Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Máte čtyřkolku ?

Kosmetika na Andělu


Polaris RZR XP 900 EPS


Detail inzerátu

18.10. 17:52

Polaris RZR XP 900 EPS za 444900 Kč - novinka



Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 65.6 kW. Polaris RZR XP 900 EPS .  . .  Oficiální zastoupení Polaris CZ . .     . Autorizovaný prodejce Polaris. Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici! VOZIDLO PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY Přemýšlíte-li o sportovním vozidle kategorie SxS, které je naprosto vyjímečné, vyberte si RZR XP 900, který je třídou sám o sobě. Nejvyšší výkon 88 HP ( dynamický až 100 HP ), zadní nezávislé zavěšení 3-Link s nejvyšším zdvihem v kategorii 35,6 cm a extrémně nízké těžiště. Tato uníkátní kombinace VÝKONU, ODPRUŽENÍ a OBRATNOSTI je v současné době to nejextrémější a nejlepší řešení.   RZR XP 900 - dvojnásobný vítěz závodů Dakar 2012 a 2013 Polaris obhájil loňské Dakarské zlato v kategorii T3 - auta do 1053ccm. související články: http://www.quadmania.cz/detail-clanku-zavody/polaris-obhajil-dakarske-zlato-13913.html http://quadweb.cz/zavod/273-polaris-vyhral-dakar.html fotogalerie: http://www.polariscz.cz/cze/index.php?section=media& action=gallery_detail& id=174& at= ČTYŘKOLKA ROKU 2013 http://www.quadmania.cz/detail-clanku/ctyrkolka-roku-2013- 14031.html http://quadweb.cz/clanek/342-ctyrkolka-roku-2013-pro-polari.html RZR XP900 Tento dravý inovativní motor s největší silou v kategorii, ventilovým rozvodem DOHC, 4 ventily na válec a klikovou hřídelí v konfiguraci 180st pro vyrovnanou výkonnost je vyvinutý speciálně pro extrémní výkon vozidla SxS. Výsledkem je pohotová odezva při přidání plynu, úžasná síla a úžasná akcelerace.  Nová třída poměru výkonu a hmotnosti       KLÍČOVÉ PRVKY NOVINKA! Pneumatiky Maxxis Bighorn NOVINKA! Posilovač řízení EPS      VÝKON Speciálně zkonstruovaný vysocevýkonný motor ProStar 900, se 4 ventily, ventilový rozvod DOHC, výkon 88 HP Lehké převodové ústrojí má spirálovitou rozvodku s optimalizovanými soukolími pro maximálně efektivní přenos sil ODPRUŽENÍ Zadní nezávislé zavěšení kol 3-Link Trailing-Arm IRS pro hladkou a precizní jízdu Prémiové tlumiče Fox Podium X 2.0 s nádržkami Piggy-Back, s nastavitelnou kompresí a předpětím Přední zdvih 34,3 cm a zadní zdvih 35,6 cm Světlá výška 31,8 cm OBRATNOST Exkluzivní centralizovaná konstrukce Centralized Mass Design (CMD): motor a další součástky jsou strategicky umístěné tak, aby vytvářely absolutně nejnižší těžiště pro nepřekonatelný žiletkově ostrý výkon Pneumatiky se při zatáčení naklánějí, vytváří tak kladný odklon a díky němu je řízení přesnější Vlečená ramena neomezují okamžitou sílu záběru kol a při zatáčení drží vozidlo v optimální linii Pohon všech kol On-Demand True AWD DALŠÍ PRVKY Přední světla LED poprvé v odvětví Vyměnitelná sportovní sedadla Nastavitelné madlo spolujezdce Nastavitelný volant (v rozmezí 25 cm) Vpředu čtyřpístkové brzdy. Na všech čtyřech kolech odvětrávané brzdové kotouče s velkým průměrem Exkluzivní geometrie přední nápravy a díky ní snazší zatáčení u modelů bez posilovače řízení Přední přihrádka s objemem 11 litrů Klec předního diferenciálu je vyrobená z litého hliníku   zvýšení odolnosti Silná spodní ochranná deska Precizní kokpit, se sníženou prašností a s lepším odvedením tepla od motoru Odolné dvojité sání variátoru, vylepšené chlazení v pomalých i vysokých rychlostech Snadno ovladatelné bezpečnostní sítě Ochranná konstrukce rámu při převrácení (ROPS)       Barevné provedení: Orange Madness ( oranžová  šílená)         Uzpůsobte si svůj RZR svým potřebám s příslušenstvím Pure Polaris  Ať už míříte se svým RZR na cesty terénem, závody, za lovem  či pluhovat sníh, vybavíme Vás kompletním příslušenstvím Pure Polaris. Kabiny, střechy, čelní skla, chrániče, navijáky - vše je k dispozici. Příslušenství Pure Polaris přesně pasuje, dobře funguje a je odolné a trvanlivé. Jediné příslušenství, které má dostatečnou a snadnou montáž Nosný systém Lock & Ride a jeho rychloupínací příslušenství pomáhají kvalitně dovybavit váš RZR. Připevněte si k nosiči pouzdro na pušku a vydejte se na lov, pak ho sundejte a namontujte si místo něho uchycení na kanystr a vyržte jezdit do terénu. U každě součásti systému Lock & Ride je zaručena vzájemná kompatibilita, přesnost a spolehlivost, takže se nemusíte obávat, že by jste něco cestou ztratili. Teréní RZR  Střecha Sport - poloviční čelní štít - ochranné rámy DeLuxe - přídavná světla PIAA - naviják 3,5 lb - pneu Maxxis Bighorn - chrániče stupaček - sada pro rozšíření blatníků  Závodní RZR Sada světel PIAA - poloviční čelní štít - hliníkové ochranné nárazníky - chrániče ramen - chránič stupaček - zadní panel síť  Užitkový RZR Pevná kabina  Lock & Ride - čelní sklo Lock & Ride - přední ochranný rám - pluhovací systém Glacier - naviják 3,5 lb - hliníkové disky - chrániče stupaček Lovecký RZR Pouzdra na zbraň - nástavba na korbu Lock & Ride - rámy DeLuxe - chránič stupaček - boční ochranné rámy - střecha sport Nové kabiny Polaris pro Ranger RZR Stavebnicový systém: můžete si koupit jednotlivé části nebo kompletní celek. Sklolaminátová kabina prémiové kvality je lehká a snadno se montuje a demontuje. Čalouněný interiér v automobilovém stylu, tlumící zvuk. Zadní pracovní světla pro lepší viditelnost.   Ocelová kabina Síla, kvalita a ochrana. Vynikající výhled do všech stran.  Zahrnuje střechu, čelní sklo a zadní panel. Dveře jsou dodávány samostatně.  Plastová kabina Všechny části do sebe přesně zapadají - hladký povrch a těsnost. Nový design pro maximální výhled z vozu a světlost interiéru. Systém zahrnuje střechu, dveře a zadní panel. Čelní okno je prodáváno samostatně ( tvrzené sklo nebo polykarbonátové ).   Technické parametry MOTOR typ čtyřdobý dvouválec DOHC zdvihový objem 875 ccm palivový systém EFI - elektronické vstřikování paliva chlazení kapalinou startér elektrický výkon 88 HP    SYSTÉM POHONU variátor 4x4, 2x4. RZR XP900 intl - el. posilovač řízení EPS pohon zadní, připínatelný přední, RZR XP900 intl zadní uzávěrka diferenciálu převodovka PVT automat P/R/N/L/H     ODPRUŽENÍ přední  34,3 cm zdvojená trojúhelníková ramena zadní  35,6 cm 3-Link IRS se stabilizátorem     BRZDY kotoučové - hydraulické  vzadu dvoupístkové parkovací brzda  parkovací režim převodovky, RZR XP900 intl plus ruční brzda     PNEUMATIKY přední 27 x 9 - 12, ITP 900 XCT,  RZR XP900 intl  26 x 9 - 12 Maxxis Bighorn zadní 27 x 11- 12, ITP 900 XCT, RZR XP900 intl  26 x 11- 12 Maxxis Bighorn   disky lité hliníkové      ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY rozvor 2068 mm hmotnos bez náplní 540 kg délka 2753 mm šířka 1626 mm výška 1854 mm nádrž 28 l světlá výška 330 mm korba rozměr 56x96,5x25,4 cm nosnost korby 136 kg užitečné zatížení 336 kg světla  bílá led - parkovací, dálková     BARVY a ZÁKLADNÍ VYBAVENÍ   RZR XP900 oranžová přístr. vybavení  digitální přístrojová deska, rychloměr, ujeté km, otáčkoměr, denní počítadlo km, motohodiny, hodiny, ukazatel rychlostního režimu, palivoměr, kontrolka přehřívání a baterie, přídavná zásuvka     CENA       RZR XP900 EPS CZ ver.  482 900 Kč (bez DPH 399 091 Kč)   RZR XP900 EPS EU ver.  494 900 Kč (bez DPH 409 008 Kč)   více na tipmoto.cz

Všechny inzeráty

Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | Vycpany Bobr | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist