Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Kubatura vaší čtyřkolky ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Kosmetika na Andělu



QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.

| Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 74.6 kW. Polaris General 1000 LE EPS Deluxe  Nejlepší výkon ve své třídě 100 HP pro špičkový sportovní výkon a vysoký kroutící moment v celém spektru svých otáček pro zvládnutí i těžkých pracovních výzev Zbrusu nová kabina, bezpečná a pohodlná sportovní sedadla, snadné nastupování a vystupování Zavěšení kol patřící mezi nejlepší ve své třídě, vysoká světlost podvozku   !!! VÝBAVA V CENĚ STROJE!!! Premiové doplňky v hodnotě více jak Kč 100.000,-!!! ZDARMA!!! EPS = elektrický posilovač řízení Tlumiče  fox  Performance Series – 2.0  podium  X Shocks Naviják Polaris HD 4500 lb. 100 Watt MTX Audio System Reproduktory GENERAL (R) MTX (R) Premium Soundbar Bluetooth Connectivity Sportovní střecha GENERAL (R) Po-Fit Lock& Ride (R) Sport Roof Přední nárazník GENERAL (R) Sport Low Profile Středová konzole s 12 V DC zásuvkou   Možnost dokoupení kabiny DFK vč. topení a stěrače Kč 89.990,– vč. DPH - Kabina je kombinace bezpečnostního skla a tvrzeného polykarbonátu.  - Přední okno z bezpečnostního skla je vybaveno stěračem s ostřikovačem. Okno je polohovací, 2 polohy.  - Kabina vytápěná - Teplovodní topení - Otevírací okénka - Uzamykatelné, 180° otevíratelné, snadno odnímatelné dveře z kombinace bezpečnostního skla (posuvná okna) a čirého tvrzeného polykarbonátu - Střecha z ocelového plechu s odhlučňovacím čalouněním - Zadní panel z čirého, tvrzeného, UV odolného polykarbonátu   MOTOR A POHON   Chlazení: Kapalinou Systém pohonu: Pohon všech kol High Performance On-Demand AWD/2WD Systém brždění motorem EBS: Standardní výbava Palivový systém: Elektronické vstřikování paliva Převodovka/rozvodovka: Automatický variátor PVT P/R/N/L/H; hřídel Zdvihový objem motoru: 999 ccm Typ motoru: Dvouválec, čtyřtakt, DOHC   ZAVĚŠENÍ KOL Přední závěs kol: Zdvojená trojúhelníková ramena, se stabilizátorem, tlumiče  fox  Performance Series – 2.0  podium  X Shocks, zdvih 31,1 cm Zadní závěs kol: Zdvojená trojúhelníková ramena, se stabilizátorem, tlumiče  fox  Performance Series – 2.0  podium  X Shocks, zdvih 33,5 cm   BRZDY Přední / zadní brzdy: Hydraulické kotoučové na všech kolech, přední třmeny čtyřpístkové Parkovací brzda: Parkovací režim převodovky   PNEUMATIKY/KOLA Přední pneumatiky: 27 x 9-14; Dirt Commander (8-ply) Zadní pneumatiky: 27 x 11-14; Dirt Commander (8-ply) Kola: Litá hliníková   ROZMĚRY Rozměry korby (D x Š x V): 69,8 x 109 x 29,5 cm Nosnost předního/zadního nosiče nebo korby:               - / 272 kg Kapacita palivové nádrže: 35,9 l Světlá výška: 30,5 cm Celková délka / šířka / výška vozidla: 300 x 158,7 x 190,5 cm Užitečné zatížení vozidla: 499 kg Kapacita jezdců: 2 jezdci Rozvod kol: 206 cm Hmotnost bez náplní: 700 kg   VYBAVENÍ Nastavitelné sedadlo řidiče: Standardně Systém příslušenství: LOCK& RIDE (R) Barevné a grafické provedení: Oranžové – Orange Burst Dveře:  Standard: nízké dveře Elektronický posilovač řízení (EPS): Standardně Kapacita tažného zařízení: 680 kg Vybavení přístrojové desky: Digitální, rychloměr, počítadlo ujeté vzdálenosti, otáčkoměr, počítadlo denní ujeté vzdálenosti, hodiny, počítadlo motohodin, ukazatel převodového režimu, palivoměr, kontrolka přehřívání, kontrolka teploty chl. kapaliny, voltmetr, servisní indikátor, upozornění na bezp. pásy, červené nebo modré podsvětlení displeje, 2 zásuvky pro příslušenství   Světla Vpředu: potkávací 55 W, dálková 60 W; vzadu: LED Nastavitelný volant: Standardní výbava Kompatibilita s kabinou Polaris (R) Lock& Ride (R) Pro Fit: Standardní výbava Karoserie: Orange Burst (lak)   Speciální prvky      Středová konzole s 12 V DC zásuvkou, přední nárazník GENERAL (R) Sport Low Profile, naviják Polaris HD 4500 lb., Tlumiče  fox  Performance Series – 2.0  podium  X Shock, sportovní střecha GENERAL (R) Po-Fit Lock& Ride (R) Sport Roof, reproduktory GENERAL (R) MTX (R) Premium Soundbar, konvexní zpětná zrcátka   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz! Je nejsilnější, má nejlepší podvozek a je od Can-Amu. Co víc si přát? Koncern BRP nás už dlouho lákal na svojí novinku Maverick X3, když postupně vypouštěl kusé informace. Všechno mělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo. Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k představení novinky. A bylo nač se těšit! Zapomeňte na UTV, Maverick X3 je prostě sportovní bugina se vším všudy a hlavně s velkým výkonem. Pro pohon novinky konstruktéři použili řadový tříválec, který dává plných 172 koní. Ten dělá z Mavericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o variátorovou převodovku, ale komu by to vadilo, že jo? Tak vysoký výkon si zaslouží odpovídající podvozek. Jeho šířka 183 cm v nabitější verzi X3 X RS, v základním provedení X3 X DS to je o citelných 20 cm míň. To ale není všechno, tahle bugina k tomu přidává zdvihy 61 cm a světlou výšku 38 cm. To je splněný sen každého offroadového blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu mezi side by side nenajdete. Technické specifikace: Motor: vodou chlazený tříválec Rozvod: DOHC/4 Objem motoru: 900 ccm Výkon: 172HP Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min Plnění motoru: EFI Převodovka: CVT Pohon: 2WD/4WD Přední tlumiče:  fox  2.5  podium  RC2 Piggyback s bypasem Zadní tlumiče:  fox  3.0  podium  RC2 Předení pneu: Maxxis Bighorn 2 30x10-14 Zadní pneu: Maxxis Bignorn 2 30x10-14 Disky: 14" hliníkov s Beadlockem Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny Délka: 3353mm Šířka: 1829mm Výška: 1702mm Světlá výška: 381mm Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm Suchá hmotnost: 719kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz! U Can-Am zábava nikdy nekončí, společnost představila nový model Mavericku X3 XRC- Ve státech velmi populární jízda ve skalách inspirovala vývojáře. Tým vytvořil technologii Chytrý - Lok (TM) *, což je důmyslný plně - uzamykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené automatické režimy. Tyto chytré technologie zvyšují jezdecké zkušenosti a činí trakci v extrémních podmínkách. Výbava: - Smart Lock: plně uzamykatelný přední diferenciál - 4 trakční mody 2WDWD s předním dif. uzamčením, 4WD ROCK/4WD TRAIL - 14" hliníkové disky kol typu Beadlock - 30x10-14 pneu Maxxis Liberty - naviják WARN 4500 S syntetické lano - přední ochranný rám s integrovanou plotnou na naviják - kompletní kryt podvozku a ramen vyroben z HMW - kompletní dveře - hliníková střecha - 4-bodové bezpečnostní pásy - přední a zadní tažné oko Technické specifikace: Motor: vodou chlazený tříválec Rozvod: DOHC/4 Objem motoru: 900 ccm Výkon: 172HP Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min Plnění motoru: EFI Převodovka: CVT Posilovač řízení: DPS nastavidelný 3 stupně (MAX, MIN, MED) Pohon: 2WD/4WD Přední tlumiče:  fox  2.5  podium  RC2 Piggyback s bypasem Zadní tlumiče:  fox  3.0  podium  RC2 Předení pneu: Maxxis Liberty 30x10-14 Zadní pneu: Maxxis Liberty 30x10-14 Disky: 14" hliníkové s Beadlockem Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny Délka: 3353mm Šířka: 1829mm Výška: 1702mm Světlá výška: 381mm Rozvor: 259,1 cm Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm Suchá hmotnost: 794,2kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max 1000R XT-P Triple black MY18   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Skladem motorizace 1000ccm    Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím! Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!   Základní výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 – 82hp - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče  fox   podium  Performance RC2 - platforma SST G2 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola typu Beadlock - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30 - Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou pro přívěs   Motor – Rotax Výška – 1 118 mm Zdvih. objem motoru – 976 cc Délka – 2 388 mm Typ / počet válců – 4-takt / 2 Šířka – 1 168 mm Výkon hp – 82 (offroad) Rozvor kol – 1 499 mm Posilovač řízení DPS – ANO Přední pneu – 26 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm Zadní pneu – 26 x 10 x 12 Chlazení – Kapalina Výška od země – 279 mm Karburátor – 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla – 877 mm Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů Pohon – Volitelný 2x4,4x4 Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů Zdvih přední nápravy – 229mm Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy – 236mm Tažná síla – 590 kg Suchá hmotnost – 371 kg Rám – SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris Scrambler 1000 model 2018 Barva: Havasu Red 89 KOŇSKÝCH SIL Výkonný 4-taktní motor 1000 představuje novou generaci energie pro Scrambler. Motor je konstruován na základě dvojčete 850 a tak zachovává hladký režim bez vibrací. AWD SYSTÉM NA POŽÁDÁNÍ Legendární systém přešel na téměř všechny Polaris (R) Off-road vozidla, na požádání budete mít systém AWD i Vy. Pohonu všech kol eliminuje dohady o tom, zda-li si pořídit 4WD či 2WD. Jediné, co musíte udělat, je sedět a užívat si jízdu. DVA VÝFUKY Zcela nové výfuky z nerezové oceli vytváří ohromný zvukový efekt a nárůst výkonu pro maximální zážitek z jízdy. POKROKOVÁ KOLA Speciálně konstruovaná pro 4WD Sport Recreation na 14 "489 II pneu. Maximalizují trakci v blátě a na volném terénu. NOSIČE Máte zařízení které potřebujete vzít s sebou na celý den ježdění? Scrambler XP dokáže unést až 34 kg zátěže na dvou nosičích (přední i zadní). PRACOVNÍ POMOCNÍK Scrambler XP 1000 dokáže utáhnout až 680 kg, může být také vybaven navijákem či jiným příslušenství na těžkou práci. PRÉMIOVÉ TLUMIČE  fox   podium  X 2.0 Prémiové tlumiče  fox  X 2.0 mají 18 nastavitelných kompresních poloh a jsou spárované s nezávislým zadním odpružením ELEKTRONICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ Nejhladší, nejvíce citlivý posilovač řízení je již k dispozici. Plus Variable Assist pro snadnější řízení při nižších rychlostech. S naším EPS můžete jezdit celý den aniž byste byli z řízení vyčerpán ERGONOMIE PRO VAŠE POHODLÍ Scrambler XP 1000 je pohodlnější než kdy jindy. Je navržen tak, aby řidič měl co nejvíce prostoru a mohl si užívat jízdu. 11,5 S 11,5" světlou výškou se dostanete tam, kam se jiným čtyřkolkám ani nesnilo VYNIKAJÍCÍ SEDADLO Designové sedadlo bylo navrženo tak, aby zabránilo bolesti z dlouhých jízdu Technické specifikace: typ motoru: čtyřdobý dvojválec SOHC s vyvažovacími hřídele zdvihový objem: 1000 ccm palivový sytém: elektronické vstřikování paliva EFI chlazení: kapalinou startér: elektrický pohon: 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední převodovka: automat PVT P/R/N/L/H přední zdvih: dvojté A rameno 229 mm zadní zdvih: dvojté A rameno Rolled 260 mm brzdy: kotoučové, hydraulické 4 kotouče EBS: ve standardu pneumatika přední: 26 x 8-14; 489 II pneumatika zadní: 26 x 10-14; 489 II disky: Matte Black 8, lité hliníkové ROZMĚRY/HMOTNOSTI rozvor: 1346 mm hmotnost bez náplní: 338 kg délka: 2090 mm šířka: 1230 mm výška: 1230 mm výška sedla: 890 mm nádrž: 19,9 L světlá výška: 290 mm nosnost nosičů: 11,3 kg/22,7 kg tažná kapacita: 680,4 kg VLASTNOSTI jízdní systém: Lock amp; Ride osvětlení: bílé LED; jednotné zadní přístr. vybavení: Digitální přístrojová deska, analogický rychloměr, otáčkoměr, 2 denní počítadla km, rychloměr, ujeté km, otáčkoměr, motohodiny, hodiny, ukazatel rychlostního režimu a AWD, palivoměr, kontrolka přehřívání a baterie, přídavná zásuvka, servisní interval, kontrolka diagniostiky a diagnostických módů   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max 1000R XT-P Triple black MY18   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Skladem motorizace 1000ccm    Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím! Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!   Základní výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 – 82hp - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče  fox   podium  Performance RC2 - platforma SST G2 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola typu Beadlock - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30 - elektrická zásuvka pro přívěs   Motor – Rotax Výška – 1 118 mm Zdvih. objem motoru – 976 cc Délka – 2 388 mm Typ / počet válců – 4-takt / 2 Šířka – 1 168 mm Výkon hp – 82 (offroad) Rozvor kol – 1 499 mm Posilovač řízení DPS – ANO Přední pneu – 26 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm Zadní pneu – 26 x 10 x 12 Chlazení – Kapalina Výška od země – 279 mm Karburátor – 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla – 877 mm Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů Pohon – Volitelný 2x4,4x4 Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů Zdvih přední nápravy – 229mm Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy – 236mm Tažná síla – 590 kg Suchá hmotnost – 371 kg Rám – SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max 1000R XT-P Orange MY18   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Skladem motorizace 1000ccm    Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím! Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!   Základní výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 – 82hp - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče  fox   podium  Performance RC2 - platforma SST G2 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola typu Beadlock - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30 - elektrická zásuvka pro přívěs   Motor – Rotax Výška – 1 118 mm Zdvih. objem motoru – 976 cc Délka – 2 388 mm Typ / počet válců – 4-takt / 2 Šířka – 1 168 mm Výkon hp – 82 (offroad) Rozvor kol – 1 499 mm Posilovač řízení DPS – ANO Přední pneu – 26 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm Zadní pneu – 26 x 10 x 12 Chlazení – Kapalina Výška od země – 279 mm Karburátor – 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla – 877 mm Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů Pohon – Volitelný 2x4,4x4 Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů Zdvih přední nápravy – 229mm Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy – 236mm Tažná síla – 590 kg Suchá hmotnost – 371 kg Rám – SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz! U Can-Am zábava nikdy nekončí, společnost představila nový model Mavericku X3 XRC- Ve státech velmi populární jízda ve skalách inspirovala vývojáře. Tým vytvořil technologii Chytrý - Lok (TM) *, což je důmyslný plně - uzamykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené automatické režimy. Tyto chytré technologie zvyšují jezdecké zkušenosti a činí trakci v extrémních podmínkách. Výbava: - Smart Lock: plně uzamykatelný přední diferenciál - 4 trakční mody 2WDWD s předním dif. uzamčením, 4WD ROCK/4WD TRAIL - 14" hliníkové disky kol typu Beadlock - 30x10-14 pneu Maxxis Liberty - naviják WARN 4500 S syntetické lano - přední ochranný rám s integrovanou plotnou na naviják - kompletní kryt podvozku a ramen vyroben z HMW - kompletní dveře - hliníková střecha - 4-bodové bezpečnostní pásy - přední a zadní tažné oko Technické specifikace: Motor: vodou chlazený tříválec Rozvod: DOHC/4 Objem motoru: 900 ccm Výkon: 172HP Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min Plnění motoru: EFI Převodovka: CVT Posilovač řízení: DPS nastavidelný 3 stupně (MAX, MIN, MED) Pohon: 2WD/4WD Přední tlumiče:  fox  2.5  podium  RC2 Piggyback s bypasem Zadní tlumiče:  fox  3.0  podium  RC2 Předení pneu: Maxxis Liberty 30x10-14 Zadní pneu: Maxxis Liberty 30x10-14 Disky: 14" hliníkové s Beadlockem Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny Délka: 3353mm Šířka: 1829mm Výška: 1702mm Světlá výška: 381mm Rozvor: 259,1 cm Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm Suchá hmotnost: 794,2kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz! Je nejsilnější, má nejlepší podvozek a je od Can-Amu. Co víc si přát? Koncern BRP nás už dlouho lákal na svojí novinku Maverick X3, když postupně vypouštěl kusé informace. Všechno mělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo. Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k představení novinky. A bylo nač se těšit! Zapomeňte na UTV, Maverick X3 je prostě sportovní bugina se vším všudy a hlavně s velkým výkonem. Pro pohon novinky konstruktéři použili řadový tříválec, který dává plných 172 koní. Ten dělá z Mavericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o variátorovou převodovku, ale komu by to vadilo, že jo? Tak vysoký výkon si zaslouží odpovídající podvozek. Jeho šířka 183 cm v nabitější verzi X3 X RS, v základním provedení X3 X DS to je o citelných 20 cm míň. To ale není všechno, tahle bugina k tomu přidává zdvihy 61 cm a světlou výšku 38 cm. To je splněný sen každého offroadového blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu mezi side by side nenajdete. Technické specifikace: Motor: vodou chlazený tříválec Rozvod: DOHC/4 Objem motoru: 900 ccm Výkon: 172HP Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min Plnění motoru: EFI Převodovka: CVT Pohon: 2WD/4WD Přední tlumiče:  fox  2.5  podium  RC2 Piggyback s bypasem Zadní tlumiče:  fox  3.0  podium  RC2 Předení pneu: Maxxis Bighorn 2 30x10-14 Zadní pneu: Maxxis Bignorn 2 30x10-14 Disky: 14" hliníkov s Beadlockem Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny Délka: 3353mm Šířka: 1829mm Výška: 1702mm Světlá výška: 381mm Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm Suchá hmotnost: 719kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím! Homologace: T3b ABS žluté SPZ Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte – skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu! Základní výbava XT-P Základní výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 - 89hp - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče  fox   podium  Performance RC2 - platforma SST G2 - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - platforma SST G2 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - nová brzdová soustava - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - nová výfuková soustava - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30 - elektrická zásuvka pro přívěs Technické specifikace: Motor: Rotax 1000 Zdvih. objem motoru: 976 cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon: 89Hp (offroad) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Posilovač řízení DPS: ANO Výška: 1 118 mm Délka: 2 184 mm Šířka: 1 168 mm Rozvor kol: 1 295 mm Světlá výška: 279 mm Výška sedadla: 877 mm Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Zdvih přední nápravy: 229mm Zdvih zadní nápravy: 236mm Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů Přední pneu: 26 x 8 x 12 Zadní pneu: 26 x 10 x 12 Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 371 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris Scrambler 1000 model 2018 Barva: Havasu Red 89 KOŇSKÝCH SIL Výkonný 4-taktní motor 1000 představuje novou generaci energie pro Scrambler. Motor je konstruován na základě dvojčete 850 a tak zachovává hladký režim bez vibrací. AWD SYSTÉM NA POŽÁDÁNÍ Legendární systém přešel na téměř všechny Polaris ® Off-road vozidla, na požádání budete mít systém AWD i Vy. Pohonu všech kol eliminuje dohady o tom, zda-li si pořídit 4WD či 2WD. Jediné, co musíte udělat, je sedět a užívat si jízdu. DVA VÝFUKY Zcela nové výfuky z nerezové oceli vytváří ohromný zvukový efekt a nárůst výkonu pro maximální zážitek z jízdy. POKROKOVÁ KOLA Speciálně konstruovaná pro 4WD Sport Recreation na 14 "489 II pneu. Maximalizují trakci v blátě a na volném terénu. NOSIČE Máte zařízení které potřebujete vzít s sebou na celý den ježdění? Scrambler XP dokáže unést až 34 kg zátěže na dvou nosičích (přední i zadní). PRACOVNÍ POMOCNÍK Scrambler XP 1000 dokáže utáhnout až 680 kg, může být také vybaven navijákem či jiným příslušenství na těžkou práci. PRÉMIOVÉ TLUMIČE  fox   podium  X 2.0 Prémiové tlumiče  fox  X 2.0 mají 18 nastavitelných kompresních poloh a jsou spárované s nezávislým zadním odpružením ELEKTRONICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ Nejhladší, nejvíce citlivý posilovač řízení je již k dispozici. Plus Variable Assist pro snadnější řízení při nižších rychlostech. S naším EPS můžete jezdit celý den aniž byste byli z řízení vyčerpán ERGONOMIE PRO VAŠE POHODLÍ Scrambler XP 1000 je pohodlnější než kdy jindy. Je navržen tak, aby řidič měl co nejvíce prostoru a mohl si užívat jízdu. 11,5 S 11,5" světlou výškou se dostanete tam, kam se jiným čtyřkolkám ani nesnilo VYNIKAJÍCÍ SEDADLO Designové sedadlo bylo navrženo tak, aby zabránilo bolesti z dlouhých jízdu Technické specifikace: typ motoru: čtyřdobý dvojválec SOHC s vyvažovacími hřídele zdvihový objem: 1000 ccm palivový sytém: elektronické vstřikování paliva EFI chlazení: kapalinou startér: elektrický pohon: 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední převodovka: automat PVT P/R/N/L/H přední zdvih: dvojté A rameno 229 mm zadní zdvih: dvojté A rameno Rolled 260 mm brzdy: kotoučové, hydraulické 4 kotouče EBS: ve standardu pneumatika přední: 26 x 8-14; 489 II pneumatika zadní: 26 x 10-14; 489 II disky: Matte Black 8, lité hliníkové ROZMĚRY/HMOTNOSTI rozvor: 1346 mm hmotnost bez náplní: 338 kg délka: 2090 mm šířka: 1230 mm výška: 1230 mm výška sedla: 890 mm nádrž: 19,9 L světlá výška: 290 mm nosnost nosičů: 11,3 kg/22,7 kg tažná kapacita: 680,4 kg VLASTNOSTI jízdní systém: Lock amp; Ride osvětlení: bílé LED; jednotné zadní přístr. vybavení: Digitální přístrojová deska, analogický rychloměr, otáčkoměr, 2 denní počítadla km, rychloměr, ujeté km, otáčkoměr, motohodiny, hodiny, ukazatel rychlostního režimu a AWD, palivoměr, kontrolka přehřívání a baterie, přídavná zásuvka, servisní interval, kontrolka diagniostiky a diagnostických módů   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RZR XP 4 Turbo žene kupředu stejný paralelní dvouválec jako novinku letošního léta RZR TURBO. Ten má podle výrobce výkon 168 koní – o 30% víc než základní RZR XP 4 1000, ale taky o plných 45% vyšší točivý moment. Motor má kliku přesazenou o 270°, kované písty i ojnice, sodíkem plněné ventily, lepší chlazení s přídavnou elektrickou pumpou a výkonnější mazací systém oproti RZR XP 1000. Nechybí elektronická kontrola tlaku turba ani detekce klepání. Polaris už se dříve nechal slyšet, že při testování najel s tímhle motorem tolik kilometrů, že by to stačilo na devět objetí zeměkoule. Polaris ještě upozorňuje na bohatou nabídku značkového příslušenství – katalog pro tenhle model čítá víc než 110 položek (od nárazníků po přídavná světla). Většina se dá snadno přidělat za pomoci systému Lock amp; Ride. Technické specifikace: MOTOR typ: čtyřdobý dvouválec s turbem zdvihový objem: 925 ccm/168HP palivový systém: EFI - elektronické vstřikování paliva chlazení: kapalinové SYSTÉM POHONU převodovka: PVT automat P/R/N/L/H pohon na vyžádání AWD/2WD ODPRUŽENÍ přední: dvojitá A-ramena se stabilizační tyčí, 2,5  fox   podium  Internal Bypass tlumiče 40,6cm chod zadní: podélné zavěšení ramena se stabilizační tyčí, 3.0  fox   podium  Internal Bypass Tlumiče 45,7cm chod BRZDY přední/zadní: hydraulické kotoučové s dvojitým průměrem ve předu, zadní třmeny parkovací brzda: parkovací režim převodovky PNEUMATIKY přední: 29 x 9-14; Maxxis Bighorn zadní: 29 x 11-14; Maxxis Bighorn disky: lité hliníkové ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY rozvor: 2286 mm hmotnost bez náplní: 678 kg délka: 3022 mm šířka: 1626 mm výška: 1837 mm nádrž: 36 l světlá výška: 343 mm rozměr úložného prostoru: 72 x 57 x 17,8 cm nosnost přední/zadní nosič nebo box: 136,1 kg nosnost: 335,6 kg VLASTNOSTI jízdní systém: Lock amp; Ride osvětlení: bílé LED, koncové červené LED, brzdová světla elektronický posilovač řízení: standardní Přístrojové vybavení: digitální měřidla: tachometr, odometr, tripmetr, otáčkoměr, teplota, chladící kapalina, volt metr, hodiny, indikátor pro servis, ukazatel rychlostního stupně, palivoměr, Hi-Temp světla, signalizace nezapnutí bezpečnostních pásů, DC výstup   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris General nejsilnější ve své třídě s motor Prostar o výkonu 100HP. Polaris Genaral má o 18% větší výkon než Can-Am Comamnder. Tento off-road orientovaný 999 cc dvouválec přináší široký max. točivý moment v celém jeho rozsahu otáček - 65 ft. lbs. z točivého momentu, který Vám pomůže táhnout, vytáhnout, a dovézt na nejobtížnější místa. Odvézt náklad pro extrémní výlet, nebo připraven zvládnout tu nejtěžší práci, pro Polaris General s 500 kg celkovou nosnotí není žádný problém. Vybaven standardní 2" adaptérem tažného zařízení, Polaris General má 680kg tažnou kapaciu, standardním brzděním motorem - je připraven k řešení, ať už jsou vaše každodenní požadavky jakkoliv obtížné. POLARIS GENERAL 1000 le shrnutí NEJTVRDŠÍ PRACANT -Motor ProStar 1000 s výkonem 100 HP -Motor umístěný pod korbou – tišší jízda -Systém hnacího ústrojí je přizpůsoben pro vysoký výkon – např. výkonné chlazení řemenu a spojek -Pohon všech kol On-Demand True AWD s režimem Turf -Nosnost korby 500 kg -Celkové užitečné zatížení 680 kg -Tažná kapacita 907 kg -Nejlepší úložné prostory v odvětví, praktické prostory pod sedadlem -Korba s více úchytnými body, lze ji operativně přepažovat, snazší obsluha zadních dvířek boxu -Precizní kabina – systém Lockamp; Ride (R) PRO-FIT -Ochranná konstrukce rámu při převrácení (ROPS)_ -Plastová střecha -Dveře NEJJEMNĚJŠÍ SVEZENÍ -Silnější šasi s vyšší torzní tuhostí -Rozvor 205,7 cm, přední a zadní zdvih 25,4 cm -Světlá výška 30,5 cm -Nastavitelné sedadlo řidiče (modely LE) -Vynikající ergonomie usnadňující práci: nastavitelný volant, snazší zatáčení, větší prostor pro nohy, snadné nastupování a vystupování -Silnější světla – lepší ovládání vozidla za tmy -Sedadla pro tři jezdce -Precizní kabina systému Lockamp; Ride (R) PRO-FIT -Přistup k víčku nádrže na straně řidiče -Snadný přístup k motoru (pod korbou) -Běžné šrouby a mazací body – snadná údržba -Exkluzivní omezovač rychlosti SPEEDKEY (jako doplňkové příslušenství) Barevné provedení: šedá metalíza (matte titanium) Technické specifikace: MOTOR typ: čtyřdobý dvouválec zdvihový objem: 999 ccm 100Hp palivový systém: EFI - elektronické vstřikování paliva chlazení: kapalinové SYSTÉM POHONU převodovka: PVT automat P/R/N/L/H pohon na vyžádání AWD/2WD ODPRUŽENÍ přední: dvojitá A-ramena  fox  Performance Series - 2.0  podium  X Shocks, 12.25" (31.1 cm) Travel zadní: dvojitá ramena  fox  Performance Series - 2.0  podium  X Shocks, 13.2" (33.5 cm) Travel přední/zadní: hydraulické kotoučové s dvojitým průměrem ve předu, zadní třmeny parkovací brzda: parkovací režim převodovky PNEUMATIKY přední: 27 x 9-14; Dirt Commander zadní: 27 x 11-14; Disrt Commander disky: lité hliníkové ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY rozvor: 206 cm hmotnost bez náplní: 700 kg délka: 300 cm šířka: 158,7 cm výška: 190,5 cm nádrž: 36 l světlá výška: 30,5 cm rozměr korby: délka 69.8 x šířka 109 x výška 29.5 cm nosnost přední/zadní nosič nebo box: 272 kg nosnost: 499 kg VLASTNOSTI jízdní systém: Lock amp; Ride osvětlení: bílé LED, koncové červené LED, brzdová světla elektronický posilovač řízení: standardní Přístrojové vybavení: Zbrusu nová digitální přístrojová deska se naklápí zároveň s naklápěním nastavitelného volantu a díky tomu na ni vidíte ideálním způsobem. Kombinace digitálních a analogových ukazatelů zobrazuje rychlost vozidla, otáčky motoru a denní počítadlo vzdálenosti. Co se bude zobrazovat ve střední digitální části, je zcela na vás. Dokonce si můžete vybrat i barvu podsvětlení: červenou nebo modrou. Jas podsvětlení se nastavuje automaticky v závislosti na světle okolního prostředí. digitální měřidla: tachometr, odometr, tripmetr, otáčkoměr, teplota, chladící kapalina, volt metr, hodiny, indikátor pro servis, ukazatel rychlostního stupně, palivoměr, Hi-Temp světla, signalizace nezapnutí bezpečnostních pásů, DC výstup, radio INTEGROVANÝ AUDIO SYSTÉM MTX Ve standardní výbavě vozidla Polaris GENERAL naleznete prémiový audio systém MTX s 8 reproduktory. Připojte se přes Bluetooth, připojte si svůj audio přehrávač nebo nalaďte oblíbenou radiostanici.   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.!!! KE KAŽDÉ ČTYŘKOLCE HODNOTNÝ VÁNOČNÍ DÁREK ZAVOLEJTE SI O NĚJ!!! SNĚŽNÉ PÁSY CAN-AM APACHE 360 VČETNĚ ADAPTÉRŮ K TÉTO ČTYŘKOLCE POUZE DO 20.12.2017 ZA 90666,– Kč s DPH. CAN-AM Outlander 1000 Xmr 2018 žlutá SPZ, 2 místa v TP. SKLADEM IHNED K ODBĚRU. Čtyřkolka podlehá plné garanci, je možný zaruční servis u kterehokoli dealera nejen v Čr ale v Eu. Za akční cenu 466666,– Kč s DPH. IHNED K ODBĚRU. Neváhejte s objednávkou! Výbava X mr: - motor ROTAX V-1010 · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) . Platforma SST G2 . Snorchel kit . Tlumiče  fox  1.5.  podium  · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola 14" Beadlock . Pneu ITP CRYPTID 30x9-14 · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety . Naviják Warn RT30 . Přední a zadní pevnostěnný nárazník . Hodiny v displeji . Nová brzdová soustava . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Olejový chladič . Kryt rukou . Bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.!!! KE KAŽDÉ ČTYŘKOLCE HODNOTNÝ VÁNOČNÍ DÁREK ZAVOLEJTE SI O NĚJ!!! SNĚŽNÉ PÁSY CAN-AM APACHE 360 VČETNĚ ADAPTÉRŮ K TÉTO ČTYŘKOLCE POUZE DO 20.12.2017 ZA 90666,– Kč s DPH. CAN-AM OUTLANDER MAX 1000 XT-P 2017 SKLADEM IHNED K ODBĚRU. Vin čtyřkolky registrován po prodeji u Can-am v Eu. Tedy čtyřkolka podlehá plné garanci, zaruční servis je možný u nás nebo u kterehokoli dealera nejen v Čr ale v Eu. Za akční cenu 429666,– Kč s DPH. ŽLUTÁ SPZ (JIŽ NIKDY ŽÁDNÁ TECHNICKÁ KONTROLA), 2 MÍSTA, NEMUSÍTE MÍT HELMU. IHNED K ODBĚRU. Vážení zákazníci. Pokud někde najdete čtyřkolku za lepší cenu, my pro Vás cenu upravíme. Neváhejte s objednávkou! Výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 - 89hp - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče  fox   podium  Performance RC2 - platforma SST G2 - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola typu Beadlock - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30   více na tipmoto.cz
Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist