Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Na jaké značce jezdíte ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Kosmetika na Andělu



QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.

| Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 128.3 kW. První kusy sportovního Can-Am SSV skladem, motor 4-taktní řadový tříválec ROTAX, možnost změny palivové mapy ( ECO mode a SPORT mode), 14" palcové ráfky typu Beadlock s pneu MAXXIS, tlumiče FOX 3.0 neváhejte kontaktovat svého autorizovaného prodejce BRP. Seznam všech autorizovaných prodejců BRP naleznete na stránce www. ctyrkolky -bce.cz,   Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na našich stránkách v sekci Prodej a Servis, nebo na stránkách  www.brp-world.com. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP.   Výbava v základní ceně:  - Tříválcový řadový motor ROTAX 900 ACE s turbem o objemu 900ccm a výkonem 172hp    - Variátor Quick Response System X (QRS-X) CVT s vrchním sáním vzduchu  - Třípolohový posilovač řízení  - ECO / SPORT mode  (změna palivové mapy)  - Trhačka mísko klíčku - Kompletní plastový kryt podvozku HMW (Full High Molecular Weight) - Plastová střecha - Přední tlumiče FOX 2.5 PODIUM RC - Zadní tlumiče FOX 3.0 PODIUM RC  - Hliníková 14" kola typu Beadlock  - 30" Pneumatiky MAXXIS BOGHORN 2.0  - 4 bodové pásy   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM. Stroj je skladem na prodejně! Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy! Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti! Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky! Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu - motor ROTAX 1000R V-twin (89hp) - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti - přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - platforma SST G2 - magneto 650W - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - multifunkční digitální displej - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - navigace Garmin MONTANA 650 touch - přední světlomety 240W - kryty rukou - přední a zadní pevnostěnný nárazník - snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce - plastové rozšíření blatníků - palivová nádrž (20,5 l) - hliníková kola - agresivní radiální pneu Carlisle - elektrická zásuvka pro přívěs - naviják Warn RT30 Výhody pro řidiče: - vše instalováno při výrobě - bohatá výbava - dokonalá turistická čtyřkolka Technické specifikace: Motor: Rotax 1000R Zdvih. objem motoru: 976 cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon: 89Hp (offroad) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Posilovač řízení DPS: ANO Výška: 1 118 mm Délka: 2 388 mm Šířka: 1 168 mm Rozvor kol: 1 499 mm Světlá výška: 279 mm Výška sedadla: 877 mm Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Zdvih přední nápravy: 229mm Zdvih zadní nápravy: 236mm Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů Přední pneu: 26 x 8 x 12 Zadní pneu: 26 x 10 x 12 Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 371 kg Rám: SST G2 Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM. Stroj je skladem na prodejně! Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy! Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti! Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky! Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu - motor ROTAX 1000R V-twin (89hp) - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti - přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - platforma SST G2 - magneto 650W - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - multifunkční digitální displej - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - navigace Garmin MONTANA 650 touch - přední světlomety 240W - kryty rukou - přední a zadní pevnostěnný nárazník - snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce - plastové rozšíření blatníků - palivová nádrž (20,5 l) - hliníková kola - agresivní radiální pneu Carlisle - elektrická zásuvka pro přívěs - naviják Warn RT30 Výhody pro řidiče: - vše instalováno při výrobě - bohatá výbava - dokonalá turistická čtyřkolka Technické specifikace: Motor: Rotax 1000R Zdvih. objem motoru: 976 cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon: 89Hp (offroad) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Posilovač řízení DPS: ANO Výška: 1 118 mm Délka: 2 388 mm Šířka: 1 168 mm Rozvor kol: 1 499 mm Světlá výška: 279 mm Výška sedadla: 877 mm Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Zdvih přední nápravy: 229mm Zdvih zadní nápravy: 236mm Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů Přední pneu: 26 x 8 x 12 Zadní pneu: 26 x 10 x 12 Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 371 kg Rám: SST G2 Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Cam-Am Commander 1000 XT. Cena včetně: střecha BIMINI - 715001198 zadní síť - 715003132 výztuha prahů - 715001649 Hodláte cestovat a pracovat? Tento model je dělaný přesně pro Vás. Vedle vynikajícího výkonu je Can-Am Commander 1000 XT také zárukou bezpečí a naprostého jízdního komfortu. Vybaven jednoduše vyjímatelnými posuvnými sedadly, nastavitelným volantem, madly pro spolujezdce, dvoupatrovým výklopným úložným boxem, tříbodovými bezpečnostními pásy s pojistkou, bezpečnostním kódovaným systémem D. E. S. S. a dalšími "lahůdkami", vám dovolí vychutnat si úžasný pocit z jízdy. Stejně tak technologie ovládání a motoru byly vyřešeny bez sebemenších kompromisů – výsledkem je sametově hladké řízení a vysoký výkon motoru. Plynový elektronický pedál je vybaven dvěma režimy - SPORT / NORMAL, které vám umožní měnit reakci na plyn a tím zajistí snažší jízdu v náročném terénu bez nepříjemného poskakován. Pokud vás překvapuje, že je u side-by-side vozidla možno skloubit motore ROTAX 1000 o výkonu 85 koní s futuristickým řešením zavěšení a ovládacích prvků, a to vše v jednom balení, radši si sedněte. Commander XT totiž nabízí ještě mnohem víc -proč dělat kompromisy, když můžete mít vše v jednom a ještě všem v okolí vyrazit dech? Základní výbava: - motor ROTAX V-1000 - 85hp - progresivní posilovač DPS - elektronická ochrana proti poškození variátorového řemene - nový samosvorný diferenciál Visco-Lok - anatomické kožené sedačky - výškově nastavitelný tříramenný kožený volant - 2x černý klíček + třetí šedý pro 70% výkon - posuvná sedačka řidiče - naviják Warn RT40 - 14" disky kol - Pneu MAXXIS Bighorn 2.0 - ochranný přední rám - ochranný rám korby - vodotěsná schránka pod nákladní korbou - snadno vyjímatelné sedačky - sklopná korba - D. E. S. S. bezpečnostní systém proti krádeži - uzamykatelná řadící páka - rozšíření blatníků - odjímatelnou zadní torzní tyč - elektronický plyn - režim SPORT pro přidání 20% výkonu a změny reakce plynového pedálu - elektronický systém HSS: zabraňuje zvyšování otáček motoru při skocích, kdy tento systém udrží stejné otáčky motoru jako při posledním dotyku s povrchem před skokem. Tímto se chrání veškěré hnací osy, které nedostávají krutové rázy při dopadu, kde je rozdílná rychlost stroje s koly. Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP.   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM. Stroj je skladem na prodejně! Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy! Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti! Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky! Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu - motor ROTAX 1000R V-twin (89hp) - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti - přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - platforma SST G2 - magneto 650W - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - multifunkční digitální displej - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - navigace Garmin MONTANA 650 touch - přední světlomety 240W - kryty rukou - přední a zadní pevnostěnný nárazník - snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce - plastové rozšíření blatníků - palivová nádrž (20,5 l) - hliníková kola - agresivní radiální pneu Carlisle - elektrická zásuvka pro přívěs - naviják Warn RT30 Výhody pro řidiče: - vše instalováno při výrobě - bohatá výbava - dokonalá turistická čtyřkolka Technické specifikace: Motor: Rotax 1000R Zdvih. objem motoru: 976 cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon: 89Hp (offroad) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Posilovač řízení DPS: ANO Výška: 1 118 mm Délka: 2 388 mm Šířka: 1 168 mm Rozvor kol: 1 499 mm Světlá výška: 279 mm Výška sedadla: 877 mm Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Zdvih přední nápravy: 229mm Zdvih zadní nápravy: 236mm Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů Přední pneu: 26 x 8 x 12 Zadní pneu: 26 x 10 x 12 Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 371 kg Rám: SST G2 Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM. Stroj je skladem na prodejně! Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy! Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti! Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky! Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu - motor ROTAX 1000R V-twin (89hp) - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti - přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - platforma SST G2 - magneto 650W - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - multifunkční digitální displej - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - navigace Garmin MONTANA 650 touch - přední světlomety 240W - kryty rukou - přední a zadní pevnostěnný nárazník - snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce - plastové rozšíření blatníků - palivová nádrž (20,5 l) - hliníková kola - agresivní radiální pneu Carlisle - elektrická zásuvka pro přívěs - naviják Warn RT30 Výhody pro řidiče: - vše instalováno při výrobě - bohatá výbava - dokonalá turistická čtyřkolka Technické specifikace: Motor: Rotax 1000R Zdvih. objem motoru: 976 cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon: 89Hp (offroad) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Posilovač řízení DPS: ANO Výška: 1 118 mm Délka: 2 388 mm Šířka: 1 168 mm Rozvor kol: 1 499 mm Světlá výška: 279 mm Výška sedadla: 877 mm Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Zdvih přední nápravy: 229mm Zdvih zadní nápravy: 236mm Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů Přední pneu: 26 x 8 x 12 Zadní pneu: 26 x 10 x 12 Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 371 kg Rám: SST G2 Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM. Stroj je skladem na prodejně! Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy! Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti! Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky! Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu - motor ROTAX 1000R V-twin (89hp) - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti - přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - platforma SST G2 - magneto 650W - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - multifunkční digitální displej - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - navigace Garmin MONTANA 650 touch - přední světlomety 240W - kryty rukou - přední a zadní pevnostěnný nárazník - snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce - plastové rozšíření blatníků - palivová nádrž (20,5 l) - hliníková kola - agresivní radiální pneu Carlisle - elektrická zásuvka pro přívěs - naviják Warn RT30 Výhody pro řidiče: - vše instalováno při výrobě - bohatá výbava - dokonalá turistická čtyřkolka Technické specifikace: Motor: Rotax 1000R Zdvih. objem motoru: 976 cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon: 89Hp (offroad) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Posilovač řízení DPS: ANO Výška: 1 118 mm Délka: 2 388 mm Šířka: 1 168 mm Rozvor kol: 1 499 mm Světlá výška: 279 mm Výška sedadla: 877 mm Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Zdvih přední nápravy: 229mm Zdvih zadní nápravy: 236mm Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů Přední pneu: 26 x 8 x 12 Zadní pneu: 26 x 10 x 12 Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 371 kg Rám: SST G2 Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Čtyřkolky Can-Am 2017 již skladem! „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC: - motor ROTAX V-1010 - progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníkové extralehke disky typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - hliníkový kryt podvozku - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM. Stroj je skladem na prodejně! Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy! Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat… Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti! Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě… a nejsou to naše webové stránky! Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu - motor ROTAX 1000R V-twin (89hp) - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti - přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - platforma SST G2 - magneto 650W - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - multifunkční digitální displej - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - navigace Garmin MONTANA 650 touch - přední světlomety 240W - kryty rukou - přední a zadní pevnostěnný nárazník - snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce - plastové rozšíření blatníků - palivová nádrž (20,5 l) - hliníková kola - agresivní radiální pneu Carlisle - elektrická zásuvka pro přívěs - naviják Warn RT30 Výhody pro řidiče: - vše instalováno při výrobě - bohatá výbava - dokonalá turistická čtyřkolka Technické specifikace: Motor: Rotax 1000R Zdvih. objem motoru: 976 cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon: 89Hp (offroad) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Posilovač řízení DPS: ANO Výška: 1 118 mm Délka: 2 388 mm Šířka: 1 168 mm Rozvor kol: 1 499 mm Světlá výška: 279 mm Výška sedadla: 877 mm Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Zdvih přední nápravy: 229mm Zdvih zadní nápravy: 236mm Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů Přední pneu: 26 x 8 x 12 Zadní pneu: 26 x 10 x 12 Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Osvětlení / Světla: 2 přední, 1 zadní Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 371 kg Rám: SST G2 Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Už nemusíte čekat, je tady! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži… „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc - motor rotax V-570 -DPS posilovač řízení - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníkové disky kol typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. Technické parametry: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 570 cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 Posilovač řízení DPS: ANO Vrtání / Zdvih: 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina EFI: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. Nádrže: 20,5 litrů Nosnost zadního nosiče: 16 kg Osvětlení / Světla: 4 přední (240W), zadní a brzdové Výška: 1 143 mm Délka: 2 184 mm Šířka: 1 168 mm Rozvor kol: 1 295 mm Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x 10 x 12 Výška od země: 267 mm Výška sedadla: 877 mm Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Bezpečnostní systém: D. E. S. S. Zdvih přední nápravy: 229mm Zdvih zadní nápravy: 236mm Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 279 kg Rám: SST G2 Vyhněte se šedému dovozu a ověřte si autorizované prodejny a servisní místa BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. Předejdete tak pozdějším nepříjemnostem s neautorizovanými prodejci. Plnohodnotná záruka nespočívá pouze v registraci stroje do databáze BRP   více na tipmoto.cz
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 114.8 kW. První kusy sportovního Can-Am SSV skladem, motor 4-taktní řadový tříválec ROTAX, možnost změny palivové mapy ( ECO mode a SPORT mode), 14" palcové ráfky typu Beadlock s pneu MAXXIS, tlumiče FOX 3.0 neváhejte kontaktovat svého autorizovaného prodejce BRP. Seznam všech autorizovaných prodejců BRP naleznete na stránce www. ctyrkolky -bce.cz,   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. NovĂ˝ motocykl.VĂ˝kon: 35.8 kW. AkÄŤnĂ­ nabĂ­dka, jedinĂ˝ kus VĂ˝bava:  - motor ROTAX 570  (48hp) · ProgresivnĂ­ posilovaÄŤ řízenĂ­ DPS se senzorem rychlosti a ÄŤtyĹ™mi reĹľimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · PĹ™ednĂ­ rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W  · HlinĂ­ková kola   · ZadnĂ­ zavěšenĂ­ pomocĂ­ vleÄŤnĂ˝ch ramen typu TTI · 240W pĹ™ednĂ­ svÄ›tlomety · AgresivnĂ­ radiálnĂ­ pneu Carlisle . Hodiny v displeji . 3 x brzdovĂ˝ kotouÄŤ s dvoupĂ­stkovĂ˝mi tĹ™meny . DvojitĂ˝ okruh chlazenĂ­ s dvojnásobnĂ˝m chladiÄŤem . OlejovĂ˝ chladiÄŤ . Elektrická zásuvka pro přívÄ›s   VyhnÄ›te se šedĂ©mu dovozu a ověřte si autorizovanĂ© prodejny a servisnĂ­ mĂ­sta BRP na stránkách www. ctyrkolky -bce.cz nebo www.brp.com pro Czech Republic. PĹ™edejdete tak pozdÄ›jším nepříjemnostem s neautorizovanĂ˝mi prodejci. Plnohodnotná záruka nespoÄŤĂ­vá pouze v registraci stroje do databáze BRP.   více na tipmoto.cz
Objem: 610 ccm. NovĂ˝ motocykl.VĂ˝kon: 35.0 kW. 14palcovĂ© hlinĂ­kovĂ© disky kol, elektrickĂ˝ posilovaÄŤ řízenĂ­, pneumatiky Maxxis Bighorn, homologovanĂ© taĹľnĂ© zařízenĂ­, vĂ˝konnĂ˝ naviják 2500 lbs, pĹ™ednĂ­ a zadnĂ­ nosiÄŤ zavazadel, pĹ™ednĂ­ ochrannĂ˝ rám. TP ÄŤistopis v cenÄ›, záruka kvality IS0 9001, pĹ™es 90 prodejnĂ­ch a servisnĂ­ch mĂ­st po celĂ© ÄŚR a SR. VĂ­ce na http://www.access-motor.cz/ ctyrkolky /max-650i-lt-eps, nebo Motocentrum Ĺ˝ebrák, NámÄ›stĂ­ 13, Ĺ˝ebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a PlznĂ­. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 500 ccm. NovĂ˝ motocykl.Elektricky pĹ™iĹ™aditelnĂ˝ pohon 2x4 / 4x4 s uzávÄ›rkou pĹ™ednĂ­ho diferenciálu, masivnĂ­ pĹ™ednĂ­ ochrannĂ˝ rám, robustnĂ­ zadnĂ­ nosiÄŤ, designová alu kola se znaÄŤkovĂ˝mi pneumatikami Sun-F, elektrickĂ˝ naviják s taĹľnou silou 3000lbs s dálkovĂ˝m ovládánĂ­m, taĹľnĂ© zařízenĂ­, kryty páček a rukou, LED svÄ›tla pro dennĂ­ svĂ­cenĂ­, dvojitĂ© projektorovĂ© svÄ›tlomety, zadnĂ­/brzdová/smÄ›rová svÄ›tla s technologiĂ­ LED, akustická signalizace blikaÄŤĹŻ, ĂşloĹľnĂ˝ prostor pod zadnĂ­m nosiÄŤem, USB zásuvka. TP v cenÄ›, pĹ™es 80 prodejnĂ­ch a servisnĂ­ch mĂ­st po celĂ© ÄŚR a SR. VĂ­ce na http://www.linhai-atv.cz/ ctyrkolky /m550-efi-4x4, nebo Motocentrum Ĺ˝ebrák, NámÄ›stĂ­ 13, Ĺ˝ebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a PlznĂ­. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 500 ccm. NovĂ˝ motocykl.Elektricky pĹ™iĹ™aditelnĂ˝ pohon 2x4 / 4x4, robustnĂ­ zadnĂ­ nosiÄŤ, designová litá alu kola se znaÄŤkovĂ˝mi pneumatikami Sun-F, elektrickĂ˝ naviják s taĹľnou silou 3000lbs s dálkovĂ˝m ovládánĂ­m, taĹľnĂ© zařízenĂ­, kryty páček a rukou, zdvojenĂ© sedadlo, vyvýšenĂ© stupaÄŤky a madla pro spolujezdce, LED svÄ›tla pro dennĂ­ svĂ­cenĂ­, dvojitĂ© projektorovĂ© svÄ›tlomety, zadnĂ­/brzdová/smÄ›rová svÄ›tla s technologiĂ­ LED, akustická signalizace blikaÄŤĹŻ, ĂşloĹľnĂ˝ prostor pod zadnĂ­m nosiÄŤem, USB zásuvka. TP v cenÄ›, pĹ™es 80 prodejnĂ­ch a servisnĂ­ch mĂ­st po celĂ© ÄŚR a SR. VĂ­ce na http://www.linhai-atv.cz/ ctyrkolky /m550l-efi-4x4, nebo Motocentrum Ĺ˝ebrák, NámÄ›stĂ­ 13, Ĺ˝ebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a PlznĂ­. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist