Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Kam řadíte vaší čtyřkolku ?

Kosmetika na Andělu


CAN-AM Outlander MAX 570 XT DPS ,T3 dvouválec model 2018


Detail inzerátu

19.1. 16:59

CAN-AM Outlander MAX 570 XT DPS ,T3 dvouválec model 2018 za 273800 Kč - novinka

Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! -  přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové pneumatiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní výbava XT: - motor ROTAX 570 – 48hp - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12 . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Elektrická zásuvka pro přívěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Naviják WARN 3.000lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zdvih. objem motoru 570 cc Typ / počet válců 4-takt / 2 Výkon HP 48 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina Výška 1 330 mm Délka 2 310 mm Šířka 1 168 mm Rozvor kol 1 499 mm Výška od země 267 mm Výška sedadla 858 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Zadní pneu 25 x 10 x 12 Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz

Všechny inzeráty

Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist