QUAD EVO
Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.
Bazar
Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek.
Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.
Inzeráty
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 61.9 kW. Nejlepší a nejvýkonnější Blade všech dob v sobě spojuje nejmodernější technologie a dlouholeté zkušenosti značky TGB. Nejzásadnější konkurenční výhodou této nové generace modelu Blade je kromě největšího a nejsilnějšího motoru TGB a elektrického posilovače řízení EPS hlavně unikátní systém pohonu 4x4 s předním i zadním uzamykatelným diferenciálem.
Motosalon HK je autorizovaným dealerem motocyklů DUCATI, SUZUKI, PIAGGIO, APRILIA, MOTOGUZZI, GILERA, VESPA, SCARABEO a čtyřkolek TGB, ACCESS, ARCTIC CAT, LINHAI. Možnost leasingu, úvěru již od 10% akontace. Slevové akce na servis motocyklů zakoupených u nás. Při nákupu nového stroje vykoupíme i Váš stávající motocykl.
více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 20.0 kW. Splátky od 0% akontace
Možnost dopravy po celé ČR
MAX znamená u čtyřkolek Goes 20 centimetrů navíc pro dva pasažéry. Ne jinak je tomu u této čtyřkolky, kde kromě sedadla jsou prodloužené i nášlapy, které mají navíc zvýšenou plochu pro pohodlnou polohu nohou spolujezdce. Zadní diferenciál, který je uzamykatelný dělá z této čtyřkolky stroj s výbornými jízdními vlastnostmi na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu.
Základní výbava tohoto modelu Iron Basic obsahuje - elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče, černé plechové ráfky 12" a je vždy pouze v černé barvě. Plasty nejsou lakované, ale probarvené již při výrobě.
více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace
Možnost dopravy po celé ČR
Nová a ještě výkonnější pracovní čtyřkolka Goes Cobalt v prodloužené verzi MAX, což je u čtyřkolek Goes 20 centimetrů navíc pro dva pasažéry. Ne jinak je tomu u této čtyřkolky, kde kromě sedadla jsou prodloužené i nášlapy, které mají navíc zvýšenou plochu pro pohodlnou polohu nohou spolujezdce. Zadní diferenciál, který je uzamykatelný dělá z této čtyřkolky stroj s výbornými jízdními vlastnostmi na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu.
Základní výbava tohoto modelu Iron Cobalt obsahuje - elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče, černé plechové ráfky 12" a je vždy pouze v černé barvě. Plasty nejsou lakované, ale probarvené již při výrobě.
Máte rádi výkon v rezervě? Jezdíte častěji ve dvou? Chcete čtyřkolku na práci a výlety do přírody? Odpověděli jste si na otázky ANO? Pak je právě pro vás Cobalt 550i MAX ideální pracovní čtyřkolkou, která se hodí na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet materiál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupizelného příslušenství, jako mulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy.......
Vodou chlazený 4-taktní motor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneumatiky Abuzz, zámek řízení, zamykací nádrž, nic z toho nechybí ani v tomto základním modelu. Homologace pro dvě osoby, na bílých SPZ dle nové homologace. Výhodou takto zhomologovaných čtyřkolek je hlavně žádné omezení rychlosti různými omezovači, žádné zvukové signalizace, když na čtyřkolce nesedíte jako to mají například zahradní traktůrky, nebo čtyřkolky se žlutými SPZ. K řízení potřebujete řidičské oprávnění skupiny B.
více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace. Možnost dopravy po celé ČR
O celých 10 koní výkonnější LTD model pracovní čtyřkolky Goes Cobalt se dvěma uzamykatelnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu.
Základní výbava stejná jako verze Basic, což znamená elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče, navíc má pak Alu kola 12" a výběr ze škály lakovaných odstínů, nebo listovou kamufláž.
Žádné omezovače rychlosti, žádné výstražné zvuky když na čtyřkolce nesedíte, to je Goes Cobalt. Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet materiál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupizelného příslušenství, jako mulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... S modelem LTD uděláte navíc spoustu parády a pište si, že Váš soused jí brzo bude chtít taky.
Vodou chlazený 4-taktní motor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneumatiky Abuzz, zámek řízení, zamykací nádrž, atraktivní alu kola a spousta barev na výběr, včetně maskované Camouflage. Homologace pro dvě osoby, na bílých SPZ dle nové homologace. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.
více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 20.0 kW. Skladem na prodejně v Kolíně
Splátky od 0% akontace
Příklad splátek při složení 0,- kč v hotovosti
24 x 5724,- kč měsíčně
36 x 3950,- kč měsíčně
50 x 2959,- kč měsíčně
72 x 2187,- kč měsíčně
Schválení po telefonu do 30 minut každý den od 8: 00- 21: 00 PO-NE
Možnost dopravy po celé ČR.
Základní model pracovní čtyřkolky Goes se dvěma uzamykatelnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez omezovače rychlosti!
I přesto, že se jedná o základní model, ve výbavě nechybí elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou a ani kovové nosiče. Goes Iron Basic k dostání v černé bervě a černými plechovými koly.
Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet materiál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupitelného příslušenství, jako mulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy.......
Vodou chlazený 4-taktní motor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneumatiky Abuzz, zámek řízení, zamykací nádrž, nic z toho nechybí ani v tomto základním modelu. Homologace pro dvě osoby, na bílých SPZ. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.
více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 20.0 kW. Splátky od 0% akontace
Záruka 2 roky od koupě čtyřkolky u nás na prodejně
Možnost dopravy po celé ČR
Příklad splátek 0,- kč v hotovosti
72 x 2362,- kč měsíčně
60 x 2740,- kč měsíčně
48 x 3308,- kč měsíčně
36 x 4266,- kč měsíčně
24 x 6182,- kč měsíčně
Schválení po telefonu do 30 minut každý den od 8: 00- 21: 00 PO- NE
LTD model pracovní čtyřkolky Goes Iron se dvěma uzamykatelnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez omezovače rychlosti!
Základní výbava stejná jako verze Basic, což znamená elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou, kovové nosiče. Navíc LTDéčkem získáte Alu kola 12" a možnost výběru z řady lakovaných odstínů, včetně listové kamufláže. 20 KW
Ideální pracovní čtyřkolka na ranč, do lesa, na chalupu a vlastně do každého baráku, kde potřebujete převážet materiál z bodu A do bodu B. Spousta dokoupitelného příslušenství, jako mulčovače, vozíky, vyvážečky dřeva, sypače a postřikovače, sněhové radlice a frézy....... S modelem LTD uděláte navíc spoustu parády a pište si, že Váš soused jí brzo bude chtít taky.
Prodejna Kolín jsme autorizovaný dealer čtyřkolek GOES, STELS. Pro více informací volejte. Schválení úvěru na dálku do 30 minut
Vodou chlazený 4-taktní motor, dvě rychlosti vpřed, z toho jedna s redukcí, zpátečka, kanadský variátor CV-Tech v základní výbavě všech pracovních čtyřkolek Goes. Kotoučová brzda na všech čtyřech kolech, LED denní svícení, šestiplátnové pneumatiky Abuzz, zámek řízení, zamykací nádrž, atraktivní alu kola a spousta barev na výběr, včetně maskované Camouflage. Homologace pro dvě osoby, na bílých SPZ. K řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B.
více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 20.0 kW. Splátky od 0% akontace
Příklad splátek 0,- kč v hotovosti
72 x 2362,- kč měsíčně
60 x 2740,- kč měsíčně
48 x 3308,- kč měsíčně
36 x 4266,- kč měsíčně
24 x 6182,- kč měsíčně
Schválení po telefonu do 30 minut každý den od 8: 00- 21: 00
Možnost dopravit čtyřkolku po celé české republice
Jsme autorizovaný dealer čtyřkolek GOES, STELS
více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace. Možnost dopravy po celé ČR.
V barvách CAMO, ČERVENÁ, BÍLÁ
Dlouhé a výkonnější LTDéčko, o 10 koní silnější a celých 20 centimetrů delší, prodloužená čtyřkolka Goes Cobalt poskytne plný komfort dvěma pasažérům. Kromě sedadla jsou prodloužené i nášlapy, se zvýšenou plochu pro pohodlnou polohu nohou spolujezdce. Zadní uzamykatelný diferenciál dělá z této čtyřkolky stroj s výbornými jízdními vlastnostmi na silnici a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáte zpět vlastnosti oprovdového offroadu.
Oproti základní verzi Basic má navíc alu kola 12" a vybrat si můžete ze škály barevných kombinací bez dalších příplatků. V základu dlouhé LTD, nechybí dokonce ani pohodlná opěrka s madly pro spolujezdce.
více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace. Možnost dopravy po celé ČR
Ještě výkonnější model pracovní čtyřkolky Goes v základním provedení Basic rovněž se dvěma uzamykatelnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu.
I přesto, že se jedná o základní model, z pracovní výbavy nechybí elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou a ani kovové nosiče. Goes Cobalt Basic k dostání v černé bervě a černými plechovými koly.
více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 20.0 kW. Splátky od 0% akontace. Možnost dopravy po celé ČR.
Dlouhé LTDéčko, o celých 20 centimetrů delší, prodloužená verze Goes Iron poskytne komfort pro dva pasažéry. Kromě sedadla jsou prodloužené i nášlapy, se zvýšenou plochu pro pohodlnou polohu nohou spolujezdce. Zadní uzamykatelný diferenciál dělá z této čtyřkolky stroj s výbornými jízdními vlastnostmi na silnici a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáte zpět vlastnosti oprovdového offroadu.
Oproti základní verzi Basic má navíc alu kola 12" a vybrat si můžete ze škály barevných kombinací bez dalších příplatků. V základu dlouhé LTD, nechybí dokonce ani pohodlná opěrka s madly pro spolujezdce.
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!!
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
- Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
To nejlepší z výkonu a zábavy!
Výkon kam se podíváte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
25-palcové pneumatiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
Základní výbava XT:
- motor ROTAX 570 – 48hp
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache)
. Platforma SST G2
· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· magneto 650W
· Hliníková kola
· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
· 240W přední světlomety
· Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12
. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce
. Hodiny v displeji
. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
. Elektrická zásuvka pro přívěs
. Přední nárazník
. Zadní nárazník
. Naviják WARN 3.000lbs
. Kryt rukou
Motor Rotax
Zdvih. objem motoru 570 cc
Typ / počet válců 4-takt / 2
Výkon HP 48
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
Výška 1 330 mm
Délka 2 310 mm
Šířka 1 168 mm
Rozvor kol 1 499 mm
Výška od země 267 mm
Výška sedadla 858 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Uzavíratelná schránka 10,9 litrů
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní
Zdvih zadní nápravy 220mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 336 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC
- motor ROTAX V-570
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
Výška 1 143 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 295 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 267 mm
EFI 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 66.4 kW. CAN-AM Renegade 1000R X xc SPZ model 2017
!!! SKLADEM!!!
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
(akce platná do vyprodání skladových zásob)
- motor ROTAX 1000 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:
- motor ROTAX V-1010
- progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a
pro sněžné pásy Apache)
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové extralehke disky typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- hliníkový kryt podvozku
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
Renegade 1000R X xc
Motor
Rotax
Výška
1 143 mm
Zdvih. objem motoru
976 cc
Délka
2 184 mm
Typ / počet válců
4-takt / 2
Šířka
1 168 mm
Výkon hp
89 (offroad)
Rozvor kol
1 295 mm
Posilovač řízení DPS
ANO
Přední pneu
25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih
91 x 75 mm
Zadní pneu
25 x 10 x 12
Chlazení
Kapalina
Výška od země
267 mm
EFI
2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla
877 mm
Převodovka
CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže
20,5 litrů
Pohon
Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče
16 kg
Brzdy
Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Bezpečnostní systém
D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy
229mm
Osvětlení / Světla
4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy
236mm
Tažná síla
590 kg
Suchá hmotnost
314 kg
Rám
SST G2
více na tipmoto.cz
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 44.7 kW. Polaris Ranger XP 900 EPS SPZ
EPS = POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Zadní rozpínatelný diferenciál!
Oficiální zastoupení Polaris CZ.
Autorizovaný prodejce Polaris.
Všechny dostupné modely Polaris u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
NEJTVRDŠÍ PRACANT
Motor ProStar 900 ccm s výkonem 60 HP
Motor umístěný pod korbou tišší jízda
Systém hnacího ústrojí je přizpůsoben pro vysoký
výkon např. výkonné chlazení řemenu a spojek
Pohon všech kol On-Demand True AWD
s režimem Turf
Nosnost korby 454 kg
Celkové užitečné zatížení 680 kg
Tažná kapacita 907 kg
Nejlepší úložné prostory v odvětví, nové
praktické prostory pod sedadlem
Korba s více úchytnými body, snazší obsluha
zadních dvířek boxu
Precizní kabina revoluční systém
LOCK& RIDE (R) PRO-FIT
NEJJEMNĚJŠÍ SVEZENÍ
Silnější šasi s vyšší torzní tuhostí
Rozvor 205,7 cm, přední zdvih 26,9 cm,
zadní zdvih 25,4 cm
Světlá výška 30,5 cm
Nastavitelné sedadlo řidiče
(modely LE)
Vynikající ergonomie usnadňující práci:
nastavitelný volant, snazší zatáčení, větší
prostor pro nohy, snadné nastupování
a vystupování
Silnější světla lepší ovládání vozidla za
tmy
Sedadla pro tři jezdce
ELEKTRONICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ
Nejhladší, nejvíce citlivý posilovač řízení je již k dispozici. Plus Variable Assist pro snadnější řízení při nižších rychlostech. S naším EPS můžete jezdit celý den aniž byste byli z řízení vyčerpáni.
Precizní kabina systému LOCK& RIDE (R) PRO-FIT
Přistup k víčku nádrže na straně řidiče
Snadný přístup k motoru (pod korbou)
Běžné šrouby a mazací body snadná údržba
Exkluzivní omezovač rychlosti SPEEDKEY
(jako doplňkové příslušenství)
Barevné provedení: zelená
více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 74.6 kW. Polaris General 1000 LE EPS Deluxe
Nejlepší výkon ve své třídě 100 HP pro špičkový sportovní výkon a vysoký kroutící moment v celém spektru svých otáček pro zvládnutí i těžkých pracovních výzev
Zbrusu nová kabina, bezpečná a pohodlná sportovní sedadla, snadné nastupování a vystupování
Zavěšení kol patřící mezi nejlepší ve své třídě, vysoká světlost podvozku
!!! VÝBAVA V CENĚ STROJE!!!
Premiové doplňky v hodnotě více jak Kč 100.000,-!!! ZDARMA!!!
EPS = elektrický posilovač řízení
Tlumiče FOX Performance Series – 2.0 Podium X Shocks
Naviják Polaris HD 4500 lb.
100 Watt MTX Audio System
Reproduktory GENERAL (R) MTX (R) Premium Soundbar
Bluetooth Connectivity
Sportovní střecha GENERAL (R) Po-Fit Lock& Ride (R) Sport Roof
Přední nárazník GENERAL (R) Sport Low Profile
Středová konzole s 12 V DC zásuvkou
Možnost dokoupení kabiny DFK vč. topení a stěrače Kč 89.990,– vč. DPH
- Kabina je kombinace bezpečnostního skla a tvrzeného polykarbonátu.
- Přední okno z bezpečnostního skla je vybaveno stěračem s ostřikovačem. Okno je polohovací, 2 polohy.
- Kabina vytápěná - Teplovodní topení
- Otevírací okénka
- Uzamykatelné, 180° otevíratelné, snadno odnímatelné dveře z kombinace bezpečnostního skla (posuvná okna) a čirého tvrzeného polykarbonátu
- Střecha z ocelového plechu s odhlučňovacím čalouněním
- Zadní panel z čirého, tvrzeného, UV odolného polykarbonátu
MOTOR A POHON
Chlazení: Kapalinou
Systém pohonu: Pohon všech kol High Performance On-Demand AWD/2WD
Systém brždění motorem EBS: Standardní výbava
Palivový systém: Elektronické vstřikování paliva
Převodovka/rozvodovka: Automatický variátor PVT P/R/N/L/H; hřídel
Zdvihový objem motoru: 999 ccm
Typ motoru: Dvouválec, čtyřtakt, DOHC
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední závěs kol: Zdvojená trojúhelníková ramena, se stabilizátorem, tlumiče FOX Performance Series – 2.0 Podium X Shocks, zdvih 31,1 cm
Zadní závěs kol: Zdvojená trojúhelníková ramena, se stabilizátorem, tlumiče FOX Performance Series – 2.0 Podium X Shocks, zdvih 33,5 cm
BRZDY
Přední / zadní brzdy: Hydraulické kotoučové na všech kolech, přední třmeny čtyřpístkové
Parkovací brzda: Parkovací režim převodovky
PNEUMATIKY/KOLA
Přední pneumatiky: 27 x 9-14; Dirt Commander (8-ply)
Zadní pneumatiky: 27 x 11-14; Dirt Commander (8-ply)
Kola: Litá hliníková
ROZMĚRY
Rozměry korby (D x Š x V): 69,8 x 109 x 29,5 cm
Nosnost předního/zadního nosiče nebo korby: - / 272 kg
Kapacita palivové nádrže: 35,9 l
Světlá výška: 30,5 cm
Celková délka / šířka / výška vozidla: 300 x 158,7 x 190,5 cm
Užitečné zatížení vozidla: 499 kg
Kapacita jezdců: 2 jezdci
Rozvod kol: 206 cm
Hmotnost bez náplní: 700 kg
VYBAVENÍ
Nastavitelné sedadlo řidiče: Standardně
Systém příslušenství: LOCK& RIDE (R)
Barevné a grafické provedení: Oranžové – Orange Burst
Dveře: Standard: nízké dveře
Elektronický posilovač řízení (EPS): Standardně
Kapacita tažného zařízení: 680 kg
Vybavení přístrojové desky: Digitální, rychloměr, počítadlo ujeté vzdálenosti, otáčkoměr, počítadlo denní ujeté vzdálenosti, hodiny, počítadlo motohodin, ukazatel převodového režimu, palivoměr, kontrolka přehřívání, kontrolka teploty chl. kapaliny, voltmetr, servisní indikátor, upozornění na bezp. pásy, červené nebo modré podsvětlení displeje, 2 zásuvky pro příslušenství
Světla Vpředu: potkávací 55 W, dálková 60 W;
vzadu: LED
Nastavitelný volant: Standardní výbava
Kompatibilita s kabinou Polaris (R) Lock& Ride (R) Pro Fit: Standardní výbava
Karoserie: Orange Burst (lak)
Speciální prvky
Středová konzole s 12 V DC zásuvkou, přední nárazník GENERAL (R) Sport Low Profile, naviják Polaris HD 4500 lb., Tlumiče Fox Performance Series – 2.0 Podium X Shock, sportovní střecha GENERAL (R) Po-Fit Lock& Ride (R) Sport Roof, reproduktory GENERAL (R) MTX (R) Premium Soundbar, konvexní zpětná zrcátka
více na tipmoto.cz