Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Na jaké značce jezdíte ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Slevy



Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.


Nejnovější inzeráty | Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.0 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017 !!! SKLADEM!!! PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA NA 4 ROKY!!! (akce platná do vyprodání skladových zásob) - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Už nemusíte čekat, je tady! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži… „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC - motor ROTAX V-570 - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníkové disky kol typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.   Motor Rotax Výška 1 143 mm Zdvih. objem motoru 570 cc Délka 2 184 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 48 Rozvor kol 1 295 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Zadní pneu 25 x 10 x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 267 mm EFI 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu Bezpečnostní systém D. E. S. S. Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy 236mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 279 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 24.0 kW. Elektrický posilovač řízení, elektricky přiřaditelný pohon 2x4 / 4x4 se dvěma elektricky ovládanými diferenciály, ocelový zadní nosič, designová alu kola se značkovými pneumatikami Sun-F, elektrický naviják s tažnou silou 3000lbs a dálkovým ovládáním, tažné zařízení, kryty páček, zdvojené sedadlo, vyvýšené stupačky a madla pro spolujezdce, LED světla pro denní svícení, dvojité projektorové světlomety, LED zadní/brzdová/směrová světla, akustická signalizace blikačů, úložný prostor pod zadním nosičem, USB zásuvka. SPZ v ceně, záruka kvality IS0 9001, přes 70 prodejních a servisních míst po celé ČR a SR. Více na www.aspgroup.cz, nebo Motocentrum Žebrák, Náměstí 13, Žebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a Plzní. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.1 kW. CAN-AM Outlander Max 1000R LTD model 2017 Midnight   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím! Outlander Max 1000 XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!   Základní výbava XT-P - motor ROTAX V-1000 – 82hp - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2 - platforma SST G2 - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - multifunkční digitální displej s hodinami - magneto 650W - 240W přední světlomety - přední a zadní pevnostěnný nárazník - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - snadno odnímatelná sedačka spolujezdce - hliníková kola typu Beadlock - agresivní radiální pneu Carlisle - naviják Warn RT30 - elektrická zásuvka pro přívěs   Motor – Rotax Výška – 1 118 mm Zdvih. objem motoru – 976 cc Délka – 2 388 mm Typ / počet válců – 4-takt / 2 Šířka – 1 168 mm Výkon hp – 89  (offroad) Rozvor kol – 1 499 mm Posilovač řízení DPS – ANO Přední pneu – 26 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih – 91 x 75 mm Zadní pneu – 26 x 10 x 12 Chlazení – Kapalina Výška od země – 279 mm Karburátor – 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla – 877 mm Převodovka – CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže – 20,5 litrů Pohon – Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče – 45 kg / 90 kg Brzdy – Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka – 21,4 litrů Zdvih přední nápravy – 229mm Osvětlení / Světla – 4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy – 236mm Tažná síla – 590 kg Suchá hmotnost – 371 kg Rám – SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.9 kW. Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, elektrický posilovač řízení s nastavitelným účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní osmipaprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, přední i zadní nosič zavazadel, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad a madly, samostatné opěrky nohou pro spolujezdce, kvalitní naviják 3000lbs, 12V palubní zásuvka 10A 120W, LED světla pro denní svícení, LED zadní světla, LED blikače. SPZ v ceně, záruka kvality IS0 9001, přes 70 prodejních a servisních míst po celé ČR a SR. Více na www.aspgroup.cz, nebo Motocentrum Žebrák, Náměstí 13, Žebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a Plzní. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 66.4 kW. CAN-AM Renegade 1000R X xc SPZ model 2017 !!! SKLADEM!!! PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA NA 4 ROKY!!! (akce platná do vyprodání skladových zásob) - motor ROTAX 1000 V-twin dvouválec   - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!     Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.  Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.   A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi.  Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti,  zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.     A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...    „X xc“ =  nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:   - motor ROTAX V-1010 - progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a     pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W  - hliníkové extralehke disky typu Beadlock  - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI  - hliníkový kryt podvozku - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika   - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. TECHNICKÁ SPECIFIKACE: Renegade 1000R X xc Motor Rotax Výška 1 143 mm Zdvih. objem motoru 976 cc Délka 2 184 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 89 (offroad)  Rozvor kol 1 295 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 91 x 75 mm Zadní pneu 25 x 10 x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 267 mm EFI 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon   Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Bezpečnostní systém  D. E. S. S. Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy 236mm Tažná síla 590 kg Suchá  hmotnost 314 kg  Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.9 kW. Homologované tažné zařízení, pohon 4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní osmipaprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, přední i zadní nosič zavazadel, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad a madly, samostatné stupačky pro spolujezdce, kvalitní naviják 3000lbs, 12V palubní zásuvka 10A 120W, LED světla pro denní svícení, LED zadní světla, LED blikače. SPZ v ceně, záruka kvality IS0 9001, přes 70 prodejních a servisních míst po celé ČR a SR. Více na www.aspgroup.cz, nebo Motocentrum Žebrák, Náměstí 13, Žebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a Plzní. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 31.4 kW. Homologované tažné zařízení, elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektricky přepínatelný pohon 2x4/4x4, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 4paprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, 3M polepy, kvalitní naviják 3000 lbs, palubní zásuvka 12V 10A 120W.. SPZ v ceně, záruka kvality IS0 9001, přes 70 prodejních a servisních míst po celé ČR a SR. Více na www.aspgroup.cz, nebo Motocentrum Žebrák, Náměstí 13, Žebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a Plzní. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 850 ccm. Nový motocykl.Výkon: 58.2 kW. CAN-AM Outlander MAX 850 XT-P BÍLÁ SPZ POSLEDNÍ KUS SKLADEM! Možnost svest se na předváděcím stroji: ANO Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!    Outlander 850 H. O. EFI vám dodá přesně to, po čem toužíte – skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového Rotaxu o obsahu 850 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.        Debutem je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Jako vždy můžete těšit na další úžasnou výbavu: vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatická převodovka s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, nebo nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. Uvidíte, že ultralehký, a přitom pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami.       26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se  postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.      Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované zvýšené sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Unikátní systém CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy, takže pozice jezdců je skvěle vyvážená a stabilní i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.        A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!     Základní výbava XT-P = Nejlepší rozšířená výbava na trhu  - motor ROTAX 850 - 78 hp  · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2 . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W  · Hliníková kola typu Beadlock · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety .  Naviják Warn RT30 . Přední a zadní pevnostěnný nárazník . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce · Agresivní radiální pneu Carlisle . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Olejový chladič . Kryt rukou . Bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. . Elektrická zásuvka pro přívěs TECHNICKÁ SPECIFIKACE: Outlander MAX 850 XT-P Motor Rotax  Výška  1 118 mm Zdvih. objem motoru 854 cc Délka  2 388 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 78 Rozvor kol 1 499 mm Posilovač řízení DPS ANO  Přední pneu 26 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 91 x 62 mm Zadní pneu 26 x 10 x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 279 mm Karburátor 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon   Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče  45 kg / 90 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 21,4 l Zdvih přední nápravy 229 mm Osvětlení / Světla 4 přední ( 240 W ), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy 236 mm Tažná síla 590 kg Suchá  hmotnost 361 kg  Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Vyrobeno: 2016. Najeto: 1447 km. čtyřkolka Linhai 550 4x4, bílé barvy, rok výroby 2016, najeto 1447 km, možnost odpočtu DPH. Stroj k vidění na prodejně v Prostějově. Nyní po kompletním servise, nové náplně atd.!   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Výkon: 43.0 kW. 14palcové hliníkové disky kol, elektrický posilovač řízení, pneumatiky Maxxis Bighorn, homologované tažné zařízení, výkonný naviják 2500 lbs, přední a zadní nosič zavazadel, přední ochranný rám. SPZ v ceně, záruka kvality IS0 9001, přes 70 prodejních a servisních míst po celé ČR a SR. Více na www.aspgroup.cz, nebo Motocentrum Žebrák, Náměstí 13, Žebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a Plzní. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 800 ccm. Nový motocykl.Výkon: 43.0 kW. 14palcové hliníkové disky kol, pneumatiky Maxxis Bighorn, homologované tažné zařízení, výkonný naviják 2500 lbs, přední a zadní nosič zavazadel, přední ochranný rám. SPZ v ceně, záruka kvality IS0 9001, přes 70 prodejních a servisních míst po celé ČR a SR. Více na www.aspgroup.cz, nebo Motocentrum Žebrák, Náměstí 13, Žebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a Plzní. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Vyrobeno: 2016. Výkon: 44.0 kW. Najeto: 100 km. Předváděcí stro, stav nového nejeto v terénu.   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 67.1 kW. Model 2017, tažné, naviják, integrovaný box, 3mody jízdy, duální brzdy   více na tipmoto.cz
Objem: 600 ccm. Nový motocykl.Výkon: 31.4 kW. TARGET 600i IRS 4x4 NOVINKA SKLADEM Barvy: černá, bílá Špičkově vybavená čtyřkolka s pohonem 4x4, atraktivním designem a silným sportovním espritem kombinuje výhody sportovních a užitkových čtyřkolek. Optimalizovaný podvozek umožňuje sportovní řádění v terénu, ale díky přiřaditelnému pohonu předních kol zvládá Target stejně dobře i těžkou práci, můžete se s ním pustit do terénů, na které sportovní čtyřkolky se zadním náhonem nemohou ani pomýšlet. Nad průměrem své třídy vyhrává Target designem, obratností, příjemným ovládáním, robustností, spolehlivostí a vynikajícím poměrem ceny, kvality a užitné hodnoty. Spolehlivé startování, optimální výkon a vysoký točivý moment v každé nadmořské výšce zajišťuje elektronické vstřikování paliva Siemens. Nový motor 600 ccm Více výkonu, více práce, více zábavy. Základem nového modelu je bezpochyby zcela nový kapalinou chlazený motor 600 ccm, do kterého inženýři firmy TGB vložili množství moderních technologií včetně nové čtyřventilové hlavy, kombinovaného chlazení kapalinou a olejem se dvěma samostatnými chladiči nebo elektronického vstřikování paliva Siemens, které zaručuje vysoký výkon, tažnou sílu a točivý moment ve všech otáčkách, spolehlivé startování v létě i v zimě, snížené emise a nízkou spotřebu paliva. Podvozek a pohon Špičkovou průchodnost terénem zajišťuje moderní plně nezávislé zavěšení všech kol iRS, široký rozchod, vysoká světlá výška a elektricky připojitelný pohon předních kol 2x4/4x4 pouhým stisknutím tlačítka na řídítkách. V nejtěžším terénu navíc oceníte rychle pracující elektrickou uzávěrku předního diferenciálu, která zajišťuje maximální trakci. Komfortně nastavený podvozek je odpérovaný vysoce kvalitními hydraulickými jednotkami EVO s progresivně vinutými pružinami a pětipolohově nastavitelným předpětím. Výkonný brzdový systém Brzdy jsou stejně důležité jako výkon. Výkonný tříkotoučový hydraulický brzdový systém s vrtanými kotouči a pancéřovanými brzdovými hadičkami vám dá jistotu a důvěru při posouvání vašich jezdeckých limitů. Nožní brzda brzdí současně všechna kola v poměru 60/40, pravou ruční páčkou můžete navíc ovládat pouze přední brzdy, levou páčkou brzdu zadní. Parkovací brzda je ovládána samostatně. Vyspělý design Sportovní design modelu Target je nejen atraktivní, ale i vysoce funkční. I přes sportovní pojetí poskytuje Target jezdci výbornou ochranu před odletujícím blátem, podobnou jako u užitkových čtyřkolek. Domů se tak i z blátivého výletu vrátíte čistí. A když zapadne slunce, vždy vám spolehlivě ukáží cestu domů vysokovýkonné dvojité projektorové světlomety. Atraktivní LED blikače nejen zaujmou na první pohled, ale jsou i velmi dobře viditelné. Multifunkční LCD displej Přesné informace kdykoli potřebujete. Moderní multifunkční LCD displej je nejen čitelný ale i krásný, a nabízí spoustu funkcí: digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny a všechny potřebné kontrolky. Prémiová výbava Elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektrické přepínání pohonu 2x4 / 4x4, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 8paprskové hliníkové disky, značkové 25" pneumatiky, chrániče rukou a páček, robustní přední rám, tažné zařízení a spolehlivý naviják s vysokou tažnou silou 3000lbs. Motor Typ: čtyřtaktní jednoválec SOHC, EFI Siemens Objem: 561 cm3 Vrtání x zdvih: Ø 97 x 79,2 mm Kompresní poměr: 10.2: 1 Výkon: 31,4 kW (off-road) Max. točivý moment: 53,6 Nm /5500 min-1  (off-road) Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor Hnací systém Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný Převodovka: automatická - CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem Uzávěrka diferenciálu: přední, elektricky ovládaná Koncový převod: kardanem, vpředu i vzadu Podvozek Zavěšení přední: nezávislá dvojitá A-ramena Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena Pérování přední: hydraulické tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin Pérování zadní: hydraulické tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová Brzdy zadní: 1x hydraulická kotoučová Pneumatiky přední: AT25 x 8 - 12 Pneumatiky zadní: AT25 x 10 - 12 Rozměry a hmotnosti Celková délka: 2030 mm Celková šířka: 1250 mm Celková výška: 1300 mm Světlá výška: 305 mm Výška sedla: 940 mm Rozvor: 1280 mm Hmotnost bez náplní: 345 kg Palivová nádrž: 15 l Přístroje a osvětlení Displej:                                          Digitální multifinkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení Osvětlení: projektorové přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, koncová a brzdová světla Výbava Homologované tažné zařízení, elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektricky přepínatelný pohon 2x4/4x4, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 4paprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, 3M polepy, kvalitní naviják 3000 lbs, palubní zásuvka 12V 10A 120W. Legislativa a schválení Homologace pro silniční provoz: ano Registrační značka (SPZ) v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)     více na tipmoto.cz
Objem: 600 ccm. Nový motocykl.Výkon: 31.4 kW. TARGET 600i IRS 4x4 NOVINKA SKLADEM Barvy: bílá, černá Špičkově vybavená čtyřkolka s pohonem 4x4, atraktivním designem a silným sportovním espritem kombinuje výhody sportovních a užitkových čtyřkolek. Optimalizovaný podvozek umožňuje sportovní řádění v terénu, ale díky přiřaditelnému pohonu předních kol zvládá Target stejně dobře i těžkou práci, můžete se s ním pustit do terénů, na které sportovní čtyřkolky se zadním náhonem nemohou ani pomýšlet. Nad průměrem své třídy vyhrává Target designem, obratností, příjemným ovládáním, robustností, spolehlivostí a vynikajícím poměrem ceny, kvality a užitné hodnoty. Spolehlivé startování, optimální výkon a vysoký točivý moment v každé nadmořské výšce zajišťuje elektronické vstřikování paliva Siemens. Nový motor 600 ccm Více výkonu, více práce, více zábavy. Základem nového modelu je bezpochyby zcela nový kapalinou chlazený motor 600 ccm, do kterého inženýři firmy TGB vložili množství moderních technologií včetně nové čtyřventilové hlavy, kombinovaného chlazení kapalinou a olejem se dvěma samostatnými chladiči nebo elektronického vstřikování paliva Siemens, které zaručuje vysoký výkon, tažnou sílu a točivý moment ve všech otáčkách, spolehlivé startování v létě i v zimě, snížené emise a nízkou spotřebu paliva. Podvozek a pohon Špičkovou průchodnost terénem zajišťuje moderní plně nezávislé zavěšení všech kol iRS, široký rozchod, vysoká světlá výška a elektricky připojitelný pohon předních kol 2x4/4x4 pouhým stisknutím tlačítka na řídítkách. V nejtěžším terénu navíc oceníte rychle pracující elektrickou uzávěrku předního diferenciálu, která zajišťuje maximální trakci. Komfortně nastavený podvozek je odpérovaný vysoce kvalitními hydraulickými jednotkami EVO s progresivně vinutými pružinami a pětipolohově nastavitelným předpětím. Výkonný brzdový systém Brzdy jsou stejně důležité jako výkon. Výkonný tříkotoučový hydraulický brzdový systém s vrtanými kotouči a pancéřovanými brzdovými hadičkami vám dá jistotu a důvěru při posouvání vašich jezdeckých limitů. Nožní brzda brzdí současně všechna kola v poměru 60/40, pravou ruční páčkou můžete navíc ovládat pouze přední brzdy, levou páčkou brzdu zadní. Parkovací brzda je ovládána samostatně. Vyspělý design Sportovní design modelu Target je nejen atraktivní, ale i vysoce funkční. I přes sportovní pojetí poskytuje Target jezdci výbornou ochranu před odletujícím blátem, podobnou jako u užitkových čtyřkolek. Domů se tak i z blátivého výletu vrátíte čistí. A když zapadne slunce, vždy vám spolehlivě ukáží cestu domů vysokovýkonné dvojité projektorové světlomety. Atraktivní LED blikače nejen zaujmou na první pohled, ale jsou i velmi dobře viditelné. Multifunkční LCD displej Přesné informace kdykoli potřebujete. Moderní multifunkční LCD displej je nejen čitelný ale i krásný, a nabízí spoustu funkcí: digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny a všechny potřebné kontrolky. Prémiová výbava Elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektrické přepínání pohonu 2x4 / 4x4, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 8paprskové hliníkové disky, značkové 25" pneumatiky, chrániče rukou a páček, robustní přední rám, tažné zařízení a spolehlivý naviják s vysokou tažnou silou 3000lbs. Motor Typ: čtyřtaktní jednoválec SOHC, EFI Siemens Objem: 561 cm3 Vrtání x zdvih: Ø 97 x 79,2 mm Kompresní poměr: 10.2: 1 Výkon: 31,4 kW (off-road) Max. točivý moment: 53,6 Nm /5500 min-1  (off-road) Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor Hnací systém Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný Převodovka: automatická - CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem Uzávěrka diferenciálu: přední, elektricky ovládaná Koncový převod: kardanem, vpředu i vzadu Podvozek Zavěšení přední: nezávislá dvojitá A-ramena Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena Pérování přední: hydraulické tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin Pérování zadní: hydraulické tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová Brzdy zadní: 1x hydraulická kotoučová Pneumatiky přední: AT25 x 8 - 12 Pneumatiky zadní: AT25 x 10 - 12 Rozměry a hmotnosti Celková délka: 2030 mm Celková šířka: 1250 mm Celková výška: 1300 mm Světlá výška: 305 mm Výška sedla: 940 mm Rozvor: 1280 mm Hmotnost bez náplní: 345 kg Palivová nádrž: 15 l Přístroje a osvětlení Displej:                                          Digitální multifinkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení Osvětlení: projektorové přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, koncová a brzdová světla Výbava Homologované tažné zařízení, elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektricky přepínatelný pohon 2x4/4x4, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 4paprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, 3M polepy, kvalitní naviják 3000 lbs, palubní zásuvka 12V 10A 120W. Legislativa a schválení Homologace pro silniční provoz: ano Registrační značka (SPZ) v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)     více na tipmoto.cz
Pneu a pneumatiky | Moto oblečení | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist