QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 128.3 kW. První kusy sportovního Can-Am SSV skladem, motor 4-taktní řadový tříválec ROTAX, možnost změny palivové mapy ( ECO mode a SPORT mode), 14" palcové ráfky typu Beadlock s pneu MAXXIS, tlumiče FOX 3.0
neváhejte kontaktovat svého autorizovaného prodejce BRP. Seznam všech autorizovaných prodejců BRP naleznete na stránce www.
ctyrkolky -bce.cz,
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na našich stránkách v sekci Prodej a Servis, nebo na stránkách www.brp-world.com. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP.
Výbava v základní ceně:
- Tříválcový řadový motor ROTAX 900 ACE s turbem o objemu 900ccm a výkonem 172hp
- Variátor Quick Response System X (QRS-X) CVT s vrchním sáním vzduchu
- Třípolohový posilovač řízení
- ECO / SPORT mode (změna palivové mapy)
- Trhačka mísko klíčku
- Kompletní plastový kryt podvozku HMW (Full High Molecular Weight)
- Plastová střecha
- Přední tlumiče FOX 2.5 PODIUM RC
- Zadní tlumiče FOX 3.0 PODIUM RC
- Hliníková 14" kola typu Beadlock
- 30" Pneumatiky MAXXIS BOGHORN 2.0
- 4 bodové pásy
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Stroj je skladem na prodejně!
Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy!
Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti!
Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky!
Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu
- motor ROTAX 1000R V-twin (89hp)
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX)
- zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti
- přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- platforma SST G2
- magneto 650W
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- multifunkční digitální displej
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- navigace Garmin MONTANA 650 touch
- přední světlomety 240W
- kryty rukou
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce
- plastové rozšíření blatníků
- palivová nádrž (20,5 l)
- hliníková kola
- agresivní radiální pneu Carlisle
- elektrická zásuvka pro přívěs
- naviják Warn RT30
Výhody pro řidiče:
- vše instalováno při výrobě
- bohatá výbava
- dokonalá turistická čtyřkolka
Technické specifikace:
Motor: Rotax 1000R
Zdvih. objem motoru: 976 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon: 89Hp (offroad)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Posilovač řízení DPS: ANO
Výška: 1 118 mm
Délka: 2 388 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 499 mm
Světlá výška: 279 mm
Výška sedadla: 877 mm
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů
Přední pneu: 26 x 8 x 12
Zadní pneu: 26 x 10 x 12
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 371 kg
Rám: SST G2
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Stroj je skladem na prodejně!
Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy!
Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti!
Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky!
Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu
- motor ROTAX 1000R V-twin (89hp)
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX)
- zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti
- přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- platforma SST G2
- magneto 650W
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- multifunkční digitální displej
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- navigace Garmin MONTANA 650 touch
- přední světlomety 240W
- kryty rukou
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce
- plastové rozšíření blatníků
- palivová nádrž (20,5 l)
- hliníková kola
- agresivní radiální pneu Carlisle
- elektrická zásuvka pro přívěs
- naviják Warn RT30
Výhody pro řidiče:
- vše instalováno při výrobě
- bohatá výbava
- dokonalá turistická čtyřkolka
Technické specifikace:
Motor: Rotax 1000R
Zdvih. objem motoru: 976 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon: 89Hp (offroad)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Posilovač řízení DPS: ANO
Výška: 1 118 mm
Délka: 2 388 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 499 mm
Světlá výška: 279 mm
Výška sedadla: 877 mm
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů
Přední pneu: 26 x 8 x 12
Zadní pneu: 26 x 10 x 12
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 371 kg
Rám: SST G2
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Cam-Am Commander 1000 XT.
Cena včetně:
střecha BIMINI - 715001198
zadní síť - 715003132
výztuha prahů - 715001649
Hodláte cestovat a pracovat? Tento model je dělaný přesně pro Vás.
Vedle vynikajícího výkonu je Can-Am Commander 1000 XT také zárukou bezpečí a naprostého jízdního komfortu. Vybaven jednoduše vyjímatelnými posuvnými sedadly, nastavitelným volantem, madly pro spolujezdce, dvoupatrovým výklopným úložným boxem, tříbodovými bezpečnostními pásy s pojistkou, bezpečnostním kódovaným systémem D. E. S. S. a dalšími "lahůdkami", vám dovolí vychutnat si úžasný pocit z jízdy. Stejně tak technologie ovládání a motoru byly vyřešeny bez sebemenších kompromisů – výsledkem je sametově hladké řízení a vysoký výkon motoru. Plynový elektronický pedál je vybaven dvěma režimy - SPORT / NORMAL, které vám umožní měnit reakci na plyn a tím zajistí snažší jízdu v náročném terénu bez nepříjemného poskakován.
Pokud vás překvapuje, že je u side-by-side vozidla možno skloubit motore ROTAX 1000 o výkonu 85 koní s futuristickým řešením zavěšení a ovládacích prvků, a to vše v jednom balení, radši si sedněte. Commander XT totiž nabízí ještě mnohem víc -proč dělat kompromisy, když můžete mít vše v jednom a ještě všem v okolí vyrazit dech?
Základní výbava:
- motor ROTAX V-1000 - 85hp
- progresivní posilovač DPS
- elektronická ochrana proti poškození variátorového řemene
- nový samosvorný diferenciál Visco-Lok
- anatomické kožené sedačky
- výškově nastavitelný tříramenný kožený volant
- 2x černý klíček + třetí šedý pro 70% výkon
- posuvná sedačka řidiče
- naviják Warn RT40
- 14" disky kol
- Pneu MAXXIS Bighorn 2.0
- ochranný přední rám
- ochranný rám korby
- vodotěsná schránka pod nákladní korbou
- snadno vyjímatelné sedačky
- sklopná korba
- D. E. S. S. bezpečnostní systém proti krádeži
- uzamykatelná řadící páka
- rozšíření blatníků
- odjímatelnou zadní torzní tyč
- elektronický plyn
- režim SPORT pro přidání 20% výkonu a změny reakce plynového pedálu
- elektronický systém HSS: zabraňuje zvyšování otáček motoru při skocích, kdy tento systém udrží stejné otáčky motoru jako při posledním dotyku s povrchem před skokem. Tímto se chrání veškěré hnací osy, které nedostávají krutové rázy při dopadu, kde je rozdílná rychlost stroje s koly.
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP.
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Stroj je skladem na prodejně!
Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy!
Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti!
Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky!
Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu
- motor ROTAX 1000R V-twin (89hp)
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX)
- zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti
- přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- platforma SST G2
- magneto 650W
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- multifunkční digitální displej
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- navigace Garmin MONTANA 650 touch
- přední světlomety 240W
- kryty rukou
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce
- plastové rozšíření blatníků
- palivová nádrž (20,5 l)
- hliníková kola
- agresivní radiální pneu Carlisle
- elektrická zásuvka pro přívěs
- naviják Warn RT30
Výhody pro řidiče:
- vše instalováno při výrobě
- bohatá výbava
- dokonalá turistická čtyřkolka
Technické specifikace:
Motor: Rotax 1000R
Zdvih. objem motoru: 976 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon: 89Hp (offroad)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Posilovač řízení DPS: ANO
Výška: 1 118 mm
Délka: 2 388 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 499 mm
Světlá výška: 279 mm
Výška sedadla: 877 mm
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů
Přední pneu: 26 x 8 x 12
Zadní pneu: 26 x 10 x 12
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 371 kg
Rám: SST G2
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Stroj je skladem na prodejně!
Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy!
Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti!
Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky!
Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu
- motor ROTAX 1000R V-twin (89hp)
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX)
- zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti
- přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- platforma SST G2
- magneto 650W
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- multifunkční digitální displej
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- navigace Garmin MONTANA 650 touch
- přední světlomety 240W
- kryty rukou
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce
- plastové rozšíření blatníků
- palivová nádrž (20,5 l)
- hliníková kola
- agresivní radiální pneu Carlisle
- elektrická zásuvka pro přívěs
- naviják Warn RT30
Výhody pro řidiče:
- vše instalováno při výrobě
- bohatá výbava
- dokonalá turistická čtyřkolka
Technické specifikace:
Motor: Rotax 1000R
Zdvih. objem motoru: 976 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon: 89Hp (offroad)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Posilovač řízení DPS: ANO
Výška: 1 118 mm
Délka: 2 388 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 499 mm
Světlá výška: 279 mm
Výška sedadla: 877 mm
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů
Přední pneu: 26 x 8 x 12
Zadní pneu: 26 x 10 x 12
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 371 kg
Rám: SST G2
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Stroj je skladem na prodejně!
Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy!
Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti!
Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky!
Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu
- motor ROTAX 1000R V-twin (89hp)
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX)
- zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti
- přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- platforma SST G2
- magneto 650W
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- multifunkční digitální displej
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- navigace Garmin MONTANA 650 touch
- přední světlomety 240W
- kryty rukou
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce
- plastové rozšíření blatníků
- palivová nádrž (20,5 l)
- hliníková kola
- agresivní radiální pneu Carlisle
- elektrická zásuvka pro přívěs
- naviják Warn RT30
Výhody pro řidiče:
- vše instalováno při výrobě
- bohatá výbava
- dokonalá turistická čtyřkolka
Technické specifikace:
Motor: Rotax 1000R
Zdvih. objem motoru: 976 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon: 89Hp (offroad)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Posilovač řízení DPS: ANO
Výška: 1 118 mm
Délka: 2 388 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 499 mm
Světlá výška: 279 mm
Výška sedadla: 877 mm
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů
Přední pneu: 26 x 8 x 12
Zadní pneu: 26 x 10 x 12
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 371 kg
Rám: SST G2
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Čtyřkolky Can-Am 2017 již skladem!
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1010
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové extralehke disky typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Stroj je skladem na prodejně!
Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy!
Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik.
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti!
Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky!
Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu
- motor ROTAX 1000R V-twin (89hp)
- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX)
- zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti
- přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- platforma SST G2
- magneto 650W
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- multifunkční digitální displej
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
- navigace Garmin MONTANA 650 touch
- přední světlomety 240W
- kryty rukou
- přední a zadní pevnostěnný nárazník
- snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce
- plastové rozšíření blatníků
- palivová nádrž (20,5 l)
- hliníková kola
- agresivní radiální pneu Carlisle
- elektrická zásuvka pro přívěs
- naviják Warn RT30
Výhody pro řidiče:
- vše instalováno při výrobě
- bohatá výbava
- dokonalá turistická čtyřkolka
Technické specifikace:
Motor: Rotax 1000R
Zdvih. objem motoru: 976 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon: 89Hp (offroad)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Posilovač řízení DPS: ANO
Výška: 1 118 mm
Délka: 2 388 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 499 mm
Světlá výška: 279 mm
Výška sedadla: 877 mm
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů
Přední pneu: 26 x 8 x 12
Zadní pneu: 26 x 10 x 12
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 371 kg
Rám: SST G2
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně
stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc
- motor rotax V-570
-DPS posilovač řízení
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Technické parametry:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 570 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48
Posilovač řízení DPS: ANO
Vrtání / Zdvih: 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
EFI: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. Nádrže: 20,5 litrů
Nosnost zadního nosiče: 16 kg
Osvětlení / Světla: 4 přední (240W), zadní a brzdové
Výška: 1 143 mm
Délka: 2 184 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 295 mm
Přední pneu: 25 x 8 x 12
Zadní pneu: 25 x 10 x 12
Výška od země: 267 mm
Výška sedadla: 877 mm
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Bezpečnostní systém: D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 279 kg
Rám: SST G2
Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP
více na tipmoto.cz
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 114.8 kW. První kusy sportovního Can-Am SSV skladem, motor 4-taktní řadový tříválec ROTAX, možnost změny palivové mapy ( ECO mode a SPORT mode), 14" palcové ráfky typu Beadlock s pneu MAXXIS, tlumiče FOX 3.0
neváhejte kontaktovat svého autorizovaného prodejce BRP. Seznam všech autorizovaných prodejců BRP naleznete na stránce www.
ctyrkolky -bce.cz,
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. NovĂ˝ motocykl.VĂ˝kon: 35.8 kW. AkÄŤnĂ nabĂdka, jedinĂ˝ kus
Výbava:
 - motor ROTAX 570 (48hp)
· ProgresivnĂ posilovaÄŤ Ĺ™ĂzenĂ DPS se senzorem rychlosti a ÄŤtyĹ™mi reĹľimi (MIN, MED, MAX a pro snšžnĂ©Â pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přednà rychlejšà diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650WÂ
· HlinĂková kola Â
· Zadnà zavěšenà pomocà vlečných ramen typu TTI
· 240W přednà světlomety
· Agresivnà radiálnà pneu Carlisle
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdovĂ˝ kotouÄŤ s dvoupĂstkovĂ˝mi tĹ™meny
. Dvojitý okruh chlazenàs dvojnásobným chladičem
. OlejovĂ˝ chladiÄŤ
. Elektrická zásuvka pro pĹ™ĂvÄ›s
Â
VyhnÄ›te se šedĂ©mu dovozu a ověřte si autorizovanĂ© prodejny a servisnĂ mĂsta BRP na stránkách www.
ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. PĹ™edejdete tak pozdÄ›jšĂm nepĹ™Ăjemnostem s neautorizovanĂ˝mi prodejci. Plnohodnotná záruka nespoÄŤĂvá pouze v registraci stroje do databáze BRP.
více na tipmoto.cz
Objem: 610 ccm. NovĂ˝ motocykl.VĂ˝kon: 35.0 kW. 14palcovĂ© hlinĂkovĂ© disky kol, elektrickĂ˝ posilovaÄŤ Ĺ™ĂzenĂ, pneumatiky Maxxis Bighorn, homologovanĂ© taĹľnĂ© zaĹ™ĂzenĂ, vĂ˝konnĂ˝ naviják 2500 lbs, pĹ™ednĂ a zadnĂ nosiÄŤ zavazadel, pĹ™ednĂ ochrannĂ˝ rám. TP ÄŤistopis v cenÄ›, záruka kvality IS0 9001, pĹ™es 90 prodejnĂch a servisnĂch mĂst po celĂ© ÄŚR a SR. VĂce na http://www.access-motor.cz/
ctyrkolky /max-650i-lt-eps, nebo Motocentrum Ĺ˝ebrák, NámÄ›stĂ 13, Ĺ˝ebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a PlznĂ. Tel. 311577223.
více na tipmoto.cz
Objem: 500 ccm. NovĂ˝ motocykl.Elektricky pĹ™iĹ™aditelnĂ˝ pohon 2x4 / 4x4 s uzávÄ›rkou pĹ™ednĂho diferenciálu, masivnĂ pĹ™ednĂ ochrannĂ˝ rám, robustnĂ zadnĂ nosiÄŤ, designová alu kola se znaÄŤkovĂ˝mi pneumatikami Sun-F, elektrickĂ˝ naviják s taĹľnou silou 3000lbs s dálkovĂ˝m ovládánĂm, taĹľnĂ© zaĹ™ĂzenĂ, kryty páček a rukou, LED svÄ›tla pro dennĂ svĂcenĂ, dvojitĂ© projektorovĂ© svÄ›tlomety, zadnĂ/brzdová/smÄ›rová svÄ›tla s technologiĂ LED, akustická signalizace blikaÄŤĹŻ, ĂşloĹľnĂ˝ prostor pod zadnĂm nosiÄŤem, USB zásuvka. TP v cenÄ›, pĹ™es 80 prodejnĂch a servisnĂch mĂst po celĂ© ÄŚR a SR. VĂce na http://www.linhai-atv.cz/
ctyrkolky /m550-efi-4x4, nebo Motocentrum Ĺ˝ebrák, NámÄ›stĂ 13, Ĺ˝ebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a PlznĂ. Tel. 311577223.
více na tipmoto.cz
Objem: 500 ccm. NovĂ˝ motocykl.Elektricky pĹ™iĹ™aditelnĂ˝ pohon 2x4 / 4x4, robustnĂ zadnĂ nosiÄŤ, designová litá alu kola se znaÄŤkovĂ˝mi pneumatikami Sun-F, elektrickĂ˝ naviják s taĹľnou silou 3000lbs s dálkovĂ˝m ovládánĂm, taĹľnĂ© zaĹ™ĂzenĂ, kryty páček a rukou, zdvojenĂ© sedadlo, vyvýšenĂ© stupaÄŤky a madla pro spolujezdce, LED svÄ›tla pro dennĂ svĂcenĂ, dvojitĂ© projektorovĂ© svÄ›tlomety, zadnĂ/brzdová/smÄ›rová svÄ›tla s technologiĂ LED, akustická signalizace blikaÄŤĹŻ, ĂşloĹľnĂ˝ prostor pod zadnĂm nosiÄŤem, USB zásuvka. TP v cenÄ›, pĹ™es 80 prodejnĂch a servisnĂch mĂst po celĂ© ÄŚR a SR. VĂce na http://www.linhai-atv.cz/
ctyrkolky /m550l-efi-4x4, nebo Motocentrum Ĺ˝ebrák, NámÄ›stĂ 13, Ĺ˝ebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a PlznĂ. Tel. 311577223.
více na tipmoto.cz