QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW.
can -
am renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení
can -
am . Autorizovaný prodejce
can -
am .
Všechny dostupné modely
can -
am u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC
- motor ROTAX V-570
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných r
am en typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčk
am i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
Výška 1 143 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 295 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 267 mm
EFI 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 66.4 kW.
can -
am renegade 1000R X xc SPZ model 2017
!!! SKLADEM!!!
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
(akce platná do vyprodání skladových zásob)
- motor ROTAX 1000 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení
can -
am . Autorizovaný prodejce
can -
am .
Všechny dostupné modely
can -
am u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje n
am áhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1010
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a
pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové extralehke disky typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných r
am en typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčk
am i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
renegade 1000R X xc
Motor
Rotax
Výška
1 143 mm
Zdvih. objem motoru
976 cc
Délka
2 184 mm
Typ / počet válců
4-takt / 2
Šířka
1 168 mm
Výkon hp
89 (offroad)
Rozvor kol
1 295 mm
Posilovač řízení DPS
ANO
Přední pneu
25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih
91 x 75 mm
Zadní pneu
25 x 10 x 12
Chlazení
Kapalina
Výška od země
267 mm
EFI
2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla
877 mm
Převodovka
CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže
20,5 litrů
Pohon
Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče
16 kg
Brzdy
Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Bezpečnostní systém
D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy
229mm
Osvětlení / Světla
4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy
236mm
Tažná síla
590 kg
Suchá hmotnost
314 kg
Rám
SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Už nemusíte čekat, je tady! Máme ho skladem!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně
stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc
- motor rotax V-570
-DPS posilovač řízení
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.
renegade 1000 X xc
Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje n
am áhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1000
-výkon 89HP
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- černá hliníková kola s výztuženými prstenci - Full Beadlock
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných r
am en typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčk
am i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- nový airbox
- nový rám
- nové nášlapy
- nová r
am ena
- nová výfuková soustava
- větší palivová nádrž
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
více na tipmoto.cz
Objem: ccm. Nový motocykl.AKČNÍ CENA 99666,- Kč s DPH
PŘI ZAKOUPENÍ ČTYŘKOLKY SLEVA NA 90666,- Kč s DPH
!!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!!
can -
am Apache 360 Track System
- včetně montážní sady
- včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy
- celoroční provoz
- neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu
- veškerá ložiška zapouzdřena!!!
CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu).
Pro čtyřkolky
can -
am Outlander 450– 1000 ccm a
renegade 500– 1000 ccm
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW.
can -
am renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení
can -
am . Autorizovaný prodejce
can -
am .
Všechny dostupné modely
can -
am u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC
- motor ROTAX V-570
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných r
am en typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčk
am i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
Výška 1 143 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 295 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 267 mm
EFI 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 66.4 kW.
can -
am renegade 1000R X xc SPZ model 2017
!!! SKLADEM!!!
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
(akce platná do vyprodání skladových zásob)
- motor ROTAX 1000 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení
can -
am . Autorizovaný prodejce
can -
am .
Všechny dostupné modely
can -
am u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje n
am áhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1010
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a
pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové extralehke disky typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných r
am en typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčk
am i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
renegade 1000R X xc
Motor
Rotax
Výška
1 143 mm
Zdvih. objem motoru
976 cc
Délka
2 184 mm
Typ / počet válců
4-takt / 2
Šířka
1 168 mm
Výkon hp
89 (offroad)
Rozvor kol
1 295 mm
Posilovač řízení DPS
ANO
Přední pneu
25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih
91 x 75 mm
Zadní pneu
25 x 10 x 12
Chlazení
Kapalina
Výška od země
267 mm
EFI
2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla
877 mm
Převodovka
CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže
20,5 litrů
Pohon
Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče
16 kg
Brzdy
Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Bezpečnostní systém
D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy
229mm
Osvětlení / Světla
4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy
236mm
Tažná síla
590 kg
Suchá hmotnost
314 kg
Rám
SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: ccm. Nový motocykl.
can -
am Sněžné pásy s homologací Apache 360 Track System
!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!!
can -
am Apache 360 Track System
- homologace pro provoz po pozemních komunikacích
- včetně montážní sady
- včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy
- celoroční provoz
- neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu
- veškerá ložiška zapouzdřena!!!
CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu).
Pro čtyřkolky
can -
am Outlander 500– 1000 ccm a
renegade 500– 1000 ccm.
více na tipmoto.cz
Objem: 0 ccm. Vyrobeno: 2018. !!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!!
can -
am Apache 360 Track System
- včetně montážní sady
- včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy
- celoroční provoz
- neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu
- veškerá ložiška zapouzdřena!!!
CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu).
Pro čtyřkolky
can -
am Outlander 450– 1000 ccm a
renegade 500– 1000 ccm
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 66.4 kW.
can -
am renegade 1000R X xc SPZ model 2017
!!! SKLADEM!!!
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
(akce platná do vyprodání skladových zásob)
- motor ROTAX 1000 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení
can -
am . Autorizovaný prodejce
can -
am .
Všechny dostupné modely
can -
am u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje n
am áhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1010
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a
pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové extralehke disky typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných r
am en typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčk
am i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
renegade 1000R X xc
Motor
Rotax
Výška
1 143 mm
Zdvih. objem motoru
976 cc
Délka
2 184 mm
Typ / počet válců
4-takt / 2
Šířka
1 168 mm
Výkon hp
89 (offroad)
Rozvor kol
1 295 mm
Posilovač řízení DPS
ANO
Přední pneu
25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih
91 x 75 mm
Zadní pneu
25 x 10 x 12
Chlazení
Kapalina
Výška od země
267 mm
EFI
2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla
877 mm
Převodovka
CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže
20,5 litrů
Pohon
Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče
16 kg
Brzdy
Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Bezpečnostní systém
D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy
229mm
Osvětlení / Světla
4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy
236mm
Tažná síla
590 kg
Suchá hmotnost
314 kg
Rám
SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW.
can -
am renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení
can -
am . Autorizovaný prodejce
can -
am .
Všechny dostupné modely
can -
am u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC
- motor ROTAX V-570
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných r
am en typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčk
am i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
Výška 1 143 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 295 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 267 mm
EFI 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Už nemusíte čekat, je tady! Máme ho skladem!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně
stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc
- motor rotax V-570
-DPS posilovač řízení
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.
renegade 1000 X xc
Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám
renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje n
am áhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-r
am en s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad klád
am i, k
am eny a všemi ostatními překážk
am i, anebo progresivní, automaticky uz
am ykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčk
am i předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově
renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože
renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic nezn
am ená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1000
-výkon 89HP
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- černá hliníková kola s výztuženými prstenci - Full Beadlock
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných r
am en typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčk
am i brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- nový airbox
- nový rám
- nové nášlapy
- nová r
am ena
- nová výfuková soustava
- větší palivová nádrž
- bezpečnostní kódovaný systém D. E.S. S.
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
více na tipmoto.cz
Objem: 0 ccm. Nový motocykl.VÁNOČNÍ AKČNÍ CENA 99666,- Kč s DPH DO 20. PROSINCE 2017
PŘI ZAKOUPENÍ ČTYŘKOLKY SLEVA NA 90666,- Kč s DPH ptatí do 20.12.2017
!!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!!
can -
am Apache 360 Track System
- včetně montážní sady
- včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy
- celoroční provoz
- neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu
- veškerá ložiška zapouzdřena!!!
CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu).
Pro čtyřkolky
can -
am Outlander 450– 1000 ccm a
renegade 500– 1000 ccm
více na tipmoto.cz
Objem: 0 ccm. Nový motocykl.VÁNOČNÍ AKČNÍ CENA 99666,- Kč s DPH DO 20. PROSINCE 2017
!!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!!
can -
am Apache 360 Track System
- včetně montážní sady
- včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy
- celoroční provoz
- neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu
- veškerá ložiška zapouzdřena!!!
CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu).
Pro čtyřkolky
can -
am Outlander 450– 1000 ccm a
renegade 500– 1000 ccm
více na tipmoto.cz