Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Jezdíte na čtyřkolce ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Kosmetika na Andělu



QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.

| Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM  outlander  MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! -  přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte –  outlander  Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.  outlander  570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.  outlander  je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové pneumatiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu:  outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní výbava XT: - motor ROTAX 570 – 48hp - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12 . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Elektrická zásuvka pro přívěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Naviják WARN 3.000lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zdvih. objem motoru 570 cc Typ / počet válců 4-takt / 2 Výkon HP 48 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina Výška 1  330  mm Délka 2 310 mm Šířka 1 168 mm Rozvor kol 1 499 mm Výška od země 267 mm Výška sedadla 858 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Zadní pneu 25 x 10 x 12 Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte –  outlander  L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.  outlander  570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.  outlander  je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu:  outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní výbava DPS - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) -Platforma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI -240W přední světlomety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -Elektrická zásuvka pro přívěs Technické specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 570cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 (offroad) Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Výška od země: 305 mm Délka: 2388 mm Šířka: 1168 mm Výška: 1118 mm Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x 10 x 12 Chlazení: kapalina Zadní schránka: 10,9 litrů Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla: 877mm Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4 Max. rychlost: 75km Brzdy: kotoučové, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg Magneto: 650W Osvětlení / Světla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 336 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte –  outlander  L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii... a nejen v ní.  outlander  570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.  outlander  je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu:  outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní výbava XT - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) -Platforma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI -240W přední světlomety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -Elektrická zásuvka pro přívěs -naviják WARN 3000 -kryty páček -přední a zadní ochranný rám Technické specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 570cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 (offroad) Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Výška od země: 305 mm Délka: 2388 mm Šířka: 1168 mm Výška: 1118 mm Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x 10 x 12 Chlazení: kapalina Zadní schránka: 10,9 litrů Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla: 877mm Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4 Max. rychlost: 75km Brzdy: kotoučové, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg Magneto: 650W Osvětlení / Světla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 336 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: ccm. Nový motocykl.AKČNÍ CENA 99666,- Kč s DPH PŘI ZAKOUPENÍ ČTYŘKOLKY SLEVA NA 90666,- Kč s DPH !!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!! Can-am Apache 360 Track System - včetně montážní sady - včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy - celoroční provoz - neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu - veškerá ložiška zapouzdřena!!! CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu). Pro čtyřkolky Can-Am  outlander  450– 1000 ccm a Renegade 500– 1000 ccm   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM  outlander  MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! -  přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte –  outlander  Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.  outlander  570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.  outlander  je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové pneumatiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu:  outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní výbava XT: - motor ROTAX 570 – 48hp - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12 . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Elektrická zásuvka pro přívěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Naviják WARN 3.000lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zdvih. objem motoru 570 cc Typ / počet válců 4-takt / 2 Výkon HP 48 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina Výška 1  330  mm Délka 2 310 mm Šířka 1 168 mm Rozvor kol 1 499 mm Výška od země 267 mm Výška sedadla 858 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Zadní pneu 25 x 10 x 12 Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM  outlander  Max 1000R XT-P Triple black MY18   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Skladem motorizace 1000ccm    Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!  outlander  Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu:  outlander u to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!   Základní výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 – 82hp - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2 - platforma SST G2 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola typu Beadlock - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30 - Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou pro přívěs   Motor – Rotax Výška – 1 118 mm Zdvih. objem motoru – 976 cc Délka – 2 388 mm Typ / počet válců – 4-takt / 2 Šířka – 1 168 mm Výkon hp – 82 (offroad) Rozvor kol – 1 499 mm Posilovač řízení DPS – ANO Přední pneu – 26 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm Zadní pneu – 26 x 10 x 12 Chlazení – Kapalina Výška od země – 279 mm Karburátor – 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla – 877 mm Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů Pohon – Volitelný 2x4,4x4 Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů Zdvih přední nápravy – 229mm Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy – 236mm Tažná síla – 590 kg Suchá hmotnost – 371 kg Rám – SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: ccm. Nový motocykl.CAN-AM Sněžné pásy s homologací Apache 360 Track System   !!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!! Can-am Apache 360 Track System - homologace pro provoz po pozemních komunikacích - včetně montážní sady - včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy - celoroční provoz - neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu - veškerá ložiška zapouzdřena!!! CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu). Pro čtyřkolky Can-Am  outlander  500– 1000 ccm a Renegade 500– 1000 ccm.   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM  outlander  MAX 570 V-twin DPS SPZ   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte –  outlander  L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.  outlander  570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.  outlander  je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu:  outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní výbava DPS - motor ROTAX 570 – 48hp · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Agresivní radiální pneu Carlisle . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Olejový chladič . Elektrická zásuvka pro přívěs   Motor Rotax Výška 1 118 mm Zdvih. objem motoru 570 cc Délka 2 388 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 48 Rozvor kol 1 499 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Zadní pneu 25 x 10 x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 279 mm Karburátor 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Vyrobeno: 2008. Najeto: 1300 km. Havarovaný stroj motorycky  ve výborném stavu  Parametry: Obsah 800 Rok výroby 2008 Počet majitelů 1 Stav tachometru 1300 STK do 05.2019   více na tipmoto.cz
Objem: 0 ccm. Vyrobeno: 2018. !!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!! Can-am Apache 360 Track System - včetně montážní sady - včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy - celoroční provoz - neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu - veškerá ložiška zapouzdřena!!! CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu). Pro čtyřkolky Can-Am  outlander  450– 1000 ccm a Renegade 500– 1000 ccm   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM  outlander  570 XT 2017 Žlutá SPZ IHNED K ODBĚRU Základní výbava XT Motor ROTAX 570 - 48hp Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) Platforma SST G2 Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 Magneto 650W Hliníková kola Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI 240W přední světlomety Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce Hodiny v displeji 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny Elektrická zásuvka pro přívěs Naviják WARN 3000 Kryty páček Přední a zadní ochranný rám   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM  outlander  L 570 DPS 2018 žlutá SPZ, 2 místa v TP. SKLADEM IHNED K ODBĚRU. - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) -Platforma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI -240W přední světlomety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Vyrobeno: 2013. Najeto: 6727 km. ojetá, bazarová čtyřkolka Can-Am  outlander  Max 1000 LTD, rok výroby 2013, najeto 6727 km, první majitel, pravidelný servis doložený servisní knížkou. Stroj je po kompletní garanční prohlídce (oleje, diagnostika), nová baterie. Výbava stroje: DPS posilovač řízení, zadní vzduchem nastavitelné tlumiče FOX, naviják WARN, kompletní alu kryt podvozku, přední a zadní ochranný rám, originální přední větrný štít, komplentí výhřev palce a rukojetí Symtec Quad 4 zone, tažné zařízení, pneu 90%. Stroj je k vidění na prodejně v Prostějově. Odpočet DPH není možný   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM  outlander  Max 1000R XT-P Triple black MY18   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Skladem motorizace 1000ccm    Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!  outlander  Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu:  outlander u to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!   Základní výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 – 82hp - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2 - platforma SST G2 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola typu Beadlock - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30 - elektrická zásuvka pro přívěs   Motor – Rotax Výška – 1 118 mm Zdvih. objem motoru – 976 cc Délka – 2 388 mm Typ / počet válců – 4-takt / 2 Šířka – 1 168 mm Výkon hp – 82 (offroad) Rozvor kol – 1 499 mm Posilovač řízení DPS – ANO Přední pneu – 26 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm Zadní pneu – 26 x 10 x 12 Chlazení – Kapalina Výška od země – 279 mm Karburátor – 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla – 877 mm Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů Pohon – Volitelný 2x4,4x4 Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů Zdvih přední nápravy – 229mm Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy – 236mm Tažná síla – 590 kg Suchá hmotnost – 371 kg Rám – SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM  outlander  MAX 570 V-twin DPS SPZ   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte –  outlander  L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.  outlander  570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.  outlander  je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu:  outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní výbava DPS - motor ROTAX 570 – 48hp · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Agresivní radiální pneu Carlisle . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Olejový chladič . Elektrická zásuvka pro přívěs   Motor Rotax Výška 1 118 mm Zdvih. objem motoru 570 cc Délka 2 388 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 48 Rozvor kol 1 499 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Zadní pneu 25 x 10 x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 279 mm Karburátor 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist