Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Kubatura vaší čtyřkolky ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Kosmetika na Andělu



QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.

| Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 570 ccm. No v ý motocykl. v ýkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 d v ou v álec model 2018   - motor ROTAX 570  v -twin d v ou v álec!!! -  přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 - Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - Bohatá základní  v ýba v a stroje CAN-AM  v  ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo v aný prodejce CAN-AM.    v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.  v eškeré značko v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z  v ýkonu a zába v y!  v ýkon kam se podí v áte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zába v y! Upra v ená kalibrace os v ědčeného d v ou v álco v ého motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší  v ýkon než dří v e, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici  v  této kategorii… a nejen  v  ní. Outlander 570 s v ým  v ýkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI na v íc umožňuje snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. Horkou no v inkou je pokroko v ý posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáha v ost řízení a činí čtyřkolku o v ladatelnější. Za srdcem nezaostá v ají ani s v aly a kostra. Outlander je posta v en na ultralehkém a dokonale pe v ném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má  v ynikající systém předního za v ěšení s no v ě upra v enou geometrií  v  podobě d v ojitých A-ramen a nezá v islého zadního za v ěšení TTI s masi v ními  v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik, automatickou pře v odo v ku s  v ariátorem a možností předřadit rychlost  v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a  v  neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu  v isco-Lok, umožňující postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.  25 -palco v é  pneu matiky MAXXIS dodá v ající stroji sk v ělou trakci,  v nitřní brzdo v é kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší o v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to  v še je zárukou plynulého řízení a  v ýborné akcelerace. Nad bezpečností zaparko v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo v aný bezpečnostní systém DESS, pr v ní standardizo v ané zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelo v é zahrádky (kapacita 45 kg  v epředu, 90 kg  v zadu) s pe v nou konstrukcí a  v elkou úložnou kapacitou  v ám zase přijdou  v hod při pře v ážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro  v ás i pár no v inek: sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, s v ětlech i případných obtížích. No v á kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu  v isco-Lok a rychlejší reakci stroje  v  kluzkém terénu. BRP se  v yřádila i  v  designu: Outlanderu to teď s no v ou přední maskou, zbrusu no v ými litými hliníko v ými koly, zadním s v ětlem či aerodynamicky t v aro v anými řídítky s  v roubko v aným po v rchem sluší ještě  v íc než kdykoli předtím. S pomocí těchto  v ychytá v ek  v ás tento nadupaný krasa v ec od v eze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní  v ýba v a XT: - motor ROTAX 570 – 48hp - přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 · Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníko v á kola · Zadní za v ěšení pomocí  v lečných ramen typu TTI · 240W přední s v ětlomety ·  pneu  MAXXIS M923J  25 x8- 12 ,  25 x 10 - 12  . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny  v  displeji . 3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny . D v ojitý okruh chlazení s d v ojnásobným chladičem . Elektrická zásu v ka pro pří v ěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Na v iják WARN 3.000lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zd v ih. objem motoru 570 cc Typ / počet  v álců 4-takt / 2  v ýkon HP 48  v rtání / Zd v ih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina  v ýška 1 330 mm Délka 2 3 10  mm Šířka 1 168 mm Roz v or kol 1 499 mm  v ýška od země 267 mm  v ýška sedadla 858 mm Posilo v ač řízení DPS ANO Přední  pneu   25  x 8 x  12  Zadní  pneu   25  x  10  x  12  Pře v odo v ka C v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko v ací poloha Objem pali v . nádrže 20,5 litrů Pohon  v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem  v isco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg /  10 9 kg Brzdy Kotoučo v é, hydraulické, 2  v předu, 1  v zadu Uza v íratelná schránka  10 ,9 litrů Zd v ih přední nápra v y 229mm Os v ětlení / S v ětla 2 přední, 1 zadní Zd v ih zadní nápra v y 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No v ý motocykl. v ýkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017   - motor ROTAX 570  v -twin d v ou v álec - Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo v aný prodejce CAN-AM.    v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.  v eškeré značko v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Už nemusíte čekat, je tady! Jestli si rádi  v ychutnáte agresi v ní jízdu, a přesto hledáte  v íc než jen sporto v ní čtyřkolku, je  v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nej v ýkonnější  v e s v é kategorii,  v ám zaručí sno v ý  v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. S v ou dobu předběhlo i senzační, sporto v ně laděné přední za v ěšení typu RS  v  podobě zd v ojených A-ramen s  v ylepšeným pohybo v ým koeficientem, dodá v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou  v yšší k v ality jízdy  v  drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko v ě lepšího  v ýkonu. Nezá v islé zadní za v ěšení TTI typu RS se sk v ělými plně sta v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik. Důkazem pokroko v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo v a  v znášet nad kládami, kameny a  v šemi ostatními překážkami, anebo progresi v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál  v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment – jízda tak bude neu v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na  v a v řínech, přinášíme  v ám i tuto sezónu něco no v ého. Brzdo v ý systém, inspiro v aný zá v odními stroji, je o v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o v ládání přesnější a jízdu agresi v nější, a přitom bezpečnější. No v ě Renegade použí v á tři brzdo v é kotouče s d v oupístko v ým třmenem a pancéřo v ými hadicemi. No v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému  v isco-Lok, který teď rychleji reaguje  v  kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, hodin, s v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo v aný bezpečnostní systém DESS, pr v ní standardizo v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi v ní no v átorský design s mohutnou, a přitom  v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační  v zhled doplňují čtyři 60-watto v á parabolická paprsko v á s v ětla,  pneu matiky a hliníko v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk v ělou trakci a lepší boční záběr  v  zatáčkách, aniž by se zou v aly  pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní  v yba v ení. A tím to ani zdaleka nekončí –  v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické  v yba v ení monto v ané přímo  v  to v árně a za  v ýhodnější cenu. To  v še ale nic neznamená – dokud to ne v yzkoušíte na  v lastní kůži… „X xc“ = no v ý extra cross-country balíček, inspiro v aný zá v ody GNCC - motor ROTAX  v -570 - přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníko v é disky kol typu Beadlock - agresi v ní radiální  pneu  ITP Holeshot ATR - kompletně sta v itelné zá v odní tlumiče FOX - zadní za v ěšení systémem  v lečných ramen typu TTI - 4 x 60W s v ětlomety - ochranné kryty rukou - hliníko v á sporto v ní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny  v  displeji - no v á brzdo v á sousta v a s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny - d v ojitý okruh chlazení s d v ojnásobným chladičem - olejo v ý chladič - bezpečnostní kódo v aný systém D. E. S. S.   Motor Rotax  v ýška 1 143 mm Zd v ih. objem motoru 570 cc Délka 2 184 mm Typ / počet  v álců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm  v ýkon hp 48 Roz v or kol 1 295 mm Posilo v ač řízení DPS ANO Přední  pneu   25  x 8 x  12   v rtání / Zd v ih 82 x 47 mm Zadní  pneu   25  x  10  x  12  Chlazení Kapalina  v ýška od země 267 mm EFI 2 Siemens  v DO injektor  v ýška sedadla 877 mm Pře v odo v ka C v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko v ací poloha Objem pali v . nádrže 20,5 litrů Pohon  v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem  v isco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučo v é, hydraulické, 2  v předu, 2  v zadu Bezpečnostní systém D. E. S. S. Zd v ih přední nápra v y 229mm Os v ětlení / S v ětla 4 přední (240W), zadní a brzdo v é Zd v ih zadní nápra v y 236mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 279 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. No v ý motocykl. v ýkon: 66.4 kW. CAN-AM Renegade  10 00R X xc SPZ model 2017 !!! SKLADEM!!! PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA (akce platná do  v yprodání sklado v ých zásob) - motor ROTAX  10 00  v -twin d v ou v álec   - Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo v aný prodejce CAN-AM.    v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.  v eškeré značko v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Nebudeme  v ás přes v ědčo v at, abyste si ho koupili – od toho je tady plyno v á páčka!     Jestli si rádi  v ychutnáte agresi v ní jízdu, a přesto hledáte  v íc než jen sporto v ní čtyřkolku, je  v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu  10 00 ccm, nej v ýkonnější  v e s v é kategorii,  v ám zaručí sno v ý  v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky.  Nepostradatelný je i přelomo v ý posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáha v ost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku o v ladatelnější. S v ou dobu předběhlo i senzační, sporto v ně laděné přední za v ěšení typu RS  v  podobě zd v ojených A-ramen s  v ylepšeným pohybo v ým koeficientem, dodá v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou  v yšší k v ality jízdy  v  drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko v ě lepšího  v ýkonu. Nezá v islé zadní za v ěšení TTI typu RS se sk v ělými plně sta v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik. Důkazem pokroko v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo v a  v znášet nad kládami, kameny a  v šemi ostatními překážkami, anebo progresi v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál  v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment – jízda tak bude neu v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.   A protože BRP nikdy neusíná na  v a v řínech, přinášíme  v ám i tuto sezónu něco no v ého. Brzdo v ý systém, inspiro v aný zá v odními stroji, je o v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o v ládání přesnější a jízdu agresi v nější, a přitom bezpečnější. No v ě Renegade použí v á tři brzdo v é kotouče s d v oupístko v ým třmenem a pancéřo v ými hadicemi.  No v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému  v isco-Lok, který teď rychleji reaguje  v  kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, hodin, s v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo v aný bezpečnostní systém DESS, pr v ní standardizo v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi v ní no v átorský design s mohutnou, a přitom  v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační  v zhled doplňují čtyři 60-watto v á parabolická paprsko v á s v ětla,  pneu matiky a hliníko v á kola Beadlock o nízké hmotnosti,  zajišťující sk v ělou trakci a lepší boční záběr  v  zatáčkách, aniž by se zou v aly  pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní  v yba v ení.     A tím to ani zdaleka nekončí –  v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické  v yba v ení monto v ané přímo  v  to v árně a za  v ýhodnější cenu. To  v še ale nic neznamená – dokud to ne v yzkoušíte na  v lastní kůži...    „X xc“ =  no v ý extra cross-country balíček, inspiro v aný zá v ody GNCC:   - motor ROTAX  v - 10  10  - progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a     pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 - magneto 650W  - hliníko v é extralehke disky typu Beadlock  - agresi v ní radiální  pneu  ITP Holeshot ATR - kompletně sta v itelné zá v odní tlumiče FOX Rasing - zadní za v ěšení systémem  v lečných ramen typu TTI  - hliníko v ý kryt pod v ozku - 4 x 60W s v ětlomety - ochranné kryty rukou - hliníko v á sporto v ní řídítka - extra grafika   - speciální potah sedadla - hodiny  v  displeji - no v á brzdo v á sousta v a s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny -d v ojitý okruh chlazení s d v ojnásobným chladičem - olejo v ý chladič - bezpečnostní kódo v aný systém D. E. S. S. TECHNICKÁ SPECIFIKACE: Renegade  10 00R X xc Motor Rotax  v ýška 1 143 mm Zd v ih. objem motoru 976 cc Délka 2 184 mm Typ / počet  v álců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm  v ýkon hp 89 (offroad)  Roz v or kol 1 295 mm Posilo v ač řízení DPS ANO Přední  pneu   25  x 8 x  12   v rtání / Zd v ih 91 x 75 mm Zadní  pneu   25  x  10  x  12  Chlazení Kapalina  v ýška od země 267 mm EFI 2 Siemens  v DO injektor  v ýška sedadla 877 mm Pře v odo v ka C v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko v ací poloha Objem pali v . nádrže 20,5 litrů Pohon    v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem  v isco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučo v é, hydraulické, 2  v předu, 1  v zadu Bezpečnostní systém  D. E. S. S. Zd v ih přední nápra v y 229mm Os v ětlení / S v ětla 4 přední (240W), zadní a brzdo v é Zd v ih zadní nápra v y 236mm Tažná síla 590 kg Suchá  hmotnost 314 kg  Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. No v ý motocykl.Polaris RANGER  10 00 DIESEL HD EPS SPZ   EPS = POSILO v AČ ŘÍZENÍ Zadní rozpínatelný diferenciál!   POSLEDNÍ KUS  v  DIESELU ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!   Možnost doupení kabiny DFK  v č. topení a stěrače 89.990,–  v č. DPH a další příslušenst v í. Oficiální zastoupení Polaris CZ. Autorizo v aný prodejce Polaris.    v šechny dostupné modely Polaris u nás k dostání.  v eškeré značko v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Zcela no v ý Ranger  10 00 Diesel je poháněn 3  v álco v ým motorem  10 28cc Kohler s kapalino v ým chlazením. Tento os v ědčený,  v ysoce  v ýkonný dieselo v ý motor  v yuží v á nepřímé  v střiko v ání, které přináší hladký  v ýkon a snížení hluku ze spalo v ání. Dieselo v ý motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné pro v edení s litino v ou kliko v ou skříní pro dlouhou ži v otnost a hliníko v ou hla v u  v álců pro snížení hmotnosti. Plně  tlak o v é mazání poskytuje  v ynikající ochranu a ži v otnost motoru. No v á pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4   MOTOR typ 3  v álco v ý diesel zd v iho v ý objem  10 28 cc pře v odo v ka automatická P v T H/L/N/R; hřídel pohonný systém AWD/2WD/ v ersaTrac Turf Mode chlazení kapalino v é pali v o v ý systém elektronické  v střiko v ání pali v a ODPRUŽENÍ přední d v ojitá A ramena, chod  25 .4 cm zadní d v ojitá A ramena, IRS, chod  25 .4 cm BRZDY přední/zadní hydraulické, kotoučo v é s d v ojitými předními třmeny parko v ací brzda parko v ání  v  pře v odu  pneu MATIKY/KOLA přední  pneu   25  x  10  12 ; 489 zadní  pneu   25  x 11–  12 ; 489 kola ocelo v á ROZMĚRY rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg kapacita nádrže 37.9 l s v ětlá  v ýška 30.5 cm rozměry  v ozidla 296 x 152 x 193 cm nosnost 680.4 kg kapacita osob 3 roz v or 206 cm suchá hmotnost 649 kg  v LASTNOSTI nákladní systém Lock & Ride tažná kapacita 907.2 kg typ tažného zařízení standardní/2" přijímač přístrojo v é  v yba v ení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel pře v odo v é rychlosti, pali v oměr, ukazatel  v ysoké teploty/ v ybité baterie, DC zásu v ky 2x os v ětlení 55W nízké, 60W  v ysoké, LED konco v á BAR v Y sage green   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No v ý motocykl.Už nemusíte čekat, je tady! Máme ho skladem! Jestli si rádi  v ychutnáte agresi v ní jízdu, a přesto hledáte  v íc než jen sporto v ní čtyřkolku, je  v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nej v ýkonnější  v e s v é kategorii,  v ám zaručí sno v ý  v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. S v ou dobu předběhlo i senzační, sporto v ně laděné přední za v ěšení typu RS  v  podobě zd v ojených A-ramen s  v ylepšeným pohybo v ým koeficientem, dodá v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou  v yšší k v ality jízdy  v  drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko v ě lepšího  v ýkonu. Nezá v islé zadní za v ěšení TTI typu RS se sk v ělými plně sta v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik. Důkazem pokroko v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo v a  v znášet nad kládami, kameny a  v šemi ostatními překážkami, anebo progresi v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál  v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment – jízda tak bude neu v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na  v a v řínech, přinášíme  v ám i tuto sezónu něco no v ého. Brzdo v ý systém, inspiro v aný zá v odními stroji, je o v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o v ládání přesnější a jízdu agresi v nější, a přitom bezpečnější. No v ě Renegade použí v á čtyři brzdo v é kotouče s d v oupístko v ým třmenem a pancéřo v ými hadicemi. No v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému  v isco-Lok, který teď rychleji reaguje  v  kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, hodin, s v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo v aný bezpečnostní systém dess, pr v ní standardizo v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi v ní no v átorský design s mohutnou, a přitom  v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační  v zhled doplňují čtyři 60-watto v á parabolická paprsko v á s v ětla,  pneu matiky a hliníko v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk v ělou trakci a lepší boční záběr  v  zatáčkách, aniž by se zou v aly  pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní  v yba v ení. A tím to ani zdaleka nekončí –  v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické  v yba v ení monto v ané přímo  v  to v árně a za  v ýhodnější cenu. To  v še ale nic neznamená – dokud to ne v yzkoušíte na  v lastní kůži… „X xc“ = no v ý extra cross-country balíček, inspiro v aný zá v ody gncc - motor rotax  v -570 -DPS posilo v ač řízení - přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníko v é disky kol typu Beadlock - agresi v ní radiální  pneu  ITP Holeshot ATR - kompletně sta v itelné zá v odní tlumiče FOX   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. No v ý motocykl.RENEGADE  10 00 X xc Nebudeme  v ás přes v ědčo v at, abyste si ho koupili – od toho je tady plyno v á páčka! Jestli si rádi  v ychutnáte agresi v ní jízdu, a přesto hledáte  v íc než jen sporto v ní čtyřkolku, je  v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu  10 00 ccm, nej v ýkonnější  v e s v é kategorii,  v ám zaručí sno v ý  v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. Nepostradatelný je i přelomo v ý posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáha v ost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku o v ladatelnější. S v ou dobu předběhlo i senzační, sporto v ně laděné přední za v ěšení typu RS  v  podobě zd v ojených A-ramen s  v ylepšeným pohybo v ým koeficientem, dodá v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou  v yšší k v ality jízdy  v  drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko v ě lepšího  v ýkonu. Nezá v islé zadní za v ěšení TTI typu RS se sk v ělými plně sta v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik. Důkazem pokroko v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo v a  v znášet nad kládami, kameny a  v šemi ostatními překážkami, anebo progresi v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál  v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment – jízda tak bude neu v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na  v a v řínech, přinášíme  v ám i tuto sezónu něco no v ého. Brzdo v ý systém, inspiro v aný zá v odními stroji, je o v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o v ládání přesnější a jízdu agresi v nější, a přitom bezpečnější. No v ě Renegade použí v á čtyři brzdo v é kotouče s d v oupístko v ým třmenem a pancéřo v ými hadicemi. No v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému  v isco-Lok, který teď rychleji reaguje  v  kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, hodin, s v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo v aný bezpečnostní systém DESS, pr v ní standardizo v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi v ní no v átorský design s mohutnou, a přitom  v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační  v zhled doplňují čtyři 60-watto v á parabolická paprsko v á s v ětla,  pneu matiky a hliníko v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk v ělou trakci a lepší boční záběr  v  zatáčkách, aniž by se zou v aly  pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní  v yba v ení. A tím to ani zdaleka nekončí –  v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické  v yba v ení monto v ané přímo  v  to v árně a za  v ýhodnější cenu. To  v še ale nic neznamená – dokud to ne v yzkoušíte na  v lastní kůži... „X xc“ = no v ý extra cross-country balíček, inspiro v aný zá v ody GNCC: - motor ROTAX  v - 10 00 - v ýkon 89HP - progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - černá hliníko v á kola s  v ýztuženými prstenci - Full Beadlock - kompletně sta v itelné zá v odní tlumiče FOX Rasing - zadní za v ěšení systémem  v lečných ramen typu TTI - hliníko v ý kryt pod v ozku - 4 x 60W s v ětlomety - ochranné kryty rukou - hliníko v á sporto v ní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny  v  displeji - no v á brzdo v á sousta v a s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny -d v ojitý okruh chlazení s d v ojnásobným chladičem - olejo v ý chladič - no v ý airbox - no v ý rám - no v é nášlapy - no v á ramena - no v á  v ýfuko v á sousta v a -  v ětší pali v o v á nádrž - bezpečnostní kódo v aný systém D. E. S. S. - agresi v ní radiální  pneu  ITP Holeshot ATR   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. No v ý motocykl.Homologace již zahrnuta  v  ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo v aný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý do v oz! Je nejsilnější, má nejlepší pod v ozek a je od Can-Amu. Co  v íc si přát? Koncern BRP nás už dlouho lákal na s v ojí no v inku Ma v erick X3, když postupně  v ypouštěl kusé informace.  v šechno mělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo. Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k předsta v ení no v inky. A bylo nač se těšit! Zapomeňte na UT v , Ma v erick X3 je prostě sporto v ní bugina se  v ším  v šudy a hla v ně s  v elkým  v ýkonem. Pro pohon no v inky konstruktéři použili řado v ý tří v álec, který dá v á plných 172 koní. Ten dělá z Ma v ericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o  v ariátoro v ou pře v odo v ku, ale komu by to  v adilo, že jo? Tak  v ysoký  v ýkon si zaslouží odpo v ídající pod v ozek. Jeho šířka 183 cm  v  nabitější  v erzi X3 X RS,  v  základním pro v edení X3 X DS to je o citelných 20 cm míň. To ale není  v šechno, tahle bugina k tomu přidá v á zd v ihy 61 cm a s v ětlou  v ýšku 38 cm. To je splněný sen každého offroado v ého blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu mezi side by side nenajdete. Technické specifikace: Motor:  v odou chlazený tří v álec Roz v od: DOHC/4 Objem motoru: 900 ccm  v ýkon: 172HP Max. toči v ý moment: 153 Nm/7000 ot./min Plnění motoru: EFI Pře v odo v ka: C v T Pohon: 2WD/4WD Přední tlumiče: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem Zadní tlumiče: FOX 3.0 PODIUM RC2 Předení  pneu : Maxxis Bighorn 2 30x 10 -14 Zadní  pneu : Maxxis Bignorn 2 30x 10 -14 Disky: 14" hliníko v  s Beadlockem Brzdy přední: 262mm d v oupístko v é třmeny Brzdy zadní: 248mm d v oupístko v é třmeny Délka: 3353mm Šířka: 1829mm  v ýška: 1702mm S v ětlá  v ýška: 381mm Zd v ih přední/zadní: 559mm/ 10 mm Suchá hmotnost: 719kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No v ý motocykl.To nejlepší z  v ýkonu a zába v y!  v ýkon kam se podí v áte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zába v y! Upra v ená kalibrace os v ědčeného d v ou v álco v ého motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší  v ýkon než dří v e, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici  v  této kategorii… a nejen  v  ní. Outlander 570 s v ým  v ýkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI na v íc umožňuje snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. Horkou no v inkou je pokroko v ý posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáha v ost řízení a činí čtyřkolku o v ladatelnější. Za srdcem nezaostá v ají ani s v aly a kostra. Outlander je posta v en na ultralehkém a dokonale pe v ném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má  v ynikající systém předního za v ěšení s no v ě upra v enou geometrií  v  podobě d v ojitých A-ramen a nezá v islého zadního za v ěšení TTI s masi v ními  v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik, automatickou pře v odo v ku s  v ariátorem a možností předřadit rychlost  v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a  v  neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu  v isco-Lok, umožňující postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.  25 -palco v é radiální  pneu matiky Carlisle dodá v ající stroji sk v ělou trakci,  v nitřní brzdo v é kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší o v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to  v še je zárukou plynulého řízení a  v ýborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelo v é zahrádky (kapacita 45 kg  v epředu, 90 kg  v zadu) s pe v nou konstrukcí a  v elkou úložnou kapacitou  v ám zase přijdou  v hod při pře v ážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro  v ás i pár no v inek: sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, s v ětlech i případných obtížích. No v á kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu  v isco-Lok a rychlejší reakci stroje  v  kluzkém terénu. BRP se  v yřádila i  v  designu: Outlanderu to teď s no v ou přední maskou, zbrusu no v ými litými hliníko v ými koly, zadním s v ětlem či aerodynamicky t v aro v anými řídítky s  v roubko v aným po v rchem sluší ještě  v íc než kdykoli předtím. S pomocí těchto  v ychytá v ek  v ás tento nadupaný krasa v ec od v eze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní  v ýba v a DPS - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) -Platforma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníko v á kola -Zadní za v ěšení pomocí  v lečných ramen typu TTI -240W přední s v ětlomety -Agresi v ní radiální  pneu  Carlisle -Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce -Hodiny  v  displeji -3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny -Elektrická zásu v ka pro pří v ěs Technické specifikace: Motor: Rotax Zd v ih. objem motoru: 570cc Typ / počet  v álců: 4-takt / 2  v ýkon hp: 48 (offroad) Posilo v ač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX)  v rtání / Zd v ih: 91 x 75 mm  v ýška od země: 305 mm Délka: 2388 mm Šířka: 1168 mm  v ýška: 1118 mm Přední  pneu :  25  x 8 x  12  Zadní  pneu :  25  x  10  x  12  Chlazení: kapalina Zadní schránka:  10 ,9 litrů Karburátor: 2 Siemens  v DO injektor  v ýška sedadla: 877mm Pře v odo v ka: C v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko v ací poloha Objem pali v o v é nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4 Max. rychlost: 75km Brzdy: kotoučo v é, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg Magneto: 650W Os v ětlení / S v ětla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 336 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No v ý motocykl.To nejlepší z  v ýkonu a zába v y!  v ýkon kam se podí v áte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zába v y! Upra v ená kalibrace os v ědčeného d v ou v álco v ého motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší  v ýkon než dří v e, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici  v  této kategorii... a nejen  v  ní. Outlander 570 s v ým  v ýkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI na v íc umožňuje snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. Horkou no v inkou je pokroko v ý posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáha v ost řízení a činí čtyřkolku o v ladatelnější. Za srdcem nezaostá v ají ani s v aly a kostra. Outlander je posta v en na ultralehkém a dokonale pe v ném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má  v ynikající systém předního za v ěšení s no v ě upra v enou geometrií  v  podobě d v ojitých A-ramen a nezá v islého zadního za v ěšení TTI s masi v ními  v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik, automatickou pře v odo v ku s  v ariátorem a možností předřadit rychlost  v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a  v  neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu  v isco-Lok, umožňující postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.  25 -palco v é radiální  pneu matiky Carlisle dodá v ající stroji sk v ělou trakci,  v nitřní brzdo v é kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší o v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to  v še je zárukou plynulého řízení a  v ýborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelo v é zahrádky (kapacita 45 kg  v epředu, 90 kg  v zadu) s pe v nou konstrukcí a  v elkou úložnou kapacitou  v ám zase přijdou  v hod při pře v ážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro  v ás i pár no v inek: sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, s v ětlech i případných obtížích. No v á kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu  v isco-Lok a rychlejší reakci stroje  v  kluzkém terénu. BRP se  v yřádila i  v  designu: Outlanderu to teď s no v ou přední maskou, zbrusu no v ými litými hliníko v ými koly, zadním s v ětlem či aerodynamicky t v aro v anými řídítky s  v roubko v aným po v rchem sluší ještě  v íc než kdykoli předtím. S pomocí těchto  v ychytá v ek  v ás tento nadupaný krasa v ec od v eze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní  v ýba v a XT - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) -Platforma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníko v á kola -Zadní za v ěšení pomocí  v lečných ramen typu TTI -240W přední s v ětlomety -Agresi v ní radiální  pneu  Carlisle -Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce -Hodiny  v  displeji -3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny -Elektrická zásu v ka pro pří v ěs -na v iják WARN 3000 -kryty páček -přední a zadní ochranný rám Technické specifikace: Motor: Rotax Zd v ih. objem motoru: 570cc Typ / počet  v álců: 4-takt / 2  v ýkon hp: 48 (offroad) Posilo v ač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX)  v rtání / Zd v ih: 91 x 75 mm  v ýška od země: 305 mm Délka: 2388 mm Šířka: 1168 mm  v ýška: 1118 mm Přední  pneu :  25  x 8 x  12  Zadní  pneu :  25  x  10  x  12  Chlazení: kapalina Zadní schránka:  10 ,9 litrů Karburátor: 2 Siemens  v DO injektor  v ýška sedadla: 877mm Pře v odo v ka: C v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko v ací poloha Objem pali v o v é nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4 Max. rychlost: 75km Brzdy: kotoučo v é, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg Magneto: 650W Os v ětlení / S v ětla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 336 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. No v ý motocykl.Je to čistě no v ý design SxS  v ozidla pro praktické  v yužití, který je posta v en pro každou cestu, a přesto splní  v aše očeká v ání, pokud jde o asfalto v ou silnici, lesní cestu nebo jízdu  v  přírodě. Dodá v á se  v e d v ou  v ýkono v ých  v erzích HD8 a HD 10  se spoustou doplňků a úpra v  DPS a XT.  v yužitím dlouhodobých zkušeností  v  sektoru "Powersports" nebo  v e  v ý v oji leteckých motorů,  v ýrobce BRP - Can-Am za v ádí no v é možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD 10   v -Twin.  v zali jsme naše  v ysoce uzná v aný motory Rotax  v -Twin a nakalibro v ali jsme jim za  v ystoupení Hea v y-Duty t. j. t v rdé práce. Ať už do práce, nebo  v ytáhnout auto  v ozík motory HD8 50HP a HD 10  72HP jsou motory, které ukázaly sílu  v  nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Na v ržen pro optimální toči v ý moment a  v ýkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo pří v ěsu. Motor Rotax HD 10  poskytuje až o 20%  v yšší toči v ý moment než nejbližší konkurence, a to  v  nižších otáčkách, které je nej v íce potřebují  v e s v é práci. No v é motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou na v rženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin pro v ozu. Snadný přístup ke klíčo v ým pr v kům motor a dlouhé ser v isní inter v aly ocení každý uži v atel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zd v ih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet  v álců: 4-takt / 2 Počet  v entilů / s v íček: 4 / 1  v ýkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens  v DO injektor Pře v odo v ka: PRO-TORQ pře v odo v ka s rychlou odez v ou System (QRS), high airflow  v entilation and Electronic Dri v e Belt Protection Extra-L / H / N / R / P  v ýška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm S v ětlá  v ýška: 28cm Roz v or kol: 211,5 cm Přední  pneu : Maxxis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní  pneu : Maxxis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Na v iják: ANO 4500lbs Objem pali v o v é nádrže: 40 litrů Pohon:  v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem  v isco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučo v é, hydraulické, 2  v předu 220mm, 2  v zadu 220mm Přední za v ěšení: nezá v islá d v ojitá A-ramena Os v ětlení / S v ětla: 4x 60W přední, zadní a brzdo v é Zadní za v ěšení:  v íce pr v ko v é za v ěšení d v ojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilo v ač řízení DPS: ANO Rám: Ocelo v ý Homologo v áno  v  kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. No v ý motocykl.TRAXTER PRO JE DÍKY STANDARDNÍM, TO v ÁRNĚ INSTALO v ANÝM FUNKCÍM, LEHKÝM KOLŮM A  pneu MATIKÁM, PŘIZPŮSOBI v ÉMU ÚLOŽNÉMU PROSTORU A DALŠÍM  v LASTNOSTEM DOBŘE PŘIPRA v EN. PŘESNĚ NA v RŽENO PRO DOBROU O v LADATELNOST: DYNAMICKÝ POSILO v AČ ŘÍZENÍ (DPS) LEPŠÍ O v LÁDÁNÍ: Přední diferenciál  v isco-Lok QE† kombino v aný s uzamykatelným zadním diferenciálem nabízí trakční systém se čtyřmi režimy, který poskytuje  v íce možností pro různé druhy terénu nebo praco v ních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený pře v od pro lepší o v ládání. SEDADLA INSPIRO v ANÁ DODÁ v KAMI:  v esta v né sedadlo  v ERSA-PRO je na v rženo jako la v ice 40/20/40, inspiro v aná moderními pick-up dodá v kami. ADAPTABILNÍ SKLADO v ÁNÍ: ODNÍMATELNÝ PLASTO v Ý KUFR S ÚLOŽNÝM PROSTOREM 14palco v á (35,6 cm) kola z litého hliníku se 27palco v ými (68,6 cm)  pneu matikami Maxxis Coronado Je to čistě no v ý design SxS  v ozidla pro praktické  v yužití, který je posta v en pro každou cestu, a přesto splní  v aše očeká v ání, pokud jde o asfalto v ou silnici, lesní cestu nebo jízdu  v  přírodě. Dodá v á se  v e d v ou  v ýkono v ých  v erzích HD8 a HD 10  se spoustou doplňků a úpra v  DPS a XT.  v yužitím dlouhodobých zkušeností  v  sektoru "Powersports" nebo  v e  v ý v oji leteckých motorů,  v ýrobce BRP - Can-Am za v ádí no v é možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD 10   v -Twin.  v zali jsme naše  v ysoce uzná v aný motory Rotax  v -Twin a nakalibro v ali jsme jim za  v ystoupení Hea v y-Duty t. j. t v rdé práce. Ať už do práce, nebo  v ytáhnout auto  v ozík motory HD8 50HP a HD 10  72HP jsou motory, které ukázaly sílu  v  nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Na v ržen pro optimální toči v ý moment a  v ýkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo pří v ěsu. Motor Rotax HD 10  poskytuje až o 20%  v yšší toči v ý moment než nejbližší konkurence, a to  v  nižších otáčkách, které je nej v íce potřebují  v e s v é práci. No v é motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou na v rženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin pro v ozu. Snadný přístup ke klíčo v ým pr v kům motor a dlouhé ser v isní inter v aly ocení každý uži v atel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zd v ih. objem motoru: 976 ccm Typ / počet  v álců: 4-takt / 2 Počet  v entilů / s v íček: 4 / 1  v ýkon: 72 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens  v DO injektor Pře v odo v ka: PRO-TORQ pře v odo v ka s rychlou odez v ou System (QRS), high airflow  v entilation and Electronic Dri v e Belt Protection Extra-L / H / N / R / P  v ýška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm S v ětlá  v ýška: 28cm Roz v or kol: 211,5 cm Přední  pneu : Maxxis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní  pneu : Maxxis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Na v iják: ANO 4500lbs Objem pali v o v é nádrže: 40 litrů Pohon:  v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem  v isco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučo v é, hydraulické, 2  v předu 220mm, 2  v zadu 220mm Přední za v ěšení: nezá v islá d v ojitá A-ramena Os v ětlení / S v ětla: 4x 60W přední, zadní a brzdo v é Zadní za v ěšení:  v íce pr v ko v é za v ěšení d v ojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 646kg Posilo v ač řízení DPS: ANO Rám: Ocelo v ý Homologo v áno  v  kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. No v ý motocykl.Homologace již zahrnuta  v  ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo v aný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý do v oz! U Can-Am zába v a nikdy nekončí, společnost předsta v ila no v ý model Ma v ericku X3 XRC-  v e státech  v elmi populární jízda  v e skalách inspiro v ala  v ý v ojáře. Tým  v yt v ořil technologii Chytrý - Lok (TM) *, což je důmyslný plně - uzamykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené automatické režimy. Tyto chytré technologie z v yšují jezdecké zkušenosti a činí trakci  v  extrémních podmínkách.  v ýba v a: - Smart Lock: plně uzamykatelný přední diferenciál - 4 trakční mody 2WDWD s předním dif. uzamčením, 4WD ROCK/4WD TRAIL - 14" hliníko v é disky kol typu Beadlock - 30x 10 -14  pneu  Maxxis Liberty - na v iják WARN 4500 S syntetické lano - přední ochranný rám s integro v anou plotnou na na v iják - kompletní kryt pod v ozku a ramen  v yroben z HMW - kompletní d v eře - hliníko v á střecha - 4-bodo v é bezpečnostní pásy - přední a zadní tažné oko Technické specifikace: Motor:  v odou chlazený tří v álec Roz v od: DOHC/4 Objem motoru: 900 ccm  v ýkon: 172HP Max. toči v ý moment: 153 Nm/7000 ot./min Plnění motoru: EFI Pře v odo v ka: C v T Posilo v ač řízení: DPS nasta v idelný 3 stupně (MAX, MIN, MED) Pohon: 2WD/4WD Přední tlumiče: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem Zadní tlumiče: FOX 3.0 PODIUM RC2 Předení  pneu : Maxxis Liberty 30x 10 -14 Zadní  pneu : Maxxis Liberty 30x 10 -14 Disky: 14" hliníko v é s Beadlockem Brzdy přední: 262mm d v oupístko v é třmeny Brzdy zadní: 248mm d v oupístko v é třmeny Délka: 3353mm Šířka: 1829mm  v ýška: 1702mm S v ětlá  v ýška: 381mm Roz v or:  25 9,1 cm Zd v ih přední/zadní: 559mm/ 10 mm Suchá hmotnost: 794,2kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No v ý motocykl. v ýkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017   - motor ROTAX 570  v -twin d v ou v álec - Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo v aný prodejce CAN-AM.    v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.  v eškeré značko v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Už nemusíte čekat, je tady! Jestli si rádi  v ychutnáte agresi v ní jízdu, a přesto hledáte  v íc než jen sporto v ní čtyřkolku, je  v ám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nej v ýkonnější  v e s v é kategorii,  v ám zaručí sno v ý  v ýkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. S v ou dobu předběhlo i senzační, sporto v ně laděné přední za v ěšení typu RS  v  podobě zd v ojených A-ramen s  v ylepšeným pohybo v ým koeficientem, dodá v ající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou  v yšší k v ality jízdy  v  drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celko v ě lepšího  v ýkonu. Nezá v islé zadní za v ěšení TTI typu RS se sk v ělými plně sta v itelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik. Důkazem pokroko v é technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslo v a  v znášet nad kládami, kameny a  v šemi ostatními překážkami, anebo progresi v ní, automaticky uzamykatelný diferenciál  v isco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment – jízda tak bude neu v ěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na  v a v řínech, přinášíme  v ám i tuto sezónu něco no v ého. Brzdo v ý systém, inspiro v aný zá v odními stroji, je o v ládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí o v ládání přesnější a jízdu agresi v nější, a přitom bezpečnější. No v ě Renegade použí v á tři brzdo v é kotouče s d v oupístko v ým třmenem a pancéřo v ými hadicemi. No v á technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému  v isco-Lok, který teď rychleji reaguje  v  kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, hodin, s v ětlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparko v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo v aný bezpečnostní systém DESS, pr v ní standardizo v ané zařízení proti krádeži na trhu. Agresi v ní no v átorský design s mohutnou, a přitom  v elmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační  v zhled doplňují čtyři 60-watto v á parabolická paprsko v á s v ětla,  pneu matiky a hliníko v á kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující sk v ělou trakci a lepší boční záběr  v  zatáčkách, aniž by se zou v aly  pneu matiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci na v ijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atrakti v ní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní  v yba v ení. A tím to ani zdaleka nekončí –  v ýhodný „X“ balíček nabízí další fantastické  v yba v ení monto v ané přímo  v  to v árně a za  v ýhodnější cenu. To  v še ale nic neznamená – dokud to ne v yzkoušíte na  v lastní kůži… „X xc“ = no v ý extra cross-country balíček, inspiro v aný zá v ody GNCC - motor ROTAX  v -570 - přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníko v é disky kol typu Beadlock - agresi v ní radiální  pneu  ITP Holeshot ATR - kompletně sta v itelné zá v odní tlumiče FOX - zadní za v ěšení systémem  v lečných ramen typu TTI - 4 x 60W s v ětlomety - ochranné kryty rukou - hliníko v á sporto v ní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny  v  displeji - no v á brzdo v á sousta v a s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny - d v ojitý okruh chlazení s d v ojnásobným chladičem - olejo v ý chladič - bezpečnostní kódo v aný systém D. E. S. S.   Motor Rotax  v ýška 1 143 mm Zd v ih. objem motoru 570 cc Délka 2 184 mm Typ / počet  v álců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm  v ýkon hp 48 Roz v or kol 1 295 mm Posilo v ač řízení DPS ANO Přední  pneu   25  x 8 x  12   v rtání / Zd v ih 82 x 47 mm Zadní  pneu   25  x  10  x  12  Chlazení Kapalina  v ýška od země 267 mm EFI 2 Siemens  v DO injektor  v ýška sedadla 877 mm Pře v odo v ka C v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko v ací poloha Objem pali v . nádrže 20,5 litrů Pohon  v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem  v isco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučo v é, hydraulické, 2  v předu, 2  v zadu Bezpečnostní systém D. E. S. S. Zd v ih přední nápra v y 229mm Os v ětlení / S v ětla 4 přední (240W), zadní a brzdo v é Zd v ih zadní nápra v y 236mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 279 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. No v ý motocykl. v ýkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 d v ou v álec model 2018   - motor ROTAX 570  v -twin d v ou v álec!!! -  přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 - Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - Bohatá základní  v ýba v a stroje CAN-AM  v  ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo v aný prodejce CAN-AM.    v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.  v eškeré značko v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z  v ýkonu a zába v y!  v ýkon kam se podí v áte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zába v y! Upra v ená kalibrace os v ědčeného d v ou v álco v ého motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší  v ýkon než dří v e, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici  v  této kategorii… a nejen  v  ní. Outlander 570 s v ým  v ýkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI na v íc umožňuje snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. Horkou no v inkou je pokroko v ý posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáha v ost řízení a činí čtyřkolku o v ladatelnější. Za srdcem nezaostá v ají ani s v aly a kostra. Outlander je posta v en na ultralehkém a dokonale pe v ném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má  v ynikající systém předního za v ěšení s no v ě upra v enou geometrií  v  podobě d v ojitých A-ramen a nezá v islého zadního za v ěšení TTI s masi v ními  v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik, automatickou pře v odo v ku s  v ariátorem a možností předřadit rychlost  v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a  v  neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu  v šech čtyř kol (4WD) na trhu  v isco-Lok, umožňující postupné zapojo v ání a  v ysoký toči v ý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.  25 -palco v é  pneu matiky MAXXIS dodá v ající stroji sk v ělou trakci,  v nitřní brzdo v é kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší o v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to  v še je zárukou plynulého řízení a  v ýborné akcelerace. Nad bezpečností zaparko v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo v aný bezpečnostní systém DESS, pr v ní standardizo v ané zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelo v é zahrádky (kapacita 45 kg  v epředu, 90 kg  v zadu) s pe v nou konstrukcí a  v elkou úložnou kapacitou  v ám zase přijdou  v hod při pře v ážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro  v ás i pár no v inek: sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, s v ětlech i případných obtížích. No v á kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu  v isco-Lok a rychlejší reakci stroje  v  kluzkém terénu. BRP se  v yřádila i  v  designu: Outlanderu to teď s no v ou přední maskou, zbrusu no v ými litými hliníko v ými koly, zadním s v ětlem či aerodynamicky t v aro v anými řídítky s  v roubko v aným po v rchem sluší ještě  v íc než kdykoli předtím. S pomocí těchto  v ychytá v ek  v ás tento nadupaný krasa v ec od v eze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní  v ýba v a XT: - motor ROTAX 570 – 48hp - přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 · Progresi v ní posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál  v isco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníko v á kola · Zadní za v ěšení pomocí  v lečných ramen typu TTI · 240W přední s v ětlomety ·  pneu  MAXXIS M923J  25 x8- 12 ,  25 x 10 - 12  . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny  v  displeji . 3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny . D v ojitý okruh chlazení s d v ojnásobným chladičem . Elektrická zásu v ka pro pří v ěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Na v iják WARN 3.000lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zd v ih. objem motoru 570 cc Typ / počet  v álců 4-takt / 2  v ýkon HP 48  v rtání / Zd v ih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina  v ýška 1 330 mm Délka 2 3 10  mm Šířka 1 168 mm Roz v or kol 1 499 mm  v ýška od země 267 mm  v ýška sedadla 858 mm Posilo v ač řízení DPS ANO Přední  pneu   25  x 8 x  12  Zadní  pneu   25  x  10  x  12  Pře v odo v ka C v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko v ací poloha Objem pali v . nádrže 20,5 litrů Pohon  v olitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem  v isco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg /  10 9 kg Brzdy Kotoučo v é, hydraulické, 2  v předu, 1  v zadu Uza v íratelná schránka  10 ,9 litrů Zd v ih přední nápra v y 229mm Os v ětlení / S v ětla 2 přední, 1 zadní Zd v ih zadní nápra v y 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem:  10 00 ccm. No v ý motocykl. v ýkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max  10 00R XT-P Triple black MY18   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizo v aný prodejce CAN-AM.   Skladem motorizace  10 00ccm     v šechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání.  v eškeré značko v é doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Mašina, nad kterou ostatní  v ýrobci jen stojí a ne v ěří s v ým očím! Outlander Max  10 00 XT-P  v ám dodá přesně to, po čem toužíte sk v ělý  v ýkon, spolehli v ost a pouta v ý design. Zaposlouchejte se do  v rnění d v ou v álco v ého ROTAXu o obsahu  10 00 ccm, který má díky lepší kalibraci  v  průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI na v íc umožňuje snadné starto v ání bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské  v ýšky. Další lahůdkou je posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáha v ost řízení a činí čtyřkolku o v ladatelnější. Tím ale  v ýčet fantastické  v ýba v y zdaleka nekončí: sk v ěle os v ětlená palubní deska s  v ylepšeným multifunkčním digitálním displejem  v ám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, sta v u pali v a, s v ětlech i případných obtížích.  v ypilo v aná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu  v isco-Lok QE a rychlejší reakci stroje  v  kluzkém terénu. Drsnou jízdu  v ám zpříjemní i automatická pře v odo v ka s možností předřadit rychlost  v před pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále  v ynikající systém předního za v ěšení s upra v enou geometrií  v  podobě d v ojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezá v islým za v ěšením zadních kol TTI s masi v ními  v lečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení  pneu matik. U v idíte, že ultralehký, a přitom úžasně pe v ný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak sk v ěle, že se doslo v a  v znáší nad kládami, kameny a  v šemi ostatními překážkami. 26-palco v é radiální  pneu matiky Badlands, dodá v ající stroji sk v ělou trakci,  v nitřní brzdo v é kotouče, které se postarají o  v ynikající centralizaci hmotnosti pro lepší o v ládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to  v še je zárukou plynulého řízení a  v ýborné akcelerace. Tento model s prodlouženým roz v orem kol je upra v en speciálně pro jízdu  v e d v ou. Plně integro v ané sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně z v ýšeno, což pasažéro v i umožňuje sk v ělý  v ýhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také  v elmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund  v elmi snadno demonto v at a na zadní nosič instalo v at objemnou korbu. Modifiko v aný pod v ozek s umístěním řidiče a spolujezdce  v  přední části zadní nápra v y zajišťuje sk v ěle  v y v áženou pozici jezdců a stabilitu i  v  nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparko v ané čtyřkolky bdí digitálně kódo v aný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelo v é zahrádky (nosnost 45 kg  v epředu, 90 kg  v zadu) s pe v nou konstrukcí a  v elkou úložnou kapacitou  v ám zase přijdou  v hod při pře v ážení nákladu. BRP se  v yřádila i  v  designu: Outlanderu to teď s agresi v ní maskou, zbrusu no v ými litými hliníko v ými koly, zadním s v ětlem či aerodynamicky t v aro v anými řídítky s  v roubko v aným po v rchem sluší ještě  v íc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!   Základní  v ýba v a XT-P - motor ROTAX  v - 10 00 – 82hp - posilo v ač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2 - platforma SST G2 - zadní za v ěšení pomocí  v lečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódo v aný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední s v ětlomety - přední a zadní pe v nostěnný nárazník - 3 x brzdo v ý kotouč s d v oupístko v ými třmeny - d v ojitý okruh chlazení s d v ojnásobným chladičem - olejo v ý chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníko v á kola typu Beadlock - agresi v ní radiální  pneu  Carlisle - na v iják Warn RT30 - Tažné zařízení s elektrickou zásu v kou pro pří v ěs   Motor – Rotax  v ýška – 1 118 mm Zd v ih. objem motoru – 976 cc Délka – 2 388 mm Typ / počet  v álců – 4-takt / 2 Šířka – 1 168 mm  v ýkon hp – 82 (offroad) Roz v or kol – 1 499 mm Posilo v ač řízení DPS – ANO Přední  pneu  – 26 x 8 x  12   v rtání / Zd v ih – 91 x 75 mm Zadní  pneu  – 26 x  10  x  12  Chlazení – Kapalina  v ýška od země – 279 mm Karburátor – 2 Siemens  v DO injektor  v ýška sedadla – 877 mm Pře v odo v ka – C v T systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parko v ací poloha Objem pali v . nádrže – 20,5 litrů Pohon –  v olitelný 2x4,4x4 Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg Brzdy – Kotoučo v é, hydraulické, 2  v předu, 1  v zadu Uza v íratelná schránka – 21,4 litrů Zd v ih přední nápra v y – 229mm Os v ětlení / S v ětla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdo v é Zd v ih zadní nápra v y – 236mm Tažná síla – 590 kg Suchá hmotnost – 371 kg Rám – SST G2   více na tipmoto.cz
Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist