QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 74.6 kW. Polaris General 1000 LE EPS Deluxe
Nejlepší výkon ve své třídě 100 HP pro špičkový sportovní výkon a vysoký kroutící moment v celém spektru svých otáček pro zvládnutí i těžkých pracovních výzev
Zbrusu nová kabina, bezpečná a pohodlná sportovní sedadla, snadné nastupování a vystupování
Zavěšení kol patřící mezi nejlepší ve své třídě, vysoká světlost podvozku
!!! VÝBAVA V CENĚ STROJE!!!
Premiové doplňky v hodnotě více jak Kč 100.000,-!!! ZDARMA!!!
EPS = elektrický posilovač řízení
Tlumiče
fox Performance Series – 2.0
podium X Shocks
Naviják Polaris HD 4500 lb.
100 Watt MTX Audio System
Reproduktory GENERAL (R) MTX (R) Premium Soundbar
Bluetooth Connectivity
Sportovní střecha GENERAL (R) Po-Fit Lock& Ride (R) Sport Roof
Přední nárazník GENERAL (R) Sport Low Profile
Středová konzole s 12 V DC zásuvkou
Možnost dokoupení kabiny DFK vč. topení a stěrače Kč 89.990,– vč. DPH
- Kabina je kombinace bezpečnostního skla a tvrzeného polykarbonátu.
- Přední okno z bezpečnostního skla je vybaveno stěračem s ostřikovačem. Okno je polohovací, 2 polohy.
- Kabina vytápěná - Teplovodní topení
- Otevírací okénka
- Uzamykatelné, 180° otevíratelné, snadno odnímatelné dveře z kombinace bezpečnostního skla (posuvná okna) a čirého tvrzeného polykarbonátu
- Střecha z ocelového plechu s odhlučňovacím čalouněním
- Zadní panel z čirého, tvrzeného, UV odolného polykarbonátu
MOTOR A POHON
Chlazení: Kapalinou
Systém pohonu: Pohon všech kol High Performance On-Demand AWD/2WD
Systém brždění motorem EBS: Standardní výbava
Palivový systém: Elektronické vstřikování paliva
Převodovka/rozvodovka: Automatický variátor PVT P/R/N/L/H; hřídel
Zdvihový objem motoru: 999 ccm
Typ motoru: Dvouválec, čtyřtakt, DOHC
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední závěs kol: Zdvojená trojúhelníková ramena, se stabilizátorem, tlumiče
fox Performance Series – 2.0
podium X Shocks, zdvih 31,1 cm
Zadní závěs kol: Zdvojená trojúhelníková ramena, se stabilizátorem, tlumiče
fox Performance Series – 2.0
podium X Shocks, zdvih 33,5 cm
BRZDY
Přední / zadní brzdy: Hydraulické kotoučové na všech kolech, přední třmeny čtyřpístkové
Parkovací brzda: Parkovací režim převodovky
PNEUMATIKY/KOLA
Přední pneumatiky: 27 x 9-14; Dirt Commander (8-ply)
Zadní pneumatiky: 27 x 11-14; Dirt Commander (8-ply)
Kola: Litá hliníková
ROZMĚRY
Rozměry korby (D x Š x V): 69,8 x 109 x 29,5 cm
Nosnost předního/zadního nosiče nebo korby: - / 272 kg
Kapacita palivové nádrže: 35,9 l
Světlá výška: 30,5 cm
Celková délka / šířka / výška vozidla: 300 x 158,7 x 190,5 cm
Užitečné zatížení vozidla: 499 kg
Kapacita jezdců: 2 jezdci
Rozvod kol: 206 cm
Hmotnost bez náplní: 700 kg
VYBAVENÍ
Nastavitelné sedadlo řidiče: Standardně
Systém příslušenství: LOCK& RIDE (R)
Barevné a grafické provedení: Oranžové – Orange Burst
Dveře: Standard: nízké dveře
Elektronický posilovač řízení (EPS): Standardně
Kapacita tažného zařízení: 680 kg
Vybavení přístrojové desky: Digitální, rychloměr, počítadlo ujeté vzdálenosti, otáčkoměr, počítadlo denní ujeté vzdálenosti, hodiny, počítadlo motohodin, ukazatel převodového režimu, palivoměr, kontrolka přehřívání, kontrolka teploty chl. kapaliny, voltmetr, servisní indikátor, upozornění na bezp. pásy, červené nebo modré podsvětlení displeje, 2 zásuvky pro příslušenství
Světla Vpředu: potkávací 55 W, dálková 60 W;
vzadu: LED
Nastavitelný volant: Standardní výbava
Kompatibilita s kabinou Polaris (R) Lock& Ride (R) Pro Fit: Standardní výbava
Karoserie: Orange Burst (lak)
Speciální prvky
Středová konzole s 12 V DC zásuvkou, přední nárazník GENERAL (R) Sport Low Profile, naviják Polaris HD 4500 lb., Tlumiče
fox Performance Series – 2.0
podium X Shock, sportovní střecha GENERAL (R) Po-Fit Lock& Ride (R) Sport Roof, reproduktory GENERAL (R) MTX (R) Premium Soundbar, konvexní zpětná zrcátka
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz!
Je nejsilnější, má nejlepší podvozek a je od Can-Amu. Co víc si přát?
Koncern BRP nás už dlouho lákal na svojí novinku Maverick X3, když postupně vypouštěl kusé informace. Všechno mělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo.
Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k představení novinky. A bylo nač se těšit! Zapomeňte na UTV, Maverick X3 je prostě sportovní bugina se vším všudy a hlavně s velkým výkonem.
Pro pohon novinky konstruktéři použili řadový tříválec, který dává plných 172 koní. Ten dělá z Mavericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o variátorovou převodovku, ale komu by to vadilo, že jo?
Tak vysoký výkon si zaslouží odpovídající podvozek. Jeho šířka 183 cm v nabitější verzi X3 X RS, v základním provedení X3 X DS to je o citelných 20 cm míň. To ale není všechno, tahle bugina k tomu přidává zdvihy 61 cm a světlou výšku 38 cm. To je splněný sen každého offroadového blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu mezi side by side nenajdete.
Technické specifikace:
Motor: vodou chlazený tříválec
Rozvod: DOHC/4
Objem motoru: 900 ccm
Výkon: 172HP
Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min
Plnění motoru: EFI
Převodovka: CVT
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlumiče:
fox 2.5
podium RC2 Piggyback s bypasem
Zadní tlumiče:
fox 3.0
podium RC2
Předení pneu: Maxxis Bighorn 2 30x10-14
Zadní pneu: Maxxis Bignorn 2 30x10-14
Disky: 14" hliníkov s Beadlockem
Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny
Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny
Délka: 3353mm
Šířka: 1829mm
Výška: 1702mm
Světlá výška: 381mm
Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm
Suchá hmotnost: 719kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz!
U Can-Am zábava nikdy nekončí, společnost představila nový model Mavericku X3 XRC- Ve státech velmi populární jízda ve skalách inspirovala vývojáře. Tým vytvořil technologii Chytrý - Lok (TM) *, což je důmyslný plně - uzamykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené automatické režimy. Tyto chytré technologie zvyšují jezdecké zkušenosti a činí trakci v extrémních podmínkách.
Výbava:
- Smart Lock: plně uzamykatelný přední diferenciál
- 4 trakční mody 2WDWD s předním dif. uzamčením, 4WD ROCK/4WD TRAIL
- 14" hliníkové disky kol typu Beadlock
- 30x10-14 pneu Maxxis Liberty
- naviják WARN 4500 S syntetické lano
- přední ochranný rám s integrovanou plotnou na naviják
- kompletní kryt podvozku a ramen vyroben z HMW
- kompletní dveře
- hliníková střecha
- 4-bodové bezpečnostní pásy
- přední a zadní tažné oko
Technické specifikace:
Motor: vodou chlazený tříválec
Rozvod: DOHC/4
Objem motoru: 900 ccm
Výkon: 172HP
Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min
Plnění motoru: EFI
Převodovka: CVT
Posilovač řízení: DPS nastavidelný 3 stupně (MAX, MIN, MED)
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlumiče:
fox 2.5
podium RC2 Piggyback s bypasem
Zadní tlumiče:
fox 3.0
podium RC2
Předení pneu: Maxxis Liberty 30x10-14
Zadní pneu: Maxxis Liberty 30x10-14
Disky: 14" hliníkové s Beadlockem
Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny
Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny
Délka: 3353mm
Šířka: 1829mm
Výška: 1702mm
Světlá výška: 381mm
Rozvor: 259,1 cm
Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm
Suchá hmotnost: 794,2kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max 1000R XT-P Triple black MY18
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Skladem motorizace 1000ccm
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!
Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!
Základní výbava XT-P
- motor ROTAX V-1000 – 82hp
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy
(MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče
fox podium Performance RC2
- platforma SST G2
- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední světlomety
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníková kola typu Beadlock
- agresivní radiální pneu Carlisle
- naviják Warn RT30
- Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou pro přívěs
Motor – Rotax
Výška – 1 118 mm
Zdvih. objem motoru – 976 cc
Délka – 2 388 mm
Typ / počet válců – 4-takt / 2
Šířka – 1 168 mm
Výkon hp – 82 (offroad)
Rozvor kol – 1 499 mm
Posilovač řízení DPS – ANO
Přední pneu – 26 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm
Zadní pneu – 26 x 10 x 12
Chlazení – Kapalina
Výška od země – 279 mm
Karburátor – 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla – 877 mm
Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů
Pohon – Volitelný 2x4,4x4
Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg
Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů
Zdvih přední nápravy – 229mm
Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy – 236mm
Tažná síla – 590 kg
Suchá hmotnost – 371 kg
Rám – SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris Scrambler 1000 model 2018 Barva: Havasu Red
89 KOŇSKÝCH SIL
Výkonný 4-taktní motor 1000 představuje novou generaci energie pro Scrambler. Motor je konstruován na základě dvojčete 850 a tak zachovává hladký režim bez vibrací.
AWD SYSTÉM NA POŽÁDÁNÍ
Legendární systém přešel na téměř všechny Polaris (R) Off-road vozidla, na požádání budete mít systém AWD i Vy. Pohonu všech kol eliminuje dohady o tom, zda-li si pořídit 4WD či 2WD. Jediné, co musíte udělat, je sedět a užívat si jízdu.
DVA VÝFUKY
Zcela nové výfuky z nerezové oceli vytváří ohromný zvukový efekt a nárůst výkonu pro maximální zážitek z jízdy.
POKROKOVÁ KOLA
Speciálně konstruovaná pro 4WD Sport Recreation na 14 "489 II pneu. Maximalizují trakci v blátě a na volném terénu.
NOSIČE
Máte zařízení které potřebujete vzít s sebou na celý den ježdění? Scrambler XP dokáže unést až 34 kg zátěže na dvou nosičích (přední i zadní).
PRACOVNÍ POMOCNÍK
Scrambler XP 1000 dokáže utáhnout až 680 kg, může být také vybaven navijákem či jiným příslušenství na těžkou práci.
PRÉMIOVÉ TLUMIČE
fox podium X 2.0
Prémiové tlumiče
fox X 2.0 mají 18 nastavitelných kompresních poloh a jsou spárované s nezávislým zadním odpružením
ELEKTRONICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Nejhladší, nejvíce citlivý posilovač řízení je již k dispozici. Plus Variable Assist pro snadnější řízení při nižších rychlostech. S naším EPS můžete jezdit celý den aniž byste byli z řízení vyčerpán
ERGONOMIE PRO VAŠE POHODLÍ
Scrambler XP 1000 je pohodlnější než kdy jindy. Je navržen tak, aby řidič měl co nejvíce prostoru a mohl si užívat jízdu.
11,5
S 11,5" světlou výškou se dostanete tam, kam se jiným čtyřkolkám ani nesnilo
VYNIKAJÍCÍ SEDADLO
Designové sedadlo bylo navrženo tak, aby zabránilo bolesti z dlouhých jízdu
Technické specifikace:
typ motoru: čtyřdobý dvojválec SOHC s vyvažovacími hřídele
zdvihový objem: 1000 ccm
palivový sytém: elektronické vstřikování paliva EFI
chlazení: kapalinou
startér: elektrický
pohon: 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední
převodovka: automat PVT P/R/N/L/H
přední zdvih: dvojté A rameno 229 mm
zadní zdvih: dvojté A rameno Rolled 260 mm
brzdy: kotoučové, hydraulické 4 kotouče
EBS: ve standardu
pneumatika přední: 26 x 8-14; 489 II
pneumatika zadní: 26 x 10-14; 489 II
disky: Matte Black 8, lité hliníkové
ROZMĚRY/HMOTNOSTI
rozvor: 1346 mm
hmotnost bez náplní: 338 kg
délka: 2090 mm
šířka: 1230 mm
výška: 1230 mm
výška sedla: 890 mm
nádrž: 19,9 L
světlá výška: 290 mm
nosnost nosičů: 11,3 kg/22,7 kg
tažná kapacita: 680,4 kg
VLASTNOSTI
jízdní systém: Lock amp; Ride
osvětlení: bílé LED; jednotné zadní
přístr. vybavení: Digitální přístrojová deska, analogický rychloměr, otáčkoměr, 2 denní počítadla km, rychloměr, ujeté km, otáčkoměr, motohodiny, hodiny, ukazatel rychlostního režimu a AWD, palivoměr, kontrolka přehřívání a baterie, přídavná zásuvka, servisní interval, kontrolka diagniostiky a diagnostických módů
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max 1000R XT-P Triple black MY18
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Skladem motorizace 1000ccm
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!
Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!
Základní výbava XT-P
- motor ROTAX V-1000 – 82hp
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy
(MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče
fox podium Performance RC2
- platforma SST G2
- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední světlomety
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníková kola typu Beadlock
- agresivní radiální pneu Carlisle
- naviják Warn RT30
- elektrická zásuvka pro přívěs
Motor – Rotax
Výška – 1 118 mm
Zdvih. objem motoru – 976 cc
Délka – 2 388 mm
Typ / počet válců – 4-takt / 2
Šířka – 1 168 mm
Výkon hp – 82 (offroad)
Rozvor kol – 1 499 mm
Posilovač řízení DPS – ANO
Přední pneu – 26 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm
Zadní pneu – 26 x 10 x 12
Chlazení – Kapalina
Výška od země – 279 mm
Karburátor – 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla – 877 mm
Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů
Pohon – Volitelný 2x4,4x4
Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg
Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů
Zdvih přední nápravy – 229mm
Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy – 236mm
Tažná síla – 590 kg
Suchá hmotnost – 371 kg
Rám – SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max 1000R XT-P Orange MY18
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Skladem motorizace 1000ccm
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!
Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!
Základní výbava XT-P
- motor ROTAX V-1000 – 82hp
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy
(MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče
fox podium Performance RC2
- platforma SST G2
- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední světlomety
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníková kola typu Beadlock
- agresivní radiální pneu Carlisle
- naviják Warn RT30
- elektrická zásuvka pro přívěs
Motor – Rotax
Výška – 1 118 mm
Zdvih. objem motoru – 976 cc
Délka – 2 388 mm
Typ / počet válců – 4-takt / 2
Šířka – 1 168 mm
Výkon hp – 82 (offroad)
Rozvor kol – 1 499 mm
Posilovač řízení DPS – ANO
Přední pneu – 26 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm
Zadní pneu – 26 x 10 x 12
Chlazení – Kapalina
Výška od země – 279 mm
Karburátor – 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla – 877 mm
Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů
Pohon – Volitelný 2x4,4x4
Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg
Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů
Zdvih přední nápravy – 229mm
Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy – 236mm
Tažná síla – 590 kg
Suchá hmotnost – 371 kg
Rám – SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz!
U Can-Am zábava nikdy nekončí, společnost představila nový model Mavericku X3 XRC- Ve státech velmi populární jízda ve skalách inspirovala vývojáře. Tým vytvořil technologii Chytrý - Lok (TM) *, což je důmyslný plně - uzamykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené automatické režimy. Tyto chytré technologie zvyšují jezdecké zkušenosti a činí trakci v extrémních podmínkách.
Výbava:
- Smart Lock: plně uzamykatelný přední diferenciál
- 4 trakční mody 2WDWD s předním dif. uzamčením, 4WD ROCK/4WD TRAIL
- 14" hliníkové disky kol typu Beadlock
- 30x10-14 pneu Maxxis Liberty
- naviják WARN 4500 S syntetické lano
- přední ochranný rám s integrovanou plotnou na naviják
- kompletní kryt podvozku a ramen vyroben z HMW
- kompletní dveře
- hliníková střecha
- 4-bodové bezpečnostní pásy
- přední a zadní tažné oko
Technické specifikace:
Motor: vodou chlazený tříválec
Rozvod: DOHC/4
Objem motoru: 900 ccm
Výkon: 172HP
Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min
Plnění motoru: EFI
Převodovka: CVT
Posilovač řízení: DPS nastavidelný 3 stupně (MAX, MIN, MED)
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlumiče:
fox 2.5
podium RC2 Piggyback s bypasem
Zadní tlumiče:
fox 3.0
podium RC2
Předení pneu: Maxxis Liberty 30x10-14
Zadní pneu: Maxxis Liberty 30x10-14
Disky: 14" hliníkové s Beadlockem
Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny
Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny
Délka: 3353mm
Šířka: 1829mm
Výška: 1702mm
Světlá výška: 381mm
Rozvor: 259,1 cm
Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm
Suchá hmotnost: 794,2kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz!
Je nejsilnější, má nejlepší podvozek a je od Can-Amu. Co víc si přát?
Koncern BRP nás už dlouho lákal na svojí novinku Maverick X3, když postupně vypouštěl kusé informace. Všechno mělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo.
Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k představení novinky. A bylo nač se těšit! Zapomeňte na UTV, Maverick X3 je prostě sportovní bugina se vším všudy a hlavně s velkým výkonem.
Pro pohon novinky konstruktéři použili řadový tříválec, který dává plných 172 koní. Ten dělá z Mavericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o variátorovou převodovku, ale komu by to vadilo, že jo?
Tak vysoký výkon si zaslouží odpovídající podvozek. Jeho šířka 183 cm v nabitější verzi X3 X RS, v základním provedení X3 X DS to je o citelných 20 cm míň. To ale není všechno, tahle bugina k tomu přidává zdvihy 61 cm a světlou výšku 38 cm. To je splněný sen každého offroadového blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu mezi side by side nenajdete.
Technické specifikace:
Motor: vodou chlazený tříválec
Rozvod: DOHC/4
Objem motoru: 900 ccm
Výkon: 172HP
Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min
Plnění motoru: EFI
Převodovka: CVT
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlumiče:
fox 2.5
podium RC2 Piggyback s bypasem
Zadní tlumiče:
fox 3.0
podium RC2
Předení pneu: Maxxis Bighorn 2 30x10-14
Zadní pneu: Maxxis Bignorn 2 30x10-14
Disky: 14" hliníkov s Beadlockem
Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny
Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny
Délka: 3353mm
Šířka: 1829mm
Výška: 1702mm
Světlá výška: 381mm
Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm
Suchá hmotnost: 719kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!
Homologace: T3b ABS žluté SPZ
Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte – skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!
Základní výbava XT-P
Základní výbava XT-P
- motor ROTAX V-1000 - 89hp
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče
fox podium Performance RC2
- platforma SST G2
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- platforma SST G2
- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední světlomety
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- nová brzdová soustava
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- nová výfuková soustava
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníková kola
- agresivní radiální pneu Carlisle
- naviják Warn RT30
- elektrická zásuvka pro přívěs
Technické specifikace:
Motor: Rotax 1000
Zdvih. objem motoru: 976 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon: 89Hp (offroad)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Posilovač řízení DPS: ANO
Výška: 1 118 mm
Délka: 2 184 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 295 mm
Světlá výška: 279 mm
Výška sedadla: 877 mm
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů
Přední pneu: 26 x 8 x 12
Zadní pneu: 26 x 10 x 12
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 371 kg
Rám: SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris Scrambler 1000 model 2018 Barva: Havasu Red
89 KOŇSKÝCH SIL
Výkonný 4-taktní motor 1000 představuje novou generaci energie pro Scrambler. Motor je konstruován na základě dvojčete 850 a tak zachovává hladký režim bez vibrací.
AWD SYSTÉM NA POŽÁDÁNÍ
Legendární systém přešel na téměř všechny Polaris ® Off-road vozidla, na požádání budete mít systém AWD i Vy. Pohonu všech kol eliminuje dohady o tom, zda-li si pořídit 4WD či 2WD. Jediné, co musíte udělat, je sedět a užívat si jízdu.
DVA VÝFUKY
Zcela nové výfuky z nerezové oceli vytváří ohromný zvukový efekt a nárůst výkonu pro maximální zážitek z jízdy.
POKROKOVÁ KOLA
Speciálně konstruovaná pro 4WD Sport Recreation na 14 "489 II pneu. Maximalizují trakci v blátě a na volném terénu.
NOSIČE
Máte zařízení které potřebujete vzít s sebou na celý den ježdění? Scrambler XP dokáže unést až 34 kg zátěže na dvou nosičích (přední i zadní).
PRACOVNÍ POMOCNÍK
Scrambler XP 1000 dokáže utáhnout až 680 kg, může být také vybaven navijákem či jiným příslušenství na těžkou práci.
PRÉMIOVÉ TLUMIČE
fox podium X 2.0
Prémiové tlumiče
fox X 2.0 mají 18 nastavitelných kompresních poloh a jsou spárované s nezávislým zadním odpružením
ELEKTRONICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Nejhladší, nejvíce citlivý posilovač řízení je již k dispozici. Plus Variable Assist pro snadnější řízení při nižších rychlostech. S naším EPS můžete jezdit celý den aniž byste byli z řízení vyčerpán
ERGONOMIE PRO VAŠE POHODLÍ
Scrambler XP 1000 je pohodlnější než kdy jindy. Je navržen tak, aby řidič měl co nejvíce prostoru a mohl si užívat jízdu.
11,5
S 11,5" světlou výškou se dostanete tam, kam se jiným čtyřkolkám ani nesnilo
VYNIKAJÍCÍ SEDADLO
Designové sedadlo bylo navrženo tak, aby zabránilo bolesti z dlouhých jízdu
Technické specifikace:
typ motoru: čtyřdobý dvojválec SOHC s vyvažovacími hřídele
zdvihový objem: 1000 ccm
palivový sytém: elektronické vstřikování paliva EFI
chlazení: kapalinou
startér: elektrický
pohon: 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední
převodovka: automat PVT P/R/N/L/H
přední zdvih: dvojté A rameno 229 mm
zadní zdvih: dvojté A rameno Rolled 260 mm
brzdy: kotoučové, hydraulické 4 kotouče
EBS: ve standardu
pneumatika přední: 26 x 8-14; 489 II
pneumatika zadní: 26 x 10-14; 489 II
disky: Matte Black 8, lité hliníkové
ROZMĚRY/HMOTNOSTI
rozvor: 1346 mm
hmotnost bez náplní: 338 kg
délka: 2090 mm
šířka: 1230 mm
výška: 1230 mm
výška sedla: 890 mm
nádrž: 19,9 L
světlá výška: 290 mm
nosnost nosičů: 11,3 kg/22,7 kg
tažná kapacita: 680,4 kg
VLASTNOSTI
jízdní systém: Lock amp; Ride
osvětlení: bílé LED; jednotné zadní
přístr. vybavení: Digitální přístrojová deska, analogický rychloměr, otáčkoměr, 2 denní počítadla km, rychloměr, ujeté km, otáčkoměr, motohodiny, hodiny, ukazatel rychlostního režimu a AWD, palivoměr, kontrolka přehřívání a baterie, přídavná zásuvka, servisní interval, kontrolka diagniostiky a diagnostických módů
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RZR XP 4 Turbo žene kupředu stejný paralelní dvouválec jako novinku letošního léta RZR TURBO. Ten má podle výrobce výkon 168 koní – o 30% víc než základní RZR XP 4 1000, ale taky o plných 45% vyšší točivý moment. Motor má kliku přesazenou o 270°, kované písty i ojnice, sodíkem plněné ventily, lepší chlazení s přídavnou elektrickou pumpou a výkonnější mazací systém oproti RZR XP 1000. Nechybí elektronická kontrola tlaku turba ani detekce klepání. Polaris už se dříve nechal slyšet, že při testování najel s tímhle motorem tolik kilometrů, že by to stačilo na devět objetí zeměkoule.
Polaris ještě upozorňuje na bohatou nabídku značkového příslušenství – katalog pro tenhle model čítá víc než 110 položek (od nárazníků po přídavná světla). Většina se dá snadno přidělat za pomoci systému Lock amp; Ride.
Technické specifikace:
MOTOR
typ: čtyřdobý dvouválec s turbem
zdvihový objem: 925 ccm/168HP
palivový systém: EFI - elektronické vstřikování paliva
chlazení: kapalinové
SYSTÉM POHONU
převodovka: PVT automat P/R/N/L/H
pohon na vyžádání AWD/2WD
ODPRUŽENÍ
přední: dvojitá A-ramena se stabilizační tyčí, 2,5
fox podium Internal Bypass tlumiče 40,6cm chod
zadní: podélné zavěšení ramena se stabilizační tyčí, 3.0
fox podium Internal Bypass Tlumiče 45,7cm chod
BRZDY
přední/zadní: hydraulické kotoučové s dvojitým průměrem ve předu, zadní třmeny
parkovací brzda: parkovací režim převodovky
PNEUMATIKY
přední: 29 x 9-14; Maxxis Bighorn
zadní: 29 x 11-14; Maxxis Bighorn
disky: lité hliníkové
ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY
rozvor: 2286 mm
hmotnost bez náplní: 678 kg
délka: 3022 mm
šířka: 1626 mm
výška: 1837 mm
nádrž: 36 l
světlá výška: 343 mm
rozměr úložného prostoru: 72 x 57 x 17,8 cm
nosnost přední/zadní nosič nebo box: 136,1 kg
nosnost: 335,6 kg
VLASTNOSTI
jízdní systém: Lock amp; Ride
osvětlení: bílé LED, koncové červené LED, brzdová světla
elektronický posilovač řízení: standardní
Přístrojové vybavení:
digitální měřidla: tachometr, odometr, tripmetr, otáčkoměr, teplota, chladící kapalina, volt metr, hodiny, indikátor pro servis, ukazatel rychlostního stupně, palivoměr, Hi-Temp světla, signalizace nezapnutí bezpečnostních pásů, DC výstup
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris General nejsilnější ve své třídě s motor Prostar o výkonu 100HP. Polaris Genaral má o 18% větší výkon než Can-Am Comamnder. Tento off-road orientovaný 999 cc dvouválec přináší široký max. točivý moment v celém jeho rozsahu otáček - 65 ft. lbs. z točivého momentu, který Vám pomůže táhnout, vytáhnout, a dovézt na nejobtížnější místa.
Odvézt náklad pro extrémní výlet, nebo připraven zvládnout tu nejtěžší práci, pro Polaris General s 500 kg celkovou nosnotí není žádný problém. Vybaven standardní 2" adaptérem tažného zařízení, Polaris General má 680kg tažnou kapaciu, standardním brzděním motorem - je připraven k řešení, ať už jsou vaše každodenní požadavky jakkoliv obtížné.
POLARIS GENERAL 1000 le shrnutí
NEJTVRDŠÍ PRACANT
-Motor ProStar 1000 s výkonem 100 HP
-Motor umístěný pod korbou – tišší jízda
-Systém hnacího ústrojí je přizpůsoben pro vysoký výkon – např. výkonné chlazení řemenu a spojek
-Pohon všech kol On-Demand True AWD s režimem Turf
-Nosnost korby 500 kg
-Celkové užitečné zatížení 680 kg
-Tažná kapacita 907 kg
-Nejlepší úložné prostory v odvětví, praktické prostory pod sedadlem
-Korba s více úchytnými body, lze ji operativně přepažovat, snazší obsluha zadních dvířek boxu
-Precizní kabina – systém Lockamp; Ride (R) PRO-FIT
-Ochranná konstrukce rámu při převrácení (ROPS)_
-Plastová střecha
-Dveře
NEJJEMNĚJŠÍ SVEZENÍ
-Silnější šasi s vyšší torzní tuhostí
-Rozvor 205,7 cm, přední a zadní zdvih 25,4 cm
-Světlá výška 30,5 cm
-Nastavitelné sedadlo řidiče (modely LE)
-Vynikající ergonomie usnadňující práci: nastavitelný volant, snazší zatáčení, větší prostor pro nohy, snadné nastupování a vystupování
-Silnější světla – lepší ovládání vozidla za tmy
-Sedadla pro tři jezdce
-Precizní kabina systému Lockamp; Ride (R) PRO-FIT
-Přistup k víčku nádrže na straně řidiče
-Snadný přístup k motoru (pod korbou)
-Běžné šrouby a mazací body – snadná údržba
-Exkluzivní omezovač rychlosti SPEEDKEY (jako doplňkové příslušenství)
Barevné provedení: šedá metalíza (matte titanium)
Technické specifikace:
MOTOR
typ: čtyřdobý dvouválec
zdvihový objem: 999 ccm 100Hp
palivový systém: EFI - elektronické vstřikování paliva
chlazení: kapalinové
SYSTÉM POHONU
převodovka: PVT automat P/R/N/L/H
pohon na vyžádání AWD/2WD
ODPRUŽENÍ
přední: dvojitá A-ramena
fox Performance Series - 2.0
podium X Shocks, 12.25" (31.1 cm) Travel
zadní: dvojitá ramena
fox Performance Series - 2.0
podium X Shocks, 13.2" (33.5 cm) Travel
přední/zadní: hydraulické kotoučové s dvojitým průměrem ve předu, zadní třmeny
parkovací brzda: parkovací režim převodovky
PNEUMATIKY
přední: 27 x 9-14; Dirt Commander
zadní: 27 x 11-14; Disrt Commander
disky: lité hliníkové
ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY
rozvor: 206 cm
hmotnost bez náplní: 700 kg
délka: 300 cm
šířka: 158,7 cm
výška: 190,5 cm
nádrž: 36 l
světlá výška: 30,5 cm
rozměr korby: délka 69.8 x šířka 109 x výška 29.5 cm
nosnost přední/zadní nosič nebo box: 272 kg
nosnost: 499 kg
VLASTNOSTI
jízdní systém: Lock amp; Ride
osvětlení: bílé LED, koncové červené LED, brzdová světla
elektronický posilovač řízení: standardní
Přístrojové vybavení:
Zbrusu nová digitální přístrojová deska se naklápí zároveň s naklápěním nastavitelného volantu a díky tomu na ni vidíte ideálním způsobem. Kombinace digitálních a analogových ukazatelů zobrazuje rychlost vozidla, otáčky motoru a denní počítadlo vzdálenosti. Co se bude zobrazovat ve střední digitální části, je zcela na vás. Dokonce si můžete vybrat i barvu podsvětlení: červenou nebo modrou. Jas podsvětlení se nastavuje automaticky v závislosti na světle okolního prostředí.
digitální měřidla: tachometr, odometr, tripmetr, otáčkoměr, teplota, chladící kapalina, volt metr, hodiny, indikátor pro servis, ukazatel rychlostního stupně, palivoměr, Hi-Temp světla, signalizace nezapnutí bezpečnostních pásů, DC výstup, radio
INTEGROVANÝ AUDIO SYSTÉM MTX
Ve standardní výbavě vozidla Polaris GENERAL naleznete prémiový audio systém MTX s 8 reproduktory. Připojte se přes Bluetooth, připojte si svůj audio přehrávač nebo nalaďte oblíbenou radiostanici.
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.!!! KE KAŽDÉ ČTYŘKOLCE HODNOTNÝ VÁNOČNÍ DÁREK ZAVOLEJTE SI O NĚJ!!!
SNĚŽNÉ PÁSY CAN-AM APACHE 360 VČETNĚ ADAPTÉRŮ K TÉTO ČTYŘKOLCE POUZE DO 20.12.2017 ZA 90666,– Kč s DPH.
CAN-AM Outlander 1000 Xmr 2018 žlutá SPZ, 2 místa v TP. SKLADEM IHNED K ODBĚRU.
Čtyřkolka podlehá plné garanci, je možný zaruční servis u kterehokoli dealera nejen v Čr ale v Eu. Za akční cenu 466666,– Kč s DPH.
IHNED K ODBĚRU. Neváhejte s objednávkou!
Výbava X mr:
- motor ROTAX V-1010
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
. Snorchel kit
. Tlumiče
fox 1.5.
podium
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola 14" Beadlock
. Pneu ITP CRYPTID 30x9-14
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
. Naviják Warn RT30
. Přední a zadní pevnostěnný nárazník
. Hodiny v displeji
. Nová brzdová soustava
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Olejový chladič
. Kryt rukou
. Bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.!!! KE KAŽDÉ ČTYŘKOLCE HODNOTNÝ VÁNOČNÍ DÁREK ZAVOLEJTE SI O NĚJ!!!
SNĚŽNÉ PÁSY CAN-AM APACHE 360 VČETNĚ ADAPTÉRŮ K TÉTO ČTYŘKOLCE POUZE DO 20.12.2017 ZA 90666,– Kč s DPH.
CAN-AM OUTLANDER MAX 1000 XT-P 2017 SKLADEM IHNED K ODBĚRU.
Vin čtyřkolky registrován po prodeji u Can-am v Eu. Tedy čtyřkolka podlehá plné garanci, zaruční servis je možný u nás nebo u kterehokoli dealera nejen v Čr ale v Eu. Za akční cenu 429666,– Kč s DPH. ŽLUTÁ SPZ (JIŽ NIKDY ŽÁDNÁ TECHNICKÁ KONTROLA), 2 MÍSTA, NEMUSÍTE MÍT HELMU.
IHNED K ODBĚRU. Vážení zákazníci. Pokud někde najdete čtyřkolku za lepší cenu, my pro Vás cenu upravíme. Neváhejte s objednávkou!
Výbava XT-P
- motor ROTAX V-1000 - 89hp
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy
(MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče
fox podium Performance RC2
- platforma SST G2
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední světlomety
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníková kola typu Beadlock
- agresivní radiální pneu Carlisle
- naviják Warn RT30
více na tipmoto.cz