QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM
outlander MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!!
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte –
outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.
outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.
outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové pneumatiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu:
outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava XT:
- motor ROTAX 570 – 48hp
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
· Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Elektrická zásuvka pro přívěs
. Přední nárazník
. Zadní nárazník
. Naviják WARN 3.000lbs
. Kryt rukou
Motor Rotax
Zdvih. objem motoru 570 cc
Typ / počet válců 4-takt / 2
Výkon HP 48
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
Výška 1 330 mm
Délka 2 310 mm
Šířka 1 168 mm
Rozvor kol 1 499 mm
Výška od země 267 mm
Výška sedadla 858 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte –
outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.
outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.
outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu:
outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava DPS
- motor ROTAX 570 - 48hp
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
-Platforma SST G2
-Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-magneto 650W
-Hliníková kola
-Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
-240W přední světlomety
-Agresivní radiální pneu Carlisle
-Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
-Hodiny v displeji
-3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-Elektrická zásuvka pro přívěs
Technické specifikace:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 570cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48 (offroad)
Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Výška od země: 305 mm
Délka: 2388 mm
Šířka: 1168 mm
Výška: 1118 mm
Přední pneu: 25 x 8 x 12
Zadní pneu: 25 x 10 x 12
Chlazení: kapalina
Zadní schránka: 10,9 litrů
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla: 877mm
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka
a parkovací poloha
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Pohon: 4x4
Max. rychlost: 75km
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg
Magneto: 650W
Osvětlení / Světla: 230W
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 336 kg
Rám: SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte –
outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii... a nejen v ní.
outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.
outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu:
outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava XT
- motor ROTAX 570 - 48hp
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
-Platforma SST G2
-Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-magneto 650W
-Hliníková kola
-Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
-240W přední světlomety
-Agresivní radiální pneu Carlisle
-Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
-Hodiny v displeji
-3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-Elektrická zásuvka pro přívěs
-naviják WARN 3000
-kryty páček
-přední a zadní ochranný rám
Technické specifikace:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 570cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48 (offroad)
Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Výška od země: 305 mm
Délka: 2388 mm
Šířka: 1168 mm
Výška: 1118 mm
Přední pneu: 25 x 8 x 12
Zadní pneu: 25 x 10 x 12
Chlazení: kapalina
Zadní schránka: 10,9 litrů
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla: 877mm
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka
a parkovací poloha
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Pohon: 4x4
Max. rychlost: 75km
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg
Magneto: 650W
Osvětlení / Světla: 230W
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 336 kg
Rám: SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: ccm. Nový motocykl.AKČNÍ CENA 99666,- Kč s DPH
PŘI ZAKOUPENÍ ČTYŘKOLKY SLEVA NA 90666,- Kč s DPH
!!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!!
Can-am Apache 360 Track System
- včetně montážní sady
- včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy
- celoroční provoz
- neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu
- veškerá ložiška zapouzdřena!!!
CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu).
Pro čtyřkolky Can-Am
outlander 450– 1000 ccm a Renegade 500– 1000 ccm
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM
outlander MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!!
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte –
outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.
outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.
outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové pneumatiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu:
outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava XT:
- motor ROTAX 570 – 48hp
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
· Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Elektrická zásuvka pro přívěs
. Přední nárazník
. Zadní nárazník
. Naviják WARN 3.000lbs
. Kryt rukou
Motor Rotax
Zdvih. objem motoru 570 cc
Typ / počet válců 4-takt / 2
Výkon HP 48
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
Výška 1 330 mm
Délka 2 310 mm
Šířka 1 168 mm
Rozvor kol 1 499 mm
Výška od země 267 mm
Výška sedadla 858 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM
outlander Max 1000R XT-P Triple black MY18
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Skladem motorizace 1000ccm
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!
outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu:
outlander u to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!
Základní výbava XT-P
- motor ROTAX V-1000 – 82hp
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy
(MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2
- platforma SST G2
- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední světlomety
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníková kola typu Beadlock
- agresivní radiální pneu Carlisle
- naviják Warn RT30
- Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou pro přívěs
Motor – Rotax
Výška – 1 118 mm
Zdvih. objem motoru – 976 cc
Délka – 2 388 mm
Typ / počet válců – 4-takt / 2
Šířka – 1 168 mm
Výkon hp – 82 (offroad)
Rozvor kol – 1 499 mm
Posilovač řízení DPS – ANO
Přední pneu – 26 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm
Zadní pneu – 26 x 10 x 12
Chlazení – Kapalina
Výška od země – 279 mm
Karburátor – 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla – 877 mm
Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů
Pohon – Volitelný 2x4,4x4
Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg
Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů
Zdvih přední nápravy – 229mm
Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy – 236mm
Tažná síla – 590 kg
Suchá hmotnost – 371 kg
Rám – SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: ccm. Nový motocykl.CAN-AM Sněžné pásy s homologací Apache 360 Track System
!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!!
Can-am Apache 360 Track System
- homologace pro provoz po pozemních komunikacích
- včetně montážní sady
- včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy
- celoroční provoz
- neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu
- veškerá ložiška zapouzdřena!!!
CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu).
Pro čtyřkolky Can-Am
outlander 500– 1000 ccm a Renegade 500– 1000 ccm.
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM
outlander MAX 570 V-twin DPS SPZ
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!!
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte –
outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.
outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.
outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu:
outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava DPS
- motor ROTAX 570 – 48hp
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
· Agresivní radiální pneu Carlisle
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Olejový chladič
. Elektrická zásuvka pro přívěs
Motor Rotax
Výška 1 118 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 388 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 499 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 279 mm
Karburátor 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Vyrobeno: 2008. Najeto: 1300 km. Havarovaný stroj motorycky ve výborném stavu
Parametry:
Obsah
800
Rok výroby
2008
Počet majitelů
1
Stav tachometru
1300
STK
do 05.2019
více na tipmoto.cz
Objem: 0 ccm. Vyrobeno: 2018. !!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!!
Can-am Apache 360 Track System
- včetně montážní sady
- včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy
- celoroční provoz
- neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu
- veškerá ložiška zapouzdřena!!!
CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu).
Pro čtyřkolky Can-Am
outlander 450– 1000 ccm a Renegade 500– 1000 ccm
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM
outlander 570 XT 2017
Žlutá SPZ
IHNED K ODBĚRU
Základní výbava XT
Motor ROTAX 570 - 48hp
Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
Platforma SST G2
Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
Magneto 650W
Hliníková kola
Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
240W přední světlomety
Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
Hodiny v displeji
3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
Elektrická zásuvka pro přívěs
Naviják WARN 3000
Kryty páček
Přední a zadní ochranný rám
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM
outlander L 570 DPS 2018 žlutá SPZ, 2 místa v TP.
SKLADEM IHNED K ODBĚRU.
- motor ROTAX 570 - 48hp
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
-Platforma SST G2
-Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
-magneto 650W
-Hliníková kola
-Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
-240W přední světlomety
-Agresivní radiální pneu Carlisle
-Hodiny v displeji
-3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Vyrobeno: 2013. Najeto: 6727 km. ojetá, bazarová čtyřkolka Can-Am
outlander Max 1000 LTD, rok výroby 2013, najeto 6727 km, první majitel, pravidelný servis doložený servisní knížkou. Stroj je po kompletní garanční prohlídce (oleje, diagnostika), nová baterie. Výbava stroje: DPS posilovač řízení, zadní vzduchem nastavitelné tlumiče FOX, naviják WARN, kompletní alu kryt podvozku, přední a zadní ochranný rám, originální přední větrný štít, komplentí výhřev palce a rukojetí Symtec Quad 4 zone, tažné zařízení, pneu 90%. Stroj je k vidění na prodejně v Prostějově.
Odpočet DPH není možný
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM
outlander Max 1000R XT-P Triple black MY18
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Skladem motorizace 1000ccm
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!
outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu:
outlander u to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!
Základní výbava XT-P
- motor ROTAX V-1000 – 82hp
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy
(MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2
- platforma SST G2
- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední světlomety
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníková kola typu Beadlock
- agresivní radiální pneu Carlisle
- naviják Warn RT30
- elektrická zásuvka pro přívěs
Motor – Rotax
Výška – 1 118 mm
Zdvih. objem motoru – 976 cc
Délka – 2 388 mm
Typ / počet válců – 4-takt / 2
Šířka – 1 168 mm
Výkon hp – 82 (offroad)
Rozvor kol – 1 499 mm
Posilovač řízení DPS – ANO
Přední pneu – 26 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm
Zadní pneu – 26 x 10 x 12
Chlazení – Kapalina
Výška od země – 279 mm
Karburátor – 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla – 877 mm
Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů
Pohon – Volitelný 2x4,4x4
Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg
Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů
Zdvih přední nápravy – 229mm
Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy – 236mm
Tažná síla – 590 kg
Suchá hmotnost – 371 kg
Rám – SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM
outlander MAX 570 V-twin DPS SPZ
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!!
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte –
outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní.
outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra.
outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu:
outlander u to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava DPS
- motor ROTAX 570 – 48hp
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
· Agresivní radiální pneu Carlisle
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Olejový chladič
. Elektrická zásuvka pro přívěs
Motor Rotax
Výška 1 118 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 388 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 499 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 279 mm
Karburátor 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz