Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Co vám tu chybí ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Kosmetika na Andělu



QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.

| Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace  Možnost dopravy po celé ČR Nová a ještě výkonnější pracovní čtyřkolka Goes Cobalt v prodloužené verzi MAX, což je u čtyřkolek Goes 20 centimetrů navíc pro dva pasažéry. Ne jinak je tomu u této čtyřkolky, kde kromě sedadla jsou prodloužené i nášlapy, které mají navíc zvýšenou plochu pro pohodlnou polohu nohou spolujezdce. Zadní diferenciál, který je uzamyk at elný dělá z této čtyřkolky stroj s výbornými jízdními vlastnostmi na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travn at é plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu. Základní výbava tohoto modelu Iron Cobalt obsahuje - elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče, černé plechové ráfky 12" a je vždy pouze v černé barvě. Plasty nejsou lakované, ale probarvené již při výrobě. Máte rádi výkon v rezervě? Jezdíte častěji ve dvou? Chcete čtyřkolku na práci a výlety do přírody? Odpověděli jste si na otázky ANO? Pak je právě pro vás Cobalt 550i MAX ideální pracovní čtyřkolkou, která se hodí na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet m at eriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupizelného příslušenství, jako mulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... Vodou chlazený 4-taktní motor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové  pneum at iky  Abuzz, zámek řízení, zamykací nádrž, nic z toho nechybí ani v tomto základním modelu. Homologace pro dvě osoby, na bílých SPZ dle nové homologace. Výhodou takto zhomologovaných čtyřkolek je hlavně žádné omezení rychlosti různými omezovači, žádné zvukové signalizace, když na čtyřkolce nesedíte jako to mají například zahradní traktůrky, nebo čtyřkolky se žlutými SPZ. K řízení potřebujete řidičské oprávnění skupiny B.   více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace. Možnost dopravy po celé ČR O celých  10  koní výkonnější LTD model pracovní čtyřkolky Goes Cobalt se dvěma uzamyk at elnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travn at é plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu. Základní výbava stejná jako verze Basic, což znamená elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče, navíc má pak Alu kola 12" a výběr ze škály lakovaných odstínů, nebo listovou kamufláž.  Žádné omezovače rychlosti, žádné výstražné zvuky když na čtyřkolce nesedíte, to je Goes Cobalt. Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet m at eriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupizelného příslušenství, jako mulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... S modelem LTD uděláte navíc spoustu parády a pište si, že Váš soused jí brzo bude chtít taky. Vodou chlazený 4-taktní motor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové  pneum at iky  Abuzz, zámek řízení, zamykací nádrž,  at raktivní alu kola a spousta barev na výběr, včetně maskované Camouflage. Homologace pro dvě osoby, na bílých SPZ dle nové homologace. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.   více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 20.0 kW. Skladem na prodejně v Kolíně Splátky od 0% akontace   Příklad splátek při složení 0,- kč v hotovosti 24 x 5724,- kč měsíčně 36 x  3950,- kč měsíčně  50 x 2959,- kč měsíčně 72 x 2187,- kč měsíčně Schválení po telefonu do 30 minut každý den od 8: 00- 21: 00   PO-NE Možnost dopravy po celé ČR. Základní model pracovní čtyřkolky Goes se dvěma uzamyk at elnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travn at é plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez omezovače rychlosti! I přesto, že se jedná o základní model, ve výbavě nechybí elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou a ani kovové nosiče. Goes Iron Basic k dostání v černé bervě a černými plechovými koly. Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet m at eriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupitelného příslušenství, jako mulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... Vodou chlazený 4-taktní motor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové  pneum at iky  Abuzz, zámek řízení, zamykací nádrž, nic z toho nechybí ani v tomto základním modelu. Homologace pro dvě osoby, na bílých SPZ. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.   více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 20.0 kW. Splátky od 0% akontace  Záruka 2 roky od koupě čtyřkolky u nás na prodejně  Možnost dopravy po celé ČR  Příklad splátek 0,- kč v hotovosti 72 x 2362,- kč měsíčně 60 x 2740,- kč měsíčně 48 x 3308,- kč měsíčně 36 x 4266,- kč měsíčně 24 x 6182,- kč měsíčně Schválení po telefonu do 30 minut každý den od 8: 00- 21: 00  PO- NE LTD model pracovní čtyřkolky Goes Iron se dvěma uzamyk at elnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travn at é plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez omezovače rychlosti! Základní výbava stejná jako verze Basic, což znamená elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče. Navíc LTDéčkem získáte Alu kola 12" a možnost výběru z řady lakovaných odstínů, včetně listové kamufláže. 20 KW  Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet m at eriál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupitelného příslušenství, jako mulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... S modelem LTD uděláte navíc spoustu parády a pište si, že Váš soused jí brzo bude chtít taky. Prodejna Kolín jsme autorizovaný dealer čtyřkolek GOES, STELS. Pro více informací volejte. Schválení úvěru na dálku do 30 minut Vodou chlazený 4-taktní motor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové  pneum at iky  Abuzz, zámek řízení, zamykací nádrž,  at raktivní alu kola a spousta barev na výběr, včetně maskované Camouflage. Homologace pro dvě osoby, na bílých SPZ. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! -  přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - Boh at á základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí,  at d.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této k at egorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a autom at ické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovlad at elnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneum at ik, autom at ickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové  pneum at iky  MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní výbava XT: - motor ROTAX 570 – 48hp - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Pl at forma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x 10 -12 . Snadno odjím at elná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Elektrická zásuvka pro přívěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Naviják WARN 3.000lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zdvih. objem motoru 570 cc Typ / počet válců 4-takt / 2 Výkon HP 48 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina Výška 1 330 mm Délka 2 3 10  mm Šířka 1 168 mm Rozvor kol 1 499 mm Výška od země 267 mm Výška sedadla 858 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Zadní pneu 25 x  10  x 12 Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg /  10 9 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavír at elná schránka  10 ,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí,  at d.) k dispozici!   Už nemusíte ček at , je tady! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své k at egorii, vám zaručí snový výkon, z at ímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a autom at ické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneum at ik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ost at ními překážkami, anebo progresivní, autom at icky uzamyk at elný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a z at áčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného z at áčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-w at tová parabolická paprsková světla,  pneum at iky  a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v z at áčkách, aniž by se zouvaly  pneum at iky  z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dod at ečnou ochranu. A protože Renegade není jen  at raktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dost at ek suchého místa pro nářadí a ost at ní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži… „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC - motor ROTAX V-570 - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníkové disky kol typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot  at R - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.   Motor Rotax Výška 1 143 mm Zdvih. objem motoru 570 cc Délka 2 184 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 48 Rozvor kol 1 295 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Zadní pneu 25 x  10  x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 267 mm EFI 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu Bezpečnostní systém D. E. S. S. Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy 236mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 279 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. Nový motocykl.Výkon: 66.4 kW. CAN-AM Renegade  10 00R X xc SPZ model 2017 !!! SKLADEM!!! PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA (akce pl at ná do vyprodání skladových zásob) - motor ROTAX  10 00 V-twin dvouválec   - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí,  at d.) k dispozici!   Nebudeme vás přesvědčov at , abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!     Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu  10 00 ccm, nejvýkonnější ve své k at egorii, vám zaručí snový výkon, z at ímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a autom at ické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.  Nepostrad at elný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovlad at elnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneum at ik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ost at ními překážkami, anebo progresivní, autom at icky uzamyk at elný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a z at áčení ještě snazší.   A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi.  Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného z at áčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-w at tová parabolická paprsková světla,  pneum at iky  a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti,  zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v z at áčkách, aniž by se zouvaly  pneum at iky  z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dod at ečnou ochranu. A protože Renegade není jen  at raktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dost at ek suchého místa pro nářadí a ost at ní vybavení.     A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...    „X xc“ =  nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:   - motor ROTAX V- 10  10  - progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a     pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W  - hliníkové extralehke disky typu Beadlock  - agresivní radiální pneu ITP Holeshot  at R - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI  - hliníkový kryt podvozku - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika   - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. TECHNICKÁ SPECIFIKACE: Renegade  10 00R X xc Motor Rotax Výška 1 143 mm Zdvih. objem motoru 976 cc Délka 2 184 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 89 (offroad)  Rozvor kol 1 295 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 91 x 75 mm Zadní pneu 25 x  10  x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 267 mm EFI 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon   Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Bezpečnostní systém  D. E. S. S. Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy 236mm Tažná síla 590 kg Suchá  hmotnost 314 kg  Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. Nový motocykl.Výkon: 74.6 kW. Polaris General  10 00 LE EPS Deluxe  Nejlepší výkon ve své třídě  10 0 HP pro špičkový sportovní výkon a vysoký kroutící moment v celém spektru svých otáček pro zvládnutí i těžkých pracovních výzev Zbrusu nová kabina, bezpečná a pohodlná sportovní sedadla, snadné nastupování a vystupování Zavěšení kol p at řící mezi nejlepší ve své třídě, vysoká světlost podvozku   !!! VÝBAVA V CENĚ STROJE!!! Premiové doplňky v hodnotě více jak Kč  10 0.000,-!!! ZDARMA!!! EPS = elektrický posilovač řízení Tlumiče FOX Performance Series – 2.0 Podium X Shocks Naviják Polaris HD 4500 lb.  10 0 W at t MTX Audio System Reproduktory GENERAL (R) MTX (R) Premium Soundbar Bluetooth Connectivity Sportovní střecha GENERAL (R) Po-Fit Lock& Ride (R) Sport Roof Přední nárazník GENERAL (R) Sport Low Profile Středová konzole s 12 V DC zásuvkou   Možnost dokoupení kabiny DFK vč. topení a stěrače Kč 89.990,– vč. DPH - Kabina je kombinace bezpečnostního skla a tvrzeného polykarbonátu.  - Přední okno z bezpečnostního skla je vybaveno stěračem s ostřikovačem. Okno je polohovací, 2 polohy.  - Kabina vytápěná - Teplovodní topení - Otevírací okénka - Uzamyk at elné, 180° otevír at elné, snadno odním at elné dveře z kombinace bezpečnostního skla (posuvná okna) a čirého tvrzeného polykarbonátu - Střecha z ocelového plechu s odhlučňovacím čalouněním - Zadní panel z čirého, tvrzeného, UV odolného polykarbonátu   MOTOR A POHON   Chlazení: Kapalinou Systém pohonu: Pohon všech kol High Performance On-Demand AWD/2WD Systém brždění motorem EBS: Standardní výbava Palivový systém: Elektronické vstřikování paliva Převodovka/rozvodovka: Autom at ický variátor PVT P/R/N/L/H; hřídel Zdvihový objem motoru: 999 ccm Typ motoru: Dvouválec, čtyřtakt, DOHC   ZAVĚŠENÍ KOL Přední závěs kol: Zdvojená trojúhelníková ramena, se stabilizátorem, tlumiče FOX Performance Series – 2.0 Podium X Shocks, zdvih 31,1 cm Zadní závěs kol: Zdvojená trojúhelníková ramena, se stabilizátorem, tlumiče FOX Performance Series – 2.0 Podium X Shocks, zdvih 33,5 cm   BRZDY Přední / zadní brzdy: Hydraulické kotoučové na všech kolech, přední třmeny čtyřpístkové Parkovací brzda: Parkovací režim převodovky    pneum at iky /KOLA Přední  pneum at iky : 27 x 9-14; Dirt Commander (8-ply) Zadní  pneum at iky : 27 x 11-14; Dirt Commander (8-ply) Kola: Litá hliníková   ROZMĚRY Rozměry korby (D x Š x V): 69,8 x  10 9 x 29,5 cm Nosnost předního/zadního nosiče nebo korby:               - / 272 kg Kapacita palivové nádrže: 35,9 l Světlá výška: 30,5 cm Celková délka / šířka / výška vozidla: 300 x 158,7 x 190,5 cm Užitečné z at ížení vozidla: 499 kg Kapacita jezdců: 2 jezdci Rozvod kol: 206 cm Hmotnost bez náplní: 700 kg   VYBAVENÍ Nastavitelné sedadlo řidiče: Standardně Systém příslušenství: LOCK& RIDE (R) Barevné a grafické provedení: Oranžové – Orange Burst Dveře:  Standard: nízké dveře Elektronický posilovač řízení (EPS): Standardně Kapacita tažného zařízení: 680 kg Vybavení přístrojové desky: Digitální, rychloměr, počítadlo ujeté vzdálenosti, otáčkoměr, počítadlo denní ujeté vzdálenosti, hodiny, počítadlo motohodin, ukaz at el převodového režimu, palivoměr, kontrolka přehřívání, kontrolka teploty chl. kapaliny, voltmetr, servisní indikátor, upozornění na bezp. pásy, červené nebo modré podsvětlení displeje, 2 zásuvky pro příslušenství   Světla Vpředu: potkávací 55 W, dálková 60 W; vzadu: LED Nastavitelný volant: Standardní výbava Komp at ibilita s kabinou Polaris (R) Lock& Ride (R) Pro Fit: Standardní výbava Karoserie: Orange Burst (lak)   Speciální prvky      Středová konzole s 12 V DC zásuvkou, přední nárazník GENERAL (R) Sport Low Profile, naviják Polaris HD 4500 lb., Tlumiče Fox Performance Series – 2.0 Podium X Shock, sportovní střecha GENERAL (R) Po-Fit Lock& Ride (R) Sport Roof, reproduktory GENERAL (R) MTX (R) Premium Soundbar, konvexní zpětná zrcátka   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER  10 00 DIESEL HD EPS SPZ   EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ Zadní rozpín at elný diferenciál!   POSLEDNÍ KUS V DIESELU ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!   Možnost doupení kabiny DFK vč. topení a stěrače 89.990,– vč. DPH a další příslušenství. Oficiální zastoupení Polaris CZ. Autorizovaný prodejce Polaris.   Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí,  at d.) k dispozici!   Zcela nový Ranger  10 00 Diesel je poháněn 3 válcovým motorem  10 28cc Kohler s kapalinovým chlazením. Tento osvědčený, vysoce výkonný dieselový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování. Dieselový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti. Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4   MOTOR typ 3 válcový diesel zdvihový objem  10 28 cc převodovka autom at ická PVT H/L/N/R; hřídel pohonný systém AWD/2WD/Vers at rac Turf Mode chlazení kapalinové palivový systém elektronické vstřikování paliva ODPRUŽENÍ přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm BRZDY přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny parkovací brzda parkování v převodu  pneum at iky /KOLA přední pneu 25 x  10 – 12; 489 zadní pneu 25 x 11– 12; 489 kola ocelová ROZMĚRY rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg kapacita nádrže 37.9 l světlá výška 30.5 cm rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm nosnost 680.4 kg kapacita osob 3 rozvor 206 cm suchá hmotnost 649 kg VLASTNOSTI nákladní systém Lock & Ride tažná kapacita 907.2 kg typ tažného zařízení standardní/2" přijímač přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukaz at el převodové rychlosti, palivoměr, ukaz at el vysoké teploty/vybité b at erie, DC zásuvky 2x osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová BARVY sage green   více na tipmoto.cz
Objem: 535 ccm. Výkon: 26.0 kW. Najeto: 8000 km. výborná pracovní čtyřkolka pohon 2x4,4x4 a 4x4 + uzávěrka nové  pneum at iky  2x klíč nová STK po garanční prohlídce, jsme autorizovaný servis této značky již  10  let vše plně funkční a připravené pro pomoc v lese, zahradě, vyhrnování sněhu  at d možnost montáže příslušenství AKTUÁLNĚ RADLICE AKCE + 7000,- KČ zajišťujeme  povinné ručení, výkup i protiúčet - ihned odjíždíte doprava až k Vám domů již do druhého dne a zaškolení zarma! Prodej na splátky zajistíme přímo u nás předschválíme telefonicky výši splátky a počet splátek si určujete sami a a kontace je od 0%!   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Už nemusíte ček at , je tady! Máme ho skladem! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své k at egorii, vám zaručí snový výkon, z at ímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a autom at ické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneum at ik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ost at ními překážkami, anebo progresivní, autom at icky uzamyk at elný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a z at áčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného z at áčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-w at tová parabolická paprsková světla,  pneum at iky  a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v z at áčkách, aniž by se zouvaly  pneum at iky  z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dod at ečnou ochranu. A protože Renegade není jen  at raktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dost at ek suchého místa pro nářadí a ost at ní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži… „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc - motor rotax V-570 -DPS posilovač řízení - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníkové disky kol typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot  at R - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. Nový motocykl.RENEGADE  10 00 X xc Nebudeme vás přesvědčov at , abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu  10 00 ccm, nejvýkonnější ve své k at egorii, vám zaručí snový výkon, z at ímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a autom at ické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostrad at elný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovlad at elnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneum at ik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ost at ními překážkami, anebo progresivní, autom at icky uzamyk at elný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a z at áčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného z at áčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-w at tová parabolická paprsková světla,  pneum at iky  a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v z at áčkách, aniž by se zouvaly  pneum at iky  z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dod at ečnou ochranu. A protože Renegade není jen  at raktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dost at ek suchého místa pro nářadí a ost at ní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži... „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC: - motor ROTAX V- 10 00 -výkon 89HP - progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - černá hliníková kola s výztuženými prstenci - Full Beadlock - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - hliníkový kryt podvozku - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - nový airbox - nový rám - nové nášlapy - nová ramena - nová výfuková soustava - větší palivová nádrž - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - agresivní radiální pneu ITP Holeshot  at R   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této k at egorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a autom at ické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovlad at elnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneum at ik, autom at ickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální  pneum at iky  Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní výbava DPS - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) -Pl at forma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI -240W přední světlomety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Snadno odjím at elná sedačka spolujezdce -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -Elektrická zásuvka pro přívěs Technické specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 570cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 (offroad) Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Výška od země: 305 mm Délka: 2388 mm Šířka: 1168 mm Výška: 1118 mm Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x  10  x 12 Chlazení: kapalina Zadní schránka:  10 ,9 litrů Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla: 877mm Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4 Max. rychlost: 75km Brzdy: kotoučové, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg Magneto: 650W Osvětlení / Světla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 336 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této k at egorii... a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a autom at ické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovlad at elnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneum at ik, autom at ickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální  pneum at iky  Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní výbava XT - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) -Pl at forma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI -240W přední světlomety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Snadno odjím at elná sedačka spolujezdce -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -Elektrická zásuvka pro přívěs -naviják WARN 3000 -kryty páček -přední a zadní ochranný rám Technické specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 570cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 (offroad) Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Výška od země: 305 mm Délka: 2388 mm Šířka: 1168 mm Výška: 1118 mm Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x  10  x 12 Chlazení: kapalina Zadní schránka:  10 ,9 litrů Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla: 877mm Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4 Max. rychlost: 75km Brzdy: kotoučové, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg Magneto: 650W Osvětlení / Světla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 336 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí,  at d.) k dispozici!   Už nemusíte ček at , je tady! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své k at egorii, vám zaručí snový výkon, z at ímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a autom at ické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneum at ik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ost at ními překážkami, anebo progresivní, autom at icky uzamyk at elný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a z at áčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného z at áčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-w at tová parabolická paprsková světla,  pneum at iky  a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v z at áčkách, aniž by se zouvaly  pneum at iky  z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dod at ečnou ochranu. A protože Renegade není jen  at raktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dost at ek suchého místa pro nářadí a ost at ní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži… „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC - motor ROTAX V-570 - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníkové disky kol typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot  at R - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.   Motor Rotax Výška 1 143 mm Zdvih. objem motoru 570 cc Délka 2 184 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 48 Rozvor kol 1 295 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Zadní pneu 25 x  10  x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 267 mm EFI 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu Bezpečnostní systém D. E. S. S. Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy 236mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 279 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist