QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER 1000
diesel HD EPS SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Zadní rozpínatelný diferenciál!
POSLEDNÍ KUS V
diesel U ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!
Možnost doupení kabiny DFK vč. topení a stěrače 89.990,– vč. DPH a další příslušenství.
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Zcela nový Ranger 1000
diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením.
Tento osvědčený, vysoce výkonný
diesel ový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování.
diesel ový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti.
Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4
MOTOR
typ 3 válcový
diesel
zdvihový objem 1028 cc
převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
chlazení kapalinové
palivový systém elektronické vstřikování paliva
ODPRUŽENÍ
přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm
zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny
parkovací brzda parkování v převodu
PNEUMATIKY/KOLA
přední pneu 25 x 10– 12; 489
zadní pneu 25 x 11– 12; 489
kola ocelová
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
světlá výška 30.5 cm
rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
rozvor 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
VLASTNOSTI
nákladní systém Lock & Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x
osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová
BARVY
sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.RANGER XP 900, stroj v plné velikosti, třída sama o sobě.
NOVÝ RANGER XP 900
Představujeme novinku, vozidlo, které tu ještě nebylo, RANGER XP 900, který je třídou sám o sobě. Ukrývá v sobě nový motor ProStar 900, je vybavený zcela novým šasi, je více odpružený, má zmodernizovaný kokpit, nové úložné prostory, větší palivovou nádrž, novou, průlomovou řadu příslušenství Lockamp; RideTM PRO-FIT, nenáročnou údržbu a tišší jízdu díky novému umístění motoru. RANGER XP 900 se přidává k dalším strojům v plné velikosti, kterými jsou již zmíněný RANGER 800 EFI a dále RANGER
diesel spolu s RANGERem 6x6 800.
Výkonní pracanti potřebují pořádnou sílu a RANGER XP 900 je díky zcela novému motoru ProStar 900 tak silný, že vytváří novou kategorii sám o sobě. Motor má výkon 60 HP, což je nárůst o 20%, a kroutící moment, který vévodí celé třídě a umožňuje RANGERu XP 900 utáhnout až 1 tunu (nejvyšší tažná kapacita ve své třídě) a uvézt 454 kg na korbě. Motor má ventilový rozvod typu DOHC, konfiguraci klikové hřídele 180°, vyvažovací hřídel a díky tomu poskytuje plynulý výkon ve všech hodnotách otáček. Ovládání plynu je při všech rychlostech a ve všech převodových režimech (včetně zpátečky) jemné a citlivé. Mezi další výhody RANGERu XP 900 patří jeho snížená hlučnost, které bylo dosaženo umístěním motoru pod korbu.
Motor ProStar je doplněn novým výkonným hnacím ústrojím, které dobře zvládá vysoký výkon motoru. Má nejsilnější řemen ze všech vozidel RANGER a může se tedy směle pustit i do nenáročnějších prací a úkolů. Řemen a spojky mají výkonné chlazení a celé vozidlo má za všech jízdních a pracovních podmínek optimální výkon.
U pracovních strojů jsou důležité úložné prostory. RANGER XP 900 nabízí nejobjemnější prostory ve své třídě. Pod sedadlem jsou umístěny nové úložné prostory, jsou praktické, se snadným přístupem. Hodně úložných prostorů najdete v palubní desce, tak jak jste u RANGERů zvyklí očekávat. Pracovním výzvám je připravena čelit nová korba – má více úchytných bodů, snadno manipulovatelné přepážky a snazší odjištění zadních dvířek. Nosnost 454 kg, objemná je natolik, že pojme paletu, a je kompatibilní se systémem příslušenství LOCKamp; RIDE.
Pro RANGER XP 900 vyrábíme širokou paletu příslušenství, která pokrývá mnoho variant pracovního využití. Vybavili jsme ho vysokokapacitní baterií a novým statorem, takže výsledkem je o 30% více elektrické energie, která může pohánět více příslušenství současně. RANGER XP 900 má nové uchycení pro naviják. Montáž navijáku, který je velmi žádaným příslušenstvím u pracovních vozidel, je nyní snazší a rychlejší.
Exkluzivně pro RANGER XP 900 nabízíme nové příslušenství PRO. Kolekce obsahuje revoluční, vysoce kvalitní příslušenství pro kabinu LOCKamp; RIDE PRO-FIT, všestranný systém pluhování Glacier PRO Plow System a odolné navijáky Polaris PRO HD.
Žhavou novinkou v nabídce příslušenství pro RANGER XP 900 je příslušenství pro kabinu Lockamp; Ride PRO-FIT, navržené pro dokonalou integraci s novým členem rodiny RANGERů. Rám nového RANGERu XP 900 je z přesných profilovaných trubek. Čelní skla, střechy, dveře a zadní panely dokonale kopírují tvar vozidla a přesně k němu přiléhají. Mnoho komponentů z řady PRO-FIT je vybaveno technologií Lockamp; Ride, která umožňuje neskonale snadnou instalaci i demontáž.
Abychom doplnili výčet prvků, které dělají z vozidla RANGER XP 900 pracovní stroj, o prvky, díky kterým poskytuje nejjemnější svezení, nesmíme opomenout zmodernizovaný kokpit a nové šasi. Kompletně přepracovaný kokpit pojme tři jezdce ještě pohodlněji, než dříve – ergonomie je nejlepší ve své třídě: sedadla jsou níže umístěná, volant lze nastavit, s bezpečnostními pásy se snadněji zachází a limitované edice mají sedadlo řidiče nastavitelné. Přístrojová deska je nově umístěná na středu, všechny informace jsou přehledně na jednom místě. Úložné prostory pod sedadlem jsou praktické a mají snadný přístup.
Neskutečně plynulá a hladká jízda a optimální ovládání vozidla RANGER XP 900 je umožněno díky zcela novému šasi, které je pevnější a má zvýšenou torzní tuhost. Výsledkem je pohodlnější jízda, nízké vibrace a schopnost poradit si hravě se všemi nástrahami cesty. Tento RANGER má snadné řízení, ať už s posilovačem řízení EPS (Electronic Power Steering) nebo i bez něho. Jeho rozvor je o 12,7 cm delší, zdvih zavěšení je o 2,5 cm delší a jeho světlá výška činí 30,5 cm. Na lepší svítivosti se podílí (ve srovnání s RANGERem 800 EFI) o 25% silnější přední světla, která svítí o 30% dále, čímž prodlužují osvětlenou vzdálenost o 30 m.
RANGER XP 900 není jenom nová třída nejlepšího pracanta s nejjemnějším svezením, je to také vozidlo, které má snadnou a nenáročnou údržbu. Motor má dlouhý servisní interval 100 motohodin. Je k němu snadný přístup pod zadní korbou. Také olejová měrka i plnící otvor jsou snadno dosažitelné. Na motoru jsou většinou použity metrické šrouby. Kluby se mažou snadno pomocí mazacích bodů. Doplňování paliva je praktičtější, protože víčko je na straně řidiče. Nádrž je o 11% objemnější, pojme 37 litrů paliva.
RANGER XP 900 se vyrábí v barevném provedení zelená Sage a červená Solar (obě ve variantách s posilovačem řízení EPS i bez něj) a dále v kamufláži Polaris Pursuit.
RANGER XP 900 shrnutí
NEJTVRDŠÍ PRACANT
-Motor ProStar 900 s výkonem 60 HP
-Motor umístěný pod korbou – tišší jízda
-Systém hnacího ústrojí je přizpůsoben pro vysoký výkon – např. výkonné chlazení řemenu a spojek
-Pohon všech kol On-Demand True AWD s režimem Turf
-Nosnost korby 454 kg
-Celkové užitečné zatížení 680 kg
-Tažná kapacita 907 kg
-Nejlepší úložné prostory v odvětví, praktické prostory pod sedadlem
-Korba s více úchytnými body, lze ji operativně přepažovat, snazší obsluha zadních dvířek boxu
-Precizní kabina – systém Lockamp; Ride (R) PRO-FIT
-Ochranná konstrukce rámu při převrácení (ROPS)
NEJJEMNĚJŠÍ SVEZENÍ
-Silnější šasi s vyšší torzní tuhostí
-Rozvor 205,7 cm, přední a zadní zdvih 25,4 cm
-Světlá výška 30,5 cm
-Nastavitelné sedadlo řidiče (modely LE)
-Vynikající ergonomie usnadňující práci: nastavitelný volant, snazší zatáčení, větší prostor pro nohy, snadné nastupování a vystupování
-Silnější světla – lepší ovládání vozidla za tmy
-Sedadla pro tři jezdce
-Precizní kabina systému Lockamp; Ride (R) PRO-FIT
-Přistup k víčku nádrže na straně řidiče
-Snadný přístup k motoru (pod korbou)
-Běžné šrouby a mazací body – snadná údržba
-Exkluzivní omezovač rychlosti SPEEDKEY (jako doplňkové příslušenství)
Barevné provedení: zelená Sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 690 ccm. Nový motocykl.Možnost financování úvěrem ČSOB Leasing nebo Moneta Auto. Tvrdě pracující 700
diesel je dříč k neutahání. Jeho vyhlášeně spolehlivý motor má poloviční spotřebu oproti všem benzínovým čtyřkolkám, což
diesel u 700 TRV umožňuje naprosto nepřekonatelný akční rádius.
Parametry:
Hmotnost
400 kg
Obsah
686 ccm
Typ motoru
čtyřdobý dvouválec (I-Twin), SOHC, 2 ventily,
diesel
Vrtání x Zdvih
75 x 77,6 mm
Převodovka
automatická Duramatic, L/H/N/R, brzdění motorem
Přední pneu
25 x 8-12, Carlisle Badlands XTR
Zadní pneu
25 x 10-12, Carlisle Badlands XTR
Přední odpružení
hydraulické tlumiče, pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Zadní odpružení
hydraulické tlumiče, pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Pohon
2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
Délka x Šířka x Výška
2489/1207/1278 mm
Rozvor kol
1473 mm
Světlá výška
279 mm
Objem palivové nádrže
20,8 litrů
Zapalování
CDI
Zdvih na předním kole
254 mm
Zdvih na zadním kole
254 mm
Přední brzda
2x hydraulická kotoučová
Zadní brzda
1x hydraulická kotoučová
Přední zavěšení
nezávislá dvojitá A-ramena
Zadní zavěšení
nezávislá dvojitá A-ramena s příčným stabilizátorem
Palivo
nafta (
diesel , BIO
diesel )
Chladící systém
kapalinové, elektrický ventilátor
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER 1000
diesel HD EPS SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Zadní rozpínatelný diferenciál!
POSLEDNÍ KUS V
diesel U ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!
Možnost doupení kabiny DFK vč. topení a stěrače 89.990,– vč. DPH a další příslušenství.
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Zcela nový Ranger 1000
diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením.
Tento osvědčený, vysoce výkonný
diesel ový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování.
diesel ový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti.
Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4
MOTOR
typ 3 válcový
diesel
zdvihový objem 1028 cc
převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
chlazení kapalinové
palivový systém elektronické vstřikování paliva
ODPRUŽENÍ
přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm
zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny
parkovací brzda parkování v převodu
PNEUMATIKY/KOLA
přední pneu 25 x 10– 12; 489
zadní pneu 25 x 11– 12; 489
kola ocelová
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
světlá výška 30.5 cm
rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
rozvor 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
VLASTNOSTI
nákladní systém Lock & Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x
osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová
BARVY
sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER 1000
diesel HD EPS SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Zadní rozpínatelný diferenciál!
POSLEDNÍ KUS V
diesel U ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!
Možnost doupení kabiny DFK vč. topení a stěrače 89.990,– vč. DPH a další příslušenství.
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Zcela nový Ranger 1000
diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením.
Tento osvědčený, vysoce výkonný
diesel ový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování.
diesel ový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti.
Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4
MOTOR
typ 3 válcový
diesel
zdvihový objem 1028 cc
převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
chlazení kapalinové
palivový systém elektronické vstřikování paliva
ODPRUŽENÍ
přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm
zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny
parkovací brzda parkování v převodu
PNEUMATIKY/KOLA
přední pneu 25 x 10– 12; 489
zadní pneu 25 x 11– 12; 489
kola ocelová
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
světlá výška 30.5 cm
rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
rozvor 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
VLASTNOSTI
nákladní systém Lock & Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x
osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová
BARVY
sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER 1000
diesel HD EPS SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Zadní rozpínatelný diferenciál!
POSLEDNÍ KUS V
diesel U ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!
Možnost doupení kabiny DFK vč. topení a stěrače 89.990,– vč. DPH a další příslušenství.
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Zcela nový Ranger 1000
diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením.
Tento osvědčený, vysoce výkonný
diesel ový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování.
diesel ový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti.
Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4
MOTOR
typ 3 válcový
diesel
zdvihový objem 1028 cc
převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
chlazení kapalinové
palivový systém elektronické vstřikování paliva
ODPRUŽENÍ
přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm
zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny
parkovací brzda parkování v převodu
PNEUMATIKY/KOLA
přední pneu 25 x 10– 12; 489
zadní pneu 25 x 11– 12; 489
kola ocelová
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
světlá výška 30.5 cm
rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
rozvor 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
VLASTNOSTI
nákladní systém Lock & Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x
osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová
BARVY
sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.RANGER XP 900, stroj v plné velikosti, třída sama o sobě.
NOVÝ RANGER XP 900
Představujeme novinku, vozidlo, které tu ještě nebylo, RANGER XP 900, který je třídou sám o sobě. Ukrývá v sobě nový motor ProStar 900, je vybavený zcela novým šasi, je více odpružený, má zmodernizovaný kokpit, nové úložné prostory, větší palivovou nádrž, novou, průlomovou řadu příslušenství Lockamp; RideTM PRO-FIT, nenáročnou údržbu a tišší jízdu díky novému umístění motoru. RANGER XP 900 se přidává k dalším strojům v plné velikosti, kterými jsou již zmíněný RANGER 800 EFI a dále RANGER
diesel spolu s RANGERem 6x6 800.
Výkonní pracanti potřebují pořádnou sílu a RANGER XP 900 je díky zcela novému motoru ProStar 900 tak silný, že vytváří novou kategorii sám o sobě. Motor má výkon 60 HP, což je nárůst o 20%, a kroutící moment, který vévodí celé třídě a umožňuje RANGERu XP 900 utáhnout až 1 tunu (nejvyšší tažná kapacita ve své třídě) a uvézt 454 kg na korbě. Motor má ventilový rozvod typu DOHC, konfiguraci klikové hřídele 180°, vyvažovací hřídel a díky tomu poskytuje plynulý výkon ve všech hodnotách otáček. Ovládání plynu je při všech rychlostech a ve všech převodových režimech (včetně zpátečky) jemné a citlivé. Mezi další výhody RANGERu XP 900 patří jeho snížená hlučnost, které bylo dosaženo umístěním motoru pod korbu.
Motor ProStar je doplněn novým výkonným hnacím ústrojím, které dobře zvládá vysoký výkon motoru. Má nejsilnější řemen ze všech vozidel RANGER a může se tedy směle pustit i do nenáročnějších prací a úkolů. Řemen a spojky mají výkonné chlazení a celé vozidlo má za všech jízdních a pracovních podmínek optimální výkon.
U pracovních strojů jsou důležité úložné prostory. RANGER XP 900 nabízí nejobjemnější prostory ve své třídě. Pod sedadlem jsou umístěny nové úložné prostory, jsou praktické, se snadným přístupem. Hodně úložných prostorů najdete v palubní desce, tak jak jste u RANGERů zvyklí očekávat. Pracovním výzvám je připravena čelit nová korba – má více úchytných bodů, snadno manipulovatelné přepážky a snazší odjištění zadních dvířek. Nosnost 454 kg, objemná je natolik, že pojme paletu, a je kompatibilní se systémem příslušenství LOCKamp; RIDE.
Pro RANGER XP 900 vyrábíme širokou paletu příslušenství, která pokrývá mnoho variant pracovního využití. Vybavili jsme ho vysokokapacitní baterií a novým statorem, takže výsledkem je o 30% více elektrické energie, která může pohánět více příslušenství současně. RANGER XP 900 má nové uchycení pro naviják. Montáž navijáku, který je velmi žádaným příslušenstvím u pracovních vozidel, je nyní snazší a rychlejší.
Exkluzivně pro RANGER XP 900 nabízíme nové příslušenství PRO. Kolekce obsahuje revoluční, vysoce kvalitní příslušenství pro kabinu LOCKamp; RIDE PRO-FIT, všestranný systém pluhování Glacier PRO Plow System a odolné navijáky Polaris PRO HD.
Žhavou novinkou v nabídce příslušenství pro RANGER XP 900 je příslušenství pro kabinu Lockamp; Ride PRO-FIT, navržené pro dokonalou integraci s novým členem rodiny RANGERů. Rám nového RANGERu XP 900 je z přesných profilovaných trubek. Čelní skla, střechy, dveře a zadní panely dokonale kopírují tvar vozidla a přesně k němu přiléhají. Mnoho komponentů z řady PRO-FIT je vybaveno technologií Lockamp; Ride, která umožňuje neskonale snadnou instalaci i demontáž.
Abychom doplnili výčet prvků, které dělají z vozidla RANGER XP 900 pracovní stroj, o prvky, díky kterým poskytuje nejjemnější svezení, nesmíme opomenout zmodernizovaný kokpit a nové šasi. Kompletně přepracovaný kokpit pojme tři jezdce ještě pohodlněji, než dříve – ergonomie je nejlepší ve své třídě: sedadla jsou níže umístěná, volant lze nastavit, s bezpečnostními pásy se snadněji zachází a limitované edice mají sedadlo řidiče nastavitelné. Přístrojová deska je nově umístěná na středu, všechny informace jsou přehledně na jednom místě. Úložné prostory pod sedadlem jsou praktické a mají snadný přístup.
Neskutečně plynulá a hladká jízda a optimální ovládání vozidla RANGER XP 900 je umožněno díky zcela novému šasi, které je pevnější a má zvýšenou torzní tuhost. Výsledkem je pohodlnější jízda, nízké vibrace a schopnost poradit si hravě se všemi nástrahami cesty. Tento RANGER má snadné řízení, ať už s posilovačem řízení EPS (Electronic Power Steering) nebo i bez něho. Jeho rozvor je o 12,7 cm delší, zdvih zavěšení je o 2,5 cm delší a jeho světlá výška činí 30,5 cm. Na lepší svítivosti se podílí (ve srovnání s RANGERem 800 EFI) o 25% silnější přední světla, která svítí o 30% dále, čímž prodlužují osvětlenou vzdálenost o 30 m.
RANGER XP 900 není jenom nová třída nejlepšího pracanta s nejjemnějším svezením, je to také vozidlo, které má snadnou a nenáročnou údržbu. Motor má dlouhý servisní interval 100 motohodin. Je k němu snadný přístup pod zadní korbou. Také olejová měrka i plnící otvor jsou snadno dosažitelné. Na motoru jsou většinou použity metrické šrouby. Kluby se mažou snadno pomocí mazacích bodů. Doplňování paliva je praktičtější, protože víčko je na straně řidiče. Nádrž je o 11% objemnější, pojme 37 litrů paliva.
RANGER XP 900 se vyrábí v barevném provedení zelená Sage a červená Solar (obě ve variantách s posilovačem řízení EPS i bez něj) a dále v kamufláži Polaris Pursuit.
RANGER XP 900 shrnutí
NEJTVRDŠÍ PRACANT
-Motor ProStar 900 s výkonem 60 HP
-Motor umístěný pod korbou – tišší jízda
-Systém hnacího ústrojí je přizpůsoben pro vysoký výkon – např. výkonné chlazení řemenu a spojek
-Pohon všech kol On-Demand True AWD s režimem Turf
-Nosnost korby 454 kg
-Celkové užitečné zatížení 680 kg
-Tažná kapacita 907 kg
-Nejlepší úložné prostory v odvětví, praktické prostory pod sedadlem
-Korba s více úchytnými body, lze ji operativně přepažovat, snazší obsluha zadních dvířek boxu
-Precizní kabina – systém Lockamp; Ride® PRO-FIT
-Ochranná konstrukce rámu při převrácení (ROPS)
NEJJEMNĚJŠÍ SVEZENÍ
-Silnější šasi s vyšší torzní tuhostí
-Rozvor 205,7 cm, přední a zadní zdvih 25,4 cm
-Světlá výška 30,5 cm
-Nastavitelné sedadlo řidiče (modely LE)
-Vynikající ergonomie usnadňující práci: nastavitelný volant, snazší zatáčení, větší prostor pro nohy, snadné nastupování a vystupování
-Silnější světla – lepší ovládání vozidla za tmy
-Sedadla pro tři jezdce
-Precizní kabina systému Lockamp; Ride® PRO-FIT
-Přistup k víčku nádrže na straně řidiče
-Snadný přístup k motoru (pod korbou)
-Běžné šrouby a mazací body – snadná údržba
-Exkluzivní omezovač rychlosti SPEEDKEY (jako doplňkové příslušenství)
Barevné provedení: zelená Sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER 1000
diesel HD EPS SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Zadní rozpínatelný diferenciál!
POSLEDNÍ KUS V
diesel U ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Zcela nový Ranger 1000
diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením.
Tento osvědčený, vysoce výkonný
diesel ový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování.
diesel ový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti.
Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4
MOTOR
typ 3 válcový
diesel
zdvihový objem 1028 cc
převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
chlazení kapalinové
palivový systém elektronické vstřikování paliva
ODPRUŽENÍ
přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm
zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny
parkovací brzda parkování v převodu
PNEUMATIKY/KOLA
přední pneu 25 x 10– 12; 489
zadní pneu 25 x 11– 12; 489
kola ocelová
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
světlá výška 30.5 cm
rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
rozvor 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
VLASTNOSTI
nákladní systém Lock & Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x
osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová
BARVY
sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.POLARIS RANGER
diesel HD
Skladem u nás, výborný pomocník, který toho moc neptá.:-)
Možnost odpočtu DPH, prodej i na splátky.
MOTOR
typ 3 válcový
diesel
zdvihový objem 1028 cc
převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
chlazení kapalinové
palivový systém elektronické vstřikování paliva
ODPRUŽENÍ
přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm
zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny
parkovací brzda parkování v převodu
PNEUMATIKY/KOLA
přední pneu 25 x 10-12; 489
zadní pneu 25 x 11-12; 489
kola ocelová
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
světlá výška 30.5 cm
rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
rozvor 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
VLASTNOSTI
nákladní systém Lock amp; Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x
osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová
BARVY
zelená 459 900 CZK
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER 1000
diesel HD EPS SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ.
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Zcela nový Ranger 1000
diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením.
Tento osvědčený, vysoce výkonný
diesel ový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování.
diesel ový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti.
Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4
MOTOR
typ 3 válcový
diesel
zdvihový objem 1028 cc
převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
chlazení kapalinové
palivový systém elektronické vstřikování paliva
ODPRUŽENÍ
přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm
zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny
parkovací brzda parkování v převodu
PNEUMATIKY/KOLA
přední pneu 25 x 10– 12; 489
zadní pneu 25 x 11– 12; 489
kola ocelová
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
světlá výška 30.5 cm
rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
rozvor 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
VLASTNOSTI
nákladní systém Lock & Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x
osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová
BARVY
sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. NovĂ˝ motocykl.Ĺ piÄŤkovĂ© pracovnĂ UTV nejvyššà řady s mimořádnÄ› ekonomickĂ˝m japonskĂ˝m vznÄ›tovĂ˝m motorem Perkins a neuvěřitelnĂ˝m jĂzdnĂm dosahem. LINHAI UTV 800
diesel má všechno co potĹ™ebujete pro vašà profesionálnĂ práci - velkou prostornou korbu s vysokou nosnostĂ aĹľ 400kg, taĹľnou sĂlu 680 kg, robustnĂ podvozek s elektricky pĹ™iĹ™aditelnĂ˝m pohonem 4x4 a dvÄ›ma uzávÄ›rkami diferenciálu pro pĹ™ednĂ i zadnĂ nápravu, pohodlnĂ© pĂ©rovánĂ, snadnĂ© ovladánĂ a vysokou pracovnĂ morálku. K tomu navĂc pĹ™idejte atraktivnĂ design, velmi kvalitnĂ dĂlenskĂ© zpracovánĂ a cenu, na kterou konkurence nedokáže reagovat - LINHAI UTV 800
diesel je jedna z nejatraktivnÄ›jšĂch nabĂdek na trhu.
V provedenà SR s ocelovými disky.
Barva: zelená
VĂ˝bava: MasivnĂ pĹ™ednĂ ocelovĂ˝ ochrannĂ˝ rám, sklopná korba, znaÄŤkovĂ© pneumatiky Sun-F, plastovou stĹ™echu odolnou UV-zářenĂ, LED svÄ›tla pro dennĂ svĂcenĂ, výškovÄ› nastavitelnĂ˝ volant, plastovĂ© chrániÄŤe blatnĂkĹŻ, zdvojenĂ© projektorovĂ© svÄ›tlomety a zadnĂ/brzdová/smÄ›rová svÄ›tla s technologiĂ LED, schránka v pĹ™ĂstrojovĂ© desce, 12V zásuvka pro el. pĹ™ĂslušenstvĂ.
Technické specifikace zde: http://www.linhai-atv.cz/utv/800-
diesel -4x4-srÂ
více na tipmoto.cz
Objem: 750 ccm. Nový motocykl.LINHAI UTV 800
diesel Motor: Perkins 403D-07
Typ motoru: 4 taktní, řadový 3válec, vodou chlazený-
diesel , převyšuje konkurenci ve svém segmentu také bohatostí standardní výbavy. Ta obsahuje silný elektrický naviják ATV 3000, celoplošné krytování podvozku, masivní přední ocelový ochranný rám, značkové pneumatiky Sun-F, plastovou střechu odolnou UV-záření, výškově nastavitelný volant, plastové chrániče blatníků, homologované tažné zařízení, zdvojené projektorové světlomety a zadní/brzdová/směrová světla s technologií LED. V základní výbavě nechybí ani velkoplošné čelní sklo.
Přes 70 prodejních a servisních míst po celé ČR a SR. Více na www.aspgroup.cz, nebo Motocentrum Žebrák, Náměstí 13, Žebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a Plzní. Tel. 311577223.
více na tipmoto.cz
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 17.9 kW. Polaris Ranger 900
diesel SPZ
Nejnižší spotřeba
3 válcový
diesel
Velký kroutící moment
Nejlepší trakce
Nejlepší nosná a tažná kapacita
Nejlepší pracant !
.
.
.
.
Oficiální zastoupení Polaris CZ . Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Odolný tahoun RANGER 900
diesel
diesel ový motorPolaris Ranger
diesel je vybaven stejně tak dobře jako Ranger XP. Narozdíl od Rangeru XP se ale Ranger
diesel odlišuje svým nízkootáčkovým motorem YANMAR, který nám zaručí minimální vibrace. Plně zapouzdřená převodovka a vysoký výkon jsou také velice význámné vlastnosti tohoto Rangeru, které nám usnadní manipulaci při práci. Polaris Ranger
diesel je beze sporu nejsilnějším, nejvýkonějším a nejodolnějším pracovním pomocníkem, jenž lze na trhu objevit.
Nejlepší trakce Systém pohonu všech kol On-Demand True All-Wheel Drive ( ADW ) poskytuje nepřekonatelnou trakci. V okamžiku, kdy proklouznou zadní kola a je potřeba více trakce, systém AWD automatickyzapíná pohon všech čtyř kol. Systém AWD automaticky rozloží kroutící moment na všechna kola. Bez zastavení, bez manipulace se spínači či páčkami. Pokud není náhon všech kol potřeba, systém přepne zpět do režimu 2WD, kdy jsou hnaná pouze zadní kola.
V režimu 2WD lze zapnout modulVersaTrac tím otevřete uzávěrku zadního diferenciálu a získáte tak snažší zatáčení s menším poloměrem.(Kola se optimálně otáčejí podle poloměru zatáčky.)Vhodné pro jízdu na tvrdém podkladu nebo naopak na velmi citlivém terénu.
Nejlepší nosná a tažná kapacitaTento Ranger se může pochlubit užitným zatížením 680 kg, nosností korby 454 kg a tažnou silou o velikosti necelé jedné tuny. Navíc je vybaven systémem Lock& Ride, který umožňuje rychlé přichycení příslušenství. Svůj Ranger si tedy můžete přizpůsobit svým potřebám. Sedadla a Ergonomie Ranger se vyznačuje nejlepší ergonomií své třídy. Může se pochlubit zejména nastavitelnám řízením, multifunkční digitální přístrojovou deskou s počítadlem ujetých km, mth a otáčkoměrem. Nechybí mu také indikátor rychlostního režimu a indikátor AWD s analogovým rychloměrem. Velice užitečný je systém ROPS, který je určen k tomu, aby se Ranger nepřevrátil. V palubní desce a pod sedadlem jsou zabudovány praktické úložné prostory.
Nezávislé zavěšení zadních kol a vysoká světlá výška Díky kombinaci legendárního zavěšení kol IRS a světlé výšky 30,5 cm bude jízda i v tom nejtěžším terénu příjemná, plynulá a bezpečná pro Vás, spolujezdce i pro náklad.
Plně nastavitelné zavěšení kol Vylepšené zavěšení předních kol se zdvojenými trojúhelníkovými rameny poskytuje hladkou jízdu. Omezuje zpětné rázy volantu. Zdvih 24,4 cm. Legendární nezávislé zavěšení zadních kol IRS se zdvihem 22,9 cm.- Exkluzivní nastavení obou závěsů kol: nastavení pomocí horních montážních bodů a nastavení předpětí o 30% pro jízdu s těžkým nákladem nebo pro jízdu s kabinou. Nejvyšší světlá výška s nákladem až 30,5 cm. PříslušenstvíŘada příslušenství lock& ride nabízí širokou řadu všestraného příslušenství, které namontujete i sejmente ve vteřině. Možnost i přídavných ochranných rámů, přídavných kufrů, příslušenství typu pluhy, pásy, navijáky. Přidaná hodnota:
alternátor 55A pro napájení rozličného příslušenství.
v porovnání s Rangerem XP má RANGER
diesel o 40% větší dojezd.
dálková a potkávací světla 60/55 W.
boční bezpečnostní sítě.
90% z maximálního kroutícího momentu je k dispozici při otáčkách 1600 ot/min, což je výhodné pro práci s náklady a v pomalých rychlostech.
Slápěcí korba kompatibilní se systémem Lock& Ride.
Konstrukce odolná proti převrácení (ROPS).
Doporučené využití: PŘEPRAVA osob a nákladu na těžce dostupná místa.
PRÁCE přeprava nákladů, práce v lese, v zrénech.
MYSLIVOST páce v lese, přikrmování zvěřeemědělství na stavbách, údržba cest, chodníků a zahrad, práce v horských te, přeprava loveckého vybavení
HOBBY jízda v terénu, udržba pozemků
Technické parametry
MOTOR typ tříválec,
diesel
zdvihový objem 904 ccm
palivový systém nepřímé vstřikování paliva
chlazení kapalinou
startér elektrický
výkon 24 HP
SYSTÉM POHONU variátor 4x4, 2x4 s uzávěrkou diferenciálu
pohon zadní rozpínatelný
připínatelný přední
převodovka PVT P/R/N/L/H
ODPRUŽENÍ přední 24,4 cm zdvojená trojúhelníková ramena
zadní 22,9 cm nezávislé zavěšení, stabilizátor
BRZDY kotoučové hydraulické
EBS ve standardu
EBS (engine breaking systém brždění motorem zadní náprava)
ruční brzda
PNEUMATIKY přední 25 x 10 12, 489
zadní 25 x 11 12, 489
disky ocelové
ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY rozvor 1930 mm
hmotnos bez náplní 651 kg
délka 2900 mm
šířka 1520 mm
výška 1930 mm
nádrž 34 l
světlá výška 305 mm
korba rozměr 93 x 137 x 29 cm
objem 4 kubické metry
nosnost korby 454 kg
užitečné zatížení 681 kg
bržděný vozík 907 kg
světla 55/60 W vpředu, led vzadu
BARVY a ZÁKLADNÍ VYBAVENÍ zelená
tažné zařízení příprava + zásuvka
zařízení rychloměr, otáčkoměr, ujeté km, denní počítadlo, motohodiny, ukazatel rych. režimu, palivoměr, kontrolka přehřívání, 2 přídavné zásuvky 12V
více na tipmoto.cz
Objem: 900 ccm. Vyrobeno: 2013. Najeto: 30 mth. Cena bez DPH.
Cena včetně radlice a pásů (originál Polaris). Původní cena 650.000,– vč. DPH
Radlice a pásy mají najeto necelých 10 km, pouze vyzkoušené, nepoužívané.
Na zakázku dělaná kabina, vyhřívané sedačky. V terénu nejeté.
více na tipmoto.cz
Objem: 1050 ccm. Nový motocykl.Výrazná sleva při financování úvěrem Cetelem! Zcela nový Ranger 1000
diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením.
Obsah: 1028 ccm
Rok výroby: 2015
více na tipmoto.cz