QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Objem: 570 ccm. No
v ý motocykl.
v ýkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 d
v ou
v álec model 2018
- motor ROTAX 570
v -twin d
v ou
v álec!!!
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
- Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- Bohatá základní
v ýba
v a stroje CAN-AM
v ceně!!!
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo
v aný prodejce CAN-AM.
v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.
v eškeré značko
v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z
v ýkonu a zába
v y!
v ýkon kam se podí
v áte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zába
v y! Upra
v ená kalibrace os
v ědčeného d
v ou
v álco
v ého motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší
v ýkon než dří
v e, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici
v této kategorii… a nejen
v ní. Outlander 570 s
v ým
v ýkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI na
v íc umožňuje snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. Horkou no
v inkou je pokroko
v ý posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáha
v ost řízení a činí čtyřkolku o
v ladatelnější.
Za srdcem nezaostá
v ají ani s
v aly a kostra. Outlander je posta
v en na ultralehkém a dokonale pe
v ném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má
v ynikající systém předního za
v ěšení s no
v ě upra
v enou geometrií
v podobě d
v ojitých A-ramen a nezá
v islého zadního za
v ěšení TTI s masi
v ními
v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik, automatickou pře
v odo
v ku s
v ariátorem a možností předřadit rychlost
v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a
v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu
v isco-Lok, umožňující postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25 -palco
v é
pneu matiky MAXXIS dodá
v ající stroji sk
v ělou trakci,
v nitřní brzdo
v é kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší o
v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to
v še je zárukou plynulého řízení a
v ýborné akcelerace. Nad bezpečností zaparko
v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo
v aný bezpečnostní systém DESS, pr
v ní standardizo
v ané zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelo
v é zahrádky (kapacita 45 kg
v epředu, 90 kg
v zadu) s pe
v nou konstrukcí a
v elkou úložnou kapacitou
v ám zase přijdou
v hod při pře
v ážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro
v ás i pár no
v inek: sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, s
v ětlech i případných obtížích. No
v á kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu
v isco-Lok a rychlejší reakci stroje
v kluzkém terénu.
BRP se
v yřádila i
v designu: Outlanderu to teď s no
v ou přední maskou, zbrusu no
v ými litými hliníko
v ými koly, zadním s
v ětlem či aerodynamicky t
v aro
v anými řídítky s
v roubko
v aným po
v rchem sluší ještě
v íc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto
v ychytá
v ek
v ás tento nadupaný krasa
v ec od
v eze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní
v ýba
v a XT:
- motor ROTAX 570 – 48hp
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
· Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníko
v á kola
· Zadní za
v ěšení pomocí
v lečných ramen typu TTI
· 240W přední s
v ětlomety
·
pneu MAXXIS M923J
25 x8-
12 ,
25 x
10 -
12
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny
v displeji
. 3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
. D
v ojitý okruh chlazení s d
v ojnásobným chladičem
. Elektrická zásu
v ka pro pří
v ěs
. Přední nárazník
. Zadní nárazník
. Na
v iják WARN 3.000lbs
. Kryt rukou
Motor Rotax
Zd
v ih. objem motoru 570 cc
Typ / počet
v álců 4-takt / 2
v ýkon HP 48
v rtání / Zd
v ih 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
v ýška 1 330 mm
Délka 2 3
10 mm
Šířka 1 168 mm
Roz
v or kol 1 499 mm
v ýška od země 267 mm
v ýška sedadla 858 mm
Posilo
v ač řízení DPS ANO
Přední
pneu 25 x 8 x
12
Zadní
pneu 25 x
10 x
12
Pře
v odo
v ka C
v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko
v ací poloha
Objem pali
v . nádrže 20,5 litrů
Pohon
v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem
v isco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg /
10 9 kg
Brzdy Kotoučo
v é, hydraulické, 2
v předu, 1
v zadu
Uza
v íratelná schránka
10 ,9 litrů
Zd
v ih přední nápra
v y 229mm
Os
v ětlení / S
v ětla 2 přední, 1 zadní
Zd
v ih zadní nápra
v y 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No
v ý motocykl.
v ýkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570
v -twin d
v ou
v álec
- Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo
v aný prodejce CAN-AM.
v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.
v eškeré značko
v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi
v ychutnáte agresi
v ní jízdu, a přesto hledáte
v íc než jen sporto
v ní čtyřkolku, je
v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nej
v ýkonnější
v e s
v é kategorii,
v ám zaručí sno
v ý
v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. S
v ou dobu předběhlo i senzační, sporto
v ně laděné přední za
v ěšení typu RS
v podobě zd
v ojených A-ramen s
v ylepšeným pohybo
v ým koeficientem, dodá
v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou
v yšší k
v ality jízdy
v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko
v ě lepšího
v ýkonu. Nezá
v islé zadní za
v ěšení TTI typu RS se sk
v ělými plně sta
v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokroko
v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo
v a
v znášet nad kládami, kameny a
v šemi ostatními překážkami, anebo progresi
v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál
v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment – jízda tak bude neu
v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na
v a
v řínech, přinášíme
v ám i tuto sezónu něco no
v ého. Brzdo
v ý systém, inspiro
v aný zá
v odními stroji, je o
v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o
v ládání přesnější a jízdu agresi
v nější, a přitom bezpečnější. No
v ě Renegade použí
v á tři brzdo
v é kotouče s d
v oupístko
v ým třmenem a pancéřo
v ými hadicemi. No
v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému
v isco-Lok, který teď rychleji reaguje
v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, hodin, s
v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko
v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo
v aný bezpečnostní systém DESS, pr
v ní standardizo
v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi
v ní no
v átorský design s mohutnou, a přitom
v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační
v zhled doplňují čtyři 60-watto
v á parabolická paprsko
v á s
v ětla,
pneu matiky a hliníko
v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk
v ělou trakci a lepší boční záběr
v zatáčkách, aniž by se zou
v aly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na
v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti
v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní
v yba
v ení.
A tím to ani zdaleka nekončí –
v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické
v yba
v ení monto
v ané přímo
v to
v árně a za
v ýhodnější cenu. To
v še ale nic neznamená – dokud to ne
v yzkoušíte na
v lastní kůži…
„X xc“ = no
v ý extra cross-country balíček, inspiro
v aný zá
v ody GNCC
- motor ROTAX
v -570
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníko
v é disky kol typu Beadlock
- agresi
v ní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně sta
v itelné zá
v odní tlumiče FOX
- zadní za
v ěšení systémem
v lečných ramen typu TTI
- 4 x 60W s
v ětlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníko
v á sporto
v ní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny
v displeji
- no
v á brzdo
v á sousta
v a s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
- d
v ojitý okruh chlazení s d
v ojnásobným chladičem
- olejo
v ý chladič
- bezpečnostní kódo
v aný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
v ýška 1 143 mm
Zd
v ih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet
v álců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
v ýkon hp 48
Roz
v or kol 1 295 mm
Posilo
v ač řízení DPS ANO
Přední
pneu 25 x 8 x
12
v rtání / Zd
v ih 82 x 47 mm
Zadní
pneu 25 x
10 x
12
Chlazení Kapalina
v ýška od země 267 mm
EFI 2 Siemens
v DO injektor
v ýška sedadla 877 mm
Pře
v odo
v ka C
v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko
v ací poloha
Objem pali
v . nádrže 20,5 litrů
Pohon
v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem
v isco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučo
v é, hydraulické, 2
v předu, 2
v zadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zd
v ih přední nápra
v y 229mm
Os
v ětlení / S
v ětla 4 přední (240W), zadní a brzdo
v é
Zd
v ih zadní nápra
v y 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem:
10 00 ccm. No
v ý motocykl.
v ýkon: 66.4 kW. CAN-AM Renegade
10 00R X xc SPZ model 2017
!!! SKLADEM!!!
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
(akce platná do
v yprodání sklado
v ých zásob)
- motor ROTAX
10 00
v -twin d
v ou
v álec
- Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo
v aný prodejce CAN-AM.
v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.
v eškeré značko
v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Nebudeme
v ás přes
v ědčo
v at, abyste si ho koupili – od toho je tady plyno
v á páčka!
Jestli si rádi
v ychutnáte agresi
v ní jízdu, a přesto hledáte
v íc než jen sporto
v ní čtyřkolku, je
v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu
10 00 ccm, nej
v ýkonnější
v e s
v é kategorii,
v ám zaručí sno
v ý
v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. Nepostradatelný je i přelomo
v ý posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáha
v ost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku o
v ladatelnější. S
v ou dobu předběhlo i senzační, sporto
v ně laděné přední za
v ěšení typu RS
v podobě zd
v ojených A-ramen s
v ylepšeným pohybo
v ým koeficientem, dodá
v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou
v yšší k
v ality jízdy
v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko
v ě lepšího
v ýkonu. Nezá
v islé zadní za
v ěšení TTI typu RS se sk
v ělými plně sta
v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokroko
v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo
v a
v znášet nad kládami, kameny a
v šemi ostatními překážkami, anebo progresi
v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál
v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment – jízda tak bude neu
v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na
v a
v řínech, přinášíme
v ám i tuto sezónu něco no
v ého. Brzdo
v ý systém, inspiro
v aný zá
v odními stroji, je o
v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o
v ládání přesnější a jízdu agresi
v nější, a přitom bezpečnější. No
v ě Renegade použí
v á tři brzdo
v é kotouče s d
v oupístko
v ým třmenem a pancéřo
v ými hadicemi. No
v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému
v isco-Lok, který teď rychleji reaguje
v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, hodin, s
v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko
v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo
v aný bezpečnostní systém DESS, pr
v ní standardizo
v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi
v ní no
v átorský design s mohutnou, a přitom
v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační
v zhled doplňují čtyři 60-watto
v á parabolická paprsko
v á s
v ětla,
pneu matiky a hliníko
v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk
v ělou trakci a lepší boční záběr
v zatáčkách, aniž by se zou
v aly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na
v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti
v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní
v yba
v ení.
A tím to ani zdaleka nekončí –
v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické
v yba
v ení monto
v ané přímo
v to
v árně a za
v ýhodnější cenu. To
v še ale nic neznamená – dokud to ne
v yzkoušíte na
v lastní kůži...
„X xc“ = no
v ý extra cross-country balíček, inspiro
v aný zá
v ody GNCC:
- motor ROTAX
v -
10 10
- progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a
pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníko
v é extralehke disky typu Beadlock
- agresi
v ní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně sta
v itelné zá
v odní tlumiče FOX Rasing
- zadní za
v ěšení systémem
v lečných ramen typu TTI
- hliníko
v ý kryt pod
v ozku
- 4 x 60W s
v ětlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníko
v á sporto
v ní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny
v displeji
- no
v á brzdo
v á sousta
v a s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
-d
v ojitý okruh chlazení s d
v ojnásobným chladičem
- olejo
v ý chladič
- bezpečnostní kódo
v aný systém D. E. S. S.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
Renegade
10 00R X xc
Motor
Rotax
v ýška
1 143 mm
Zd
v ih. objem motoru
976 cc
Délka
2 184 mm
Typ / počet
v álců
4-takt / 2
Šířka
1 168 mm
v ýkon hp
89 (offroad)
Roz
v or kol
1 295 mm
Posilo
v ač řízení DPS
ANO
Přední
pneu
25 x 8 x
12
v rtání / Zd
v ih
91 x 75 mm
Zadní
pneu
25 x
10 x
12
Chlazení
Kapalina
v ýška od země
267 mm
EFI
2 Siemens
v DO injektor
v ýška sedadla
877 mm
Pře
v odo
v ka
C
v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko
v ací poloha
Objem pali
v . nádrže
20,5 litrů
Pohon
v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem
v isco-lok
Nosnost zadního nosiče
16 kg
Brzdy
Kotoučo
v é, hydraulické, 2
v předu, 1
v zadu
Bezpečnostní systém
D. E. S. S.
Zd
v ih přední nápra
v y
229mm
Os
v ětlení / S
v ětla
4 přední (240W), zadní a brzdo
v é
Zd
v ih zadní nápra
v y
236mm
Tažná síla
590 kg
Suchá hmotnost
314 kg
Rám
SST G2
více na tipmoto.cz
Objem:
10 00 ccm. No
v ý motocykl.Polaris RANGER
10 00 DIESEL HD EPS SPZ
EPS = POSILO
v AČ ŘÍZENÍ
Zadní rozpínatelný diferenciál!
POSLEDNÍ KUS
v DIESELU ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!
Možnost doupení kabiny DFK
v č. topení a stěrače 89.990,–
v č. DPH a další příslušenst
v í.
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizo
v aný prodejce Polaris.
v šechny dostupné modely Polaris u nás k dostání.
v eškeré značko
v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Zcela no
v ý Ranger
10 00 Diesel je poháněn 3
v álco
v ým motorem
10 28cc Kohler s kapalino
v ým chlazením.
Tento os
v ědčený,
v ysoce
v ýkonný dieselo
v ý motor
v yuží
v á nepřímé
v střiko
v ání, které přináší hladký
v ýkon a snížení hluku ze spalo
v ání.
Dieselo
v ý motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné pro
v edení s litino
v ou kliko
v ou skříní pro dlouhou ži
v otnost a hliníko
v ou hla
v u
v álců pro snížení hmotnosti.
Plně
tlak o
v é mazání poskytuje
v ynikající ochranu a ži
v otnost motoru. No
v á pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4
MOTOR
typ 3
v álco
v ý diesel
zd
v iho
v ý objem
10 28 cc
pře
v odo
v ka automatická P
v T H/L/N/R; hřídel
pohonný systém AWD/2WD/
v ersaTrac Turf Mode
chlazení kapalino
v é
pali
v o
v ý systém elektronické
v střiko
v ání pali
v a
ODPRUŽENÍ
přední d
v ojitá A ramena, chod
25 .4 cm
zadní d
v ojitá A ramena, IRS, chod
25 .4 cm
BRZDY
přední/zadní hydraulické, kotoučo
v é s d
v ojitými předními třmeny
parko
v ací brzda parko
v ání
v pře
v odu
pneu MATIKY/KOLA
přední
pneu 25 x
10 –
12 ; 489
zadní
pneu 25 x 11–
12 ; 489
kola ocelo
v á
ROZMĚRY
rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm
kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg
kapacita nádrže 37.9 l
s
v ětlá
v ýška 30.5 cm
rozměry
v ozidla 296 x 152 x 193 cm
nosnost 680.4 kg
kapacita osob 3
roz
v or 206 cm
suchá hmotnost 649 kg
v LASTNOSTI
nákladní systém Lock & Ride
tažná kapacita 907.2 kg
typ tažného zařízení standardní/2" přijímač
přístrojo
v é
v yba
v ení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel pře
v odo
v é rychlosti, pali
v oměr, ukazatel
v ysoké teploty/
v ybité baterie, DC zásu
v ky 2x
os
v ětlení 55W nízké, 60W
v ysoké, LED konco
v á
BAR
v Y
sage green
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No
v ý motocykl.Už nemusíte čekat, je tady! Máme ho skladem!
Jestli si rádi
v ychutnáte agresi
v ní jízdu, a přesto hledáte
v íc než jen sporto
v ní čtyřkolku, je
v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nej
v ýkonnější
v e s
v é kategorii,
v ám zaručí sno
v ý
v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. S
v ou dobu předběhlo i senzační, sporto
v ně laděné přední za
v ěšení typu RS
v podobě zd
v ojených A-ramen s
v ylepšeným pohybo
v ým koeficientem, dodá
v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou
v yšší k
v ality jízdy
v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko
v ě lepšího
v ýkonu. Nezá
v islé zadní za
v ěšení TTI typu RS se sk
v ělými plně
sta
v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokroko
v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo
v a
v znášet nad kládami, kameny a
v šemi ostatními překážkami, anebo progresi
v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál
v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment – jízda tak bude neu
v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na
v a
v řínech, přinášíme
v ám i tuto sezónu něco no
v ého. Brzdo
v ý systém, inspiro
v aný zá
v odními stroji, je o
v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o
v ládání přesnější a jízdu agresi
v nější, a přitom bezpečnější. No
v ě Renegade použí
v á čtyři brzdo
v é kotouče s d
v oupístko
v ým třmenem a pancéřo
v ými hadicemi. No
v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému
v isco-Lok, který teď rychleji reaguje
v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, hodin, s
v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko
v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo
v aný bezpečnostní systém dess, pr
v ní standardizo
v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi
v ní no
v átorský design s mohutnou, a přitom
v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační
v zhled doplňují čtyři 60-watto
v á parabolická paprsko
v á s
v ětla,
pneu matiky a hliníko
v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk
v ělou trakci a lepší boční záběr
v zatáčkách, aniž by se zou
v aly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na
v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti
v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní
v yba
v ení.
A tím to ani zdaleka nekončí –
v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické
v yba
v ení monto
v ané přímo
v to
v árně a za
v ýhodnější cenu. To
v še ale nic neznamená – dokud to ne
v yzkoušíte na
v lastní kůži…
„X xc“ = no
v ý extra cross-country balíček, inspiro
v aný zá
v ody gncc
- motor rotax
v -570
-DPS posilo
v ač řízení
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníko
v é disky kol typu Beadlock
- agresi
v ní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně sta
v itelné zá
v odní tlumiče FOX
více na tipmoto.cz
Objem:
10 00 ccm. No
v ý motocykl.RENEGADE
10 00 X xc
Nebudeme
v ás přes
v ědčo
v at, abyste si ho koupili – od toho je tady plyno
v á páčka!
Jestli si rádi
v ychutnáte agresi
v ní jízdu, a přesto hledáte
v íc než jen sporto
v ní čtyřkolku, je
v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu
10 00 ccm, nej
v ýkonnější
v e s
v é kategorii,
v ám zaručí sno
v ý
v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. Nepostradatelný je i přelomo
v ý posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáha
v ost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku o
v ladatelnější. S
v ou dobu předběhlo i senzační, sporto
v ně laděné přední za
v ěšení typu RS
v podobě zd
v ojených A-ramen s
v ylepšeným pohybo
v ým koeficientem, dodá
v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou
v yšší k
v ality jízdy
v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko
v ě lepšího
v ýkonu. Nezá
v islé zadní za
v ěšení TTI typu RS se sk
v ělými plně sta
v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokroko
v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo
v a
v znášet nad kládami, kameny a
v šemi ostatními překážkami, anebo progresi
v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál
v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment – jízda tak bude neu
v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na
v a
v řínech, přinášíme
v ám i tuto sezónu něco no
v ého. Brzdo
v ý systém, inspiro
v aný zá
v odními stroji, je o
v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o
v ládání přesnější a jízdu agresi
v nější, a přitom bezpečnější. No
v ě Renegade použí
v á čtyři brzdo
v é kotouče s d
v oupístko
v ým třmenem a pancéřo
v ými hadicemi. No
v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému
v isco-Lok, který teď rychleji reaguje
v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, hodin, s
v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko
v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo
v aný bezpečnostní systém DESS, pr
v ní standardizo
v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi
v ní no
v átorský design s mohutnou, a přitom
v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační
v zhled doplňují čtyři 60-watto
v á parabolická paprsko
v á s
v ětla,
pneu matiky a hliníko
v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk
v ělou trakci a lepší boční záběr
v zatáčkách, aniž by se zou
v aly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na
v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti
v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní
v yba
v ení.
A tím to ani zdaleka nekončí –
v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické
v yba
v ení monto
v ané přímo
v to
v árně a za
v ýhodnější cenu. To
v še ale nic neznamená – dokud to ne
v yzkoušíte na
v lastní kůži...
„X xc“ = no
v ý extra cross-country balíček, inspiro
v aný zá
v ody GNCC:
- motor ROTAX
v -
10 00
-
v ýkon 89HP
- progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- černá hliníko
v á kola s
v ýztuženými prstenci - Full Beadlock
- kompletně sta
v itelné zá
v odní tlumiče FOX Rasing
- zadní za
v ěšení systémem
v lečných ramen typu TTI
- hliníko
v ý kryt pod
v ozku
- 4 x 60W s
v ětlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníko
v á sporto
v ní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny
v displeji
- no
v á brzdo
v á sousta
v a s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
-d
v ojitý okruh chlazení s d
v ojnásobným chladičem
- olejo
v ý chladič
- no
v ý airbox
- no
v ý rám
- no
v é nášlapy
- no
v á ramena
- no
v á
v ýfuko
v á sousta
v a
-
v ětší pali
v o
v á nádrž
- bezpečnostní kódo
v aný systém D. E. S. S.
- agresi
v ní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
více na tipmoto.cz
Objem:
10 00 ccm. No
v ý motocykl.Homologace již zahrnuta
v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo
v aný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý do
v oz!
Je nejsilnější, má nejlepší pod
v ozek a je od Can-Amu. Co
v íc si přát?
Koncern BRP nás už dlouho lákal na s
v ojí no
v inku Ma
v erick X3, když postupně
v ypouštěl kusé informace.
v šechno mělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo.
Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k předsta
v ení no
v inky. A bylo nač se těšit! Zapomeňte na UT
v , Ma
v erick X3 je prostě sporto
v ní bugina se
v ším
v šudy a hla
v ně s
v elkým
v ýkonem.
Pro pohon no
v inky konstruktéři použili řado
v ý tří
v álec, který dá
v á plných 172 koní. Ten dělá z Ma
v ericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o
v ariátoro
v ou pře
v odo
v ku, ale komu by to
v adilo, že jo?
Tak
v ysoký
v ýkon si zaslouží odpo
v ídající pod
v ozek. Jeho šířka 183 cm
v nabitější
v erzi X3 X RS,
v základním pro
v edení X3 X DS to je o citelných 20 cm míň. To ale není
v šechno, tahle bugina k tomu přidá
v á zd
v ihy 61 cm a s
v ětlou
v ýšku 38 cm. To je splněný sen každého offroado
v ého blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu mezi side by side nenajdete.
Technické specifikace:
Motor:
v odou chlazený tří
v álec
Roz
v od: DOHC/4
Objem motoru: 900 ccm
v ýkon: 172HP
Max. toči
v ý moment: 153 Nm/7000 ot./min
Plnění motoru: EFI
Pře
v odo
v ka: C
v T
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlumiče: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem
Zadní tlumiče: FOX 3.0 PODIUM RC2
Předení
pneu : Maxxis Bighorn 2 30x
10 -14
Zadní
pneu : Maxxis Bignorn 2 30x
10 -14
Disky: 14" hliníko
v s Beadlockem
Brzdy přední: 262mm d
v oupístko
v é třmeny
Brzdy zadní: 248mm d
v oupístko
v é třmeny
Délka: 3353mm
Šířka: 1829mm
v ýška: 1702mm
S
v ětlá
v ýška: 381mm
Zd
v ih přední/zadní: 559mm/
10 mm
Suchá hmotnost: 719kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No
v ý motocykl.To nejlepší z
v ýkonu a zába
v y!
v ýkon kam se podí
v áte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zába
v y! Upra
v ená kalibrace os
v ědčeného d
v ou
v álco
v ého motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší
v ýkon než dří
v e, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici
v této kategorii… a nejen
v ní. Outlander 570 s
v ým
v ýkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI na
v íc umožňuje snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. Horkou no
v inkou je pokroko
v ý posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáha
v ost řízení a činí čtyřkolku o
v ladatelnější.
Za srdcem nezaostá
v ají ani s
v aly a kostra. Outlander je posta
v en na ultralehkém a dokonale pe
v ném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má
v ynikající systém předního za
v ěšení s no
v ě upra
v enou geometrií
v podobě d
v ojitých A-ramen a nezá
v islého zadního za
v ěšení TTI s masi
v ními
v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik, automatickou pře
v odo
v ku s
v ariátorem a možností předřadit rychlost
v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a
v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu
v isco-Lok, umožňující postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25 -palco
v é radiální
pneu matiky Carlisle dodá
v ající stroji sk
v ělou trakci,
v nitřní brzdo
v é kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší o
v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to
v še je zárukou plynulého řízení a
v ýborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelo
v é zahrádky (kapacita 45 kg
v epředu, 90 kg
v zadu) s pe
v nou konstrukcí a
v elkou úložnou kapacitou
v ám zase přijdou
v hod při pře
v ážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro
v ás i pár no
v inek: sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, s
v ětlech i případných obtížích. No
v á kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu
v isco-Lok a rychlejší reakci stroje
v kluzkém terénu.
BRP se
v yřádila i
v designu: Outlanderu to teď s no
v ou přední maskou, zbrusu no
v ými litými hliníko
v ými koly, zadním s
v ětlem či aerodynamicky t
v aro
v anými řídítky s
v roubko
v aným po
v rchem sluší ještě
v íc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto
v ychytá
v ek
v ás tento nadupaný krasa
v ec od
v eze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní
v ýba
v a DPS
- motor ROTAX 570 - 48hp
- Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
-Platforma SST G2
-Přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
-magneto 650W
-Hliníko
v á kola
-Zadní za
v ěšení pomocí
v lečných ramen typu TTI
-240W přední s
v ětlomety
-Agresi
v ní radiální
pneu Carlisle
-Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
-Hodiny
v displeji
-3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
-Elektrická zásu
v ka pro pří
v ěs
Technické specifikace:
Motor: Rotax
Zd
v ih. objem motoru: 570cc
Typ / počet
v álců: 4-takt / 2
v ýkon hp: 48 (offroad)
Posilo
v ač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX)
v rtání / Zd
v ih: 91 x 75 mm
v ýška od země: 305 mm
Délka: 2388 mm
Šířka: 1168 mm
v ýška: 1118 mm
Přední
pneu :
25 x 8 x
12
Zadní
pneu :
25 x
10 x
12
Chlazení: kapalina
Zadní schránka:
10 ,9 litrů
Karburátor: 2 Siemens
v DO injektor
v ýška sedadla: 877mm
Pře
v odo
v ka: C
v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka
a parko
v ací poloha
Objem pali
v o
v é nádrže: 20,5 litrů
Pohon: 4x4
Max. rychlost: 75km
Brzdy: kotoučo
v é, hydraulické
Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg
Magneto: 650W
Os
v ětlení / S
v ětla: 230W
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 336 kg
Rám: SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No
v ý motocykl.To nejlepší z
v ýkonu a zába
v y!
v ýkon kam se podí
v áte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zába
v y! Upra
v ená kalibrace os
v ědčeného d
v ou
v álco
v ého motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší
v ýkon než dří
v e, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici
v této kategorii... a nejen
v ní. Outlander 570 s
v ým
v ýkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI na
v íc umožňuje snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. Horkou no
v inkou je pokroko
v ý posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáha
v ost řízení a činí čtyřkolku o
v ladatelnější.
Za srdcem nezaostá
v ají ani s
v aly a kostra. Outlander je posta
v en na ultralehkém a dokonale pe
v ném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má
v ynikající systém předního za
v ěšení s no
v ě upra
v enou geometrií
v podobě d
v ojitých A-ramen a nezá
v islého zadního za
v ěšení TTI s masi
v ními
v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik, automatickou pře
v odo
v ku s
v ariátorem a možností předřadit rychlost
v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a
v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu
v isco-Lok, umožňující postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25 -palco
v é radiální
pneu matiky Carlisle dodá
v ající stroji sk
v ělou trakci,
v nitřní brzdo
v é kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší o
v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to
v še je zárukou plynulého řízení a
v ýborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelo
v é zahrádky (kapacita 45 kg
v epředu, 90 kg
v zadu) s pe
v nou konstrukcí a
v elkou úložnou kapacitou
v ám zase přijdou
v hod při pře
v ážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro
v ás i pár no
v inek: sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, s
v ětlech i případných obtížích. No
v á kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu
v isco-Lok a rychlejší reakci stroje
v kluzkém terénu.
BRP se
v yřádila i
v designu: Outlanderu to teď s no
v ou přední maskou, zbrusu no
v ými litými hliníko
v ými koly, zadním s
v ětlem či aerodynamicky t
v aro
v anými řídítky s
v roubko
v aným po
v rchem sluší ještě
v íc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto
v ychytá
v ek
v ás tento nadupaný krasa
v ec od
v eze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní
v ýba
v a XT
- motor ROTAX 570 - 48hp
- Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
-Platforma SST G2
-Přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
-magneto 650W
-Hliníko
v á kola
-Zadní za
v ěšení pomocí
v lečných ramen typu TTI
-240W přední s
v ětlomety
-Agresi
v ní radiální
pneu Carlisle
-Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
-Hodiny
v displeji
-3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
-Elektrická zásu
v ka pro pří
v ěs
-na
v iják WARN 3000
-kryty páček
-přední a zadní ochranný rám
Technické specifikace:
Motor: Rotax
Zd
v ih. objem motoru: 570cc
Typ / počet
v álců: 4-takt / 2
v ýkon hp: 48 (offroad)
Posilo
v ač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX)
v rtání / Zd
v ih: 91 x 75 mm
v ýška od země: 305 mm
Délka: 2388 mm
Šířka: 1168 mm
v ýška: 1118 mm
Přední
pneu :
25 x 8 x
12
Zadní
pneu :
25 x
10 x
12
Chlazení: kapalina
Zadní schránka:
10 ,9 litrů
Karburátor: 2 Siemens
v DO injektor
v ýška sedadla: 877mm
Pře
v odo
v ka: C
v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka
a parko
v ací poloha
Objem pali
v o
v é nádrže: 20,5 litrů
Pohon: 4x4
Max. rychlost: 75km
Brzdy: kotoučo
v é, hydraulické
Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg
Magneto: 650W
Os
v ětlení / S
v ětla: 230W
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 336 kg
Rám: SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. No
v ý motocykl.Je to čistě no
v ý design SxS
v ozidla pro praktické
v yužití, který je posta
v en pro každou cestu, a přesto splní
v aše očeká
v ání, pokud jde o asfalto
v ou silnici, lesní cestu nebo jízdu
v přírodě. Dodá
v á se
v e d
v ou
v ýkono
v ých
v erzích HD8 a HD
10 se spoustou doplňků a úpra
v DPS a XT.
v yužitím dlouhodobých zkušeností
v sektoru "Powersports" nebo
v e
v ý
v oji leteckých motorů,
v ýrobce BRP - Can-Am za
v ádí no
v é možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD
10 v -Twin.
v zali jsme naše
v ysoce uzná
v aný motory Rotax
v -Twin a nakalibro
v ali jsme jim za
v ystoupení Hea
v y-Duty t. j. t
v rdé práce. Ať už do práce, nebo
v ytáhnout auto
v ozík motory HD8 50HP a HD
10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu
v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Na
v ržen pro optimální toči
v ý moment a
v ýkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo pří
v ěsu.
Motor Rotax HD
10 poskytuje až o 20%
v yšší toči
v ý moment než nejbližší konkurence, a to
v nižších otáčkách, které je nej
v íce potřebují
v e s
v é práci. No
v é motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou na
v rženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin pro
v ozu. Snadný přístup ke klíčo
v ým pr
v kům motor a dlouhé ser
v isní inter
v aly ocení každý uži
v atel.
Technická specifikace:
Motor: Rotax
Zd
v ih. objem motoru: 799 ccm
Typ / počet
v álců: 4-takt / 2
Počet
v entilů / s
v íček: 4 / 1
v ýkon: 50 Hp
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens
v DO injektor
Pře
v odo
v ka: PRO-TORQ pře
v odo
v ka s rychlou odez
v ou System (QRS), high airflow
v entilation and Electronic Dri
v e Belt Protection Extra-L / H / N / R / P
v ýška: 193 cm
Délka: 305 cm
Šířka: 157,5cm
S
v ětlá
v ýška: 28cm
Roz
v or kol: 211,5 cm
Přední
pneu : Maxxis Coronado 27 x 9 x 14
Zadní
pneu : Maxxis Coronado 27 x 11 x 14
Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)
Nosnost nákladní korby: 454kg
Na
v iják: ANO 4500lbs
Objem pali
v o
v é nádrže: 40 litrů
Pohon:
v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem
v isco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál
Brzdy: Kotoučo
v é, hydraulické, 2
v předu 220mm, 2
v zadu 220mm
Přední za
v ěšení: nezá
v islá d
v ojitá A-ramena
Os
v ětlení / S
v ětla: 4x 60W přední, zadní a brzdo
v é
Zadní za
v ěšení:
v íce pr
v ko
v é za
v ěšení d
v ojitých A-ramen TTA s torzní tyčí
Suchá hmotnost: 633kg
Posilo
v ač řízení DPS: ANO
Rám: Ocelo
v ý
Homologo
v áno
v kategorii: T1b
více na tipmoto.cz
Objem:
10 00 ccm. No
v ý motocykl.TRAXTER PRO JE DÍKY STANDARDNÍM, TO
v ÁRNĚ INSTALO
v ANÝM FUNKCÍM, LEHKÝM KOLŮM A
pneu MATIKÁM, PŘIZPŮSOBI
v ÉMU ÚLOŽNÉMU PROSTORU A DALŠÍM
v LASTNOSTEM DOBŘE PŘIPRA
v EN.
PŘESNĚ NA
v RŽENO PRO DOBROU O
v LADATELNOST: DYNAMICKÝ POSILO
v AČ ŘÍZENÍ (DPS)
LEPŠÍ O
v LÁDÁNÍ: Přední diferenciál
v isco-Lok QE† kombino
v aný s uzamykatelným zadním diferenciálem nabízí trakční systém se čtyřmi režimy, který poskytuje
v íce možností pro různé druhy terénu nebo praco
v ních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený pře
v od pro lepší o
v ládání.
SEDADLA INSPIRO
v ANÁ DODÁ
v KAMI:
v esta
v né sedadlo
v ERSA-PRO je na
v rženo jako la
v ice 40/20/40, inspiro
v aná moderními pick-up dodá
v kami.
ADAPTABILNÍ SKLADO
v ÁNÍ: ODNÍMATELNÝ PLASTO
v Ý KUFR S ÚLOŽNÝM PROSTOREM
14palco
v á (35,6 cm) kola z litého hliníku se 27palco
v ými (68,6 cm)
pneu matikami Maxxis Coronado
Je to čistě no
v ý design SxS
v ozidla pro praktické
v yužití, který je posta
v en pro každou cestu, a přesto splní
v aše očeká
v ání, pokud jde o asfalto
v ou silnici, lesní cestu nebo jízdu
v přírodě. Dodá
v á se
v e d
v ou
v ýkono
v ých
v erzích HD8 a HD
10 se spoustou doplňků a úpra
v DPS a XT.
v yužitím dlouhodobých zkušeností
v sektoru "Powersports" nebo
v e
v ý
v oji leteckých motorů,
v ýrobce BRP - Can-Am za
v ádí no
v é možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD
10 v -Twin.
v zali jsme naše
v ysoce uzná
v aný motory Rotax
v -Twin a nakalibro
v ali jsme jim za
v ystoupení Hea
v y-Duty t. j. t
v rdé práce. Ať už do práce, nebo
v ytáhnout auto
v ozík motory HD8 50HP a HD
10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu
v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Na
v ržen pro optimální toči
v ý moment a
v ýkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo pří
v ěsu.
Motor Rotax HD
10 poskytuje až o 20%
v yšší toči
v ý moment než nejbližší konkurence, a to
v nižších otáčkách, které je nej
v íce potřebují
v e s
v é práci. No
v é motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou na
v rženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin pro
v ozu. Snadný přístup ke klíčo
v ým pr
v kům motor a dlouhé ser
v isní inter
v aly ocení každý uži
v atel.
Technická specifikace:
Motor: Rotax
Zd
v ih. objem motoru: 976 ccm
Typ / počet
v álců: 4-takt / 2
Počet
v entilů / s
v íček: 4 / 1
v ýkon: 72 Hp
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens
v DO injektor
Pře
v odo
v ka: PRO-TORQ pře
v odo
v ka s rychlou odez
v ou System (QRS), high airflow
v entilation and Electronic Dri
v e Belt Protection Extra-L / H / N / R / P
v ýška: 193 cm
Délka: 305 cm
Šířka: 157,5cm
S
v ětlá
v ýška: 28cm
Roz
v or kol: 211,5 cm
Přední
pneu : Maxxis Coronado 27 x 9 x 14
Zadní
pneu : Maxxis Coronado 27 x 11 x 14
Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)
Nosnost nákladní korby: 454kg
Na
v iják: ANO 4500lbs
Objem pali
v o
v é nádrže: 40 litrů
Pohon:
v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem
v isco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál
Brzdy: Kotoučo
v é, hydraulické, 2
v předu 220mm, 2
v zadu 220mm
Přední za
v ěšení: nezá
v islá d
v ojitá A-ramena
Os
v ětlení / S
v ětla: 4x 60W přední, zadní a brzdo
v é
Zadní za
v ěšení:
v íce pr
v ko
v é za
v ěšení d
v ojitých A-ramen TTA s torzní tyčí
Suchá hmotnost: 646kg
Posilo
v ač řízení DPS: ANO
Rám: Ocelo
v ý
Homologo
v áno
v kategorii: T1b
více na tipmoto.cz
Objem:
10 00 ccm. No
v ý motocykl.Homologace již zahrnuta
v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo
v aný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý do
v oz!
U Can-Am zába
v a nikdy nekončí, společnost předsta
v ila no
v ý model Ma
v ericku X3 XRC-
v e státech
v elmi populární jízda
v e skalách inspiro
v ala
v ý
v ojáře. Tým
v yt
v ořil technologii Chytrý - Lok (TM) *, což je důmyslný plně - uzamykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené automatické režimy. Tyto chytré technologie z
v yšují jezdecké zkušenosti a činí trakci
v extrémních podmínkách.
v ýba
v a:
- Smart Lock: plně uzamykatelný přední diferenciál
- 4 trakční mody 2WDWD s předním dif. uzamčením, 4WD ROCK/4WD TRAIL
- 14" hliníko
v é disky kol typu Beadlock
- 30x
10 -14
pneu Maxxis Liberty
- na
v iják WARN 4500 S syntetické lano
- přední ochranný rám s integro
v anou plotnou na na
v iják
- kompletní kryt pod
v ozku a ramen
v yroben z HMW
- kompletní d
v eře
- hliníko
v á střecha
- 4-bodo
v é bezpečnostní pásy
- přední a zadní tažné oko
Technické specifikace:
Motor:
v odou chlazený tří
v álec
Roz
v od: DOHC/4
Objem motoru: 900 ccm
v ýkon: 172HP
Max. toči
v ý moment: 153 Nm/7000 ot./min
Plnění motoru: EFI
Pře
v odo
v ka: C
v T
Posilo
v ač řízení: DPS nasta
v idelný 3 stupně (MAX, MIN, MED)
Pohon: 2WD/4WD
Přední tlumiče: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem
Zadní tlumiče: FOX 3.0 PODIUM RC2
Předení
pneu : Maxxis Liberty 30x
10 -14
Zadní
pneu : Maxxis Liberty 30x
10 -14
Disky: 14" hliníko
v é s Beadlockem
Brzdy přední: 262mm d
v oupístko
v é třmeny
Brzdy zadní: 248mm d
v oupístko
v é třmeny
Délka: 3353mm
Šířka: 1829mm
v ýška: 1702mm
S
v ětlá
v ýška: 381mm
Roz
v or:
25 9,1 cm
Zd
v ih přední/zadní: 559mm/
10 mm
Suchá hmotnost: 794,2kg
Nádrž: 40l
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No
v ý motocykl.
v ýkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570
v -twin d
v ou
v álec
- Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo
v aný prodejce CAN-AM.
v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.
v eškeré značko
v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi
v ychutnáte agresi
v ní jízdu, a přesto hledáte
v íc než jen sporto
v ní čtyřkolku, je
v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nej
v ýkonnější
v e s
v é kategorii,
v ám zaručí sno
v ý
v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. S
v ou dobu předběhlo i senzační, sporto
v ně laděné přední za
v ěšení typu RS
v podobě zd
v ojených A-ramen s
v ylepšeným pohybo
v ým koeficientem, dodá
v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou
v yšší k
v ality jízdy
v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko
v ě lepšího
v ýkonu. Nezá
v islé zadní za
v ěšení TTI typu RS se sk
v ělými plně sta
v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik. Důkazem pokroko
v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo
v a
v znášet nad kládami, kameny a
v šemi ostatními překážkami, anebo progresi
v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál
v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment – jízda tak bude neu
v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na
v a
v řínech, přinášíme
v ám i tuto sezónu něco no
v ého. Brzdo
v ý systém, inspiro
v aný zá
v odními stroji, je o
v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o
v ládání přesnější a jízdu agresi
v nější, a přitom bezpečnější. No
v ě Renegade použí
v á tři brzdo
v é kotouče s d
v oupístko
v ým třmenem a pancéřo
v ými hadicemi. No
v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému
v isco-Lok, který teď rychleji reaguje
v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, hodin, s
v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko
v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo
v aný bezpečnostní systém DESS, pr
v ní standardizo
v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi
v ní no
v átorský design s mohutnou, a přitom
v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační
v zhled doplňují čtyři 60-watto
v á parabolická paprsko
v á s
v ětla,
pneu matiky a hliníko
v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk
v ělou trakci a lepší boční záběr
v zatáčkách, aniž by se zou
v aly
pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na
v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti
v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní
v yba
v ení.
A tím to ani zdaleka nekončí –
v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické
v yba
v ení monto
v ané přímo
v to
v árně a za
v ýhodnější cenu. To
v še ale nic neznamená – dokud to ne
v yzkoušíte na
v lastní kůži…
„X xc“ = no
v ý extra cross-country balíček, inspiro
v aný zá
v ody GNCC
- motor ROTAX
v -570
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníko
v é disky kol typu Beadlock
- agresi
v ní radiální
pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně sta
v itelné zá
v odní tlumiče FOX
- zadní za
v ěšení systémem
v lečných ramen typu TTI
- 4 x 60W s
v ětlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníko
v á sporto
v ní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny
v displeji
- no
v á brzdo
v á sousta
v a s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
- d
v ojitý okruh chlazení s d
v ojnásobným chladičem
- olejo
v ý chladič
- bezpečnostní kódo
v aný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
v ýška 1 143 mm
Zd
v ih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet
v álců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
v ýkon hp 48
Roz
v or kol 1 295 mm
Posilo
v ač řízení DPS ANO
Přední
pneu 25 x 8 x
12
v rtání / Zd
v ih 82 x 47 mm
Zadní
pneu 25 x
10 x
12
Chlazení Kapalina
v ýška od země 267 mm
EFI 2 Siemens
v DO injektor
v ýška sedadla 877 mm
Pře
v odo
v ka C
v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko
v ací poloha
Objem pali
v . nádrže 20,5 litrů
Pohon
v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem
v isco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučo
v é, hydraulické, 2
v předu, 2
v zadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zd
v ih přední nápra
v y 229mm
Os
v ětlení / S
v ětla 4 přední (240W), zadní a brzdo
v é
Zd
v ih zadní nápra
v y 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No
v ý motocykl.
v ýkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 d
v ou
v álec model 2018
- motor ROTAX 570
v -twin d
v ou
v álec!!!
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
- Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- Bohatá základní
v ýba
v a stroje CAN-AM
v ceně!!!
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo
v aný prodejce CAN-AM.
v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.
v eškeré značko
v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z
v ýkonu a zába
v y!
v ýkon kam se podí
v áte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zába
v y! Upra
v ená kalibrace os
v ědčeného d
v ou
v álco
v ého motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší
v ýkon než dří
v e, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici
v této kategorii… a nejen
v ní. Outlander 570 s
v ým
v ýkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI na
v íc umožňuje snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky. Horkou no
v inkou je pokroko
v ý posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáha
v ost řízení a činí čtyřkolku o
v ladatelnější.
Za srdcem nezaostá
v ají ani s
v aly a kostra. Outlander je posta
v en na ultralehkém a dokonale pe
v ném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má
v ynikající systém předního za
v ěšení s no
v ě upra
v enou geometrií
v podobě d
v ojitých A-ramen a nezá
v islého zadního za
v ěšení TTI s masi
v ními
v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik, automatickou pře
v odo
v ku s
v ariátorem a možností předřadit rychlost
v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a
v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu
v šech čtyř kol (4WD) na trhu
v isco-Lok, umožňující postupné zapojo
v ání a
v ysoký toči
v ý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25 -palco
v é
pneu matiky MAXXIS dodá
v ající stroji sk
v ělou trakci,
v nitřní brzdo
v é kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší o
v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to
v še je zárukou plynulého řízení a
v ýborné akcelerace. Nad bezpečností zaparko
v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo
v aný bezpečnostní systém DESS, pr
v ní standardizo
v ané zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelo
v é zahrádky (kapacita 45 kg
v epředu, 90 kg
v zadu) s pe
v nou konstrukcí a
v elkou úložnou kapacitou
v ám zase přijdou
v hod při pře
v ážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro
v ás i pár no
v inek: sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, s
v ětlech i případných obtížích. No
v á kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu
v isco-Lok a rychlejší reakci stroje
v kluzkém terénu.
BRP se
v yřádila i
v designu: Outlanderu to teď s no
v ou přední maskou, zbrusu no
v ými litými hliníko
v ými koly, zadním s
v ětlem či aerodynamicky t
v aro
v anými řídítky s
v roubko
v aným po
v rchem sluší ještě
v íc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto
v ychytá
v ek
v ás tento nadupaný krasa
v ec od
v eze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní
v ýba
v a XT:
- motor ROTAX 570 – 48hp
- přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
· Progresi
v ní posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál
v isco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníko
v á kola
· Zadní za
v ěšení pomocí
v lečných ramen typu TTI
· 240W přední s
v ětlomety
·
pneu MAXXIS M923J
25 x8-
12 ,
25 x
10 -
12
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny
v displeji
. 3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
. D
v ojitý okruh chlazení s d
v ojnásobným chladičem
. Elektrická zásu
v ka pro pří
v ěs
. Přední nárazník
. Zadní nárazník
. Na
v iják WARN 3.000lbs
. Kryt rukou
Motor Rotax
Zd
v ih. objem motoru 570 cc
Typ / počet
v álců 4-takt / 2
v ýkon HP 48
v rtání / Zd
v ih 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
v ýška 1 330 mm
Délka 2 3
10 mm
Šířka 1 168 mm
Roz
v or kol 1 499 mm
v ýška od země 267 mm
v ýška sedadla 858 mm
Posilo
v ač řízení DPS ANO
Přední
pneu 25 x 8 x
12
Zadní
pneu 25 x
10 x
12
Pře
v odo
v ka C
v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko
v ací poloha
Objem pali
v . nádrže 20,5 litrů
Pohon
v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem
v isco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg /
10 9 kg
Brzdy Kotoučo
v é, hydraulické, 2
v předu, 1
v zadu
Uza
v íratelná schránka
10 ,9 litrů
Zd
v ih přední nápra
v y 229mm
Os
v ětlení / S
v ětla 2 přední, 1 zadní
Zd
v ih zadní nápra
v y 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem:
10 00 ccm. No
v ý motocykl.
v ýkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max
10 00R XT-P Triple black MY18
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo
v aný prodejce CAN-AM.
Skladem motorizace
10 00ccm
v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.
v eškeré značko
v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Mašina, nad kterou ostatní
v ýrobci jen stojí a ne
v ěří s
v ým očím!
Outlander Max
10 00 XT-P
v ám dodá přesně to, po čem toužíte sk
v ělý
v ýkon, spolehli
v ost a pouta
v ý design. Zaposlouchejte se do
v rnění d
v ou
v álco
v ého ROTAXu o obsahu
10 00 ccm, který má díky lepší kalibraci
v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI na
v íc umožňuje snadné starto
v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské
v ýšky.
Další lahůdkou je posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáha
v ost řízení a činí čtyřkolku o
v ladatelnější. Tím ale
v ýčet fantastické
v ýba
v y zdaleka nekončí: sk
v ěle os
v ětlená palubní deska s
v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem
v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta
v u pali
v a, s
v ětlech i případných obtížích.
v ypilo
v aná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu
v isco-Lok QE a rychlejší reakci stroje
v kluzkém terénu. Drsnou jízdu
v ám zpříjemní i automatická pře
v odo
v ka s možností předřadit rychlost
v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále
v ynikající systém předního za
v ěšení s upra
v enou geometrií
v podobě d
v ojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezá
v islým za
v ěšením zadních kol TTI s masi
v ními
v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení
pneu matik.
U
v idíte, že ultralehký, a přitom úžasně pe
v ný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak sk
v ěle, že se doslo
v a
v znáší nad kládami, kameny a
v šemi ostatními překážkami. 26-palco
v é radiální
pneu matiky Badlands, dodá
v ající stroji sk
v ělou trakci,
v nitřní brzdo
v é kotouče, které se postarají o
v ynikající centralizaci hmotnosti pro lepší o
v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to
v še je zárukou plynulého řízení a
v ýborné akcelerace. Tento model s prodlouženým roz
v orem kol je upra
v en speciálně pro jízdu
v e d
v ou. Plně integro
v ané sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně z
v ýšeno, což pasažéro
v i umožňuje sk
v ělý
v ýhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také
v elmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund
v elmi snadno demonto
v at a na zadní nosič instalo
v at objemnou korbu. Modifiko
v aný pod
v ozek s umístěním řidiče a spolujezdce
v přední části zadní nápra
v y zajišťuje sk
v ěle
v y
v áženou pozici jezdců a stabilitu i
v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparko
v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo
v aný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelo
v é zahrádky (nosnost 45 kg
v epředu, 90 kg
v zadu) s pe
v nou konstrukcí a
v elkou úložnou kapacitou
v ám zase přijdou
v hod při pře
v ážení nákladu.
BRP se
v yřádila i
v designu: Outlanderu to teď s agresi
v ní maskou, zbrusu no
v ými litými hliníko
v ými koly, zadním s
v ětlem či aerodynamicky t
v aro
v anými řídítky s
v roubko
v aným po
v rchem sluší ještě
v íc než kdykoli předtím.
Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!
Základní
v ýba
v a XT-P
- motor ROTAX
v -
10 00 – 82hp
- posilo
v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy
(MIN, MED, MAX)
- přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2
- platforma SST G2
- zadní za
v ěšení pomocí
v lečných ramen typu TTI
- bezpečnostní kódo
v aný systém D. E. S. S.
- multifunkční digitální displej s hodinami
- magneto 650W
- 240W přední s
v ětlomety
- přední a zadní pe
v nostěnný nárazník
- 3 x brzdo
v ý kotouč s d
v oupístko
v ými třmeny
- d
v ojitý okruh chlazení s d
v ojnásobným chladičem
- olejo
v ý chladič
- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce
- hliníko
v á kola typu Beadlock
- agresi
v ní radiální
pneu Carlisle
- na
v iják Warn RT30
- Tažné zařízení s elektrickou zásu
v kou pro pří
v ěs
Motor – Rotax
v ýška – 1 118 mm
Zd
v ih. objem motoru – 976 cc
Délka – 2 388 mm
Typ / počet
v álců – 4-takt / 2
Šířka – 1 168 mm
v ýkon hp – 82 (offroad)
Roz
v or kol – 1 499 mm
Posilo
v ač řízení DPS – ANO
Přední
pneu – 26 x 8 x
12
v rtání / Zd
v ih – 91 x 75 mm
Zadní
pneu – 26 x
10 x
12
Chlazení – Kapalina
v ýška od země – 279 mm
Karburátor – 2 Siemens
v DO injektor
v ýška sedadla – 877 mm
Pře
v odo
v ka – C
v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko
v ací poloha
Objem pali
v . nádrže – 20,5 litrů
Pohon –
v olitelný 2x4,4x4
Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg
Brzdy – Kotoučo
v é, hydraulické, 2
v předu, 1
v zadu
Uza
v íratelná schránka – 21,4 litrů
Zd
v ih přední nápra
v y – 229mm
Os
v ětlení / S
v ětla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdo
v é
Zd
v ih zadní nápra
v y – 236mm
Tažná síla – 590 kg
Suchá hmotnost – 371 kg
Rám – SST G2
více na tipmoto.cz