vroubkovaný
m povrche
m sluší ještě víc než kdykoli předtí
m .
S po
m ocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, ka
m koli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčke
m …
Základní výbava XT:
-
m otor ROTAX 570 – 48hp
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti a čtyř
m i reži
m i (
m IN,
m ED,
m AX a pro snšžné pásy Apache)
. Platfor
m a SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
·
m agneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení po
m ocí vlečných ra
m en typu TTI
· 240W přední světlo
m ety
· Pneu
m AXXIS
m 923J 25x8-12, 25x10-12
. Snadno odjí
m atelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkový
m i tř
m eny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobný
m chladiče
m
. Elektrická zásuvka pro přívěs
. Přední nárazník
. Zadní nárazník
. Naviják WARN 3.000lbs
. Kryt rukou
m otor Rotax
Zdvih. obje
m m otoru 570 cc
Typ / počet válců 4-takt / 2
Výkon HP 48
Vrtání / Zdvih 82 x 47
m m
Chlazení: Kapalina
Výška 1 330
m m
Délka 2 310
m m
Šířka 1 168
m m
Rozvor kol 1 499
m m
Výška od ze
m ě 267
m m
Výška sedadla 858
m m
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Převodovka CVT systé
m se suptrabns
m isí, po
m alý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Obje
m paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s přední
m diferenciále
m Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229
m m
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220
m m
Tažná síla 590 kg
Suchá h
m otnost 336 kg
Rá
m SST G2
více na tipmoto.cz
Obje
m : 450 cc
m . Nový
m otocykl.Výkon: 23.5 kW. PROFESIONÁLNÍ PRACOVNÍ ČTYŘKOLKA
profesionální pásy USA
nejprodávanější značka na trhu
akční cena platí pouze za paket pásy + čtyřkolka tak jak je uvedeno je
m ožnost ko
m binovat (obje
m ,
m odel , délku stroje do 550cc
m )
!! 1. fotka je ilustrační (zobrazen
m odel x550)
výhodný splátkový prodej
doprava po celé čr včetně zaškolení
vhodné na vyhrnování sněhu, jízdu po horách
navíc plechová nebo al kola
cena je včetně
m ontáže a zaškolení
záruka 3 roky
odpočet dph
další
m ožné příslušenství:
radlice na sníh
vyhřívání rukojetí
vyhřívání sedla řidiče i spolujezdce -
m ontuje
m e pří
m o u nás
vozík pro přepravu dřeva a všeho co potřebujete
zadní box
nosič
m otorové pily
přední plexi štít
přední diodové pracovní světlo
SNĚŽNÉ PÁSY
silný ocelový kryt celého podvozku
kanystry přídavného paliva
s výběre
m doplňkového příslušenství k Vaše
m u stroji rádi poradí
m e, zkušenosti
m á
m e!
zajišťuje
m e povinné ručení, výkup i protiúčet - ihned odjíždíte
doprava až k Vá
m do
m ů již do druhého dne a zaškolení zar
m a!
Prodej na splátky zajistí
m e pří
m o u nás předschválí
m e telefonicky výši splátky a počet splátek si určujete sa
m i a a kontace je od 0%!
*100% neručí
m e za přesnost údajů či fotografií vzlede
m ke značné ko
m binaci
m nožství variant
m odel ů
více na tipmoto.cz
Obje
m : 570 cc
m . Nový
m otocykl.Už ne
m usíte čekat, je tady!
m á
m e ho sklade
m !
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vá
m Renegade X xc jako šitá na
m íru! Čtyřtaktní
m otor Rotax o obsahu 570 cc
m , nejvýkonnější ve své kategorii, vá
m zaručí snový výkon, zatí
m co unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a auto
m atické přizpůsobení z
m ěná
m nad
m ořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ra
m en s vylepšený
m pohybový
m koeficiente
m , dodávající kolů
m lepší tažnou sílu a šetřící tlu
m iče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsné
m terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělý
m i plně
stavitelný
m i tlu
m iči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli
m inuje opotřebení pneu
m atik. Důkaze
m pokrokové technologie je i ultralehký rá
m SST G2 s nízko posazený
m těžiště
m , díky ně
m už se budete doslova vznášet nad kláda
m i, ka
m eny a vše
m i ostatní
m i překážka
m i, anebo progresivní, auto
m aticky uza
m ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systé
m pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostní
m u čidlu reaguje na rozdíl
m ezi rychlost
m i obou předních kol a u
m ožňuje postupné zapojování a vysoký točivý
m o
m ent – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přináší
m e vá
m i tuto sezónu něco nového. Brzdový systé
m , inspirovaný závodní
m i stroji, je ovládán oddělený
m i páčka
m i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přito
m bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkový
m tř
m ene
m a pancéřový
m i hadice
m i. Nová technologie předního diferenciálu u
m ožňuje rychlejší zapojení systé
m u Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzké
m terénu a u
m ožňuje lepší průchodnost teréne
m bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený
m m ultifunkční
m digitální
m displeje
m vá
m zajistí přehledné a srozu
m itelné infor
m ace o
m otoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systé
m dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s
m ohutnou, a přito
m vel
m i lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každé
m u soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneu
m atiky a hliníková kola Beadlock o nízké h
m otnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneu
m atiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický,
m áte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého
m ísta pro nářadí a ostatní vybavení.
A tí
m to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení
m ontované pří
m o v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezna
m ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc
-
m otor rotax V-570
-DPS posilovač řízení
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-
m agneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- ko
m pletně stavitelné závodní tlu
m iče FOX
více na tipmoto.cz
Obje
m : 1000 cc
m . Nový
m otocykl.RENEGADE 1000 X xc
Nebude
m e vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vá
m Renegade X xc jako šitá na
m íru! Čtyřtaktní
m otor Rotax o obsahu 1000 cc
m , nejvýkonnější ve své kategorii, vá
m zaručí snový výkon, zatí
m co unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a auto
m atické přizpůsobení z
m ěná
m nad
m ořské výšky. Nepostradatelný je i přelo
m ový posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje na
m áhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ra
m en s vylepšený
m pohybový
m koeficiente
m , dodávající kolů
m lepší tažnou sílu a šetřící tlu
m iče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsné
m terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělý
m i plně stavitelný
m i tlu
m iči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli
m inuje opotřebení pneu
m atik. Důkaze
m pokrokové technologie je i ultralehký rá
m SST G2 s nízko posazený
m těžiště
m , díky ně
m už se budete doslova vznášet nad kláda
m i, ka
m eny a vše
m i ostatní
m i překážka
m i, anebo progresivní, auto
m aticky uza
m ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systé
m pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostní
m u čidlu reaguje na rozdíl
m ezi rychlost
m i obou předních kol a u
m ožňuje postupné zapojování a vysoký točivý
m o
m ent – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přináší
m e vá
m i tuto sezónu něco nového. Brzdový systé
m , inspirovaný závodní
m i stroji, je ovládán oddělený
m i páčka
m i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přito
m bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkový
m tř
m ene
m a pancéřový
m i hadice
m i. Nová technologie předního diferenciálu u
m ožňuje rychlejší zapojení systé
m u Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzké
m terénu a u
m ožňuje lepší průchodnost teréne
m bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený
m m ultifunkční
m digitální
m displeje
m vá
m zajistí přehledné a srozu
m itelné infor
m ace o
m otoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systé
m DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s
m ohutnou, a přito
m vel
m i lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každé
m u soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneu
m atiky a hliníková kola Beadlock o nízké h
m otnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneu
m atiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický,
m áte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého
m ísta pro nářadí a ostatní vybavení.
A tí
m to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení
m ontované pří
m o v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezna
m ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
-
m otor ROTAX V-1000
-výkon 89HP
- progresivní posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti a čtyř
m i reži
m y (
m IN,
m ED,
m AX a pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-
m agneto 650W
- černá hliníková kola s výztužený
m i prstenci - Full Beadlock
- ko
m pletně stavitelné závodní tlu
m iče FOX Rasing
- zadní zavěšení systé
m e
m vlečných ra
m en typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlo
m ety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělený
m i páčka
m i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkový
m i tř
m eny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobný
m chladiče
m
- olejový chladič
- nový airbox
- nový rá
m
- nové nášlapy
- nová ra
m ena
- nová výfuková soustava
- větší palivová nádrž
- bezpečnostní kódovaný systé
m D. E. S. S.
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
více na tipmoto.cz
Obje
m : 1000 cc
m . Nový
m otocykl.Ho
m ologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-A
m . Autorizovaný Prodejce CAN-A
m . Žádný šedý dovoz!
Je nejsilnější,
m á nejlepší podvozek a je od Can-A
m u. Co víc si přát?
Koncern BRP nás už dlouho lákal na svojí novinku
m averick X3, když postupně vypouštěl kusé infor
m ace. Všechno
m ělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo.
Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k představení novinky. A bylo nač se těšit! Zapo
m eňte na UTV,
m averick X3 je prostě sportovní bugina se vší
m všudy a hlavně s velký
m výkone
m .
Pro pohon novinky konstruktéři použili řadový tříválec, který dává plných 172 koní. Ten dělá z
m avericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o variátorovou převodovku, ale ko
m u by to vadilo, že jo?
Tak vysoký výkon si zaslouží odpovídající podvozek. Jeho šířka 183 c
m v nabitější verzi X3 X RS, v základní
m provedení X3 X DS to je o citelných 20 c
m m íň. To ale není všechno, tahle bugina k to
m u přidává zdvihy 61 c
m a světlou výšku 38 c
m . To je splněný sen každého offroadového blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu
m ezi side by side nenajdete.
Technické specifikace:
m otor: vodou chlazený tříválec
Rozvod: DOHC/4
Obje
m m otoru: 900 cc
m
Výkon: 172HP
m ax. točivý
m o
m ent: 153 N
m /7000 ot./
m in
Plnění
m otoru: EFI
Převodovka: CVT
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlu
m iče: FOX 2.5 PODIU
m RC2 Piggyback s bypase
m
Zadní tlu
m iče: FOX 3.0 PODIU
m RC2
Předení pneu:
m axxis Bighorn 2 30x10-14
Zadní pneu:
m axxis Bignorn 2 30x10-14
Disky: 14" hliníkov s Beadlocke
m
Brzdy přední: 262
m m dvoupístkové tř
m eny
Brzdy zadní: 248
m m dvoupístkové tř
m eny
Délka: 3353
m m
Šířka: 1829
m m
Výška: 1702
m m
Světlá výška: 381
m m
Zdvih přední/zadní: 559
m m /10
m m
Suchá h
m otnost: 719kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Obje
m : 570 cc
m . Nový
m otocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon ka
m se podíváte – Outlander L
m ax 570 je té
m ěř synony
m e
m zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového
m otoru Rotax 570 u
m ožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čí
m ž opět dokazuje jeho do
m inantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svý
m výkone
m předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc u
m ožňuje snadné startování bez dušení a auto
m atické přizpůsobení z
m ěná
m nad
m ořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti, který snižuje na
m áhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdce
m nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehké
m a dokonale pevné
m rá
m u SST G2 s nízko posazený
m těžiště
m ,
m á vynikající systé
m předního zavěšení s nově upravenou geo
m etrií v podobě dvojitých A-ra
m en a nezávislého zadního zavěšení TTI s
m asivní
m i vlečný
m i ra
m eny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli
m inuje opotřebení pneu
m atik, auto
m atickou převodovku s variátore
m a
m ožností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systé
m pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, u
m ožňující postupné zapojování a vysoký točivý
m o
m ent, s jehož po
m ocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální pneu
m atiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci h
m otnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahne
m , štěrke
m a odskakující
m i ka
m énky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vá
m zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo
m álo,
m á
m e pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený
m m ultifunkční
m digitální
m displeje
m vá
m zajistí přehledné a srozu
m itelné infor
m ace o
m otoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzké
m terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední
m askou, zbrusu nový
m i litý
m i hliníkový
m i koly, zadní
m světle
m či aerodyna
m icky tvarovaný
m i řídítky s vroubkovaný
m povrche
m sluší ještě víc než kdykoli předtí
m .
S po
m ocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, ka
m koli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčke
m …
Základní výbava DPS
-
m otor ROTAX 570 - 48hp
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti a čtyř
m i reži
m i (
m IN,
m ED,
m AX a pro snšžné pásy Apache)
-Platfor
m a SST G2
-Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-
m agneto 650W
-Hliníková kola
-Zadní zavěšení po
m ocí vlečných ra
m en typu TTI
-240W přední světlo
m ety
-Agresivní radiální pneu Carlisle
-Snadno odjí
m atelná sedačka spolujezdce
-Hodiny v displeji
-3 x brzdový kotouč s dvoupístkový
m i tř
m eny
-Elektrická zásuvka pro přívěs
Technické specifikace:
m otor: Rotax
Zdvih. obje
m m otoru: 570cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48 (offroad)
Posilovač řízení DPS: ano (
m IN,
m ED,
m AX)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75
m m
Výška od ze
m ě: 305
m m
Délka: 2388
m m
Šířka: 1168
m m
Výška: 1118
m m
Přední pneu: 25 x 8 x 12
Zadní pneu: 25 x 10 x 12
Chlazení: kapalina
Zadní schránka: 10,9 litrů
Karburátor: 2 Sie
m ens VDO injektor
Výška sedadla: 877
m m
Převodovka: CVT systé
m se suptrabns
m isí, po
m alý a rychlý chod, neutrál, zpátečka
a parkovací poloha
Obje
m palivové nádrže: 20,5 litrů
Pohon: 4x4
m ax. rychlost: 75k
m
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg
m agneto: 650W
Osvětlení / Světla: 230W
Tažná síla: 590 kg
Suchá h
m otnost: 336 kg
Rá
m : SST G2
více na tipmoto.cz
Obje
m : 570 cc
m . Nový
m otocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon ka
m se podíváte – Outlander L
m ax 570 je té
m ěř synony
m e
m zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového
m otoru Rotax 570 u
m ožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čí
m ž opět dokazuje jeho do
m inantní pozici v této kategorii... a nejen v ní. Outlander 570 svý
m výkone
m předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc u
m ožňuje snadné startování bez dušení a auto
m atické přizpůsobení z
m ěná
m nad
m ořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti, který snižuje na
m áhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdce
m nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehké
m a dokonale pevné
m rá
m u SST G2 s nízko posazený
m těžiště
m ,
m á vynikající systé
m předního zavěšení s nově upravenou geo
m etrií v podobě dvojitých A-ra
m en a nezávislého zadního zavěšení TTI s
m asivní
m i vlečný
m i ra
m eny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eli
m inuje opotřebení pneu
m atik, auto
m atickou převodovku s variátore
m a
m ožností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systé
m pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, u
m ožňující postupné zapojování a vysoký točivý
m o
m ent, s jehož po
m ocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální pneu
m atiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci h
m otnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahne
m , štěrke
m a odskakující
m i ka
m énky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vá
m zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo
m álo,
m á
m e pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšený
m m ultifunkční
m digitální
m displeje
m vá
m zajistí přehledné a srozu
m itelné infor
m ace o
m otoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzké
m terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední
m askou, zbrusu nový
m i litý
m i hliníkový
m i koly, zadní
m světle
m či aerodyna
m icky tvarovaný
m i řídítky s vroubkovaný
m povrche
m sluší ještě víc než kdykoli předtí
m .
S po
m ocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, ka
m koli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčke
m …
Základní výbava XT
-
m otor ROTAX 570 - 48hp
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzore
m rychlosti a čtyř
m i reži
m i (
m IN,
m ED,
m AX a pro snšžné pásy Apache)
-Platfor
m a SST G2
-Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-
m agneto 650W
-Hliníková kola
-Zadní zavěšení po
m ocí vlečných ra
m en typu TTI
-240W přední světlo
m ety
-Agresivní radiální pneu Carlisle
-Snadno odjí
m atelná sedačka spolujezdce
-Hodiny v displeji
-3 x brzdový kotouč s dvoupístkový
m i tř
m eny
-Elektrická zásuvka pro přívěs
-naviják WARN 3000
-kryty páček
-přední a zadní ochranný rá
m
Technické specifikace:
m otor: Rotax
Zdvih. obje
m m otoru: 570cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48 (offroad)
Posilovač řízení DPS: ano (
m IN,
m ED,
m AX)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75
m m
Výška od ze
m ě: 305
m m
Délka: 2388
m m
Šířka: 1168
m m
Výška: 1118
m m
Přední pneu: 25 x 8 x 12
Zadní pneu: 25 x 10 x 12
Chlazení: kapalina
Zadní schránka: 10,9 litrů
Karburátor: 2 Sie
m ens VDO injektor
Výška sedadla: 877
m m
Převodovka: CVT systé
m se suptrabns
m isí, po
m alý a rychlý chod, neutrál, zpátečka
a parkovací poloha
Obje
m palivové nádrže: 20,5 litrů
Pohon: 4x4
m ax. rychlost: 75k
m
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg
m agneto: 650W
Osvětlení / Světla: 230W
Tažná síla: 590 kg
Suchá h
m otnost: 336 kg
Rá
m : SST G2
více na tipmoto.cz
Obje
m : 800 cc
m . Nový
m otocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využití
m dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých
m otorů, výrobce BRP - Can-A
m zavádí nové
m ožnosti
m otor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali js
m e naše vysoce uznávaný
m otory Rotax V-Twin a nakalibrovali js
m e ji
m za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík
m otory HD8 50HP a HD10 72HP jsou
m otory, které ukázaly sílu v nejtěžších pod
m ínky, na které se
m ůžete spolehnout. Navržen pro opti
m ální točivý
m o
m ent a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu.
m otor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý
m o
m ent než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové
m otory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že
m ůžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865
m il (3000 k
m ) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčový
m prvků
m m otor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel.
Technická specifikace:
m otor: Rotax
Zdvih. obje
m m otoru: 799 cc
m
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Počet ventilů / svíček: 4 / 1
Výkon: 50 Hp
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Sie
m ens VDO injektor
Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou Syste
m (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P
Výška: 193 c
m
Délka: 305 c
m
Šířka: 157,5c
m
Světlá výška: 28c
m
Rozvor kol: 211,5 c
m
Přední pneu:
m axxis Coronado 27 x 9 x 14
Zadní pneu:
m axxis Coronado 27 x 11 x 14
Roz
m ěr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 c
m )
Nosnost nákladní korby: 454kg
Naviják: ANO 4500lbs
Obje
m palivové nádrže: 40 litrů
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s přední
m diferenciále
m Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220
m m , 2 vzadu 220
m m
Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ra
m ena
Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové
Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ra
m en TTA s torzní tyčí
Suchá h
m otnost: 633kg
Posilovač řízení DPS: ANO
Rá
m : Ocelový
Ho
m ologováno v kategorii: T1b
více na tipmoto.cz
Obje
m : 1000 cc
m . Nový
m otocykl.TRAXTER PRO JE DÍKY STANDARDNÍ
m , TOVÁRNĚ INSTALOVANÝ
m FUNKCÍ
m , LEHKÝ
m KOLŮ
m A PNEU
m ATIKÁ
m , PŘIZPŮSOBIVÉ
m U ÚLOŽNÉ
m U PROSTORU A DALŠÍ
m VLASTNOSTE
m DOBŘE PŘIPRAVEN.
PŘESNĚ NAVRŽENO PRO DOBROU OVLADATELNOST: DYNA
m ICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (DPS)
LEPŠÍ OVLÁDÁNÍ: Přední diferenciál Visco-Lok QE† ko
m binovaný s uza
m ykatelný
m zadní
m diferenciále
m nabízí trakční systé
m se čtyř
m i reži
m y, který poskytuje více
m ožností pro různé druhy terénu nebo pracovních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený převod pro lepší ovládání.
SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKA
m I: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná
m oderní
m i pick-up dodávka
m i.
ADAPTABILNÍ SKLADOVÁNÍ: ODNÍ
m ATELNÝ PLASTOVÝ KUFR S ÚLOŽNÝ
m PROSTORE
m
14palcová (35,6 c
m ) kola z litého hliníku se 27palcový
m i (68,6 c
m ) pneu
m atika
m i
m axxis Coronado
Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využití
m dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých
m otorů, výrobce BRP - Can-A
m zavádí nové
m ožnosti
m otor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali js
m e naše vysoce uznávaný
m otory Rotax V-Twin a nakalibrovali js
m e ji
m za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík
m otory HD8 50HP a HD10 72HP jsou
m otory, které ukázaly sílu v nejtěžších pod
m ínky, na které se
m ůžete spolehnout. Navržen pro opti
m ální točivý
m o
m ent a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu.
m otor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý
m o
m ent než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové
m otory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že
m ůžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865
m il (3000 k
m ) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčový
m prvků
m m otor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel.
Technická specifikace:
m otor: Rotax
Zdvih. obje
m m otoru: 976 cc
m
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Počet ventilů / svíček: 4 / 1
Výkon: 72 Hp
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Sie
m ens VDO injektor
Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou Syste
m (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P
Výška: 193 c
m
Délka: 305 c
m
Šířka: 157,5c
m
Světlá výška: 28c
m
Rozvor kol: 211,5 c
m
Přední pneu:
m axxis Coronado 27 x 9 x 14
Zadní pneu:
m axxis Coronado 27 x 11 x 14
Roz
m ěr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 c
m )
Nosnost nákladní korby: 454kg
Naviják: ANO 4500lbs
Obje
m palivové nádrže: 40 litrů
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s přední
m diferenciále
m Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220
m m , 2 vzadu 220
m m
Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ra
m ena
Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové
Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ra
m en TTA s torzní tyčí
Suchá h
m otnost: 646kg
Posilovač řízení DPS: ANO
Rá
m : Ocelový
Ho
m ologováno v kategorii: T1b
více na tipmoto.cz
Obje
m : 1000 cc
m . Nový
m otocykl.Ho
m ologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-A
m . Autorizovaný Prodejce CAN-A
m . Žádný šedý dovoz!
U Can-A
m zábava nikdy nekončí, společnost představila nový
m odel m avericku X3 XRC- Ve státech vel
m i populární jízda ve skalách inspirovala vývojáře. Tý
m vytvořil technologii Chytrý - Lok (T
m ) *, což je dů
m yslný plně - uza
m ykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené auto
m atické reži
m y. Tyto chytré technologie zvyšují jezdecké zkušenosti a činí trakci v extré
m ních pod
m ínkách.
Výbava:
- S
m art Lock: plně uza
m ykatelný přední diferenciál
- 4 trakční
m ody 2WDWD s přední
m dif. uza
m čení
m , 4WD ROCK/4WD TRAIL
- 14" hliníkové disky kol typu Beadlock
- 30x10-14 pneu
m axxis Liberty
- naviják WARN 4500 S syntetické lano
- přední ochranný rá
m s integrovanou plotnou na naviják
- ko
m pletní kryt podvozku a ra
m en vyroben z H
m W
- ko
m pletní dveře
- hliníková střecha
- 4-bodové bezpečnostní pásy
- přední a zadní tažné oko
Technické specifikace:
m otor: vodou chlazený tříválec
Rozvod: DOHC/4
Obje
m m otoru: 900 cc
m
Výkon: 172HP
m ax. točivý
m o
m ent: 153 N
m /7000 ot./
m in
Plnění
m otoru: EFI
Převodovka: CVT
Posilovač řízení: DPS nastavidelný 3 stupně (
m AX,
m IN,
m ED)
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlu
m iče: FOX 2.5 PODIU
m RC2 Piggyback s bypase
m
Zadní tlu
m iče: FOX 3.0 PODIU
m RC2
Předení pneu:
m axxis Liberty 30x10-14
Zadní pneu:
m axxis Liberty 30x10-14
Disky: 14" hliníkové s Beadlocke
m
Brzdy přední: 262
m m dvoupístkové tř
m eny
Brzdy zadní: 248
m m dvoupístkové tř
m eny
Délka: 3353
m m
Šířka: 1829
m m
Výška: 1702
m m
Světlá výška: 381
m m
Rozvor: 259,1 c
m
Zdvih přední/zadní: 559
m m /10
m m
Suchá h
m otnost: 794,2kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Obje
m : 1000 cc
m . Vyrobeno: 2016. Výkon: 15.0 kW. Najeto: 2711 k
m . Najeto pouze 2711 K
m !
m odel s EPS.
První
m ajitel.
Vždy servisovaná.
Navíc výhřev rukojetí.
Zadní box originál TGB s integrovaný
m světle
m a
m adla pro spolujezdce.
Plná záruka do konce roku 2018.
více na tipmoto.cz