Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Máte čtyřkolku ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Kosmetika na Andělu



QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.

Nejnovější inzeráty | Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Polaris RANGER 1000 DIESEL HD EPS SPZ   EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ Zadní rozpínatelný diferenciál!   POSLEDNÍ KUS V DIESELU ZA TUTO AKČNÍ CENU!!!   Možnost doupení kabiny DFK vč. topení a stěrače 89.990,– vč. DPH a další příslušenství. Oficiální zastoupení Polaris CZ. Autorizovaný prodejce Polaris.   Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Zcela nový Ranger 1000 Diesel je poháněn 3 válcovým motorem 1028cc Kohler s kapalinovým chlazením. Tento osvědčený, vysoce výkonný dieselový motor využívá nepřímé vstřikování, které přináší hladký výkon a snížení hluku ze spalování. Dieselový motor RANGER Kohler má kompaktní, odolné provedení s litinovou klikovou skříní pro dlouhou životnost a hliníkovou hlavu válců pro snížení hmotnosti. Plně tlakové mazání poskytuje vynikající ochranu a životnost motoru. Nová pohonná jednotka EPA / CARB Tier 4   MOTOR typ 3 válcový diesel zdvihový objem 1028 cc převodovka automatická PVT H/L/N/R; hřídel pohonný systém AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode chlazení kapalinové palivový systém elektronické vstřikování paliva ODPRUŽENÍ přední dvojitá A ramena, chod 25.4 cm zadní dvojitá A ramena, IRS, chod 25.4 cm BRZDY přední/zadní hydraulické, kotoučové s dvojitými předními třmeny parkovací brzda parkování v převodu PNEUMATIKY/KOLA přední pneu 25 x 10– 12; 489 zadní pneu 25 x 11– 12; 489 kola ocelová ROZMĚRY rozměry boxu 93 x 137 x 29 cm kapacita předního/zadního nosiče a boxu 453.6 kg kapacita nádrže 37.9 l světlá výška 30.5 cm rozměry vozidla 296 x 152 x 193 cm nosnost 680.4 kg kapacita osob 3 rozvor 206 cm suchá hmotnost 649 kg VLASTNOSTI nákladní systém Lock & Ride tažná kapacita 907.2 kg typ tažného zařízení standardní/2" přijímač přístrojové vybavení digitální měřidlo, tachometr, počítadlo kilometrů, otáčkoměr, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel převodové rychlosti, palivoměr, ukazatel vysoké teploty/vybité baterie, DC zásuvky 2x osvětlení 55W nízké, 60W vysoké, LED koncová BARVY sage green   více na tipmoto.cz
Objem: 535 ccm. Výkon: 26.0 kW. Najeto: 8000 km. výborná pracovní čtyřkolka pohon 2x4,4x4 a 4x4 + uzávěrka nové pneumatiky 2x klíč nová STK po garanční prohlídce, jsme autorizovaný servis této značky již 10 let vše plně funkční a připravené pro pomoc v lese, zahradě, vyhrnování sněhu atd možnost montáže příslušenství AKTUÁLNĚ RADLICE AKCE + 7000,- KČ zajišťujeme  povinné ručení, výkup i protiúčet - ihned odjíždíte doprava až k Vám domů již do druhého dne a zaškolení zarma! Prodej na splátky zajistíme přímo u nás předschválíme telefonicky výši splátky a počet splátek si určujete sami a a kontace je od 0%!   více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 23.5 kW. PROFESIONÁLNÍ PRACOVNÍ ČTYŘKOLKA profesionální pásy USA nejprodávanější značka na trhu akční cena platí pouze za paket pásy + čtyřkolka tak jak je uvedeno je možnost kombinovat (objem, model, délku stroje do 550ccm) !! 1. fotka je ilustrační (zobrazen model x550)   výhodný splátkový prodej doprava po celé čr včetně zaškolení vhodné na vyhrnování sněhu, jízdu po horách navíc plechová nebo al kola cena je včetně montáže a zaškolení záruka 3 roky odpočet dph další možné příslušenství: radlice na sníh vyhřívání rukojetí vyhřívání sedla řidiče i spolujezdce - montujeme přímo u nás vozík pro přepravu dřeva a všeho co potřebujete zadní box nosič motorové pily přední plexi štít přední diodové pracovní světlo SNĚŽNÉ PÁSY silný ocelový kryt celého podvozku kanystry přídavného paliva s výběrem doplňkového příslušenství k Vašemu stroji rádi poradíme, zkušenosti máme! zajišťujeme  povinné ručení, výkup i protiúčet - ihned odjíždíte doprava až k Vám domů již do druhého dne a zaškolení zarma! Prodej na splátky zajistíme přímo u nás předschválíme telefonicky výši splátky a počet splátek si určujete sami a a kontace je od 0%! *100% neručíme za přesnost údajů či fotografií vzledem ke značné kombinaci množství variant modelů   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.9 kW. Nejlepší a nejvýkonnější Blade všech dob v sobě spojuje nejmodernější technologie a dlouholeté zkušenosti značky TGB. Nejzásadnější konkurenční výhodou této nové generace modelu Blade je kromě největšího a nejsilnějšího motoru TGB a elektrického posilovače řízení EPS hlavně unikátní systém pohonu 4x4 s předním i zadním uzamykatelným diferenciálem. Motosalon HK je autorizovaným dealerem motocyklů DUCATI, SUZUKI, PIAGGIO, APRILIA, MOTOGUZZI, GILERA, VESPA, SCARABEO a čtyřkolek TGB, ACCESS, ARCTIC CAT, LINHAI. Možnost leasingu, úvěru již od 10% akontace. Slevové akce na servis motocyklů zakoupených u nás. Při nákupu nového stroje vykoupíme i Váš stávající motocykl.   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Už nemusíte čekat, je tady! Máme ho skladem! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém dess, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži… „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody gncc - motor rotax V-570 -DPS posilovač řízení - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníkové disky kol typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.RENEGADE 1000 X xc Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži... „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC: - motor ROTAX V-1000 -výkon 89HP - progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - černá hliníková kola s výztuženými prstenci - Full Beadlock - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - hliníkový kryt podvozku - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - nový airbox - nový rám - nové nášlapy - nová ramena - nová výfuková soustava - větší palivová nádrž - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz! Je nejsilnější, má nejlepší podvozek a je od Can-Amu. Co víc si přát? Koncern BRP nás už dlouho lákal na svojí novinku Maverick X3, když postupně vypouštěl kusé informace. Všechno mělo prasknout 16. srpna. A taky prasklo. Na Floridě při setkání dealerů značky došlo k představení novinky. A bylo nač se těšit! Zapomeňte na UTV, Maverick X3 je prostě sportovní bugina se vším všudy a hlavně s velkým výkonem. Pro pohon novinky konstruktéři použili řadový tříválec, který dává plných 172 koní. Ten dělá z Mavericka X3 nejsilnější side by side na trhu. Půjde pořád o variátorovou převodovku, ale komu by to vadilo, že jo? Tak vysoký výkon si zaslouží odpovídající podvozek. Jeho šířka 183 cm v nabitější verzi X3 X RS, v základním provedení X3 X DS to je o citelných 20 cm míň. To ale není všechno, tahle bugina k tomu přidává zdvihy 61 cm a světlou výšku 38 cm. To je splněný sen každého offroadového blázna. Ostatně nic lepšího aktuálně na trhu mezi side by side nenajdete. Technické specifikace: Motor: vodou chlazený tříválec Rozvod: DOHC/4 Objem motoru: 900 ccm Výkon: 172HP Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min Plnění motoru: EFI Převodovka: CVT Pohon: 2WD/4WD Přední tlumiče: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem Zadní tlumiče: FOX 3.0 PODIUM RC2 Předení pneu: Maxxis Bighorn 2 30x10-14 Zadní pneu: Maxxis Bignorn 2 30x10-14 Disky: 14" hliníkov s Beadlockem Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny Délka: 3353mm Šířka: 1829mm Výška: 1702mm Světlá výška: 381mm Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm Suchá hmotnost: 719kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní výbava DPS - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) -Platforma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI -240W přední světlomety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -Elektrická zásuvka pro přívěs Technické specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 570cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 (offroad) Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Výška od země: 305 mm Délka: 2388 mm Šířka: 1168 mm Výška: 1118 mm Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x 10 x 12 Chlazení: kapalina Zadní schránka: 10,9 litrů Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla: 877mm Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4 Max. rychlost: 75km Brzdy: kotoučové, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg Magneto: 650W Osvětlení / Světla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 336 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii... a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní výbava XT - motor ROTAX 570 - 48hp - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) -Platforma SST G2 -Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 -magneto 650W -Hliníková kola -Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI -240W přední světlomety -Agresivní radiální pneu Carlisle -Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce -Hodiny v displeji -3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -Elektrická zásuvka pro přívěs -naviják WARN 3000 -kryty páček -přední a zadní ochranný rám Technické specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 570cc Typ / počet válců: 4-takt / 2 Výkon hp: 48 (offroad) Posilovač řízení DPS: ano (MIN, MED, MAX) Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm Výška od země: 305 mm Délka: 2388 mm Šířka: 1168 mm Výška: 1118 mm Přední pneu: 25 x 8 x 12 Zadní pneu: 25 x 10 x 12 Chlazení: kapalina Zadní schránka: 10,9 litrů Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla: 877mm Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem palivové nádrže: 20,5 litrů Pohon: 4x4 Max. rychlost: 75km Brzdy: kotoučové, hydraulické Nosnost předního/zadního nosiče: 54 kg Magneto: 650W Osvětlení / Světla: 230W Tažná síla: 590 kg Suchá hmotnost: 336 kg Rám: SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 799 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 50 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu: Maxxis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu: Maxxis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 633kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.TRAXTER PRO JE DÍKY STANDARDNÍM, TOVÁRNĚ INSTALOVANÝM FUNKCÍM, LEHKÝM KOLŮM A PNEUMATIKÁM, PŘIZPŮSOBIVÉMU ÚLOŽNÉMU PROSTORU A DALŠÍM VLASTNOSTEM DOBŘE PŘIPRAVEN. PŘESNĚ NAVRŽENO PRO DOBROU OVLADATELNOST: DYNAMICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (DPS) LEPŠÍ OVLÁDÁNÍ: Přední diferenciál Visco-Lok QE† kombinovaný s uzamykatelným zadním diferenciálem nabízí trakční systém se čtyřmi režimy, který poskytuje více možností pro různé druhy terénu nebo pracovních úkolů. Zadní diferenciál je ozubený převod pro lepší ovládání. SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKAMI: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná moderními pick-up dodávkami. ADAPTABILNÍ SKLADOVÁNÍ: ODNÍMATELNÝ PLASTOVÝ KUFR S ÚLOŽNÝM PROSTOREM 14palcová (35,6 cm) kola z litého hliníku se 27palcovými (68,6 cm) pneumatikami Maxxis Coronado Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a XT. Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX (R) HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t. j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu. Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách, které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX (R) nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel. Technická specifikace: Motor: Rotax Zdvih. objem motoru: 976 ccm Typ / počet válců: 4-takt / 2 Počet ventilů / svíček: 4 / 1 Výkon: 72 Hp Chlazení: Kapalina Karburátor: 2 Siemens VDO injektor Převodovka: PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), high airflow ventilation and Electronic Drive Belt Protection Extra-L / H / N / R / P Výška: 193 cm Délka: 305 cm Šířka: 157,5cm Světlá výška: 28cm Rozvor kol: 211,5 cm Přední pneu: Maxxis Coronado 27 x 9 x 14 Zadní pneu: Maxxis Coronado 27 x 11 x 14 Rozměr korby: (96.5 x 138.4 x 30.5 cm) Nosnost nákladní korby: 454kg Naviják: ANO 4500lbs Objem palivové nádrže: 40 litrů Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu 220mm, 2 vzadu 220mm Přední zavěšení: nezávislá dvojitá A-ramena Osvětlení / Světla: 4x 60W přední, zadní a brzdové Zadní zavěšení: více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí Suchá hmotnost: 646kg Posilovač řízení DPS: ANO Rám: Ocelový Homologováno v kategorii: T1b   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Homologace již zahrnuta v ceně! Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM. Žádný šedý dovoz! U Can-Am zábava nikdy nekončí, společnost představila nový model Mavericku X3 XRC- Ve státech velmi populární jízda ve skalách inspirovala vývojáře. Tým vytvořil technologii Chytrý - Lok (TM) *, což je důmyslný plně - uzamykatelné na - na - přední zapínání diferenciál s elektronicky - řízené automatické režimy. Tyto chytré technologie zvyšují jezdecké zkušenosti a činí trakci v extrémních podmínkách. Výbava: - Smart Lock: plně uzamykatelný přední diferenciál - 4 trakční mody 2WDWD s předním dif. uzamčením, 4WD ROCK/4WD TRAIL - 14" hliníkové disky kol typu Beadlock - 30x10-14 pneu Maxxis Liberty - naviják WARN 4500 S syntetické lano - přední ochranný rám s integrovanou plotnou na naviják - kompletní kryt podvozku a ramen vyroben z HMW - kompletní dveře - hliníková střecha - 4-bodové bezpečnostní pásy - přední a zadní tažné oko Technické specifikace: Motor: vodou chlazený tříválec Rozvod: DOHC/4 Objem motoru: 900 ccm Výkon: 172HP Max. točivý moment: 153 Nm/7000 ot./min Plnění motoru: EFI Převodovka: CVT Posilovač řízení: DPS nastavidelný 3 stupně (MAX, MIN, MED) Pohon: 2WD/4WD Přední tlumiče: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem Zadní tlumiče: FOX 3.0 PODIUM RC2 Předení pneu: Maxxis Liberty 30x10-14 Zadní pneu: Maxxis Liberty 30x10-14 Disky: 14" hliníkové s Beadlockem Brzdy přední: 262mm dvoupístkové třmeny Brzdy zadní: 248mm dvoupístkové třmeny Délka: 3353mm Šířka: 1829mm Výška: 1702mm Světlá výška: 381mm Rozvor: 259,1 cm Zdvih přední/zadní: 559mm/10mm Suchá hmotnost: 794,2kg Nádrž: 40l   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Vyrobeno: 2016. Výkon: 15.0 kW. Najeto: 2711 km. Najeto pouze 2711 KM! Model s EPS. První majitel. Vždy servisovaná. Navíc výhřev rukojetí. Zadní box originál TGB s integrovaným světlem a madla pro spolujezdce. Plná záruka do konce roku 2018.   více na tipmoto.cz
Objem: ccm. Nový motocykl.AKČNÍ CENA 99666,- Kč s DPH PŘI ZAKOUPENÍ ČTYŘKOLKY SLEVA NA 90666,- Kč s DPH !!! NOVÉ!!! Kompletní pásy vč. montážní sady a DPS modulu!!! Can-am Apache 360 Track System - včetně montážní sady - včetně DPS modulu pro upravení intenzity posilovače řízení a převedení aktuální rychlosti do displeje při použití s pásy - celoroční provoz - neuvěřitelná trakce v hlubokém sněhu - veškerá ložiška zapouzdřena!!! CENA za kompletní sadu (vč. adpatéru a DPS modulu). Pro čtyřkolky Can-Am Outlander 450– 1000 ccm a Renegade 500– 1000 ccm   více na tipmoto.cz
Objem: 650 ccm. Vyrobeno: 2017. Výkon: 12.4 kW. Najeto: 3522 km. Zánovní čtyřkolka, vždy servisovaná. Kompletní dokumentace, jasný původ i stav. Ježděno převážně po silnicích. 14" palcová kola. Led diodové světla. EPS! Navíc v ceně zadní box+ vyhřívané rukojeti. Plná záruka duben 2019.   více na tipmoto.cz
Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist