19.1. 16:56
CAN-AM Renegade 570 X XC BÍLÁ SPZ SKLADEM 2017 za 257367 Kč - novinka
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017
- motor ROTAX 570 V-twin dvouválec
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)
Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.
Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!
Už nemusíte čekat, je tady!
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.
A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži…
„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC
- motor ROTAX V-570
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.
Motor Rotax
Výška 1 143 mm
Zdvih. objem motoru 570 cc
Délka 2 184 mm
Typ / počet válců 4-takt / 2
Šířka 1 168 mm
Výkon hp 48
Rozvor kol 1 295 mm
Posilovač řízení DPS ANO
Přední pneu 25 x 8 x 12
Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm
Zadní pneu 25 x 10 x 12
Chlazení Kapalina
Výška od země 267 mm
EFI 2 Siemens VDO injektor
Výška sedadla 877 mm
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost zadního nosiče 16 kg
Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu
Bezpečnostní systém D. E. S. S.
Zdvih přední nápravy 229mm
Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové
Zdvih zadní nápravy 236mm
Tažná síla 590 kg
Suchá hmotnost 279 kg
Rám SST G2
více na tipmoto.cz