Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Kam řadíte vaší čtyřkolku ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Kosmetika na Andělu



QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.

| Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl. traxter  PRO JE DÍKY STANDARDNÍM, TOVÁRNĚ INSTALOVANÝM FUNKCÍM, LEHKÝM KOLŮM A PNEUMATIKÁM, PŘIZPŮSOBIVÉMU ÚLOŽNÉMU PROSTORU A DALŠÍM VLASTNOSTEM DOBŘE PŘIPRAVEN. PŘESNĚ NAVRŽENO PRO DOBROU OVLADATELNOST: DYNAMICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (DPS) LEPŠÍ OVLÁDÁNÍ: Přední diferenciál Visco-Lok QE† kombinovaný s uzamykatelným zadním diferenciálem nabízí trakční systém se čtyřmi režimy, který poskytuje více možností pro různé druhy terénu nebo pracovních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený převod pro lepší ovládání. SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKAMI: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná moderními pick-up dodávkami. ADAPTABILNÍ SKLADOVÁNÍ: ODNÍMATELNÝ PLASTOVÝ KUFR S ÚLOŽNÝM PROSTOREM 14palcová (35,6 cm) kola z litého hliníku se 27palcovými (68,6 cm) pneumatikami  max xis Coronado Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 976 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 72 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 646kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Vyrobeno: 2018.  traxter  PRO JE DÍKY STANDARDNÍM, TOVÁRNĚ INSTALOVANÝM FUNKCÍM, LEHKÝM KOLŮM A PNEUMATIKÁM, PŘIZPŮSOBIVÉMU ÚLOŽNÉMU PROSTORU A DALŠÍM VLASTNOSTEM DOBŘE PŘIPRAVEN. PŘESNĚ NAVRŽENO PRO DOBROU OVLADATELNOST: DYNAMICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (DPS) LEPŠÍ OVLÁDÁNÍ: Přední diferenciál Visco-Lok QE† kombinovaný s uzamykatelným zadním diferenciálem nabízí trakční systém se čtyřmi režimy, který poskytuje více možností pro různé druhy terénu nebo pracovních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený převod pro lepší ovládání. SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKAMI: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná moderními pick-up dodávkami. ADAPTABILNÍ SKLADOVÁNÍ: ODNÍMATELNÝ PLASTOVÝ KUFR S ÚLOŽNÝM PROSTOREM 14palcová (35,6 cm) kola z litého hliníku se 27palcovými (68,6 cm) pneumatikami  max xis Coronado Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 976 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 72 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 646kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX® HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX® nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl. traxter  PRO JE DÍKY STANDARDNÍM, TOVÁRNĚ INSTALOVANÝM FUNKCÍM, LEHKÝM KOLŮM A PNEUMATIKÁM, PŘIZPŮSOBIVÉMU ÚLOŽNÉMU PROSTORU A DALŠÍM VLASTNOSTEM DOBŘE PŘIPRAVEN. PŘESNĚ NAVRŽENO PRO DOBROU OVLADATELNOST: DYNAMICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (DPS) LEPŠÍ OVLÁDÁNÍ: Přední diferenciál Visco-Lok QE† kombinovaný s uzamykatelným zadním diferenciálem nabízí trakční systém se čtyřmi režimy, který poskytuje více možností pro různé druhy terénu nebo pracovních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený převod pro lepší ovládání. SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKAMI: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná moderními pick-up dodávkami. ADAPTABILNÍ SKLADOVÁNÍ: ODNÍMATELNÝ PLASTOVÝ KUFR S ÚLOŽNÝM PROSTOREM 14palcová (35,6 cm) kola z litého hliníku se 27palcovými (68,6 cm) pneumatikami  max xis Coronado Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 976 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 72 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 646kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 53.7 kW.  traxter  HD10 PRO Magnesium    traxter  XT JE DÍKY STANDARDNÍM, TOVÁRNĚ INSTALOVANÝM FUNKCÍM, LEHKÝM KOLŮM A PNEUMATIKÁM, PŘIZPŮSOBIVÉMU ÚLOŽNÉMU PROSTORU A DALŠÍM VLASTNOSTEM DOBŘE PŘIPRAVEN.   HLAVNÍ VLASTNOSTI Model  traxter  XT Motor Rotax HD10 V-Twin o výkonu 72 koní je speciálně vyladěn pro seriózní práci, a nabízí optimální točivý moment 61 lb-ft (83 N-m) a špičkový točivý moment při nižších otáčkách pro rekreační účely. PŘESNĚ NAVRŽENO PRO DOBROU OVLADATELNOST: DYNAMICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (DPS) LEPŠÍ OVLÁDÁNÍ: Přední diferenciál Visco-Lok QE† kombinovaný s uzamykatelným zadním diferenciálem nabízí trakční systém se čtyřmi režimy, který poskytuje více možností pro různé druhy terénu nebo pracovních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený převod pro lepší ovládání. EKOLOGICKÝ, PRACOVNÍ A NORMÁLNÍ REŽIM ŘÍZENÍ SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKAMI: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná moderními pick-up dodávkami. NAVIJÁK 4 500 LB (2 014 KG) PŘEDNÍ NÁRAZNÍK ANALOGOVÁ / DIGITÁLNÍ PŘÍSTROJOVÁ DESKA S ÚLOŽNÝM PROSTOREM PEVNÁ STŘECHA 14palcová (35,6 cm) kola z litého hliníku se 27palcovými (68,6 cm) pneumatikami  max xis Bighorn 2.   Technická specifikace: Motor: RotaxZdvih. objem motoru: 976 ccmTyp / počet válců: 4-takt / 2Výkon: 72 HpChlazení: KapalinaPřevodovka:  PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / PVýška: 198,1 cmDélka: 310,5 cmŠířka: 157,5cmSvětlá výška: 28cmRozvor kol: 211,5 cmPřední pneu:  max xis Bighorn 2.0 27 x 9 x 14Zadní pneu:  max xis Bighorn 2.0 27 x 11 x 14Rozměr korby:  (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Objem palivové nádrže: 40 litrůPohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciálBrzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mmPřední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramenaZadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 706kgPosilovač řízení DPS: ANO Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 650 ccm. Vyrobeno: 2006. Výkon: 37.0 kW. Najeto: 30 mth.  bombardier  ds 650 baja  2006 TÉMĚŘ NEJETÁ cca 30motohodin! JEŠTĚ ORIGINÁLNÍ PRVNÍ PNEU Z VÝROBY! Prodáno nové v CZ, servisní kniha. Oplechování podvozku. Sportovní čtyřkolka bez TP! Pouze servisní kniha. VIN 2BVBXLB1X6V002977   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.CAN-AM DEFENDER HD10 XT barva stříbrná Magnesium. SKLADEM IHNED K ODBĚRU. Vin čtyřkolky registrován po prodeji u Can-am v Eu. Tedy čtyřkolka podlehá plné garanci, zaruční servis je možný u nás nebo u kterehokoli dealera nejen v Čr ale v Eu. Za akční cenu 479666,– Kč s DPH. TP a žluté SPZ v ceně!!!   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu.  Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel.  Technická specifikace:  Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)  Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu:  max xis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu:  max xis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist