QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!!
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové
pneu matiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava XT:
- motor ROTAX 570 – 48hp
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
·
pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Elektrická zásuvka pro přívěs
. Přední nárazník
. Zadní nárazník
. Naviják WARN 3.000lbs
. Kryt rukou
Motor Rotax
Zdvih. objem motoru 570 cc
Typ / počet válců 4-takt / 2
Výkon HP 48
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
Výška 1 330 mm
Délka 2 310 mm
Šířka 1 168 mm
Rozvor kol 1 499 mm
Výška od země 267 mm
Výška sedadla 858 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední
pneu 25 x 8 x 12
Zadní
pneu 25 x 10 x 12
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla,
pneu matiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC
- motor ROTAX V-570
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
Výška 1 143 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 295 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední
pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní
pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 267 mm
EFI 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 66.4 kW. CAN-AM Renegade 1000R X xc SPZ model 2017
!!! SKLADEM!!!
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
(akce platná do vyprodání skladových zásob)
- motor ROTAX 1000 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla,
pneu matiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1010
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a
pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové extralehke disky typu Beadlock
- agresivní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
Renegade 1000R X xc
Motor
Rotax
Výška
1 143 mm
Zdvih. objem motoru
976 cc
Délka
2 184 mm
Typ / počet válců
4-takt / 2
Šířka
1 168 mm
Výkon hp
89 (offroad)
Rozvor kol
1 295 mm
Posilovač řízení DPS
ANO
Přední
pneu
25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih
91 x 75 mm
Zadní
pneu
25 x 10 x 12
Chlazení
Kapalina
Výška od země
267 mm
EFI
2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla
877 mm
Převodovka
CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže
20,5 litrů
Pohon
Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče
16 kg
Brzdy
Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Bezpečnostní systém
D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy
229mm
Osvětlení / Světla
4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy
236mm
Tažná síla
590 kg
Suchá hmotnost
314 kg
Rám
SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER 1000 DIESEL HD EPS SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Zadní rozpínatelný diferenciál!
POSLEDNÍ KUS V DIESELU ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!
Možnost doupení kabiny DFK vč. topení a stěrače 89.990,– vč. DPH a další příslušenství.
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Zcela nový Ranger 1000 Diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením.
Tento osvědčený, vysoce výkonný dieselový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování.
Dieselový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti.
Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4
MOTOR
typ 3 válcový diesel
zdvihový objem 1028 cc
převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
chlazení kapalinové
palivový systém elektronické vstřikování paliva
ODPRUŽENÍ
přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm
zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny
parkovací brzda parkování v převodu
pneu MATIKY/KOLA
přední
pneu 25 x 10– 12; 489
zadní
pneu 25 x 11– 12; 489
kola ocelová
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
světlá výška 30.5 cm
rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
rozvor 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
VLASTNOSTI
nákladní systém Lock & Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x
osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová
BARVY
sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Už nemusíte čekat, je tady! Máme ho skladem!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně
stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla,
pneu matiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc
- motor rotax V-570
-DPS posilovač řízení
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.RENEGADE 1000 X xc
Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla,
pneu matiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1000
-výkon 89HP
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- černá hliníková kola s výztuženými prstenci - Full Beadlock
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- nový airbox
- nový rám
- nové nášlapy
- nová ramena
- nová výfuková soustava
- větší palivová nádrž
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- agresivní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz!
Je nejsilnější, má nejlepší podvozek a je od Can-Amu. Co víc si přát?
Koncern BRP nás už dlouho lákal na svojí novinku Maverick X3, když postupně vypouštěl kusé informace. Všechno mělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo.
Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k představení novinky. A bylo nač se těšit! Zapomeňte na UTV, Maverick X3 je prostě sportovní bugina se vším všudy a hlavně s velkým výkonem.
Pro pohon novinky konstruktéři použili řadový tříválec, který dává plných 172 koní. Ten dělá z Mavericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o variátorovou převodovku, ale komu by to vadilo, že jo?
Tak vysoký výkon si zaslouží odpovídající podvozek. Jeho šířka 183 cm v nabitější verzi X3 X RS, v základním provedení X3 X DS to je o citelných 20 cm míň. To ale není všechno, tahle bugina k tomu přidává zdvihy 61 cm a světlou výšku 38 cm. To je splněný sen každého offroadového blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu mezi side by side nenajdete.
Technické specifikace:
Motor: vodou chlazený tříválec
Rozvod: DOHC/4
Objem motoru: 900 ccm
Výkon: 172HP
Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min
Plnění motoru: EFI
Převodovka: CVT
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlumiče: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem
Zadní tlumiče: FOX 3.0 PODIUM RC2
Předení
pneu : Maxxis Bighorn 2 30x10-14
Zadní
pneu : Maxxis Bignorn 2 30x10-14
Disky: 14" hliníkov s Beadlockem
Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny
Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny
Délka: 3353mm
Šířka: 1829mm
Výška: 1702mm
Světlá výška: 381mm
Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm
Suchá hmotnost: 719kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální
pneu matiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava DPS
- motor ROTAX 570 - 48hp
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
-Platforma SST G2
-Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-magneto 650W
-Hliníková kola
-Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
-240W přední světlomety
-Agresivní radiální
pneu Carlisle
-Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
-Hodiny v displeji
-3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-Elektrická zásuvka pro přívěs
Technické specifikace:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 570cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48 (offroad)
Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Výška od země: 305 mm
Délka: 2388 mm
Šířka: 1168 mm
Výška: 1118 mm
Přední
pneu : 25 x 8 x 12
Zadní
pneu : 25 x 10 x 12
Chlazení: kapalina
Zadní schránka: 10,9 litrů
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla: 877mm
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka
a parkovací poloha
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Pohon: 4x4
Max. rychlost: 75km
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg
Magneto: 650W
Osvětlení / Světla: 230W
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 336 kg
Rám: SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii... a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální
pneu matiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava XT
- motor ROTAX 570 - 48hp
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
-Platforma SST G2
-Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-magneto 650W
-Hliníková kola
-Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
-240W přední světlomety
-Agresivní radiální
pneu Carlisle
-Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
-Hodiny v displeji
-3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-Elektrická zásuvka pro přívěs
-naviják WARN 3000
-kryty páček
-přední a zadní ochranný rám
Technické specifikace:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 570cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48 (offroad)
Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Výška od země: 305 mm
Délka: 2388 mm
Šířka: 1168 mm
Výška: 1118 mm
Přední
pneu : 25 x 8 x 12
Zadní
pneu : 25 x 10 x 12
Chlazení: kapalina
Zadní schránka: 10,9 litrů
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla: 877mm
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka
a parkovací poloha
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Pohon: 4x4
Max. rychlost: 75km
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg
Magneto: 650W
Osvětlení / Světla: 230W
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 336 kg
Rám: SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu.
Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel.
Technická specifikace:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 799 ccm
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Počet ventilů / svíček: 4 / 1
Výkon: 50 Hp
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P
Výška: 193 cm
Délka: 305 cm
Šířka: 157,5cm
Světlá výška: 28cm
Rozvor kol: 211,5 cm
Přední
pneu : Maxxis Coronado 27 x 9 x 14
Zadní
pneu : Maxxis Coronado 27 x 11 x 14
Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)
Nosnost nákladní korby: 454kg
Naviják: ANO 4500lbs
Objem palivové nádrže: 40 litrů
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm
Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena
Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové
Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí
Suchá hmotnost: 633kg
Posilovač řízení DPS: ANO
Rám: Ocelový
Homologováno v kategorii: T1b
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.TRAXTER PRO JE DÍKY STANDARDNÍM, TOVÁRNĚ INSTALOVANÝM FUNKCÍM, LEHKÝM KOLŮM A
pneu MATIKÁM, PŘIZPŮSOBIVÉMU ÚLOŽNÉMU PROSTORU A DALŠÍM VLASTNOSTEM DOBŘE PŘIPRAVEN.
PŘESNĚ NAVRŽENO PRO DOBROU OVLADATELNOST: DYNAMICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (DPS)
LEPŠÍ OVLÁDÁNÍ: Přední diferenciál Visco-Lok QE† kombinovaný s uzamykatelným zadním diferenciálem nabízí trakční systém se čtyřmi režimy, který poskytuje více možností pro různé druhy terénu nebo pracovních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený převod pro lepší ovládání.
SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKAMI: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná moderními pick-up dodávkami.
ADAPTABILNÍ SKLADOVÁNÍ: ODNÍMATELNÝ PLASTOVÝ KUFR S ÚLOŽNÝM PROSTOREM
14palcová (35,6 cm) kola z litého hliníku se 27palcovými (68,6 cm)
pneu matikami Maxxis Coronado
Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu.
Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel.
Technická specifikace:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 976 ccm
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Počet ventilů / svíček: 4 / 1
Výkon: 72 Hp
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P
Výška: 193 cm
Délka: 305 cm
Šířka: 157,5cm
Světlá výška: 28cm
Rozvor kol: 211,5 cm
Přední
pneu : Maxxis Coronado 27 x 9 x 14
Zadní
pneu : Maxxis Coronado 27 x 11 x 14
Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)
Nosnost nákladní korby: 454kg
Naviják: ANO 4500lbs
Objem palivové nádrže: 40 litrů
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm
Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena
Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové
Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí
Suchá hmotnost: 646kg
Posilovač řízení DPS: ANO
Rám: Ocelový
Homologováno v kategorii: T1b
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz!
U Can-Am zábava nikdy nekončí, společnost představila nový model Mavericku X3 XRC- Ve státech velmi populární jízda ve skalách inspirovala vývojáře. Tým vytvořil technologii Chytrý - Lok (TM) *, což je důmyslný plně - uzamykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené automatické režimy. Tyto chytré technologie zvyšují jezdecké zkušenosti a činí trakci v extrémních podmínkách.
Výbava:
- Smart Lock: plně uzamykatelný přední diferenciál
- 4 trakční mody 2WDWD s předním dif. uzamčením, 4WD ROCK/4WD TRAIL
- 14" hliníkové disky kol typu Beadlock
- 30x10-14
pneu Maxxis Liberty
- naviják WARN 4500 S syntetické lano
- přední ochranný rám s integrovanou plotnou na naviják
- kompletní kryt podvozku a ramen vyroben z HMW
- kompletní dveře
- hliníková střecha
- 4-bodové bezpečnostní pásy
- přední a zadní tažné oko
Technické specifikace:
Motor: vodou chlazený tříválec
Rozvod: DOHC/4
Objem motoru: 900 ccm
Výkon: 172HP
Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min
Plnění motoru: EFI
Převodovka: CVT
Posilovač řízení: DPS nastavidelný 3 stupně (MAX, MIN, MED)
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlumiče: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem
Zadní tlumiče: FOX 3.0 PODIUM RC2
Předení
pneu : Maxxis Liberty 30x10-14
Zadní
pneu : Maxxis Liberty 30x10-14
Disky: 14" hliníkové s Beadlockem
Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny
Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny
Délka: 3353mm
Šířka: 1829mm
Výška: 1702mm
Světlá výška: 381mm
Rozvor: 259,1 cm
Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm
Suchá hmotnost: 794,2kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla,
pneu matiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC
- motor ROTAX V-570
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
Výška 1 143 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 295 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední
pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní
pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 267 mm
EFI 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!!
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové
pneu matiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava XT:
- motor ROTAX 570 – 48hp
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
·
pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Elektrická zásuvka pro přívěs
. Přední nárazník
. Zadní nárazník
. Naviják WARN 3.000lbs
. Kryt rukou
Motor Rotax
Zdvih. objem motoru 570 cc
Typ / počet válců 4-takt / 2
Výkon HP 48
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
Výška 1 330 mm
Délka 2 310 mm
Šířka 1 168 mm
Rozvor kol 1 499 mm
Výška od země 267 mm
Výška sedadla 858 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední
pneu 25 x 8 x 12
Zadní
pneu 25 x 10 x 12
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max 1000R XT-P Triple black MY18
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Skladem motorizace 1000ccm
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!
Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální
pneu matiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!
Základní výbava XT-P
- motor ROTAX V-1000 – 82hp
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy
(MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2
- platforma SST G2
- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední světlomety
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníková kola typu Beadlock
- agresivní radiální
pneu Carlisle
- naviják Warn RT30
- Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou pro přívěs
Motor – Rotax
Výška – 1 118 mm
Zdvih. objem motoru – 976 cc
Délka – 2 388 mm
Typ / počet válců – 4-takt / 2
Šířka – 1 168 mm
Výkon hp – 82 (offroad)
Rozvor kol – 1 499 mm
Posilovač řízení DPS – ANO
Přední
pneu – 26 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm
Zadní
pneu – 26 x 10 x 12
Chlazení – Kapalina
Výška od země – 279 mm
Karburátor – 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla – 877 mm
Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů
Pohon – Volitelný 2x4,4x4
Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg
Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů
Zdvih přední nápravy – 229mm
Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy – 236mm
Tažná síla – 590 kg
Suchá hmotnost – 371 kg
Rám – SST G2
více na tipmoto.cz