Polaris RZR XP 900 EPS
Detail inzerátu
18.10. 17:52
Polaris RZR XP 900 EPS za 444900 Kč - novinka
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 65.6 kW. Polaris RZR XP 900 EPS
.
.
.
Oficiální zastoupení Polaris CZ . .
.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
VOZIDLO PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY
Přemýšlíte-li o sportovním vozidle kategorie SxS, které je naprosto vyjímečné, vyberte si RZR XP 900, který je třídou sám o sobě. Nejvyšší výkon 88 HP ( dynamický až 100 HP ), zadní nezávislé zavěšení 3-Link s nejvyšším zdvihem v kategorii 35,6 cm a extrémně nízké těžiště. Tato uníkátní kombinace VÝKONU, ODPRUŽENÍ a OBRATNOSTI je v současné době to nejextrémější a nejlepší řešení.
RZR XP 900 - dvojnásobný vítěz závodů Dakar 2012 a 2013
Polaris obhájil loňské Dakarské zlato v kategorii T3 - auta do 1053ccm.
související články: http://www.quadmania.cz/detail-clanku-zavody/polaris-obhajil-dakarske-zlato-13913.html http://quadweb.cz/zavod/273-polaris-vyhral-dakar.html fotogalerie: http://www.polariscz.cz/cze/index.php?section=media& action=gallery_detail& id=174& at= ČTYŘKOLKA ROKU 2013
http://www.quadmania.cz/detail-clanku/ctyrkolka-roku-2013- 14031.html http://quadweb.cz/clanek/342-ctyrkolka-roku-2013-pro-polari.html RZR XP900 Tento dravý inovativní motor s největší silou v kategorii, ventilovým rozvodem DOHC, 4 ventily na válec a klikovou hřídelí v konfiguraci 180st pro vyrovnanou výkonnost je vyvinutý speciálně pro extrémní výkon vozidla SxS. Výsledkem je pohotová odezva při přidání plynu, úžasná síla a úžasná akcelerace.
Nová třída poměru výkonu a hmotnosti
KLÍČOVÉ PRVKY
NOVINKA! Pneumatiky Maxxis Bighorn
NOVINKA! Posilovač řízení EPS
VÝKON
Speciálně zkonstruovaný vysocevýkonný motor ProStar 900, se 4 ventily, ventilový rozvod DOHC, výkon 88 HP
Lehké převodové ústrojí má spirálovitou rozvodku s optimalizovanými soukolími pro maximálně efektivní přenos sil
ODPRUŽENÍ
Zadní nezávislé zavěšení kol 3-Link Trailing-Arm IRS pro hladkou a precizní jízdu
Prémiové tlumiče Fox Podium X 2.0 s nádržkami Piggy-Back, s nastavitelnou kompresí a předpětím
Přední zdvih 34,3 cm a zadní zdvih 35,6 cm
Světlá výška 31,8 cm
OBRATNOST
Exkluzivní centralizovaná konstrukce Centralized Mass Design (CMD): motor a další součástky jsou strategicky umístěné tak, aby vytvářely absolutně nejnižší těžiště pro nepřekonatelný žiletkově ostrý výkon
Pneumatiky se při zatáčení naklánějí, vytváří tak kladný odklon a díky němu je řízení přesnější
Vlečená ramena neomezují okamžitou sílu záběru kol a při zatáčení drží vozidlo v optimální linii
Pohon všech kol On-Demand True AWD
DALŠÍ PRVKY
Přední světla LED poprvé v odvětví
Vyměnitelná sportovní sedadla
Nastavitelné madlo spolujezdce
Nastavitelný volant (v rozmezí 25 cm)
Vpředu čtyřpístkové brzdy. Na všech čtyřech kolech odvětrávané brzdové kotouče s velkým průměrem
Exkluzivní geometrie přední nápravy a díky ní snazší zatáčení u modelů bez posilovače řízení
Přední přihrádka s objemem 11 litrů
Klec předního diferenciálu je vyrobená z litého hliníku zvýšení odolnosti
Silná spodní ochranná deska
Precizní kokpit, se sníženou prašností a s lepším odvedením tepla od motoru
Odolné dvojité sání variátoru, vylepšené chlazení v pomalých i vysokých rychlostech
Snadno ovladatelné bezpečnostní sítě
Ochranná konstrukce rámu při převrácení (ROPS)
Barevné provedení: Orange Madness ( oranžová šílená)
Uzpůsobte si svůj RZR svým potřebám s příslušenstvím Pure Polaris
Ať už míříte se svým RZR na cesty terénem, závody, za lovem či pluhovat sníh, vybavíme Vás kompletním příslušenstvím Pure Polaris. Kabiny, střechy, čelní skla, chrániče, navijáky - vše je k dispozici. Příslušenství Pure Polaris přesně pasuje, dobře funguje a je odolné a trvanlivé.
Jediné příslušenství, které má dostatečnou a snadnou montáž Nosný systém Lock & Ride a jeho rychloupínací příslušenství pomáhají kvalitně dovybavit váš RZR. Připevněte si k nosiči pouzdro na pušku a vydejte se na lov, pak ho sundejte a namontujte si místo něho uchycení na kanystr a vyržte jezdit do terénu. U každě součásti systému Lock & Ride je zaručena vzájemná kompatibilita, přesnost a spolehlivost, takže se nemusíte obávat, že by jste něco cestou ztratili.
Teréní RZR Střecha Sport - poloviční čelní štít - ochranné rámy DeLuxe - přídavná světla PIAA - naviják 3,5 lb - pneu Maxxis Bighorn - chrániče stupaček - sada pro rozšíření blatníků
Závodní RZR Sada světel PIAA - poloviční čelní štít - hliníkové ochranné nárazníky - chrániče ramen - chránič stupaček - zadní panel síť
Užitkový RZR Pevná kabina Lock & Ride - čelní sklo Lock & Ride - přední ochranný rám - pluhovací systém Glacier - naviják 3,5 lb - hliníkové disky - chrániče stupaček
Lovecký RZR Pouzdra na zbraň - nástavba na korbu Lock & Ride - rámy DeLuxe - chránič stupaček - boční ochranné rámy - střecha sport
Nové kabiny Polaris pro Ranger RZR Stavebnicový systém: můžete si koupit jednotlivé části nebo kompletní celek. Sklolaminátová kabina prémiové kvality je lehká a snadno se montuje a demontuje. Čalouněný interiér v automobilovém stylu, tlumící zvuk. Zadní pracovní světla pro lepší viditelnost.
Ocelová kabina Síla, kvalita a ochrana. Vynikající výhled do všech stran. Zahrnuje střechu, čelní sklo a zadní panel. Dveře jsou dodávány samostatně.
Plastová kabina Všechny části do sebe přesně zapadají - hladký povrch a těsnost. Nový design pro maximální výhled z vozu a světlost interiéru. Systém zahrnuje střechu, dveře a zadní panel. Čelní okno je prodáváno samostatně ( tvrzené sklo nebo polykarbonátové ).
Technické parametry
MOTOR
typ
čtyřdobý dvouválec DOHC
zdvihový objem
875 ccm
palivový systém
EFI - elektronické vstřikování paliva
chlazení
kapalinou
startér
elektrický
výkon
88 HP
SYSTÉM POHONU
variátor
4x4, 2x4. RZR XP900 intl - el. posilovač řízení EPS
pohon
zadní, připínatelný přední, RZR XP900 intl zadní uzávěrka diferenciálu
převodovka
PVT automat P/R/N/L/H
ODPRUŽENÍ
přední 34,3 cm
zdvojená trojúhelníková ramena
zadní 35,6 cm
3-Link IRS se stabilizátorem
BRZDY
kotoučové - hydraulické
vzadu dvoupístkové
parkovací brzda
parkovací režim převodovky, RZR XP900 intl plus ruční brzda
PNEUMATIKY
přední
27 x 9 - 12, ITP 900 XCT, RZR XP900 intl 26 x 9 - 12 Maxxis Bighorn
zadní
27 x 11- 12, ITP 900 XCT, RZR XP900 intl 26 x 11- 12 Maxxis Bighorn
disky lité hliníkové
ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY
rozvor
2068 mm
hmotnos bez náplní
540 kg
délka
2753 mm
šířka
1626 mm
výška
1854 mm
nádrž
28 l
světlá výška
330 mm
korba rozměr
56x96,5x25,4 cm
nosnost korby
136 kg
užitečné zatížení
336 kg
světla
bílá led - parkovací, dálková
BARVY a ZÁKLADNÍ VYBAVENÍ
RZR XP900 oranžová
přístr. vybavení
digitální přístrojová deska, rychloměr, ujeté km, otáčkoměr, denní počítadlo km, motohodiny, hodiny, ukazatel rychlostního režimu, palivoměr, kontrolka přehřívání a baterie, přídavná zásuvka
CENA
RZR XP900 EPS CZ ver. 482 900 Kč (bez DPH 399 091 Kč)
RZR XP900 EPS EU ver. 494 900 Kč (bez DPH 409 008 Kč)
více na tipmoto.cz









